Voorstellen!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
studiozacht
Berichten: 47
Geregistreerd: 09-03-17

Voorstellen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-11-20 18:45

Hoi,

Ik ben Marloes, al een tijdje lid maar nog niet eerder actief geweest.
Ik ben 36 jaar, moeder van Thyrza (9) en Olivier (5) en getrouwd met Chris. We wonen in Breda, hebben een hond (Zwitserse witte herder, Winter) en gisteren is onze puppy geboren die over 2 maandjes bij ons komt wonen :knuffel: (mijn oudste hond heb ik van de zomer moeten laten gaan, hij was bijna 11.. :-( )

Ik rijd sinds enkele maandjes bij Hoeve Galderzicht, heel erg leuk, zeker in tijden van corona is het mijn lichtpuntje van de week om even de boel de boel te laten en te genieten met mijn favoriete paardje.

Verder ben ik zzp-er, ik heb een eigen bedrijf (StudioZACHT) waarmee ik allerlei creatieve dingen doe, voornamelijk op gebied van naaien. Ik heb voorheen heel veel naailessen gegeven, daar ben ik flink mee geminderd en richt me vooral op het maken van patronen voor naaien en borduren (machinaal) en snijden (met snijplotter). Ik ben freelance educator en ambassadeur voor Brother europa en mag voor hen alle dealers in NL en BE alle nieuwste machines en features uitleggen en demonstreren (nu alles online, straks hopelijk weer in t echie). Ik houd er vooral van om creatief bezig te zijn in any way, shape or form.
Om mijn paardenhobby uit te breiden moet ik ook mijn inkomsten opschroeven, daarom heb ik een borduurservice toegevoegd aan mijn website om allerlei zaken in opdracht te borduren. Ik heb zo'n mega professionele machine staan die werkelijk alles borduurt wat er maar onder past, van jasjes tot dekjes tot halsters, super leuk om te doen en vooral om het net even anders te doen (geen saaie beperkingen, ik digitaliseer zelfs de foto van iemands paard voor op het zadeldekje, alles kan)

Ik heb heel veel zin om hier nog veel meer te leren over paarden en het rijden, ik lees alles wat ik tegen kom en probeer eigenlijk 30 jaar aan verloren tijd in te halen door kennis te vergaren ;-)


JPitty
Lid Nieuwsredactie
Berichten: 26210
Geregistreerd: 01-06-10
Woonplaats: Zwolle

Re: Voorstellen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-20 18:53

Hallo, welkom op Bokt! Voor kennis vergaren zit je hier zeker goed!

Wat een bijzonder bedrijf heb jij, zo klinkt het mij in ieder geval wel in de oren!

Ik hunker naar vriendschap, wil graag geborgen zijn. Ik deel in jouw blijdschap en ook als er zorgen zijn. Maar vraag niet mijn leven, dat kan ik jou niet geven. Mijn leven is van mij! Van mij! Pia Douwes - Elisabeth - Mijn leven is van mij!
&if=1


studiozacht
Berichten: 47
Geregistreerd: 09-03-17

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-11-20 13:29

JPitty schreef:
Hallo, welkom op Bokt! Voor kennis vergaren zit je hier zeker goed!

Wat een bijzonder bedrijf heb jij, zo klinkt het mij in ieder geval wel in de oren!


Absoluut. Ik ben een enorme bofkont die van haar hobby haar werk heeft kunnen maken. Ik werk heel hard en veel, maar het is altijd (nouja bijna altijd) enorm genieten <3 *\o/*


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 bezoekers