Eventjes voorstellen!

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
ligning
Berichten: 14
Geregistreerd: 03-04-19

Eventjes voorstellen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-04-19 19:16

Hallo iedereen!

Misschien heeft een oplettend oog mij al zien rondscharrelen op de fora (Want hoe leuk is het om 16x per dag bij KS-MK te gluren :=) maar ik vond het toch leuk om mijzelf even voor te stellen!

Ik ben dus ligning, maar iedereen mag mij Anna noemen!
Al vaker ben ik op bokt terecht gekomen als ik iets paard gerelateerds googelde, om vervolgens helemaal opgenomen te worden in alle interessante topics hier! Van wilgentakken tot groentesoep :+ Ik heb als 6 jarige de penny collectie van mijn tante gehad en sindsdien is mijn passie voor paarden opgebloeid! Na een jaar drammen ben ik bij een kleinschalige manege gaan rijden waar ik er vaker ben afgedonderd dan erop ben blijven zitten... maar met vallen komt opstaan en daarom ben ik doorgegaan naar voor particulieren paarden te rijden, toen ik toch nog een stukje basis miste en dressuur meer onderbouwd wou worden ben ik op zoek gegaan naar een fijne manege en uiteindelijk terechtgekomen bij manege de Stap! Hier heb ik in het kleine half jaar meer geleerd dan dat ik ooit had verwacht! Ik heb niet echt een "favoriet" paard, maar heb wel echt een zwakke plek voor grote bruine ruinen. Alhoewel ik mij erbij heb moeten neerleggen dat merries mij leuker vinden, en ik hun vaak ook :') Ik hoop dat tijdens of na mijn HBO-opleiding, als ik de 20 ben gepasseerd en eigen vervoer heb een verzorgpaardje in omgeving Laarbeek te vinden om helemaal te vertroetelen, knuffelen en poetsen omdat ik dat stiekem toch wel vreselijk mis, maar alles op zijn tijd...

En als doorgewinterde dierenliefhebber heb ik (nouja, "het gezin") ook onze eerste hond! Een enorme knoest, kanonskogel, monster, vreetzakje, lobbes
Oftewel een labrador. Maar wel de allermooiste <3
[ img ]
Voor de liefhebber, bij komt van 31-10-2017 en papa is Sense of Pleasure's Yule of Otto van Budilliumhof. Elvis zijn eigen stamboeknaam is Firo Gabr van Klaterspeel. Onze Elvis heeft in zijn anderhalf jaar al meer meegemaakt dan de gemiddelde puber mee zou moeten maken... vorig jaar (8 maanden oud) begon hij opeens ontlasting over te geven en na een dierenartsbezoek is hij met spoed geopereerd aan een darmobstructie. Hij was ver heen maar meneer is met volle kracht teruggekomen en schrokt nog steeds alles op zoals een echte labrador doet :j

En als laatste nog een beetje over mijzelf, ik ben dus Anna, ik ben 17 jaar (in Augustus 18) en ik doe momenteel MBO, maar mijn ambities liggen bij een HBO-opleiding Communicatie, Bedrijfskunde of Marketing. Maar dat komt wel wanneer daar de tijd voor is.
Ik hoop dat ik binnenkort vertrouwd genoeg raak met het forum dat ik vaker "durf" te reageren en verwacht dat ik nog veel zal opsteken van het meekijken met alle topics!

Dat is hem wel zo denk ik... als iemand het hele boekdeel überhaupt al doorleest :')


JPitty
Lid Nieuwsredactie
Berichten: 25875
Geregistreerd: 01-06-10
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-19 19:49

Hallo, welkom op Bokt! Leuk om je verhaal zo te lezen! Geeft gelijk een goed beeld van een nieuwe bokker!

Ik hunker naar vriendschap, wil graag geborgen zijn. Ik deel in jouw blijdschap en ook als er zorgen zijn. Maar vraag niet mijn leven, dat kan ik jou niet geven. Mijn leven is van mij! Van mij! Pia Douwes - Elisabeth - Mijn leven is van mij!
&if=1

Catnip
Berichten: 2337
Geregistreerd: 23-04-14
Woonplaats: Belgisch Limburg

Re: Eventjes voorstellen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-19 19:59

Van harte welkom! Inderdaad heel fijn om zo'n helder beeld te krijgen bij een nieuwe naam :D
Veel leesplezier op Bokt, en kijkplezier op Kraamstal :))

There was a man who entered a local paper's pun contest. He sent in ten different puns, in the hope that at least one of the puns would win. Unfortunately, no pun in ten did.

ligning
Berichten: 14
Geregistreerd: 03-04-19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-04-19 20:09

JPitty schreef:
Hallo, welkom op Bokt! Leuk om je verhaal zo te lezen! Geeft gelijk een goed beeld van een nieuwe bokker!


Catnip schreef:
Van harte welkom! Inderdaad heel fijn om zo'n helder beeld te krijgen bij een nieuwe naam :D
Veel leesplezier op Bokt, en kijkplezier op Kraamstal :))



Dankjulliewel voor de verwelkoming! Fijn om te lezen dat een wat langer verhaal wel prettig is :D


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 bezoekers