Ik stel me even voor!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
rikvasen

Berichten: 7
Geregistreerd: 14-07-20
Woonplaats: RIEL

Ik stel me even voor!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-20 21:41

Heyy! Mijn naam is Rik en ik ben 21 jaar oud.

Nou ben ik op Bokt terecht gekomen omdat ik graag meer met paarden wil gaan doen en zelf ook graag wil gaan rijden, alleen ja.. het is best moeilijk om er soms aan te beginnen. Vooral nu met corona dat niet mee helpt.

Anyway, als persoon ben ik behulpzaam en vriendelijk. Mijn hobby's zijn vooral met vrienden, de natuur in en ja, tot mezelf zijn achter een pc. En ik hoop daar paarden snel bij te voegen. Als baan heb ik in België 2 jaar lang op de ambulance gewerkt waar onder ook nog is meer dan 100 paardspring evenementen als evenement hulpverlener, waar ik echt van heb genoten en ik wil ook nog vrij snel in de toekomst bij defensie.

Helaas heb ik dus ook niet echt foto's of andere mooie dingen over paarden want ik ben er praktisch nog niet aan begonnen :):) al heb ik wel 2 keer op een manege mee mogen helpen met het verzorgen van paarden. Wat ik ook dus graag als hobby zou willen doen, gewoon met paarden omgaan, verzorgen, rijden en wie weet waar dat allemaal heen zou kunnen gaan.

Mocht je dus tips hebben of andere dingen die je kwijt wilt of vragen aan me stuur dan gerust een privé bericht, en ja. Dan hoop ik toch nog heel wat bij te leren hier op het forum en misschien zelfs via hier wel in aanraking komen met bepaalde evenementen of andere leuke dingen als corona dat toestaat! Als dat mogelijk is via Bokt... Ik zal het merken! Thanks! :D

Danielleeee_
Berichten: 3173
Geregistreerd: 26-05-12
Woonplaats: Almere

Re: Ik stel me even voor!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-20 22:04

Welkom op Bokt! :D Leuk dat je iets met paarden wilt gaan doen!

Heb je al een idee hoe je ermee gaat beginnen?

rikvasen

Berichten: 7
Geregistreerd: 14-07-20
Woonplaats: RIEL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-20 22:08

Danielleeee_ schreef:
Welkom op Bokt! :D Leuk dat je iets met paarden wilt gaan doen!

Heb je al een idee hoe je ermee gaat beginnen?


Nouja, als ik weer wat meer tijd heb dan ben ik van plan een keer een proefles te nemen en weer een paar keer vragen om mee te helpen de paardjes te verzorgen. Tenminste... Dat is het plan :j nu de uitvoering nog xD