Roosje de shettie

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
RoosjeEmma
Berichten: 34
Geregistreerd: 24-09-19

Roosje de shettie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-09-19 19:22

Hoi!

Omdat ik nieuw ben wil ik mezelf en mijn shet Roosje graag even voorstellen. Ik ben Geertje, 26 jaar en sinds 10 jaar trotste eigenaar van Roosje, shet van inmiddels 18 jaar. We hebben samen veel beleefd, door de jaren heen heb ik veel met de sulky met haar gemend. Heerlijk was dat. Nu vooral lekker wandelen, longeren en knuffelen.

Hier wat foto's


[ img ]

[ img ]

[ img ]


Lukasje
Berichten: 11147
Geregistreerd: 06-01-15

Re: Roosje de shettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-19 19:27

Wat een mooie! Mooi hoofdje!
En waarom men je niet meer met Roosje?

Don't take anything for granted

RoosjeEmma
Berichten: 34
Geregistreerd: 24-09-19

Re: Roosje de shettie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-09-19 19:29

Dankje! We zijn verhuisd en hebben op dit moment geen fijne omgeving om met de sulky op pad te gaan, daarbij heb ik de sulky in een krappe maand moeten verkopen. Wanneer de omstandigheden weer beter zijn wil ik graag weer een aanschaffen en het weer oppakken, zolang haar conditie het toelaat natuurlijk.

Lukasje
Berichten: 11147
Geregistreerd: 06-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-19 20:08

RoosjeEmma schreef:
Dankje! We zijn verhuisd en hebben op dit moment geen fijne omgeving om met de sulky op pad te gaan, daarbij heb ik de sulky in een krappe maand moeten verkopen. Wanneer de omstandigheden weer beter zijn wil ik graag weer een aanschaffen en het weer oppakken, zolang haar conditie het toelaat natuurlijk.


Oh dat is jammer! Maar 18 is helemaal niet oud voor een shet dus ze kan nog jaren voor de wagen. Hopelijk krijg je weer snel die mogelijkheid!

Don't take anything for granted


RoosjeEmma
Berichten: 34
Geregistreerd: 24-09-19

Re: Roosje de shettie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-09-19 07:44

Ja ik hoop het ook. :) Voor nu blijven we dus op andere manieren lekker bezig zodat ze wel wat conditie houdt.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 bezoeker