[volg] Huis low budget inrichten

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

MyWishMax
Berichten: 25255
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-19 13:11

Hier mochten wij zonder problemen ee kennels plaatsen in de achtertuin. Was geen enkele regel over en omdat de binnenhokken in de schuur kwamen werd er dus ook niet echt iets gebouwd. Alleen hekken neergezet en dat mag. ;)

Ik volg verder even. Ben ook bezig met huis opknappen en budget houden. Vloer is gelukkig net nieuw, maar gordijnen, verven en aankleding moet veranderen.

Het wisselt erg per verhuurder wat je moet weghalen en hoe je het dus moet opleveren.

B + 19 PR 217 / L1 + 24 PR 218 / L2 + 23 PR 212 / M1 + 28 PR 212,5 / M2 + 16 PR 227,5
[RIJ-ITP] Flow tijdens training


MyWishMax
Berichten: 25255
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Re: [volg] Huis low budget inrichten

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-19 17:13

Ja, dat kan. Het kan ook heel goed van niet, omdat deze honden gewend zijn aan een kennel. Misschien dat ze moeten wennen aan welke mensen er horen, maar dat zou voor mijn geen reden zijn om de honden nu binnen te houden. Op de manier dat Ts het wil gaan doen hebben ze een heerlijk stuk, ze kan ze in de gaten houden. Ik heb hier ook 1 hond in een kennel zitten als ik weg ben en zal dat in elk huis en elke buurt doen. Overlast is nooit fijn, maar leven wel. Een keer blaffen moet dus kunnen, hele dagen niet maar daar zal ts echt op letten want dat is voor de honden ook niet prettig

B + 19 PR 217 / L1 + 24 PR 218 / L2 + 23 PR 212 / M1 + 28 PR 212,5 / M2 + 16 PR 227,5
[RIJ-ITP] Flow tijdens training

MyWishMax
Berichten: 25255
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-19 19:06

Dat scheelt al, ts. Ik heb een tweedehands bank, omdat mijn honden dus wel in huis zitten als ik thuis ben (overdag en s avonds) en ook op de bank. Maar goed, die heb ik ook alweer 6 jaar en ziet er nog steeds goed uit. Met een nieuwe bank zou het hier ook niet mogen, maar de oudste is niet anders gewend, want ik ben zwak. :')

Budget is ook gewoon leuk, het zoeken en opknappen. Als je niks naar smaak kan vinden kan nieuw kopen altijd nog. Hier in de buurt heb je trouwens vrij veel kringloop winkels waar echt super goede spullen staan. Daar ga ik binnenkort een rondje doen.

B + 19 PR 217 / L1 + 24 PR 218 / L2 + 23 PR 212 / M1 + 28 PR 212,5 / M2 + 16 PR 227,5
[RIJ-ITP] Flow tijdens training


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: karinmanon, La_Lune, MissBambi, Morpheus81 en 47 bezoekers