even voorstellen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Zonnetje97
Berichten: 249
Geregistreerd: 06-05-20

even voorstellen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-20 10:16

Hoi,

Ik ben nieuw hier en wil me even voorstellen. Ik ben roosje9797 en ben 22 jaar. Helaas heb ik nog geen eigen paard, dit komt mede doordat ik nog studeer en mede omdat mijn ouders niet willen dat ik tijdens mijn studie een paard koop. Extra tijd om lekker te sparen dus, nog een jaartje wachten en ik ben klaar met de opleiding verpleegkunde (hbo). Om dan toch thuis te blijven in de paardenwereld rijd ik verschillende paarden van andere. O.a. een BWP'er, haflinger, tuiger en andalusier. Dit is allemaal recreatief, omdat ik van de eigenaar geen wedstrijden mag rijden. (daarom wil ik dus ook een eigen paard)

Nog een stukje persoonlijke info. Ik woon nog thuis in Middelburg, zeeland. Ik studeer Verpleegkunde in Vlissingen, lekker dichtbij huis dus. Momenteel ben ik eind 3e jaars, volgend jaar afstudeerjaar dus. Thuis heb 2 poezebeesten, een hond en een hoop vissen.

Ik hoop dat ik lekker kan meepraten binnen dit forum en dat ik een hoop info kan verkrijgen voor mijn eigen paard volgend jaar.

Rodevlinder

Berichten: 2264
Geregistreerd: 16-02-16

Re: even voorstellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-20 11:02

Welkom!
Wat voor paard wil je straks gaan kopen?

Zonnetje97
Berichten: 249
Geregistreerd: 06-05-20

Re: even voorstellen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-20 11:07

Ik wil graag een recreatief/sportpaard kopen. Wil namelijk de sport in, maar hoef niet heel hoog te komen, meer voor de fun. Daarnaast houd ik van veel afwisseling, springen dressuur, buitenrijden, grondwerk etc. Dus een echte allrounder is wel gewenst. Qua ras weet ik het nog niet echt, geen koudbloed in ieder geval. stokmaat rond de 160-170. Als je een specifiek ras heb wat bij deze omschrijving past hoor ik het graag. Óhja buget max 5500, leftijd 3-11 jaar.

Irisvanm
Berichten: 7
Geregistreerd: 10-05-20

Re: even voorstellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-20 23:19

Welkom! :)