Help! Ik zoek een sporthorloge

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Weissjee
Berichten: 2806
Geregistreerd: 14-04-08

Re: Help! Ik zoek een sporthorloge

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-19 19:58

De Garmin vivomove hr voldoet ook wel. Activiteiten kan je via de app aanpassen. Er zit alleen geen GPS op en zo ver ik weet ook niet via de app. Ik gebruik mijn fietsnavigatie daarvoor dus heb ook nooit uitgezocht of het kon. Ik vond hem vooral veel mooier dan andere in die prijsklasse dus was opslag verliefd :D.


Weissjee
Berichten: 2806
Geregistreerd: 14-04-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-19 22:20

x_Jeanine_x schreef:
Ik lees en volg mee :)
Alleen heb ik de wens dat deze moet kunnen koppelen aan de Huawei p20Lite :+

https://www.coolblue.nl/product/831301/ ... 08QAvD_BwE
Deze oogt ook wat eleganter TS


Ik heb de Garmin vivomove hr en dat gaat prima met m'n Huawei mate20lite. Ik las veel over dat Bluetooth en Huawei veel mis gaat maar het kan dus ook goed gaan.

Weissjee
Berichten: 2806
Geregistreerd: 14-04-08

Re: Help! Ik zoek een sporthorloge

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-19 00:00

Ik heb dan wel de oudere Garmin(vivomove hr) maar ik vind het display niet klein. Uiteindelijk kijk je er toch steeds minder op en alles is heel duidelijk maar simpel weergegeven. Omdat ik ook benieuwd was naar je vraag over zwemmen heb ik de handleiding bekeken aangezien mijne dat niet kan registeren. Hij kan banentellen en afstand als je de lengte van het zwembad aangeeft. De hartslag registreerd hij niet tijdens het zwemmen omdat door het water hij niet meer betrouwbaar is, maar dat is misschien bij andere horloges ook zo?
Paardrijden kan hij niet "direct" als activiteit registreren. Maar als je een andere activiteit eerst kiest kan je die later in de app aanpassen.


Weissjee
Berichten: 2806
Geregistreerd: 14-04-08

Re: Help! Ik zoek een sporthorloge

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-19 10:08

Ja bandjes van Garmin zijn heel makkelijk te wisselen. Passen gewone horlogebandjes in. Die je bijvoorbeeld op de markt kan halen(wel even letten op de juiste breedte) . Maar ook via ebay is er veel verkrijgbaar :).

Weissjee
Berichten: 2806
Geregistreerd: 14-04-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-19 12:31

Castilja schreef:
Toppppp! Leuk. Voel me een beetje een verrader tegenover FitBit :')


Zo voelde ik mij ook. Ik had een hele simpele fitbit(flex2) en wilde de charge 3 of versa vorig jaar kopen tot ik opeens die Garmin zag :'). Maar ben er nog steeds heel gelukkig mee. De app van fitbit vond ik wel fijner al is die van Garmin ook prima als je hem kent.

Weissjee
Berichten: 2806
Geregistreerd: 14-04-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-19 12:36

Ja afstand ect pakt hij dan gewoon van het fietsen over. Je moet hem dan wel aan de gps van je mobiel koppelen. De Vivomove hr die ik heb kan dat niet(volgens mij) maar de Vivomove 3S die kan dat wel.

Edit, op de site van Garmin zelf kan je de handleiding downloaden dan kan je even kijken wat hij allemaal precies kan.
Laatst bijgewerkt door Weissjee op 11-10-19 12:38, in het totaal 1 keer bewerkt

Weissjee
Berichten: 2806
Geregistreerd: 14-04-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-19 17:11

Castilja schreef:
Weisje, in hoeverre is de app van Garmin anders dan die van FitBit? Zijn er meer functies op te zien?


Pfoe dat vind ik lastig te zeggen aangezien ik de Garmin alweer een jaar heb. Volgens mij is het bij de Garmin app meer zoeken waar ik het bij de fitbit app allemaal wat duidelijker vond.

Bij fitbit had je dacht ik bij de stappen dat je het direct ook per week, maand ect kon bekijken. Bij Garmin liep ik nog weleens vast. Als je bij "mijn dag" (dus vandaag) op je stappen klikt dan kan je niet meteen je gemiddeldes(per week ect) zien. Dan moet je naar de "afgelopen 7 dagen" of "gisteren" en daar kan je dan wel zien wat je per week, maand ect heb gelopen. En zo werkt dat wel bij bijvoorbeeld hartslag, verdiepingen en nog een paar ook. Maar uiteindelijk wen je er wel aan.

Edit, volgens mij hebben de beide merken wel een beetje hetzelfde alleen de uitwerking is anders.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Tigerboy en 66 bezoekers