Zwanger uitgerekend najaar/winter 2023

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Primavera

Berichten: 2803
Geregistreerd: 08-03-10

Zwanger uitgerekend najaar/winter 2023

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-23 16:46

Hallo!

Omdat ik nog geen topic kon vinden voor de winterperiode maak ik er zelf maar een aan <3

Wij weten sinds gisteren dat we in verwachting zijn van ons tweede kindje. Nog super pril en ik hoop dus dat alles goed mag blijven gaan maar ben na ons avontuur met Liam enorm dankbaar dat we het weer mogen beleven <3

Wie is er nog uitgerekend in het najaar? Ik sta voorlopig op 13 november <3

haasje20
Berichten: 500
Geregistreerd: 29-05-08

Re: Zwanger uitgerekend najaar/winter 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-23 16:52

Wat leuk! Hier in verwachting van de tweede, uitgerekend rond 7 oktober

Eskimo
Berichten: 3034
Geregistreerd: 04-04-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-23 17:48

Primavera schreef:
Hallo!

Omdat ik nog geen topic kon vinden voor de winterperiode maak ik er zelf maar een aan <3

Wij weten sinds gisteren dat we in verwachting zijn van ons tweede kindje. Nog super pril en ik hoop dus dat alles goed mag blijven gaan maar ben na ons avontuur met Liam enorm dankbaar dat we het weer mogen beleven <3

Wie is er nog uitgerekend in het najaar? Ik sta voorlopig op 13 november <3


Gefeliciteerd! Ik zat tijdens mijn zwangerschap vorig jaar (vooral in meelees modus) in het zomer topic van 2022. Ik kan mij jouw verhaal nog goed herinneren. Een hele fijne zwangerschap gewenst, het is je gegund.

Primavera

Berichten: 2803
Geregistreerd: 08-03-10

Re: Zwanger uitgerekend najaar/winter 2023

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-23 18:09

Wat leuk Haasje! Een beetje verder als mij! Hoe voel je je? En de eerste goede echo's al achter de rug?

Primavera

Berichten: 2803
Geregistreerd: 08-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-23 18:10

Eskimo schreef:
Primavera schreef:
Hallo!

Omdat ik nog geen topic kon vinden voor de winterperiode maak ik er zelf maar een aan <3

Wij weten sinds gisteren dat we in verwachting zijn van ons tweede kindje. Nog super pril en ik hoop dus dat alles goed mag blijven gaan maar ben na ons avontuur met Liam enorm dankbaar dat we het weer mogen beleven <3

Wie is er nog uitgerekend in het najaar? Ik sta voorlopig op 13 november <3


Gefeliciteerd! Ik zat tijdens mijn zwangerschap vorig jaar (vooral in meelees modus) in het zomer topic van 2022. Ik kan mij jouw verhaal nog goed herinneren. Een hele fijne zwangerschap gewenst, het is je gegund.


Wat lief! Dankjewel <3 ik heb stiekem zoveel reacties gekregen. Er leven zoveel mensen met ons mee. Dat doet echt enorm goed! <3

Gnome
Berichten: 8445
Geregistreerd: 01-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-23 18:15

Primavera schreef:
Hallo!

Omdat ik nog geen topic kon vinden voor de winterperiode maak ik er zelf maar een aan <3

Wij weten sinds gisteren dat we in verwachting zijn van ons tweede kindje. Nog super pril en ik hoop dus dat alles goed mag blijven gaan maar ben na ons avontuur met Liam enorm dankbaar dat we het weer mogen beleven <3

Wie is er nog uitgerekend in het najaar? Ik sta voorlopig op 13 november <3


Van harte gefeliciteerd!! Ik kom zelf ook uit dat topic en ben half mei uitgerekend maar lees nog wel stilletjes mee. Ontzettend fijn dat je eindelijk een positieve test in handen hebt. Duimen draaien hier dat ie snel groot en sterk mag worden. Een hele fijne zwangerschap gewenst <3

Primavera

Berichten: 2803
Geregistreerd: 08-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-23 18:39

Gnome schreef:
Primavera schreef:
Hallo!

