Bijna 34 en baarmoederhalskanker

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
rocymax

Berichten: 6484
Geregistreerd: 04-08-10
Woonplaats: Botarell, Spanje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-23 22:33

Heftig gesprek hoor. Maar het is natuurlijk beter als alles duidelijk is. En natuurlijk wordt je over de 100!

Hieperdi
Berichten: 2537
Geregistreerd: 24-01-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-23 23:20

BritHittepit schreef:
Nee, ik begrijp ook dat je opzoek gaat naar informatie en dat je je zorgen maakt maar bespreek het zeker met je arts en waarschijnlijk is het maar een storm in een glas water! Veel beterschap en wij duimen allemaal dat je een goed resultaat hebt!

Ja bedankt meid! Het was niet mijn bedoeling om het zo over telaten komen zoals degene hierboven beschrijft. Dat was helemaal niet mijn bedoeling. :(

senna21

Berichten: 11825
Geregistreerd: 17-03-09

Re: Bijna 34 en baarmoederhalskanker

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-23 23:35

Hé Brit,
Bewonderenswaardig hoe je steeds stappen onderneemt en vooruit kijkt.
Hoe moeilijk het ook is, het is wel verstandig om dit soort zaken te regelen.
Voor iedereen trouwens.

BeFunny

Berichten: 10433
Geregistreerd: 11-06-15
Woonplaats: Alleen maar rechtdoor

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-23 23:56

Suzanne F. schreef:
Ik vind je heel dapper en ik snap dat zo’n ervaring op een terrasje hard binnen kan komen.
Even wennen zo met je nieuwe naam. :)

Ik heb om me heen ook wat dingen meegemaakt en daarom besloten dit jaar toch met mijn dochter op vakantie te gaan. Herinneringen maken. Je weet nooit hoe het leven loopt. Ik wilde sparen maar ja, je moet ook van het leven genieten.


Heeel goed.
Ik kan erover mee praten dat er zomaar ineens iets kan gebeuren wat je leven plots klaps op zijn kop zet. En later hoop je dat er komt maar helaas is dat niet altijd zo. Ik keek voorheen anders hier tegenaan maar inmiddels probeer ik nu dingen te doen die ik graag wil doen en niet later.

Dit is wel even offtoppic. Maar dit is iets wat ik eigenlijk wel tegen iedereen zou willen zeggen. Probeer nu te leven en te genieten want later weet je niet hoe het loopt.

pien_2010

Berichten: 43139
Geregistreerd: 08-12-10
Woonplaats: Limousin

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-23 07:45

:knuffel: BeFunny. Klopt, dat is zo waar. Ik vind het voor jou net als voor Britt ook ruk!

BritHittepit

Berichten: 2544
Geregistreerd: 05-09-09
Woonplaats: Mol

Re: Bijna 34 en baarmoederhalskanker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-23 12:23

Ik heb het mijn ouders ook verteld… ze hebben er alle begrip voor ook al was het wel emotioneel, ze steunen mijn beslissing.

pien_2010

Berichten: 43139
Geregistreerd: 08-12-10
Woonplaats: Limousin

Re: Bijna 34 en baarmoederhalskanker

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-23 13:21

Wat fijn. Regel het maar gauw en dan hopelijk nog een fijn en lang leven!

moonfish13
Berichten: 18227
Geregistreerd: 20-08-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-23 17:01

BritHittepit schreef:
Ik heb het mijn ouders ook verteld… ze hebben er alle begrip voor ook al was het wel emotioneel, ze steunen mijn beslissing.


Dat is ook heftig Brit.
Ik heb redelijk recent om andere reden dus ook gehoord dat ik mag kiezen wanneer het genoeg is geweest.
En gelukkig gaat het beter maar ineens gaat er zoveel door je heen.
Zoveel te regelen, hoe en wie vertel je wat.
Hoe gaan mensen reageren..?
Mijn fysio al jaren heb ik het laten vertellen door een collega wat de uitslag bij de neuroloog was.
Omdat ik hem niet wilde overvallen ermee en later is het rustig ter sprake gekomen.
Maar voor ons kwam het semi onverwachts, je hoopt op beter.

Maar ik moet eigenlijk ook dingen vast gaan leggen voor het geval het plots echt niet meer gaat of er wat bij komt.
Maar ik schuif dat voor me uit omdat het kan.

Ook hier waren er tranen maar wel begrip.
Godzijdank heeft het lot besloten dat het niet zo gaat zijn, maar dat ik geen 80 wordt weten we ook heus wel.
Maar het is heel onwerkelijk ja.
Te onwerkelijk, of ik in een film zat die niet over mij ging, dit overkomt alleen een ander denk je.
En wij schelen nauwelijks in leeftijd, dat maakt het helemaal raar je bent zo jong en dan hoor je zoiets dat ik dacht: dit kan niet waar zijn.

