Biedingsoorlog, een huis kopen in deze tijd...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
horsii

Berichten: 7601
Geregistreerd: 06-11-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-21 21:51

Steenbok12 schreef:
Flicka12 schreef:
Britt_Sisi, wat balen zeg, al die tegenvallers!

Yvankaxx, wat slordig! Ik zou wel moeite hebben om daar doorheen te kijken denk ik.. zo staat er bij ons in de buurt ook een huis te koop https://www.funda.nl/koop/de-westereen/ ... tolwei-32/, ik verwacht dat het een gedwongen verkoop is, maar hé dit kun je toch niet zo te koop aanbieden :7

JLLN_, spannend zeg! Hopelijk wordt jullie bod geaccepteerd! Weet je ook waarom het zo lang te koop staat?

Christadk, wat leuk! Ben benieuwd naar de advertentie :D

Hier gaat het voorspoedig! Gister een afspraak gehad over het koopcontract, donderdag gesprek met de hypotheekadviseur en daarna de taxatie. Ik knijp hem nog wel een beetje voor de taxatie maat we gaan het zien := Zo'n fijne verkoopster! We mogen alles (vloeren, lampen, stoelen, tuinset etc.) gratis hebben :D


Hahaha zelfs zo op funda.. dat is toch raar. Ook echt 5 minuten werk even een aantal dingen uitzicht te zetten :=


Dat kan echt niet nee.
Op copaan vandaag twee boerderijen waar je niet mag bezichtigen en er huurders inzitten met huurbescherming.
Denk ik ook, waarom wordt het aangeboden..
Een pest bende op de foto's

CairnTerrier

Berichten: 987
Geregistreerd: 12-07-20
Woonplaats: Laren

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-21 08:38

Britt_Sisi : wat balen van die extra kostenpost zeg, daar zit je natuurlijk niet op te wachten als je net bent verhuisd. Al kan het er nu wel weer járen tegenaan :D

Yvankaxx : jammer dat het huis tegenviel; je moet er namelijk wel samen een ''wauw'' gevoel over hebben en zulke rommel zegt in mijn ogen ook altijd wat over het onderhoud. Op naar het volgende huis!

JLLN_ : spannend! Ben benieuwd hoe de woning overkomt!

Flicka12 : wat ziet dat huis er uit zeg := Ook al is het gedwongen verkoop en sta je er als eigenaar niet
achter; ik zou toch alles netjes opruimen, zodat niet heel het dorp hoeft te zien wat voor een zooitje het binnen is.

Horsii : spannend! +:)+



Hier is het nog even aftellen tot volgende week vrijdag, maar het einde is in zicht _/-\o_ *\o/* Een jaar gewacht, maar dat was het zeker wel waard :j Heerlijk om straks samen een nieuw stekje te hebben in ons droomhuis <3

JLLN_

Berichten: 1649
Geregistreerd: 28-07-08
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-21 10:27

Cairnterrier: een jaar!! :wow: dat moet het wachten waard zijn geweest.

Ons bod is afgewezen. Ze hebben aangegeven de vraagprijs te willen. Deze hebben we nu geboden maar wel aangegeven dat we dan voor het weekend de koopovereenkomst nog getekend willen hebben. Hopelijk gaan ze akkoord. De makelaar gaf aan dat er donderdag nog 3 mensen kwamen kijken, dus we willen voorkomen dat het weggekaapt zou worden.. :\

_Elaine_
Berichten: 2164
Geregistreerd: 19-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-21 10:35

Wat fijn dat het jaar er bijna opzit CairnTerrier! Al kan ik me voorstellen dat deze laatste 1,5 week het langzaamst van allemaal gaat!

JLLN_ hopelijk accepteren ze nu wel jullie bod!

Christadk: spannend! Suc6 met de verkoop!

Jullie gaan soms zo hard dat ik vast niet op iedereen heb gereageerd, sorry!

CairnTerrier

Berichten: 987
Geregistreerd: 12-07-20
Woonplaats: Laren

Re: Biedingsoorlog, een huis kopen in deze tijd...

