Écht lekvrije fles?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
noukie12
Berichten: 355
Geregistreerd: 08-10-07
Woonplaats: Zwolle

Re: Écht lekvrije fles?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-19 15:00

Sigg!


xSelina
Berichten: 803
Geregistreerd: 09-11-13
Woonplaats: Zeeland

Re: Écht lekvrije fles?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-19 15:02

Ik heb ook een chillybottle, nu al 1,5 jaar lang! Heeft hier en daar al wat deuken door het laten vallen maar lekt nog steeds niet. :j

Irma_Maandag
Berichten: 2215
Geregistreerd: 20-12-05

Re: Écht lekvrije fles?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-19 15:07

Chillybottle is echt super!

Ook heeft "Mams Coffee & more" een eigen merk waterfles, die goedkoper is dan bovenstaande, en ook zeker niet lekt.

Karin
Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-19 15:09

Floran schreef:
Karin schreef:
Ik gebruik de flesjes van nog geen euro bij de Action en ik heb nog nooit een lekkend exemplaar gehad.

https://www.action.com/nl-nl/p/waterfles--c0de3157/


Deze zijn een ramp: lekken snel en kunnen echt niet tegen de vaatwasser, dan krijg je bijzondere vormen flesjes. |(

Ik heb geen vaatwasser, misschien blijven ze juist daarom goed sluiten.

Echt, ik kan ze ondersteboven in mijn tas stoppen en dan komt er nog geen druppel uit.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

naomivl
Berichten: 75
Geregistreerd: 08-03-10
Woonplaats: Schiedam

Re: Écht lekvrije fles?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-19 15:10

Ik had ook een lekkende Dopper, hier nu een Mepal waterfles

Lonni
Berichten: 1776
Geregistreerd: 01-08-14
Woonplaats: Valkenswaard

Re: Écht lekvrije fles?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-19 15:13

mijn ervaring is dat de dopper alleen gaat lekken als je hem niet stevig genoeg terug vastdraait (en dan vooral het grote stuk). Heb hem ook regelmatig lekkend gehad en dat was dan over zodra ik hem eens flink aandraaide.

[o]

Flippertje
Berichten: 2269
Geregistreerd: 25-07-04
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-19 15:14

Ik heb een fles van Nuoc. Komt uit Spanje maar volgens mij leveren ze ook in Nederland. Fles is van glas, met een robuuste cover dus kan tegen een stootje, lekt niet en ziet er ook nog leuk uit :)

Een vriendin van mij heeft een nieuwe bovenkant voor haar Dopper gekregen (dat witte stuk zegmaar) toen ze hen mailde dat haar Dopper lekte. Misschien het proberen waard voor mensen met lekkende Doppers.

suffie
Berichten: 5705
Geregistreerd: 06-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-19 15:15

moonsparkle schreef:
Heb al jaren doppers nog nooit een lekkende gehad?


Hier net zo, die dingen worden door ons hele gezin ge(mis)bruikt en nog nooit een lekkende gehad. De kids uit mijn groep hebben ook bijna allemaal een Dopper en ook daar zie/hoor ik nooit problemen met natte tassen.

Flynnieman
Berichten: 360
Geregistreerd: 27-02-13

Re: Écht lekvrije fles?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-19 15:19

Hier eentje van Tupperware van 750ml (denk ik?), nog nooit gelekt en ligt altijd plat in mijn tas :D

Cookies
Berichten: 6564
Geregistreerd: 30-10-02
Woonplaats: Tuinzania

Re: Écht lekvrije fles?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-19 15:28

Ik heb een kleine fles van Sodastream. Hier zit een goed dop op en is een stevige fles. Hij lekt bij mij niet.

Come over to the dark side, we have cookies!

Marije_jiplover
Berichten: 25241
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-19 15:48

Ik heb fijne ervaringen met Ecoflessen van Tupperware met de draaidop.
Die lekken bij mij niet, die gaan onderin m'n tas mee en heb nog nooit lekkage gehad in m'n tas.
Die met sportdop moet je wel beter opletten hoe die je tas in gaat.

Overigens doe ik dergelijke flessen sowieso niet in de vaatwasser, want ik vind de smaak van vaatwasmiddel slecht uitgespoeld worden uit een flesje.
Wij wassen die dingen dus met de hand af.

[IM] Mijn Gouwe Ouwe is niet meer...
Om vreugde te kunnen vermenigvuldigen, moet men haar delen
Je kunt de richting van de wind niet veranderen, wél de stand van de zeilen.

Jorex
Berichten: 9898
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Re: Écht lekvrije fles?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-19 15:56

Ik ben nadat mijn fles van een liter per ongeluk open ging in mijn tas terwijl ik een dure laptop erin had, afgestapt van tassen zonder zijvak voor een waterfles. Maar mijn flessen lekken nooit eigenlijk, er was nu iets tegenaan gekomen waardoor hij open was gegaan. Ik heb die van Tupperware.

Alex en Jorie <3

Dorien_Boy
Berichten: 81
Geregistreerd: 31-07-04
Woonplaats: België

Re: Écht lekvrije fles?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-19 21:53

Klean Kanteen! Lekt absoluut niet, is volledig recycleerbaar en gemaakt van materialen die zo min mogelijk de natuur belasten (geen plastic enz) maar nog beter, hij gaat eigenlijk niet kapot. En als hij kapot gaat, heb je levenslang garantie. Je kan er zowel koude als warme dranken in doen.
Wat ik fantastisch vind is dat zelfs bij hoge temperaturen mijn water de hele dag heerlijk fris blijft. Ik wil niets anders meer. Is even een aankoopje maar wel voor de rest van je leven en dat is me ook wat waard.

