Help! Ik zoek een sporthorloge

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Castilja
Berichten: 2500
Geregistreerd: 21-08-18

Re: Help! Ik zoek een sporthorloge

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-19 21:00

Ik heb net de FitBit Versa 2 besteld, maar toen ik de Garmin Vivomove zag kreeg ik bijna spijt. Wat een absurd mooi ding! Ik kijk even of de FitBit bevalt maar anders stuur ik hem alsnog retour om de Garmin te proberen. Ken dat merk alleen absoluut niet en vind dat er online ook niet veel over te vinden is, van FitBit weet ik wel dat het werkt.


Castilja
Berichten: 2500
Geregistreerd: 21-08-18

Re: Help! Ik zoek een sporthorloge

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-19 07:53

Ja daar kwam ik dus ook net achter :D Ik heb 2 jaar een FitBit gehad en was (ben) daar enorm tevreden over, alleen het uiterlijk heeft me nooit echt gegrepen. Puur door dit topic ontdekte ik dat Garmin bestond. Heb mijn FitBit trouwens voor retour aangegeven en in de plaats daarvan een Garmin besteld :D
Kun je die bandjes van de Garmin verwisselen trouwens? Ik heb nu een rosegouden klokje met een witte siliconen band, alleen wil ik die band anders.

Castilja
Berichten: 2500
Geregistreerd: 21-08-18

Re: Help! Ik zoek een sporthorloge

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-19 11:26

Toppppp! Leuk. Voel me een beetje een verrader tegenover FitBit :')


Castilja
Berichten: 2500
Geregistreerd: 21-08-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-19 12:15

Scum schreef:
Die van de Vivosport niet. Bandje kapot is nieuwe horloge.


?!?! Heb je hem zelf? Hoe weet je dit? :(

Castilja
Berichten: 2500
Geregistreerd: 21-08-18

Re: Help! Ik zoek een sporthorloge

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-19 12:20

Oh ik zie nu dat ik de Vivomove heb, niet de vivosport. Ben nog in de war met alle namen. :') Maar dit bandje kan wel vervangen worden als ik google mag geloven.

Castilja
Berichten: 2500
Geregistreerd: 21-08-18

Re: Help! Ik zoek een sporthorloge

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-19 12:43

Weisje, in hoeverre is de app van Garmin anders dan die van FitBit? Zijn er meer functies op te zien?

Castilja
Berichten: 2500
Geregistreerd: 21-08-18

Re: Help! Ik zoek een sporthorloge

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-19 09:46

Ik heb bijna diezelfde besteld en ik heb hem mogen binnen. Net een andere versie. Ik kan je wel laten weten wat ik ervan vind?

Castilja
Berichten: 2500
Geregistreerd: 21-08-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-19 15:29

CupCakes_ schreef:
Castilja schreef:
Ik heb bijna diezelfde besteld en ik heb hem mogen binnen. Net een andere versie. Ik kan je wel laten weten wat ik ervan vind?


Ja graag!


Heb 'm net binnen en helemaal verliefd op het uiterlijk! Vind hem super fancy. :D Snap nog erg weinig van de app en ken nog niet alle mogelijkheden, maar moet eerlijk bekennen dat ik de gebruiksaanwijzing ook nog niet helemaal goed genoeg heb doorgelezen. Qua stappenteller en actieve minuten lijkt hij behoorlijk accuraat, gebruiksvriendelijk is 'ie ook. Aanrader wel!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Tess__ en 109 bezoekers