Kinderwens en zwanger worden

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
linoleum
Berichten: 6462
Geregistreerd: 01-03-12

Kinderwens en zwanger worden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-03-22 16:32

Ik merk dat ik het erg fijn vind om er over te kunnen praten met andere mensen in dezelfde situatie, maar me niet thuis voel op baby en zwangerschaps fora. En toen bedacht ik mij dat hier natuurlijk ook gewoon een topic voor kan aanmaken!

Dus een verzamelplek voor gelijkgestemden om al onze ervaringen, vragen, onzekerheden, verdriet en vreugde met elkaar te delen.

Sinds afgelopen najaar proberen wij zwanger te raken. Dat ging heel goed, de tweede ronde was ik zwanger! Totaal onverwacht zo snel, we hadden ons ingesteld op een lange reis. Bij 8 weken zwangerschap ook een goede eerste echo gehad en het hartje zien kloppen. Helaas is het hierna alsnog misgegaan, rond de 9 weken is het hartje gestopt en bij 11 weken is uiteindelijk met behulp van medicijnen de miskraam geweest.

Vanaf deze ronde gaan we er weer voor en duimen we hard dat het hopelijk weer snel lukt, maar dan met een beter verloop.

I'm not weird, I'm limited edition :D


Getty_Maan
Berichten: 2587
Geregistreerd: 14-04-06
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-22 17:02

Eigenlijk wou ik niet op bokt in zulke topics reageren, omdat er ook wel bekenden op bokt zitten. Maar heb toch wel de behoefte om ergens m'n 'ei' kwijt te kunnen.

Want ontzettend rot van jullie miskraam, ondanks dat dit vaak gebeurd, is het verdriet er niet minder om. Ik duim voor jullie mee dat het gauw weer lukt.

Zelf heb ik kort geleden mijn Kyleena spiraal laten verwijderen, week ernaa heel lichtjes bloedverlies. Maar verder nogsteeds geen menstruatie, dus geen idee hoe mijn lijf werkt..

Wij zitten nu in een situatie dat een kind welkom is, maar als het nog niet gebeurd, dat ook nog geen probleem is.

Alleen ik merk wel aan mijzelf dat ik het heel vervelend vind dat in nogsteeds geen menstruatie heb. Voorheen vond ik dat alleen maar fijn, want door de spiraal had ik dat niet meer :+
Nu word ik er onzeker van..

- Maan fan de Alde Skatting (Alwin 469 X Bartele 472) drachtig van Arent 515
- Ulkje H (Bartele 472 X Fetse 349)L2+13 drachtig van Arent 515

Maanlicht
Berichten: 6851
Geregistreerd: 30-07-07
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-22 17:26

linoleum schreef:
Ik merk dat ik het erg fijn vind om er over te kunnen praten met andere mensen in dezelfde situatie, maar me niet thuis voel op baby en zwangerschaps fora. En toen bedacht ik mij dat hier natuurlijk ook gewoon een topic voor kan aanmaken!

Dus een verzamelplek voor gelijkgestemden om al onze ervaringen, vragen, onzekerheden, verdriet en vreugde met elkaar te delen.

Sinds afgelopen najaar proberen wij zwanger te raken. Dat ging heel goed, de tweede ronde was ik zwanger! Totaal onverwacht zo snel, we hadden ons ingesteld op een lange reis. Bij 8 weken zwangerschap ook een goede eerste echo gehad en het hartje zien kloppen. Helaas is het hierna alsnog misgegaan, rond de 9 weken is het hartje gestopt en bij 11 weken is uiteindelijk met behulp van medicijnen de miskraam geweest.

Vanaf deze ronde gaan we er weer voor en duimen we hard dat het hopelijk weer snel lukt, maar dan met een beter verloop.


Wat vervelend van de miskraam. Ik duim voor jullie mee.

Ik wil hier ook graag meelezen/praten. Ik heb mijn Mirena spiraal in januari laten verwijderen, zodat mijn cyclus goed kan herstellen. Wij willen actief gaan proberen vanaf juni, maar eerder is zeker welkom.

Ik heb op dit moment een hele lange cyclus, van 43 dagen. Ik hoop dat dit nog wat korter wordt.

