[VOLG] A dream coming true: paarden aan huis - verbouwing

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

beatje
Berichten: 5970
Geregistreerd: 05-02-12

Re: [VOLG] A dream coming true: paarden aan huis - verbouwing

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-19 16:51

Wow,ik zie vooral heel veel mogelijkheden,kan me voorstellen dat je hier heel gelukkig mee bent.


beatje
Berichten: 5970
Geregistreerd: 05-02-12

Re: [VOLG] A dream coming true: paarden aan huis - verbouwing

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 16:41

Ik zie wildert staan,dan zit je ook vlak bij de ruchpense hei als ik het goed heb.Dan zit je aan de goede kant van Zundert :) Kan je uren rijden.

beatje
Berichten: 5970
Geregistreerd: 05-02-12

Re: [VOLG] A dream coming true: paarden aan huis - verbouwing

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-19 08:23

Voordat je berken gaat planten...Niet te dicht bij je huis,ze geven enorm veel overlast.Wij hebben helaas heel veel berken rond huis staan en buiten dat ik er allergisch aan ben valt er enorm veel rotzooi uit.Van de week bv bij buiten zitten vallen er constant berkenschilvers,hele kleine bruine rondjes in je koffie ,tussen je eten en zo voort.Op een of andere manier raken ze ook tussen het muggengaas door en vind ik ze in bed ook. In het voorjaar heb je daar dan het zaad nog eens bij.

Het is in onze gemeente ook de enigste boom die zonder kapvergunning gekapt mogen worden.Dus de berken langs mijn bakrand heb ik snel weggehaald,tijdens rijden kreeg ik ook schilvers in mijn mond. Wij hebben al met al veel minder last van de eiken.

beatje
Berichten: 5970
Geregistreerd: 05-02-12

Re: [VOLG] A dream coming true: paarden aan huis - verbouwing

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-19 15:52

Qua eventing zit je goed,vlak bij tim lips en in minderhout Karin donckers en dan een mooi oefen Terrein bij de Mosten.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ann, Bloesem21, juval, maresie, Winterram en 22 bezoekers