Hoi hoi nieuweling hier ! Met een vraag

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

JPitty
Lid Nieuwsredactie
Berichten: 26210
Geregistreerd: 01-06-10
Woonplaats: Zwolle

Re: Hoi hoi nieuweling hier ! Met een vraag

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-19 14:05

Hallo Valentina, welkom op Bokt.

In jouw bericht lees ik dat je een stalling zoekt. Hiervoor zou je een bericht kunnen posten bij [ED] Ervaringen en Diensten of je kunt een advertentie kunnen plaatsen op de Bokt Markt. Ik hoop dat je hier veel plezier zult hebben en je ook snel een mooie stalling voor je paard kunt vinden!

Ik hunker naar vriendschap, wil graag geborgen zijn. Ik deel in jouw blijdschap en ook als er zorgen zijn. Maar vraag niet mijn leven, dat kan ik jou niet geven. Mijn leven is van mij! Van mij! Pia Douwes - Elisabeth - Mijn leven is van mij!
&if=1


JPitty
Lid Nieuwsredactie
Berichten: 26210
Geregistreerd: 01-06-10
Woonplaats: Zwolle

Re: Hoi hoi nieuweling hier ! Met een vraag

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-19 14:11

Helemaal goed, hoop dat je snel een mooie plek vindt!

Ik hunker naar vriendschap, wil graag geborgen zijn. Ik deel in jouw blijdschap en ook als er zorgen zijn. Maar vraag niet mijn leven, dat kan ik jou niet geven. Mijn leven is van mij! Van mij! Pia Douwes - Elisabeth - Mijn leven is van mij!
&if=1

JPitty
Lid Nieuwsredactie
Berichten: 26210
Geregistreerd: 01-06-10
Woonplaats: Zwolle

Re: Hoi hoi nieuweling hier ! Met een vraag

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-19 17:39

Waarschijnlijk is er iets met het posten van je foto niet goed gegaan. Ik zie de foto namelijk niet.

Ik hunker naar vriendschap, wil graag geborgen zijn. Ik deel in jouw blijdschap en ook als er zorgen zijn. Maar vraag niet mijn leven, dat kan ik jou niet geven. Mijn leven is van mij! Van mij! Pia Douwes - Elisabeth - Mijn leven is van mij!
&if=1


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 bezoekers