Voorstellen na een jaar

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Reverie

Berichten: 99
Geregistreerd: 10-05-19
Woonplaats: Kortrijk

Voorstellen na een jaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-20 23:58

Na jaren bokt te lezen, 1 jaar geregistreerd te zijn heb ik besloten van me voor te stellen. (Stiekem hoop ik dan sneller aan die 25 berichten te geraken want de topics die ik interessant vind kan ik niet op posten :’) )

Ik ben Flore, 29 jaar. Ik zorg voor de fjord, Hildar, van een ander bokt lid die naar het buitenland verhuisd is. Ik heb ook een kat, Dopje. Ik ben een overtuigd volger van het ‘natuurlijke’ paarden houden: bitloos, ijzerloos, 24/7 buiten in de kudde en zo puur mogelijk voeren. Met Hildar doe ik momenteel wat grondwerk en koetsritjes.
Ik heb een opleiding natuurlijk bekappen gevolgd bij Heleen en interesseer me ook in de hoeven van paarden.

Ook ben ik heel erg gepassioneerd door paardenfotografie. Op instagram ben ik bekend als memoiresdeflorephotography en daarbuiten gewoon als Flore Verhulst fotografie.

Zo, dan ga ik nu enkele zinnige antwoorden proberen te geven op de informatieve topics zodat ik snel aan die 25 posts geraak en zo actief kan worden in de fotografie topics!

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 26215
Geregistreerd: 01-06-10
Woonplaats: Zwolle

Re: Voorstellen na een jaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-20 00:01

Hallo en welkom op Bokt! Met zo'n interessante insteek in de paarden moet je het vast snel lukken! Klinkt in ieder geval wel alsof je goed voor je paard wilt zorgen!

Reverie

Berichten: 99
Geregistreerd: 10-05-19
Woonplaats: Kortrijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-20 11:06

JPitty schreef:
Hallo en welkom op Bokt! Met zo'n interessante insteek in de paarden moet je het vast snel lukken! Klinkt in ieder geval wel alsof je goed voor je paard wilt zorgen!



Dankje! Dat probeer ik inderdaad :D