Omdat ik nog geen topic kon vinden voor de winterperiode maak ik er zelf maar een aan <3

Wij weten sinds gisteren dat we in verwachting zijn van ons tweede kindje. Nog super pril en ik hoop dus dat alles goed mag blijven gaan maar ben na ons avontuur met Liam enorm dankbaar dat we het weer mogen beleven <3

Wie is er nog uitgerekend in het najaar? Ik sta voorlopig op 13 november <3


Van harte gefeliciteerd!! Ik kom zelf ook uit dat topic en ben half mei uitgerekend maar lees nog wel stilletjes mee. Ontzettend fijn dat je eindelijk een positieve test in handen hebt. Duimen draaien hier dat ie snel groot en sterk mag worden. Een hele fijne zwangerschap gewenst <3


Lief Gnome!! Dankjewel <3 Ik volg jullie ook in jullie topic <3

Fabienne_Z

Berichten: 392
Geregistreerd: 05-02-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-23 19:12

Gefeliciteerd Primavera!
Ik hoop me na vanavond nog steeds te kunnen melden. Ben in principe nu 6+5 weken en 21 oktober uitgerekend en 1e zwangerschap maar gisteravond helder bloedverlies gehad na een week soms wat oud bloed dus hebben straks een spoedecho om te kijken hoe en wat. Ik ga er maar vanuit dat het mis is ondanks dat ik vanaf vanmorgen geen bv meer heb maar het is even afwachten nog, vind het iig wel heel stressvol allemaal. -O-

Primavera

Berichten: 2803
Geregistreerd: 08-03-10

Re: Zwanger uitgerekend najaar/winter 2023

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-23 19:22

Oei Fabienne wat enorm spannend! Dat begrijp ik dat je daar zenuwen om hebt. Mijn kaarsje brand hier al voor mijn eigen zwangerschap, maar zal er eentje bijzetten voor jullie! <3

haasje20
Berichten: 500
Geregistreerd: 29-05-08

Re: Zwanger uitgerekend najaar/winter 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-23 20:04

Jeetje spannend Fabienne, ik zou daar ook heel gestresst van zijn.

Ik ben nu dus 8+6, wel al 2 echo’s gehad dus het voelt ook wel goed om het te vertellen. Sowieso kan ik weinig geheim houden haha. Ik voel me misselijk en moe, maar dat wordt hopelijk binnenkort beter ;-)

Chrissie

Berichten: 3676
Geregistreerd: 28-09-06
Woonplaats: Frl

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-23 20:11

Primavera schreef:
Hallo!

Omdat ik nog geen topic kon vinden voor de winterperiode maak ik er zelf maar een aan <3

Wij weten sinds gisteren dat we in verwachting zijn van ons tweede kindje. Nog super pril en ik hoop dus dat alles goed mag blijven gaan maar ben na ons avontuur met Liam enorm dankbaar dat we het weer mogen beleven <3

Wie is er nog uitgerekend in het najaar? Ik sta voorlopig op 13 november <3


Wat fijn voor je! Ik zat ook in het zomertopic van '22 en weet je verhaal nog goed. Gefeliciteerd voor jullie! <3

Solleke_Noah

Berichten: 11077
Geregistreerd: 22-11-07
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-23 20:23

Chrissie schreef:
Primavera schreef:
Hallo!

Omdat ik nog geen topic kon vinden voor de winterperiode maak ik er zelf maar een aan <3

Wij weten sinds gisteren dat we in verwachting zijn van ons tweede kindje. Nog super pril en ik hoop dus dat alles goed mag blijven gaan maar ben na ons avontuur met Liam enorm dankbaar dat we het weer mogen beleven <3

Wie is er nog uitgerekend in het najaar? Ik sta voorlopig op 13 november <3


Wat fijn voor je! Ik zat ook in het zomertopic van '22 en weet je verhaal nog goed. Gefeliciteerd voor jullie! <3


Hier hetzelfde en het is jullie enorm gegund, proficiat! Ik duim voor een fijne zwangerschap en een gezond babietje <3

Fabienne_Z

Berichten: 392
Geregistreerd: 05-02-08

Re: Zwanger uitgerekend najaar/winter 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-23 22:23

Helaas geen goed nieuws, heel verdrietig maar iig wel duidelijkheid. Nu hopen dat mijn lichaam het zelf goed regelt en dan duimen dat het ons nog een keer en dan goed gegund is. Ik hoop voor jullie allen dat jullie een mooie zwangerschap mogen doormaken!

Primavera

Berichten: 2803
Geregistreerd: 08-03-10

Re: Zwanger uitgerekend najaar/winter 2023

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-23 22:41

Ach Fabienne wat verdrietig :knuffel: heel veel moed en sterkte toegewenst :(

Ik hoop voor je dat je het goed kunt afsluiten en jullie snel weer samen in verwachting mogen zijn :knuffel:

Rebel_Jits

Berichten: 5631
Geregistreerd: 28-02-06
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-23 11:15

Op dit topic zat ik te wachten *\o/*
Sneller dan verwacht zwanger, maar al een jarenlange droom. Uitgerekend voor 6 oktober.

