Verzorg paard/pony gezocht omgeving ( geleen-sittard )

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
LT16

Berichten: 6
Geregistreerd: 18-07-19
Woonplaats: geleen

Verzorg paard/pony gezocht omgeving ( geleen-sittard )

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-19 19:55

Hallo Bokkers,

Ik ben opzoek naar een paard of pony voor te verzorgen. Ik hoef niet te rijden aangezien ik simpel weg te zwaar ben om op het paard te stappen! Ik zoek een leuk plekje waar ik gewoon wat met het dier kan bezig zijn, van longeren, tot grondwerk, vrijspringen, tot wandelen, of eens wassen ect.

Ik heb zelf een paardenhouderij opleiding niveau 3 afgerond en beschik over het ruiterbewijs. Ik heb jaren lange ervaring met zowel eigen paarden, jongere paarden, als hengsten. Ik heb altijd zelf paarden gehad en altijd actief geweest met verzorgpaarden. Ik wil niet rijden vanwege overmatig overgewicht. Ik heb een schildklier probleem en ben hard bezig met het afvallen maar dit vraag tijd! Voor het het welzijn van het paard wil hem/haar rijden niet aandoen. Maar toch mis ik de omgang met de dieren. Tevens ben ik fotografe dus kan altijd zorgen voor voldoende foto`s haha

Ik ben helaas wel afhankelijk van fiets of ov, dus ik moet het helaas wel in de omgeving van Geleen houden.



Afbeelding
( Dit is een foto van me oude verzorgpaard ) Puur om de advertentie niet zo kaal te maken

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 26215
Geregistreerd: 01-06-10
Woonplaats: Zwolle

Re: Verzorg paard/pony gezocht omgeving ( geleen-sittard )

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-19 21:38

Hallo LT16 en welkom op Bokt! Ik zie dat je een verzorgpaard of -pony zoekt. Mag ik zeggen dat ik het heel netjes van je vindt dat je zelf aangeeft dat je niet wilt rijden ivm gewicht! Toppertje, dat geeft aan dat je ook echt aan het paard denkt!

Voor het zoeken naar een verzorgpaard/ -pony kun je een advertentie aanmaken op de Bokt Markt. Ik zie dat je al weet hoe je een onderschrift maakt, daar zou je link naar die advertentie ook kunnen posten.

Het gedeelte WWW, waar je topic nu staat, is namelijk alleen om je even voor te stellen als je nieuw op Bokt bent. Advertenties zoals deze horen hier niet thuis en zullen om die reden ook door een moderator (iemand met een groengekleurde naam) gesloten worden. Zou zonde zijn als je advertentie dan weg is.

Ik hoop dat je snel een leuk verzorgpaard/ leuke verzorgpony vindt waar je veel plezier aan kunt beleven! En dat je een mooie tijd hier op Bokt zult hebben!

LT16

Berichten: 6
Geregistreerd: 18-07-19
Woonplaats: geleen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-19 21:45

JPitty schreef:
Hallo LT16 en welkom op Bokt! Ik zie dat je een verzorgpaard of -pony zoekt. Mag ik zeggen dat ik het heel netjes van je vindt dat je zelf aangeeft dat je niet wilt rijden ivm gewicht! Toppertje, dat geeft aan dat je ook echt aan het paard denkt!

Voor het zoeken naar een verzorgpaard/ -pony kun je een advertentie aanmaken op de Bokt Markt. Ik zie dat je al weet hoe je een onderschrift maakt, daar zou je link naar die advertentie ook kunnen posten.

Het gedeelte WWW, waar je topic nu staat, is namelijk alleen om je even voor te stellen als je nieuw op Bokt bent. Advertenties zoals deze horen hier niet thuis en zullen om die reden ook door een moderator (iemand met een groengekleurde naam) gesloten worden. Zou zonde zijn als je advertentie dan weg is.

Ik hoop dat je snel een leuk verzorgpaard/ leuke verzorgpony vindt waar je veel plezier aan kunt beleven! En dat je een mooie tijd hier op Bokt zult hebben!


Oh dankjewel voor de tip! Ik was hier uitgekomen via google dus ik ging er vanuit dat het wel oke zou zijn! Dan plaats ik hem daar nogmaals dankjewel 8-)

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 26215
Geregistreerd: 01-06-10
Woonplaats: Zwolle

Re: Verzorg paard/pony gezocht omgeving ( geleen-sittard )

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-19 21:46

Graag gedaan hoor LT16!

khirshanta

Berichten: 7565
Geregistreerd: 28-08-06

Re: Verzorg paard/pony gezocht omgeving ( geleen-sittard )

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-19 01:46

Klopt helemaal, hartelijk bedankt JPitty voor je perfecte hulp, en LT16 voor het op de boktmarkt plaatsen. Welkom op Bokt overigens! Mocht je vragen hebben, dan helpt ook het team met de groene naam je altijd graag :j

Ik hoop dat je snel een leuk verzorgpaard vindt :)

Ik plaats hier een slotje