Je doet het fantastisch Brit, ondanks de kütsituatie, ik heb er goed last van gehad en heb heel veel bewondering voor je. :knuffel:

BritHittepit

Berichten: 2544
Geregistreerd: 05-09-09
Woonplaats: Mol

Re: Bijna 34 en baarmoederhalskanker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-23 18:14

Bijna alles is geregeld voor de wilsverklaring, vriendin ook gevraagd als ‘getuige’, nu enkel nog opstellen en tekenen!

Vandaag een betere dag! Gestofzuigd, bij mijn schoonouders gaan eten en even mijn lieve man gezelschap gehouden, daarna naar mijn ouders gereden en een lekker ijsje gaan eten! Daar had ik al 2 dagen zin in :(:)

Morgen alweer behandeling en dan aftellen naar onze reis!

Charaz

Berichten: 24282
Geregistreerd: 12-04-02

Re: Bijna 34 en baarmoederhalskanker

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-23 18:39

Ik lees hier vaak alleen maar mee, maar wilde toch even laten weten dat ik vind dat je het zo goed doet!

pien_2010

Berichten: 43139
Geregistreerd: 08-12-10
Woonplaats: Limousin

Re: Bijna 34 en baarmoederhalskanker

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-23 20:04

Sterkte voor morgen!

BeFunny

Berichten: 10433
Geregistreerd: 11-06-15
Woonplaats: Alleen maar rechtdoor

Re: Bijna 34 en baarmoederhalskanker

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-23 20:37

Sterkte voor morgen. Hopelijk heeft dat ijsje verschrikkelijk lekker gesmaakt :Y)

soesita

Berichten: 5165
Geregistreerd: 09-10-04
Woonplaats: Herzogenrath (Duitsland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-23 20:41

Morgen nog een moeilijke dag, dus, en daarna een verdiende reis. Goed dat je het er van neemt op de momenten dat het kan. Tussen de behandelingen door het genieten niet vergeten. Doe je prima! +:)+

moonfish13
Berichten: 18227
Geregistreerd: 20-08-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-23 21:57

Op naar morgenavond dan is dat voorbij, en dan genieten van een vakantie straks.
Je doet het fantastisch en ik weet zeker dat je man trots op je is.
Ondanks alles doe je het, en ik gun jullie een prachtige fijne reis samen. <3

BritHittepit

Berichten: 2544
Geregistreerd: 05-09-09
Woonplaats: Mol

Re: Bijna 34 en baarmoederhalskanker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-23 13:49

Afbeelding

Hier zijn we weer!

Het was niet zeker of ik behandeling ging krijgen maar ze gaat dan toch, deels, door…

Omdat ik zo moe ben, nog ben afgevallen (nog 48,5kg) wilde ze even overleggen en er is beslist om maar 2 producten te geven vandaag, vanaf volgende keer geven ze weer alles, 3 producten, maar passen ze wel de dosis aan!

Ik krijg ook andere slaapmedicatie die langer werkt en waar ik meer eetlust van zou krijgen en dus hopelijk weer wat bijkom.

Al bij al toch een goed gevoel dat de behandeling deels doorgaat maar het ergste product even geskipt wordt, misschien wordt de reis zo ook wat aangenamer, makkelijker, minder vermoeiend…

30/6 heb ik een controlescan en dan nemen ze mijn hoofd mee, dan kan ik daar ook gerust in zijn… want heb toch wat last van hoofdpijn, moesten de klachten erger worden moet ik wel sneller contact opnemen.

Maar ik voel me ‘gehoord’ vandaag, dat had ik enkele keren wel wat minder…

Met de psychologe ook gebabbeld en verteld over de wilsverklaring, ook zij zei dat dit een goed idee was, ook al is het maar voor mijn gemoedsrust zodat ik het kan laten rusten… gewoon het gevoel dat alles in orde is!

Al bij al toch weer een opgelucht gevoel!

tiwi1969

Berichten: 7628
Geregistreerd: 04-04-10
Woonplaats: in een huis met een tuintje

Re: Bijna 34 en baarmoederhalskanker

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-23 13:54

Dat zit erop en fijn dat je met een goed gevoel naar huis bent gegaan.
Nu lekker tijd voor jullie samen, lekker van genieten.

BritHittepit

Berichten: 2544
Geregistreerd: 05-09-09
Woonplaats: Mol

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-23 13:57

tiwi1969 schreef:
Dat zit erop en fijn dat je met een goed gevoel naar huis bent gegaan.
Nu lekker tijd voor jullie samen, lekker van genieten.


