Geschikte camera voor in garage

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Renee1991
Berichten: 5964
Geregistreerd: 10-07-13
Woonplaats: Brabant

Geschikte camera voor in garage

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-07-19 19:33

:wave:

Wij zijn onze garage aan het verbouwen, we hadden een schuurtje van twee bij vijf. Omdat ik afgelopen najaar een oldtimer heb gekocht en we allebei een motor hebben, zijn we nu een serieuze garage aan het bouwen van zes bij vijf. Ik wil als de garage klaar is graag een camera ophangen, om een 'oogje' op met name m'n oldtimer te kunnen houden, just in case.
Nu zoek ik een camera die op een LAN-kabel aangesloten kan worden en die ik op mijn telefoon kan bekijken. Liever geen camera van 500 euro, maar wel eentje die zowel bij daglicht als in het donker goed zicht geeft.

Ik lees veel goede verhalen over Foscam en heb verschillende ervaringen gelezen in het Dikke Buiken topic, maar toch kom ik er niet helemaal uit. Iemand in dezelfde situatie die aanraders heeft? Of nog algemene tips, dingen waar ik op moet letten?

Thanks!


Renee1991
Berichten: 5964
Geregistreerd: 10-07-13
Woonplaats: Brabant

Re: Geschikte camera voor in garage

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-07-19 09:36

Ah goed om te weten! Bewegingsdetectie is wel een must, hij hoeft verder eigenlijk niet te filmen, behalve als de garagedeur open gaat en iemand m'n auto jat :')

Renee1991
Berichten: 5964
Geregistreerd: 10-07-13
Woonplaats: Brabant

Re: Geschikte camera voor in garage

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-07-19 09:44



Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: amand0, ComscoreBot, Frummel01, IASCrawler, Jenara, Kloesje, MaiMai, Malenka en 24 bezoekers