Ik zou me nog geen zorgen maken Getty_Maan. Even afwachten.

linoleum
Berichten: 6462
Geregistreerd: 01-03-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-03-22 18:06

Hey Getty_Maan, wanneer heb je je spiraal laten verwijderen? Het kan even duren voor de cyclus weer op gang komt en ook dat er weer wat regelmaat in komt. Snap wel dat je daar onzeker van wordt, is toch een bevestiging dat het allemaal werkt zoals het zou moeten werken.

Hey Maanlicht! Snap dat je hoopt dat het nog wat korter wordt. 43 is best heel lang.

Ik heb in augustus mijn Mirena spiraal laten verwijderen, met het idee om de rest van 2021 te nemen voor het herstellen van mijn cyclus en dan zien we wel als het eerder gebeurt. Dat heeft een maand geduurd en toen alsnog besloten er echt voor te gaan. Was bij mij wel redelijk snel weer een normale cyclus, na 10 jaar spiraal en geen menstruatie.

We hebben nu de vruchtbare week net gehad, dus afwachten of ik 7/8 april ongesteld word of niet. Heel benieuwd.

Inmiddels wel vrede met de miskraam. Had het natuurlijk liever anders gezien en het was echt een hele heftige periode (kreeg ook tegelijkertijd nog flink corona) met veel verdriet. Maar we gaan er vanuit dat het zo heeft moeten zijn en we hebben niet minder vertrouwen in de toekomst.

I'm not weird, I'm limited edition :D

Getty_Maan
Berichten: 2587
Geregistreerd: 14-04-06
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-22 19:01

Nou 21 februari :o , dus nog maar heel net. Maar ik had verwacht gelijk m'n menstruatie te hebben en het helpt ook niet mee dat iedereen om mij heen zwanger is of net bevallen.

Ook hebben we net een nieuw en groter huis, dus ik was er wat teveel mee bezig.

Heb dus ook nog geen reden tot zorgen.

Ik zal duimen voor jullie, is toch wel spannend zo'n nieuwe fase in je leven.

- Maan fan de Alde Skatting (Alwin 469 X Bartele 472) drachtig van Arent 515
- Ulkje H (Bartele 472 X Fetse 349)L2+13 drachtig van Arent 515

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-22 19:16

Wat verdrietig dat je een missed abortion hebt gehad. Ik hoop dat je snel terug zwanger mag zijn en een gezonde baby mag krijgen!

Wij zijn zelf nu 2 jaar onderweg, waarvan nu 7 goede cyclussen. Voor ons gevoel zijn we dus 2 jaar aan het proberen, maar volgens fertiliteit hebben we in principe nog maar 7 rondes gehad. Ze gaan ons over 2 maanden verder helpen mochten we dan nog geen geluk hebben gehad. Misschien doen ze lentekriebels dit jaar wel wat met de vruchtbaarheid. :o

Ontpillen/ ontspiralen is vervelend! Kan erg lang duren, hoop snel op een cyclus voor je!

linoleum
Berichten: 6462
Geregistreerd: 01-03-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-03-22 19:25

Owww dan hoef je je nog geen zorgen te maken! Als het over een maand nog niet op gang is gekomen, zou ik wel even huisarts bellen. Maar het zal vast snel komen.

Dat huis is ook herkenbaar. We hebben in juli een huis gekocht waarvan we in september de sleutel kregen. Dus toen in tussentijd besloten dat we wel rustig aan bezig konden. Weg van klein appartementje. Heerlijk groot huis en grote tuin. Dus perfect voor kinderen. Alleen alles nog even verbouwen :') beneden is bijna klaar, woonkamer/keuken, bijkeuken, wc en onze slaapkamer. Dan boven nog, de andere slaapkamers en helemaal nieuwe badkamer en wc. En dan verder met de giga tuin en ooit een nieuwe schuur _O- plannen genoeg.


Pimaude, wat lastig zo weinig goede cycli. Heel weinig pogingen, maar dat maakt de tijd niet ineens langzamer gaan. Die tikt net zo snel weg. Kan je je ovulatie wel vinden? Ik duim heel hard voor jullie!

I'm not weird, I'm limited edition :D

Anoniem

Re: Kinderwens en zwanger worden

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-22 00:26

Ja hoor, de laatste 7 maanden een hele goede cyclus met stipt dezelfde dag een eisprong! Maar het maakt inderdaad de tijd niet korter dat we wachten. :o

Hopen op goed nieuws van jou kant binnenkort !!

