Wat is een fijne zelfbruiner?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
x_Elise
Berichten: 1999
Geregistreerd: 23-03-06

Wat is een fijne zelfbruiner?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-05-23 15:26

{:} {:} {:}
De zon is eindelijk doorgebroken, tijd voor jurkjes!
Ik word niet bruin van in de zon liggen dus ik ben eigenlijk op zoek naar een fijn laagje bruin dat ik gewoon kan opsmeren.

Iemand een tip voor een fijne?
Die het extreem witte eraf haalt maar niet vlekt of streept?

Flirt (Westenwind x Sonique) Z1 + 3 <3
Ruigh (Fürst Dior x Westenwind) <3

Odiso (Contango) Z1+6 *verkocht*


Suzanne F.
Berichten: 49173
Geregistreerd: 03-03-01

Re: Wat is een fijne zelfbruiner?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-23 15:28

Collistar!

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-23 15:46

Ik heb gewoon een zelfbruiner bij Kruidvat gehaald en ben al heel de dag trots aan het kijken naar m'n bruine benen {:} ideale snelle oplossing na deze lente vol regen!

Rebel_Jits
Berichten: 5631
Geregistreerd: 28-02-06
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-23 15:58

St. Moriz tanning mousse! Houdt 2 weken bij mij.
De ruwe plekjes (tenen, hielen, knieen) lichtjes insmeren met bodylotion. Dan de mousse verdelen met een tanning handschoenen. Goed wrijven, half uurtje laten drogen en nachtje laten intrekken. Volgende dag enkel met water afspoelen en droogdeppen.
Geen zeep op je benen gebruiken of wrijven met een handdoek. Dan blijft het resultaat het langst.

09/10/2023 <3

Padoertje
Berichten: 1518
Geregistreerd: 12-06-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-23 16:09

Suzanne F. schreef:
Collistar!


Deze idd. Vlekt niet en ook geen naar zelfbruin luchtje.

Training, verkoop, fok-en opfok van talentvolle dressuurpaarden.
Binnenkort weer twee fijne 3 jarigen klaar om iemand heel gelukkig mee te maken!

Suzanne F.
Berichten: 49173
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-23 16:22

Robin_S schreef:
Ik heb gewoon een zelfbruiner bij Kruidvat gehaald en ben al heel de dag trots aan het kijken naar m'n bruine benen {:} ideale snelle oplossing na deze lente vol regen!


Werkt inderdaad super maar vlekt als de ziekte. :')
Dus geen wit hoeslaken hoop ik op je bed? Of een witte broek? Want dan heb je een probleem.

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-23 16:28

Hahaha bedankt voor de waarschuwing ben benieuwd _O- en ik lees in ieder geval verder hier wat de goede zijn.

Laatste zelfbruiner die ik gebruikte was in 2005, toen kreeg je nog van die oranje vlekken op je benen. Was al lang dankbaar dat het bij deze mooi egaal is :+

Kinke
Berichten: 20513
Geregistreerd: 20-02-04
Woonplaats: Overijssel

Re: Wat is een fijne zelfbruiner?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-23 16:35

St. Moriz is inderdaad heel goed, ik vind Bondi Sands nog beter. Beide wel met speciale handschoen gebruiken, dat lukt onhandige ikke zelfs nog :D

Boheme
Berichten: 2104
Geregistreerd: 05-04-05
Woonplaats: Dordrecht

Re: Wat is een fijne zelfbruiner?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-23 18:25

Bondi Sands. Zo fijn, geen strepen en ontzettende mooie kleur

[o]

SennaS
Berichten: 262
Geregistreerd: 08-01-11

Re: Wat is een fijne zelfbruiner?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-23 18:29

Bondi Sands werkt erg goed. Ik had wel de versie die je een aantal uur moet laten intrekken en dan af moet spoelen.

Lioony
Berichten: 2818
Geregistreerd: 14-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-23 18:30

Bondi Sands idd!

Daarover gesproken; heeft iemand hier weleens een donkere variant daarvan gebruikt? Ik ben zelf heel wit dus heb gewoon de lichte variant, maar ik vind die nog wel stuk subtieler dan als ik echt een spray tan laat doen, maar vraag me dus af hoe groot het verschil zou zijn op mijn huid.

Boheme
Berichten: 2104
Geregistreerd: 05-04-05
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-23 19:01

Lioony schreef:
Bondi Sands idd!

Daarover gesproken; heeft iemand hier weleens een donkere variant daarvan gebruikt? Ik ben zelf heel wit dus heb gewoon de lichte variant, maar ik vind die nog wel stuk subtieler dan als ik echt een spray tan laat doen, maar vraag me dus af hoe groot het verschil zou zijn op mijn huid.



Bij bij was het verschil heel erg, en onnatuurlijk, maar nou ben ik rossig met lichtgevend witte benen. Mijn moeder heeft hem nu en haar staat die goed. Maar die hoeft alleen maar zon te ruiken en ze is bruin.

[o]

madeliefw
Berichten: 2666
Geregistreerd: 14-10-05

Re: Wat is een fijne zelfbruiner?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-23 21:34

Ik kijk even op de site van douglas maar bondi sands heeft heel veel verschillende soorten. Welke raden jullie aan?

