Menstruatie: middenin cyclus en stopt niet

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Molfre

Berichten: 2635
Geregistreerd: 24-07-12
Woonplaats: Aarhus

Menstruatie: middenin cyclus en stopt niet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-23 23:01

Situatie: op 28 April begon mijn laatste menstruatie. Zoals altijd 4 dagen. Op 2 mei was alles dus weer afgerond. Echter begon ik op 11 mei weer te bloeden en anders dan anders. Normaal is mijn menstruatie enorm heftig (ik moet mijn cup 4-5x legen). Mede mogelijk gemaakt door mijn koperspiraal.
Deze keer echter bleef het bij 1 cup per dag. Punt is alleen dat het niet ophoudt. Al sinds mijn 15 kan ik de klok erop gelijk zetten. Nu bloed ik dus al 12 dagen.

Ik maak me best zorgen, ik ben bij de huisarts geweest, zij heeft bloed laten afnemen om mijn hemoglobine en schildklierhormonen te checken (ivm. Sschildklierontsteking in 2021). Allemaal helemaal in orde. Zwangerschapstest ook negatief (2x).

Vervolgplan: kijk het nog even 2 weken aan en kom dan eens terug.

Ik durf hier niet zo goed tegen in te gaan. Stel ik me aan? Moet ik het inderdaad maar even afwachten? Wat zouden jullie doen? Zie ik dingen die er niet zijn?

sterregoud
Berichten: 1842
Geregistreerd: 09-05-10

Re: Menstruatie: middenin cyclus en stopt niet

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-23 23:06

Heb je nog recent een uitstrijkje laten maken ? Als je je echt zorgen maakt, zou je dat kunnen laten doen. Evt. ook een arts laten kijken intern.

Anoniem

Re: Menstruatie: middenin cyclus en stopt niet

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-23 23:18

2 weken is wel lang zeg. Ik begrijp goed dat je eerder geholpen wilt worden en zou op je eigen onderbuikgevoel afgaan. Wellicht kun je vragen om een echo in het ZH?

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Menstruatie: middenin cyclus en stopt niet