Opnieuw voorstellen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
RosaNur
Berichten: 1783
Geregistreerd: 30-07-04
Woonplaats: Maastricht

Opnieuw voorstellen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-06-20 21:51

Beste (mede) Bokkers,

ik stel me even opnieuw voor. Ik ben namelijk een hele lange tijd niet meer actief geweest, sinds het inslapen van mijn pony Moonlight in 2016. Viel mijn hele leven zoals ik het toen der tijd kende volledig stil.

Ik heb mijn tweelingziel ontmoet in de vorm van mij autorij instructeur en ik ben sindsdien door een heftig transformatieproces gegaan. Mijn hart was helemaal uit de paarden en volledig gefocust op mijn eigen heling en verwerking van diepe trauma. Door de ontmoeting met mijn tweelingziel is mijn hele leven over de kop gegaan, ik wist dat alles zou veranderen. En mijn spirituele gaves die ik altijd al heb gehad, die ik nooit wilde gebruiken, gingen spontaan open. Ik moest er iets mee gaan doen.

Voor dat deze kering in mijn leven plaatsvond had ik altijd de droom om een prachtig paardenbedrijf te starten, ik zag het helemaal voor me. Ik heb in dit topic [ED] Is er een markt voor... dat zelfs nog met jullie besproken. Ik had grootse plannen en ideeen, die in duigen vielen.

Ik moest erkennen dat mijn "grootse" ambitie niet mijn pad te belopen was, daarna raakte ik in een burn-out, ik ontwaakte letterlijk uit deze droom waar ik al tien jaar in liep te dromen.

Nu, vijf jaar later begint het bloed weer een beetje te kruipen waar het niet kan gaan. Ik heb een zeer diep proces van liefde mogen doorleven en ben door alle gebeurtenissen en processen op een nieuw punt in mijn leven beland.

Langzaam begin ik ook weer te denken aan het aanschaffen van mijn eigen droompaard, mijn vorige pony Moonlight was als een soulmate waarmee ik versmolt en ik heb van hem heel veel lessen mogen leren en op mijn gevoel leren vertrouwen.

Momenteel werk ik als healer voor mensen die hun tweelingziel of soulmate hebben ontmoet en help ze vanuit mijn eigen ervaringen. Elke dag help ik mensen aan inzichten in hun leven en het is heel mooi en dankbaar werk, dit weekend heb ik mijn tweede inwijding als Sjamaan mogen ontvangen.

Ik begin weer helemaal overnieuw met leven, ik krijg een nieuwe kans om dingen beter te doen dan voorheen.
Nu op bokt krijg ik graag een beetje in kijk in hoe de dingen nu zijn in de paardenwereld, ik wil in de nabije toekomst ook mijn aandacht weer gaan richten op helpen van paarden. Ik wil op dat vlak healingen gaan aanbieden, vooral op dingen als gedrag en psyche van het paard. Maar ook wil ik gaan kijken of ik combinaties dus ruiter en paard die struggle hebben gaan helpen op een sjamanistische manier. Met de gave van het 'zien' kan ik veel mensen helpen. Het idee is nog slechts een zaadje maar ik hoop in de toekomst nog veel mooie en goede dingen te mogen doen.

Ik hoop zo zoetjes aan weer beetje actief te worden in de paardenwereld, al voelt het nooit meer hetzelfde, mijn ambitie was altijd een soort van vlucht. Vlucht uit mijn eigen gevoel eigenlijk. En nu hoeft dat niet meer, nu kan dat niet meer. Dus het is een kwestie van onderzoeken wat er nog bij mij past en wat niet. Ik ben heel erg voor het voelen, dus ook hoe een paard zich voelt, kan al veel opmaken uit foto's of een enkele blik in hun ogen. Dat heeft me in het verleden altijd al verdriet gedaan omdat ik zag hoeveel paarden er op onze manege ongelukkig waren (zijn). Daarom vindt ik het nu, nu ik nog meer voel en zie ook moeilijk om zomaar weer wat te gaan doen, want het zal nooit meer hetzelfde zijn. Ik voel mezelf nu ook heel anders, ik heb het niet meer nodig om te vluchten. Ik wil er alleen nog maar van genieten eigenlijk.

Dus dit is een beetje globaal mijn verhaal...
Vragen mag altijd...

Ik was eerder bekend als Raimondlover...ook is dat paard inmiddels naar de eeuwige jachtvelden en heb ik los gelaten. Dus mijn naam verbasterd naar mijn eigen naam maar dan omgekeerd.

http://www.spiritueel-leven.nl>>> Van heling naar hereniging met je tweelingziel|Healing en begeleiding<<<


JPitty
Lid Nieuwsredactie
Berichten: 26215
Geregistreerd: 01-06-10
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-20 22:03

Hallo en welkom terug op Bokt! Wat een bijzonder verhaal zo! Fijn dat je je gave wilt inzetten om mensen en paarden te helpen!

Ik hunker naar vriendschap, wil graag geborgen zijn. Ik deel in jouw blijdschap en ook als er zorgen zijn. Maar vraag niet mijn leven, dat kan ik jou niet geven. Mijn leven is van mij! Van mij! Pia Douwes - Elisabeth - Mijn leven is van mij!
&if=1

Anoniem

Re: Opnieuw voorstellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-20 22:18

Ik vond je vorige topic eigenlijk een beter idee... er is nu ook veel meer aandacht voor paarden welzijn en klassieke dressuur dan in 2015. Ik zie hoeveel er fout gaat op maneges en ben zelf vrij nuchter.

RosaNur
Berichten: 1783
Geregistreerd: 30-07-04
Woonplaats: Maastricht

Re: Opnieuw voorstellen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-06-20 23:18

@Sammie dat begrijp ik. Allen it was not meant to be. Ik begrijp dat als je nuchter bent de gaves je niet zo veel zullen zeggen. Maar ik kan nu veel beter in het klein een veel groter verschil maken en juist per individu gaan werken. Juist dat zet meer verandering in gang omdat je meer persoonlijke tijd hebt voor paard en ruiter. Op een grote stal heb je toch minder aandacht en tijd pp en dat is zonde als je iemand 1 op1 veel verder kan brengen denk ik.

Ik hoef de droom niet echt op te geven om een verschil te maken. Want dat kan nu ook nog steeds.

http://www.spiritueel-leven.nl>>> Van heling naar hereniging met je tweelingziel|Healing en begeleiding<<<


RosaNur
Berichten: 1783
Geregistreerd: 30-07-04
Woonplaats: Maastricht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-06-20 23:20

JPitty schreef:
Hallo en welkom terug op Bokt! Wat een bijzonder verhaal zo! Fijn dat je je gave wilt inzetten om mensen en paarden te helpen!


Dankje... het is zeker een bijzonder verhaal.

Het is weer even wennen dit allemaal maar gaat zeker goed komen :)

http://www.spiritueel-leven.nl>>> Van heling naar hereniging met je tweelingziel|Healing en begeleiding<<<


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 34 bezoekers