Eigenlijk is het wel een klein wondertje dat ik hier ben

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Rts_null

Berichten: 6
Geregistreerd: 06-09-19
Woonplaats: Noord-Europa

Eigenlijk is het wel een klein wondertje dat ik hier ben

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-19 15:55

In mijn jeugdige jaren reed ik wel een paard op de camping en besloot ik om de veel ervarene instructeurs na te doen met als resultaat dat mijn paard met zo’n 800 km per uur het geluid dat alleen maar beschreven kan worden als een gillende theepot op zijn rug door de hele camping verspreidde.

Met het Noord-Hollands snelheidsrecord en een bek vol blubber op zak besloot ik te doen wat elke zevenjarige doet in zo’n situatie: het was de schuld van alles en iedereen behalve mezelf, en nooit weer zal ik op zo’n belichaming van de hel rijden.

Heb ik lang volgehouden, hoor. Iedereen die luisterde kreeg te horen van mijn afgunst. Thuis op ’t platteland en in de grote stad tijdens mijn studie. Tot een jaar geleden. Noord-Holland is inmiddels verruild voor Noord-Europa, en na een verloren gok met voetbal gedwongen om het toch eens te proberen...

Dit is het moment waar je verwacht dat het hartstikke goed ging en het heel leuk was, maar ik ben nog steeds doodsbang en ik ben nog steeds geen fan, maar het heeft ook wel wat. Inmiddels heb ik het al regelmatig gedaan door prachtige bossen en landschappen, dus ik hoop toch wat meer te leren over deze dieren en misschien wat tips te vinden van mensen die zich ook ongemakkelijk voelden. :)

Sorry, ik moet een beetje cryptisch blijven over wie ik precies ben. Mijn land heeft heel veel data openbaar en mijn voornaam is zeldzaam. Deze twee gegevens alleen al openbaren mijn adres, telefoonnummer en zelfs de belastingen van mijn eigen bedrijf op Google. Maar ondanks anoniem beloof ik in vrede te komen! Totdat ik weer van zo’n paard af flikker en dan vervloek ik jullie allemaal. :Y)

SETEFURII
Berichten: 3257
Geregistreerd: 06-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-19 16:00

Nou, dan maken we toch een nieuwe naam voor Je? Ik vind 'bek-vol-blubber' wel toepasselijk. Welkom! :D

Kaitlyn

Berichten: 9726
Geregistreerd: 04-06-06
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-19 16:02

Rts_null schreef:
Sorry, ik moet een beetje cryptisch blijven over wie ik precies ben. Mijn land heeft heel veel data openbaar en mijn voornaam is zeldzaam. Deze twee gegevens alleen al openbaren mijn adres, telefoonnummer en zelfs de belastingen van mijn eigen bedrijf op Google. Maar ondanks anoniem beloof ik in vrede te komen! Totdat ik weer van zo’n paard af flikker en dan vervloek ik jullie allemaal. :Y)


Als je dit niet had gezegd was het ook niet raar geworden. _O-

VogeltjeM

Berichten: 3749
Geregistreerd: 31-12-07

Re: Eigenlijk is het wel een klein wondertje dat ik hier ben

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-19 16:05

Leuk geschreven :D

Pepperrr

Berichten: 8387
Geregistreerd: 28-07-16
Woonplaats: Nistelrode (NB)

Re: Eigenlijk is het wel een klein wondertje dat ik hier ben

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-19 16:07

Hihi wat grappig beschreven! Welkom hier op bokt! :j

Whale

Berichten: 2286
Geregistreerd: 22-06-10

Re: Eigenlijk is het wel een klein wondertje dat ik hier ben

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-19 16:08

... En toen zag ik een mega grote gillende theepot op een paardenrug voor me. :+

Welkom op Bokt! :D

soesita

Berichten: 5165
Geregistreerd: 09-10-04
Woonplaats: Herzogenrath (Duitsland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-19 16:16

Gillende theepot? Tja, zo zijn er hier op Bokt wel een paar meer te vinden: Dus je zal je hier hopelijk snel thuis voelen. *\o/*
En met die leuke schrijfstijl van je kijk ik al reikhalzend uit naar verdere berichten. Welkom!

Ladybird
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 18678
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: Wakkerdam

Re: Eigenlijk is het wel een klein wondertje dat ik hier ben

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-19 17:00

Haha wat een leuke omschrijving van jezelf! Hartelijk welkom :D

alice0cullen

Berichten: 2434
Geregistreerd: 20-12-11
Woonplaats: Deventer

Re: Eigenlijk is het wel een klein wondertje dat ik hier ben

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-19 17:03

:') _O- ik vind je nu al een aanwinst voor het forum.

Pumpkins

Berichten: 3146
Geregistreerd: 14-05-10
Woonplaats: rotterdam

Re: Eigenlijk is het wel een klein wondertje dat ik hier ben

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-19 17:09

Welkom op bokt! Vind gillende theepot ook wel een leuke bijnaam :D . Ben benieuwd naar je nieuwe ervaringen

Rts_null

Berichten: 6
Geregistreerd: 06-09-19
Woonplaats: Noord-Europa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-19 05:49

Kaitlyn schreef:
Als je dit niet had gezegd was het ook niet raar geworden. _O-

Dat weet ik dus niet, ik ben vrij nieuw hier :P

Dank allen voor de lieve berichten! :)