(VOLG) Woonboerderij gekocht, dromen komen uit

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

estja
Berichten: 1428
Geregistreerd: 14-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-19 16:37

Hee, daar kom ik een paar keer per week langs. Wat leuk dat jullie het gekocht hebben. Een stukje achter jullie ligt een manege met een crossbosje.


estja
Berichten: 1428
Geregistreerd: 14-09-05

Re: (VOLG) Woonboerderij gekocht, dromen komen uit

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-19 11:36

Vorige week toen ik er langs kwam stond er een verhuiswagen voor de deur. Waarschijnlijk waren ze toen de oude spullen eruit aan het halen?

estja
Berichten: 1428
Geregistreerd: 14-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-19 13:39

Ik geloof toch dat ik ervoor zou kiezen om een heleboel af te laten voeren. De boel is behoorlijk overwoekerd en aan de ene kant hebben jullie buren waar het minstens even erg overwoekerd is, wat het rommelige effect nog versterkt.

Eventueel kun je de stammen tot brandhout verwerken met de kettingzaag en een versnipperaar huren voor de takken. Dan hoef je die niet af te voeren. Als je geen brandhout kunt gebruiken dan een advertentie zetten dat mensen de stammen af kunnen halen voor brandhout. Wie afhaalt moet zelf zorgen dat hij de stammen kleiner maakt om te kunnen vervoeren. Er is een Facebook groep te koop / ruil voor jouw gemeente.

estja
Berichten: 1428
Geregistreerd: 14-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-19 21:33

MyWishMax schreef:
Qua muren slopen, ik heb bij aannemers zoveel verbouwingen gezien met draagmuren en stempels. Soms snap je niet dag dat goed kan gaan, maar ze hebben ervoor geleerd. Hier thuis zelf gedaan na berekening van baas, vond het dood eng maar 8 jaar later staat het nog :')
!

Nou het gaat ook wel eens mis. Vlakbij waar TS woont is 2 jaar geleden een boerderijtje s'nachts compleet ingestort tijdens een verbouwing. Was dus een gevalletje teveel draagbalken weg gehaald en te weinig stempels. De mensen waar dat bij gebeurde hebben van hun verzekering geen cent gekregen. -O-

estja
Berichten: 1428
Geregistreerd: 14-09-05

Re: (VOLG) Woonboerderij gekocht, dromen komen uit

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-19 14:44

Ik heb even liggen zoeken over vergoeding door de verzekering. Eigenaren hadden wel een opstalverzekering maar die keerde niet uit omdat de verbouwing in eigen beheer was gedaan. Aldus het krantenartikel.

CAR verzekering hebben wij tijdens de bouw ook gehad. Wij hebben die helaas ook nodig gehad, dus schade moeten declareren. Er liepen hier regelmatig mensen rond die kwamen helpen, ook daarvoor wilde ik het geregeld hebben.

estja
Berichten: 1428
Geregistreerd: 14-09-05

Re: (VOLG) Woonboerderij gekocht, dromen komen uit

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-19 13:02

Ik moest wel effe grinniken. Je schrijft "Zo, lekker thuiskomen." en daar staat dan die foto onder waarbij het lijkt alsof de wc in je woonkamer staat :D Zo'n foto vertekent natuurlijk maar het zag grappig uit.

Lekker verder klussen!

estja
Berichten: 1428
Geregistreerd: 14-09-05

Re: (VOLG) Woonboerderij gekocht, dromen komen uit

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-19 17:15

Heb je de crossbosjes al gevonden? Achter de manege zitten er 2 met leuke hindernissen voor ieder niveau.

estja
Berichten: 1428
Geregistreerd: 14-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-19 14:58

Wat leuk. Zijn de nieuwe bewoners nog jong?

Vorige week zag ik iemand met een schimmel over de weg een stukje voorbij jouw huis rijden. Er liep ook nog iemand mee. Was jij dat toevallig?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 46 bezoekers

cron