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-21 10:58

Het duurt inderdaad heel lang, maar daardoor wel extra leuk om straks de sleutel te krijgen :))

JLLN_ Balen zeg... Nu duimen dat deze poging wél lukt! Vind het een goed voorstel om nog voor het weekend te tekenen, zodat de verkopers ook weten dat het snel verkocht kan worden.

JLLN_

Berichten: 1649
Geregistreerd: 28-07-08
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: Biedingsoorlog, een huis kopen in deze tijd...

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-21 12:35

Woohoo! Net gebeld door mijn vriend. Ze gaan akkoord met het bod, alle bezichtigingen voor morgen zijn afgezegd.

Het wordt wel verkocht door een bedrijf (het komt uit de huur) dus ze moeten nog officiële bevestiging krijgen van de directie. Maar hadden aangegeven dat we alvast alle gegevens kunnen aanleveren voor het maken van de koopovereenkomst.

horsii

Berichten: 7601
Geregistreerd: 06-11-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-21 12:40

JLLN_ schreef:
Woohoo! Net gebeld door mijn vriend. Ze gaan akkoord met het bod, alle bezichtigingen voor morgen zijn afgezegd.

Het wordt wel verkocht door een bedrijf (het komt uit de huur) dus ze moeten nog officiële bevestiging krijgen van de directie. Maar hadden aangegeven dat we alvast alle gegevens kunnen aanleveren voor het maken van de koopovereenkomst.


Gefeliciteerd, goed nieuws

Gnome
Berichten: 8445
Geregistreerd: 01-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-21 12:42

JLLN_ schreef:
Woohoo! Net gebeld door mijn vriend. Ze gaan akkoord met het bod, alle bezichtigingen voor morgen zijn afgezegd.

Het wordt wel verkocht door een bedrijf (het komt uit de huur) dus ze moeten nog officiële bevestiging krijgen van de directie. Maar hadden aangegeven dat we alvast alle gegevens kunnen aanleveren voor het maken van de koopovereenkomst.


*\o/* *\o/* van harte

Iris82

Berichten: 39849
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Tilburg

Re: Biedingsoorlog, een huis kopen in deze tijd...

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-21 12:45

Dat is fijn! Als t via een bedrijf gaat dan zal het verder ook wel goedkomen. Gefeliciteerd!

Christadk

Berichten: 3491
Geregistreerd: 03-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-21 12:53

JLLN_ schreef:
Woohoo! Net gebeld door mijn vriend. Ze gaan akkoord met het bod, alle bezichtigingen voor morgen zijn afgezegd.

Het wordt wel verkocht door een bedrijf (het komt uit de huur) dus ze moeten nog officiële bevestiging krijgen van de directie. Maar hadden aangegeven dat we alvast alle gegevens kunnen aanleveren voor het maken van de koopovereenkomst.


Wat fijn! Gefeliciteerd :D

Wij zijn vanochtend gebeld door de makelaar. Binnen een uur nadat onze woning online stond waren er al 16 bezichtigingen gepland, echt bizar! Uiteindelijk plek voor max 25 bezichtigingen. Vind het echt heel spannend..

Narya

Berichten: 5229
Geregistreerd: 23-12-06
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-21 13:04

JLLN_ schreef:
Woohoo! Net gebeld door mijn vriend. Ze gaan akkoord met het bod, alle bezichtigingen voor morgen zijn afgezegd.


Gefeliciteerd!! *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

En wat fijn dat het bij jou storm loopt, Christa! Wel bizar zeg, 16 binnen een uur.

Earth

Berichten: 7912
Geregistreerd: 09-04-20
Woonplaats: 1,5 meter

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-21 13:08

JLLN_ schreef:
Woohoo! Net gebeld door mijn vriend. Ze gaan akkoord met het bod, alle bezichtigingen voor morgen zijn afgezegd.

Het wordt wel verkocht door een bedrijf (het komt uit de huur) dus ze moeten nog officiële bevestiging krijgen van de directie. Maar hadden aangegeven dat we alvast alle gegevens kunnen aanleveren voor het maken van de koopovereenkomst.


Gefeliciteerd!!

CairnTerrier

Berichten: 987
Geregistreerd: 12-07-20
Woonplaats: Laren

Re: Biedingsoorlog, een huis kopen in deze tijd...