Fabienne, hoe ontzettend verdrietig :knuffel: Hopelijk toch tot snel terug hier.

Primavera

Berichten: 2803
Geregistreerd: 08-03-10

Re: Zwanger uitgerekend najaar/winter 2023

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-23 13:06

Welkom Rebel! Wat goed dat je zo snel zwanger mocht worden! Hoe voel je je eigen?

Rebel_Jits

Berichten: 5631
Geregistreerd: 28-02-06
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-23 13:18

Net als haasje, vooral misselijk. De laatste week was het iets beter, maar gisteren weer een dip %) Thank god moet ik niet overgeven, dat vind ik echt ZO verschrikkelijk.
Verder bij vlagen ontzettend moe, 's ochtends weleens een dip in bloeddruk en als ik teveel doe, wat steken in m'n buik. Ik denk dat ik niet mag klagen :o

Hoe zit dat bij jullie?

Primavera

Berichten: 2803
Geregistreerd: 08-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-23 13:28

Misselijkheid is echt verschrikkelijk ja.

Voorlopig nog niet echt last buiten wat vermoeidheid en lichte krampjes. Maar ik ben dan officieel ook eigenlijk nog niet echt zwanger :+ Hoop het natuurlijk niet, maar verwachtte maandag eigenlijk pas mijn menstruatie.

Nog even fingers crossed dat deze weg blijft!

Testen lopen voorlopig wel op maar ben wel stikzenuwachtig voor m'n bloedtest van maandag :=
Afbeelding

Saskia89

Berichten: 1818
Geregistreerd: 29-01-06
Woonplaats: Noordwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-23 15:41

Wat leuk! Gefeliciteerd allemaal :)

Fabienne, wat verdrietig! Sterkte!
Spannend Primavera. Lijkt een duidelijke streep :)

Kom ook graag meekletsen. Ben nu 12 weken zwanger van ons tweede kindje. Veel sneller zwanger geworden dan we hadden verwacht. Mogen we mee in ons handjes knijpen, al voelt het ook nog heel onwerkelijk. Volgende week hebben we de 13-weken echo :)

Primavera

Berichten: 2803
Geregistreerd: 08-03-10

Re: Zwanger uitgerekend najaar/winter 2023

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-23 16:57

Welkom Saskia, wat leuk! Gefeliciteerd ook :D

Rebel_Jits

Berichten: 5631
Geregistreerd: 28-02-06
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-23 10:42

Welkom Saskia! Hebben jullie al een eerste echo gehad of gaat dat de eerste zijn?

Primavera, oplopend is oplopend, je ziet duidelijk de verschillen. Komt goed :knuffel:

Primavera

Berichten: 2803
Geregistreerd: 08-03-10

Re: Zwanger uitgerekend najaar/winter 2023

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-23 15:30

Dankjewel Rebel! Ik hoop het ook :D tijd zal het leren :)

Zullen we een lijstje maken?

Primavera - 13 november - nog onbekend

Saskia89

Berichten: 1818
Geregistreerd: 29-01-06
Woonplaats: Noordwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-23 16:19

Bedankt :D

Wij hebben vorige week de termijnecho gehad. Dat was onze eerste echo. Netjes een kloppend hartje gezien :) Jij ook al een echo gehad Rebel?

Wij wachten nu op de uitslag van de Nipt en heb net een geslachtsecho ingepland. Willen jullie straks ook het geslacht weten?

Primavera

Berichten: 2803
Geregistreerd: 08-03-10

Re: Zwanger uitgerekend najaar/winter 2023

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-23 17:12

Fijn Saskia, altijd een opluchting he!

Wij krijgen in België de uitslag voor het geslacht samen met de uitslag voor de nipt. Dat is dus al met 12 weken.

Wij willen het wel graag weten :) Dan weet ik of ik de kledingkast van Liam kan behouden of deze moet omruilen met meisjes kleding :+

Saskia89

Berichten: 1818
Geregistreerd: 29-01-06
Woonplaats: Noordwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-23 17:27

Oh grappig, dat mag ik Nederland niet bij de nipt. Bij de 13-wekenecho mogen ze het geslacht ook niet vertellen. Bij ons zoontje hebben we gewacht tot 20 weken, maar vind een extra echo sowieso leuk, dus vond het geslacht wel een goede reden :D

Heb ook veel kleertjes bewaard. Zit zelf ook full focus op nog een jongetje :')