Jamiefris
Berichten: 885
Geregistreerd: 11-11-08
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-19 22:03

Flynnieman schreef:
Hier eentje van Tupperware van 750ml (denk ik?), nog nooit gelekt en ligt altijd plat in mijn tas :D


Echt top flessen zeker aanrader!

~

midori
Berichten: 665
Geregistreerd: 09-05-09
Woonplaats: Galway, Ierland

Re: Écht lekvrije fles?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-19 22:09

Klean Kanteen inderdaad, vooral omdat ze plastic vrij zijn. Ik heb zelf al jaren een Nalgene omdat ik sws 1L wil, nooit problemen mee gehad en gaan niet stuk. Als dat wel zo is ben je heel knap en krijg je van hun een nieuwe :+

Britt_xxx
Berichten: 1023
Geregistreerd: 05-03-19
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-19 22:09

Je hebt al heel veel suggesties gehad, maar ik heb toen bij de AH gespaard voor de fles met infuser van Royal VKB. Geweldig ding en lekt nooit!

Flip. <3 Van mij sinds 03/07/20.
Yeah with every broken bone, I swear I lived

poes
Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Re: Écht lekvrije fles?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-19 22:26

Ik gebruik voornamelijk mijn doppers (steek het rubbertje eens goed als hij lekt, vaak zit daar het probleem) en mijn Camelbak.

"I say the forces of this planet all were bound in this cat" (Zita Swoon)

Ir111
Berichten: 11925
Geregistreerd: 06-04-04
Woonplaats: home is where the heart is...

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-19 22:40

Ik heb een waterfles (thermo hoeft niet toch?) van Mizu, de Mizu M8. Fijn ding, lekt niet bij mij.

Zeg me, dat het niet zo is...
Mijn lieve Rhody; 6 maart 1998 - 17 juni 2010

24-09-2015 | De Kolonel - Welkom kerel! --- 12-11-2021 | Fritsje - Welkom vent!
[ITP] Een Zwitserse Kolonel in Nederland & [UK] [SCH] 'Plaats rust', glimlachte De Kolonel.

Luxorvalkje
Berichten: 1927
Geregistreerd: 06-03-09
Woonplaats: Haarlem

Re: Écht lekvrije fles?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-19 22:45

Hema! Prima ding

Of de king thermos, blijft uren warm

Tk: Harry Horse cap, witte rijbroek Eurostar (nooit gedragen in plastic), bruine broek eurostar, Blauwe broek met lederen zitvlak enkele keer gedragen. Kerstmuts

MieLo
Berichten: 2503
Geregistreerd: 28-03-07
Woonplaats: Gouda

Re: Écht lekvrije fles?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-19 22:53

Hier ook een Mizu. M8, stalen fles en ideaal. Lekt hier inderdaad ook niet
Sigg is ook een. fijn merk, 7 jaar lang een fles gehad totdat hij begon te lekken.
Dat ding heeft het echt pittig gehad die jaren (vallen, deuken etc), maar deed het verder echt super :D

Montgri
Berichten: 649
Geregistreerd: 18-07-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-19 22:54

Azmay schreef:
https://www.ikea.com/nl/nl/p/ikea-365-w ... -50412348/
Deze lekt bij ons echt niet, decathlon heeft een grotere versie maar die heeft geen rubber dus die vertrouw ik net iets minder ookal lekt die bij ons ook niet.
https://www.decathlon.nl/p/drinkfles-vo ... gKEwfD_BwE


Die van de ikea heb ik ook, ik vind ze erg fijn en goedkoop, en gewoon van hard plastic. Krast ook niet snel, wat je soms nog wel eens ziet met dit soort flessen.
Dopper vind ik ook fijn, maar die moet je inderdaad liggen. Die kreeg ik ook lek na 1,5 jaar (rubber scheurde omdat ik ze te strak dicht draai). Echter is er nu een ‘nieuwe’ met een ander schroefdraad.

Insta: @Orrie_the_belgiandraft


superpony
Berichten: 25398
Geregistreerd: 25-02-05

Re: Écht lekvrije fles?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-19 23:11

Ik heb ook meerdere Dopper flessen gehad en lekken altijd.

Wilde die van Join the pipe, maar wisselende dingen over gehoord.

Vul nu maar weer flesjes van de Lidl, maar is niet gezond..........zegt men, dus zoek nog wel iets anders.

Karin
Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Re: Écht lekvrije fles?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-19 23:50

Die van de Ikea heb ik ook, maar pas net een paar weken. Ik heb ze nog niet gebruikt, ze staan in reserve voor als ik mijn fles van de Action weer eens ergens heb laten liggen of niet meer schoon krijg. Wel fijn in het gebruik begrijp ik?

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Astorga
Berichten: 3037
Geregistreerd: 07-06-05

Re: Écht lekvrije fles?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-19 00:39

Ik ben nog steeds heel blij met mijn Join the pipe-fles, die je bij AH gevuld kunt kopen in zwart of wit.
Hij gaat fijn open, is lekker licht en in mijn witte bleef water ook best koel de afgelopen zomer.

Ik weet alleen niet of hij in de vaatwasser kan..

TurdusMerula
Berichten: 23902
Geregistreerd: 09-04-05

Re: Écht lekvrije fles?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-19 00:42

Ik heb een glazen fles van 0.6L bij waschbear gekocht (online winkel). Echt een fantastische aankoop, nog altijd blij mee. Kan absoluut tegen een stootje trouwens.

Op de hoogte blijven van paardgerelateerde activiteiten? Tips over houding en zit ontvangen? Schrijf je in voor de nieuwsbrief!
paardplus.nl
Paardplus op Facebook


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Eleionomae, Frummel01, IASCrawler, MaiMai, Malenka en 25 bezoekers