St moriz gebruik ik meestal en werkt prima. Doe alleen mijn benen.

[o]

marleen_88
Berichten: 14045
Geregistreerd: 21-05-04
Woonplaats: Onder het kanaal.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-23 21:36

Bondi Sands, de lichtste heb ik denk ik. Het ruikt ook goddelijk.
Ik heb deze, met handschoen.


[ img ]

Doe wel en zie niet om

LadyFiesta
Berichten: 685
Geregistreerd: 07-12-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-23 21:59

De milk van Kruidvat eigen merk! Vlekt niet, egaal, erna gewoon handjes wassen.
Wint het van de dure merken aldus mijzelf en meerdere vriendinnen :)

Liselot
Berichten: 32189
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Re: Wat is een fijne zelfbruiner?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-23 22:26

Ik had altijd st moriz en heb nu na goede verhalen via mine tan besteld. Ga hem morgen proberen, ben benieuwd!

http://www.LiselotKamphuis.nl FOTOGRAAF: oa Bruiloften, Newborn en workshops!
T 18-11-15 <3 A 9-8-19 <3

Walkure
Berichten: 1395
Geregistreerd: 03-03-14
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-23 22:27

marleen_88 schreef:
Bondi Sands, de lichtste heb ik denk ik. Het ruikt ook goddelijk.
Ik heb deze, met handschoen.


[ [url=m/lsftR2.jpg]Afbeelding[/url] ]


Deze heb ik ook, heel fijn :j en ruikt idd lekker

Iemand die verongelijkt in het leven staat slaagt nooit.

Cyruss_
Berichten: 2111
Geregistreerd: 05-03-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-23 22:38

Ik heb dit gedaan: https://youtu.be/6TrQ93UvuaM

Te koop bij de kruidvat, ik had ein-de-lijk geen vlekken. Wat ik wel altijd had met een handschoen.. Het was wel even schrikken als je het erop hebt gedaan, maar het resultaat is echt zoveel mooier. Ik had het overdag gedaan en bleef een dagje binnen. Geen idee of het goed uit je lakens gaat. Ik had wat gemorst op een witte handdoek en dat is er met wassen gewoon uitgegaan.

Een  valt niet ver van de boom
Zoekt webdesigner!

Soepblik
Berichten: 1151
Geregistreerd: 26-01-21

Re: Wat is een fijne zelfbruiner?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-23 00:27

St Tropez, zonder twijfel. Heeft ook alles gewonnen wat er op beauty gebied te winnen valt. Ontzettend makkelijk in gebruik en geeft de meest natuurlijke gebruinde look die een zelfbruiner kan bereiken. Voor je gezicht hebben ze ook hele subtiele face mist die je geeneens af hoeft te wassen. Doe 't 's avonds op, en wordt de volgende ochtend wakker met een stralend tintje.

Minoes
Berichten: 1964
Geregistreerd: 11-12-12

Re: Wat is een fijne zelfbruiner?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-23 11:29

Bondi sands voor het lichaam en collistar drops voor het gezicht!


Change3x
Berichten: 6581
Geregistreerd: 06-12-11
Woonplaats: Nijverdal

Re: Wat is een fijne zelfbruiner?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-23 11:42

Bali body! Na heel veel proberen vind ik dat echt de fijnste. Ik gebruik de face droog en instant tan.

Liselot
Berichten: 32189
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-23 12:19

Liselot schreef:
Ik had altijd st moriz en heb nu na goede verhalen via mine tan besteld. Ga hem morgen proberen, ben benieuwd!



Net voor het eerst aangebracht, geeft direct een mooie bruine kleur. Kan kiezen hoe donker hij wordt door hem 1 tot max 3 uur op te laten. Denk dat ik voor het eerst 1,5 uur ga proberen

http://www.LiselotKamphuis.nl FOTOGRAAF: oa Bruiloften, Newborn en workshops!
T 18-11-15 <3 A 9-8-19 <3

Kiwipitje
Berichten: 10537
Geregistreerd: 18-02-05

Re: Wat is een fijne zelfbruiner?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-23 12:20

Ik zweer bij Marc Inbane. Geur valt ook alles mee, maar linksom of rechtsom ruikt toch alle zelfbruiner naar rotte kokosnoot.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-23 12:31

Los van alle goede zelfbruiners hierboven, even meegeven dat de kruidvat-zelfbruiner geen vlekken op het witte hoeslaken heeft gegeven deze nacht :') +:)+ voorlopig nog geen klachten dus.

Nyaleti
Berichten: 6111
Geregistreerd: 05-04-10

Re: Wat is een fijne zelfbruiner?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-23 12:36

Ik mag voorlopig niet in de zon dus ben in Augustus nog spierwit ben ik bang :+ dus wil zo graag een zelfbruiner proberen maar durf dat niet haha.

Is het aanbrengen als een soort bodylotion? Alleen dan met wat meer precisie natuurlijk.
Werken de meeste zoals hier boven genoemd Liselot? Dat het donkerder wordt als je het langer laat intrekken?


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: goldith, GoogleAdsense, GoogleOther, GrapeshotBot, Kaatastrof, lonimma, Marlis, Valerie93, zonnetje1903 en 153 bezoekers