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-21 13:12

Gefelicteerd JLLN_ !

Britt_Sisi

Berichten: 8945
Geregistreerd: 03-10-06
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-21 13:30

Gefeliciteerd!! Wat fijn!

En wow 16 bezichtigen binnen een uur! :wow:

_Elaine_
Berichten: 2164
Geregistreerd: 19-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-21 13:42

Wat een suc6 weer hier
Gefeliciteerd aan beide *\o/*

ellentje0

Berichten: 618
Geregistreerd: 01-04-06
Woonplaats: Twente

Re: Biedingsoorlog, een huis kopen in deze tijd...

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-21 14:43

Wat gaaf! Gefeliciteerd allebei!!

ynskek
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 10422
Geregistreerd: 11-05-13
Woonplaats: Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-21 14:46

Gefeliciteerd met de geaccepteerde biedingen *\o/*

Christa mooi snel zo :j

Hier vanmiddag het koopcontract getekend morgen tekent de koopster en dan loopt de bedanktijd tot en met maandag. Daarna is het definitief verkocht met de overdacht over 5 weken :)

horsii

Berichten: 7601
Geregistreerd: 06-11-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-21 14:48

ynskek schreef:
Gefeliciteerd met de geaccepteerde biedingen *\o/*

Christa mooi snel zo :j

Hier vanmiddag het koopcontract getekend morgen tekent de koopster en dan loopt de bedanktijd tot en met maandag. Daarna is het definitief verkocht met de overdacht over 5 weken :)


Fijn, lekker vlot ook al.

horsii

Berichten: 7601
Geregistreerd: 06-11-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-21 14:49

Christadk schreef:
JLLN_ schreef:
Woohoo! Net gebeld door mijn vriend. Ze gaan akkoord met het bod, alle bezichtigingen voor morgen zijn afgezegd.

Het wordt wel verkocht door een bedrijf (het komt uit de huur) dus ze moeten nog officiële bevestiging krijgen van de directie. Maar hadden aangegeven dat we alvast alle gegevens kunnen aanleveren voor het maken van de koopovereenkomst.


Wat fijn! Gefeliciteerd :D

Wij zijn vanochtend gebeld door de makelaar. Binnen een uur nadat onze woning online stond waren er al 16 bezichtigingen gepland, echt bizar! Uiteindelijk plek voor max 25 bezichtigingen. Vind het echt heel spannend..


Dar loopt storm. Fijn zeg.

horsii

Berichten: 7601
Geregistreerd: 06-11-05

Re: Biedingsoorlog, een huis kopen in deze tijd...

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-21 14:50

Ik kreeg net een filmpje van het huis wat in de verkoop komt. Ziet er goed uit.

ynskek
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 10422
Geregistreerd: 11-05-13
Woonplaats: Dronten

Re: Biedingsoorlog, een huis kopen in deze tijd...

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-21 14:58

Ja ik ben er ook wel heel blij mee. Heb nu ook echt zo iets van het kan maar mooi afgerond zijn :) Dan hebben we weer een zorg minder :) Net de TV, internet en bellen op t oude adres ook opgezegd. Nu de energie en water nog en dan heb ik ook alles weer gehad.

horsii

Berichten: 7601
Geregistreerd: 06-11-05

Re: Biedingsoorlog, een huis kopen in deze tijd...

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-21 15:10

Op naar een nieuw hoofdstuk.

xSwanHeart

Berichten: 4422
Geregistreerd: 03-01-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-21 17:31

Weer wat boden geaccepteerd, lees ik! Gefeliciteerd! *\o/*

Jeetje, 16 kijkers in een uur, dat is toch niet normaal! Wel heel fijn voor jullie :)

horsii

Berichten: 7601
Geregistreerd: 06-11-05

Re: Biedingsoorlog, een huis kopen in deze tijd...

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-21 06:48

Inge, nog wat gehoord?

Gnome
Berichten: 8445
Geregistreerd: 01-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-21 07:23

horsii schreef:
Inge, nog wat gehoord?


Nee er kan tot maandag 12 uur geboden worden. Daarna laten ze het ons in de middag gelijk weten :)