Moet nog even wachten tot de producten zijn ingelopen maar dat gaat meestal heel vlot! En dan inderdaad met een fijn gevoel naar huis!

pien_2010

Berichten: 43139
Geregistreerd: 08-12-10
Woonplaats: Limousin

Re: Bijna 34 en baarmoederhalskanker

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-23 14:17

Wat fijn Brit. Bij alle ellende is het zo belangrijk dat je op zijn minst goed gehoord wordt en fijn dat dit nu wel is gebeurd. Dat heb je dus goed aangegeven en ik hoop dat je nu minder last hebt van het geheel.

Siers83

Berichten: 7343
Geregistreerd: 04-08-07
Woonplaats: Oudeschild, Texel

Re: Bijna 34 en baarmoederhalskanker

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-23 14:37

Fijn Britt, dat dit een goede dag was. Of tenminste een dag met een goed gevoel

BeFunny

Berichten: 10433
Geregistreerd: 11-06-15
Woonplaats: Alleen maar rechtdoor

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-23 17:16

Wat fijn dat je je nu gehoord voelt. Dat is zeker als je mee maakt wat jij allemaal mee maakt echt geen overbodige luxe. Je hebt geen ingegroeide nagel of iets anders onbenulligs, en dan is het minste wat ze kunnen doen jou verhaal serieus nemen.

Ik hoop dat je tijdens je vakantie het e.a kan laten rusten en echt kan genieten want dat verdien jij :(:)

BritHittepit

Berichten: 2544
Geregistreerd: 05-09-09
Woonplaats: Mol

Re: Bijna 34 en baarmoederhalskanker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-23 15:02

Pfoe… al 3 dagen dat het minder gaat ondanks ik een product minder kreeg van de immunotherapie.

misschien wel een samenloop van omstandigheden, ik had nieuwe medicijnen gekregen om beter te slapen, wordt ook gebruikt als anti-depressiva, remergon…

ik had nog niet beter geslapen maar de dag nadien had ik precies een kater, draaierig, loom, suf, misselijk,… dus deze pilletjes heb ik niet meer genomen…

Omdat ze zeiden dat mijn andere slaapmedicatie na een tijdje niet meer werkt, ben ik daar ook mee gestopt… zouden het misschien afkickverschijnselen zijn…

Vrijdag heb ik wel kunnen genieten, ik ben naar het BK dressuur in Lier geweest en heb echt genoten van het paardjes kijken, zaterdag zijn we de reistickets gaan halen maar van zondag dus bergaf…

BeFunny

Berichten: 10433
Geregistreerd: 11-06-15
Woonplaats: Alleen maar rechtdoor

Re: Bijna 34 en baarmoederhalskanker

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-23 15:48

Jeetje, het zit je wat dat betreft niet mee.

Ik kan me voorstellen dat je juist door die anti-depressiva je loomer voelt.

Hopelijk gaat het snel beter.
Vind het echt zo sneu voor jou :(:)

rocymax

Berichten: 6484
Geregistreerd: 04-08-10
Woonplaats: Botarell, Spanje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-23 18:35

Oh, meis toch, hoop dat het snel weer wat beter gaat. Wanneer ga je op vakantie?

MarliesV

Berichten: 15173
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Hellendoorn

Re: Bijna 34 en baarmoederhalskanker

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-23 10:46

Gatsie balen dat het minder gaat, toch behoorlijke reactie op de therapie, in combinatie misschien met je anti-depressiva?

Kan je die tabletten niet eerder op de dag nemen? Zo te lezen kan je het wel gebruiken voor je slaap maar heeft het te laat effect. Gun je zo een fijne nachtrust en 'uitgeslapen' wakker worden.

Wel goed om te lezen dat je ook leuke dingen hebt gedaan! Hopelijk gaat het snel weer de goede kant op.

BritHittepit

Berichten: 2544
Geregistreerd: 05-09-09
Woonplaats: Mol

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-23 10:58

Ik voel me vandaag een beetje beter maar enorme hoofdpijn, waarschijnlijk door het slaaptekort…

Misschien ligt het ook wel aan de ‘vakantiestress’, voor mij de eerste keer met het vliegtuig en een ‘echte’ reis, als in hotel, buitenland,… plus ik ben ziek… gaat het allemaal wel lukken, hopelijk word ik daar niet ziek(er),… Koffers liggen klaar en we zijn stilletjes aan het pakken maar wat neem je allemaal mee?

Waarschijnlijk allemaal stress voor niks maar het spookt door je hoofd…

Voorlopig ga ik het zo aankijken, zonder slaapmedicatie, misschien koppig maar ik ben al die ‘rommel’ zo beu en het helpt niet, maakt me alleen maar ‘slechter’

Ik ben vandaag, 1 jaar geleden, begonnen aan de eerste behandeling (van traject 1) de tijd gaat snel maar het is fiets zwaar