Bath Bucket, ervaringen?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

SassyMoon
Berichten: 281
Geregistreerd: 31-12-10
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-19 09:55

Nirvana_ schreef:
Elke keer als ik dit topic zie staan wil ik zo graag een bad :') Wil nog steeds eens de badkamer opmeten. In de douche past het geheid niet, dat is zo'n douchecabine. Maar misschien.....


Ik heb de 1.0 en die past een beetje schuin wel in onze douche cabine. Ik ben er super blij mee! Ik wou ook zo graag weer een bad, maar dit is veel fijner. In een vol bad moet ik me altijd vasthouden anders ga ik 'drijven' en in de bathbucket zit je lekker tot je schouders onder water zonder dat probleem. Het kost ook niet zoveel water en dus ook niet zoveel tijd voor hij vol is. Leeg en schoonmaken is wel een dingetje, maar dat is een gewoon bad ook.


SassyMoon
Berichten: 281
Geregistreerd: 31-12-10
Woonplaats: Lelystad

Re: Bath Bucket, ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-20 14:16

Ik zou voor de grijze gaan. Ik heb de witte en die bevalt me super goed. Mooi prijsje ook. Ik heb de mijne via dit topic een jaar geleden overgenomen van een andere bokker. Dus nog duurzaam ook.

SassyMoon
Berichten: 281
Geregistreerd: 31-12-10
Woonplaats: Lelystad

Re: Bath Bucket, ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-20 10:53

Ik vind het ook veel gemakkelijker om uit de Bathbucket op te staan dan uit een normaal bad. Je hebt die 2 handvaten waaraan je je kunt optrekken. Omvallen als hij gevuld is lukt je echt niet. Ik heb de mijne overgenomen van een bokker via dit topic. Nog steeds heel blij mee al gebruik ik hem niet heel vaak meer. Het schoonmaken vind ik nog wel een dingetje, maar dat heb je met een normaal bad ook.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ComscoreBot, Dieselpaard, IASCrawler, Ies_, Lisette1987, Waratje, Wistaire en 28 bezoekers