Voorstellen

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
WendyTap
Berichten: 6
Geregistreerd: 28-02-13
Woonplaats: Grave Noord-Brabant

Voorstellen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-05-19 12:18

Goedemiddag iedereen.

Ik zal proberen me in het kort voor te stellen.

Naam Wendy 35 jaar. Sinds april 2016 bekend met epilepsie.
Heb een vrij zeldzame auto immuunziekte. Deze auto immuunziekte is vorig jaar december vastgesteld.Twee zware operaties gehad. Verschillende behandelingen waaronder zware chemotherapie en zo'n 4 maanden prednison gebruikt. Helaas loop ik met een flinke hersenbeschadiging. Dus het kan zijn, dat mijn bericht niet altijd even duidelijk is. Getrouwd sinds 28-6-2005
Samen hebben we 2 kids een meid van 13 jaar en een jongen van 11 jaar. Onze zoon woont door omstandigheden niet meer thuis.Hij loopt met een post traumatisctraumatische stress stoornis. Die hij in de afgelopen jaren heeft opgelopen. Zelf ben ik tot aan mijn 19e erg actief geweest in de paardensport. Totdat ik ging samenwonen en kinderen kreeg. Daarna is dat helemaal weg gevallen
Onze zoon heeft een tijd op een zorgboerderij gezeten voor dagbesteding. Dat is inmiddels al een tijdje gestopt. Omdat daar wat paarden stonden. Heb ik gevraagd of ik ze mocht verzorgen. Dat was geen probleem. Dat doe ik nu zo'n 2 jaar. Inmiddels heb ik een indicatie van de gemeente gekregen. Waardoor ik nu 2 dagen lekker kan helpen op de zorgboerderij. Had al eerder gevraagd of ik een keer mocht rijden. Dat mocht niet zonder indicatie van de gemeente.
Nu mag dat wel, dus ik natuurlijk gevraagd of ik een keer mocht paardrijden. Dat was geen probleem. Dus gisteren na zo'n jaar of 6 weer op het paard gezeten. Het fijne is dat hun een goede opstap hebben. Waardoor ik er zo opzat. Was wel even hoog. Sam het paard heeft een schofthoogte van ongeveer 170. In het begin moest ik aan de longeerlijn van de mede eigenaar. Ik gaf al vrij snel aan dat ik het alleen kon. Dat ging goed, gewoon lekker gestapt en figuren gereden. Een andere jongen voor mij. Ook met een beperking had Sam al een beetje losgereden. Zo'n 15 minuten gestapt. Sam liep er heerlijk ontspannen bij. Was duidelijk te zien aan zijn oren en hals. Daarna wou ik draven. Dat moest wel weer aan de longeerlijn. Het ging goed, maar omdat ik niet de meest ideale laarzen aan had moest ik daarmee stoppen. Nog even lekker gestapt. En daarna Sam afgezadeld verzorgd en op stal gezet. Nu heb ik toch een kleine vraag. Heb hier en daar op het forum rondgekeken. Maar niet duidelijk gevonden wat ik zocht. Ikzelf ben 177cm en weeg nu mede door alle medicijnen zo'n 110 kilo. Ik ben druk bezig met afvallen. Maar dat moet te snel gaan. Ben ik te zwaar voor Sam? Ik zal proberen wat foto's toe te voegen.
Let wel op ik kijk niet al te vrolijk was serieus bezig. De foto's zijn niet van goede kwaliteit zie ik nu.
Laatst bijgewerkt door WendyTap op 30-05-19 12:57, in het totaal 2 keer bewerkt

Dus moeten we strijden ons hart laten lijden. Soms mag je rusten maar opgeven nooit.

Niemand Guus Meeuwis


WendyTap
Berichten: 6
Geregistreerd: 28-02-13
Woonplaats: Grave Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-05-19 12:49


Dus moeten we strijden ons hart laten lijden. Soms mag je rusten maar opgeven nooit.

Niemand Guus Meeuwis

WendyTap
Berichten: 6
Geregistreerd: 28-02-13
Woonplaats: Grave Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-05-19 12:55


Dus moeten we strijden ons hart laten lijden. Soms mag je rusten maar opgeven nooit.

Niemand Guus Meeuwis

Bonkie79
Berichten: 0
Geregistreerd: 01-06-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-19 07:19

Goedemorgen allemaal,

ben zojuist hier lid geworden dus stel me even voor.

Ben gelukkig getrouwd en mama van 2 lieve meiden.

Hoop hier veel mee te kunnen schrijven en te lezen.

Liefs van mij


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 bezoekers