Lienepien95
Berichten: 817
Geregistreerd: 20-06-10
Woonplaats: omgeving Tiel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-22 07:59

Ik meld me hier ook voorzichtig.
Vriend en ik zijn 9 jaar samen en hebben de afgelopen maanden steeds meer 'zullen we...' gesprekken. :D
Ons leven is prima voor elkaar en in principe houdt niks ons meer tegen.
Enkel de spanning van hetgeen dat er allemaal gaat veranderen. Hoe ga ik het combineren met de paarden ed.

Maarja dit is natuurlijk niet iets dat zich over 2 jaar wel heeft opgelost... :o

Ik ben vanwege flinke gezondheidsproblemen 2 jaar geleden al met de pil gestopt, cyclus varieert tussen de 19 en 40 dagen helaas.

Plan is momenteel om na onze vakantie eind april te beginnen.

CynThier
Berichten: 346
Geregistreerd: 20-07-08
Woonplaats: Maarssen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-22 18:37

Ik meld mij ook.

Hier sinds november 2020 de bewuste keus gemaakt om met voorbehoudsmiddelen te stoppen. Februari 2020 was ik al gestopt met de pil, consequenties van de hormonen op het gebied van o.a. libido en humeur.

Mei 2021 kreeg ik geen menstruatie maar de testen bleven negatief, ook een week later nog (op aanraden van de doktoren). In juni 2021 is er een echo gemaakt en kwam er naar voren dat er PCOS bij mij werd gezien, flinke domper natuurlijk. September 2021 heeft mijn vriend zich laten testen op kwaliteit en dat bleek allemaal gelukkig in orde.

November 2021 zijn wij doorgestuurd naar het ziekenhuis en hadden in december ons intake gesprek. Daar werd besloten om eerst een volledig bloedonderzoek te doen bij mij en een nieuwe echo dat de gynaecoloog twijfelde of ik wel PCOS had. Je raad het al, met alle uitslagen van bloed en echo kwam naar voren dat ik dus geen PCOS heb. Echter was het nu bij mijn vriend mis.. Na overleg met een andere arts werd ons verteld dat dit een moment opname kon zijn geweest.

Nu zijn wij gestart met een inseminatie traject, nu nog zonder hormonen en vandaag zou de eerste keer insemineren plaats vinden. Helaas werden wij voor de afspraak gebeld dat het wederom te laag van kwaliteit was om te gebruiken.

Later vandaag werden wij weer gebeld over hoe nu verder. Het plan is nu om het nogmaals te proberen met een speciaal vloeistof in het potje, hopelijk geeft dit een grotere slagingskans.

Voor mij gevoel gingen wij van de ene naar de andere domper, bleek het bij mij helemaal oke is het bij mijn vriend weer mis.

Zo het was even een stuk maar hopelijk gaan er ook goede berichten komen, we blijven positief.

Thierry
Jenna
Diva

Anoniem

Re: Kinderwens en zwanger worden

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-22 06:12

Hé wat stom! Wat een domper inderdaad! :-(

Maanlicht
Berichten: 6851
Geregistreerd: 30-07-07
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-22 07:38

CynThier schreef:
Ik meld mij ook.

Hier sinds november 2020 de bewuste keus gemaakt om met voorbehoudsmiddelen te stoppen. Februari 2020 was ik al gestopt met de pil, consequenties van de hormonen op het gebied van o.a. libido en humeur.

Mei 2021 kreeg ik geen menstruatie maar de testen bleven negatief, ook een week later nog (op aanraden van de doktoren). In juni 2021 is er een echo gemaakt en kwam er naar voren dat er PCOS bij mij werd gezien, flinke domper natuurlijk. September 2021 heeft mijn vriend zich laten testen op kwaliteit en dat bleek allemaal gelukkig in orde.

November 2021 zijn wij doorgestuurd naar het ziekenhuis en hadden in december ons intake gesprek. Daar werd besloten om eerst een volledig bloedonderzoek te doen bij mij en een nieuwe echo dat de gynaecoloog twijfelde of ik wel PCOS had. Je raad het al, met alle uitslagen van bloed en echo kwam naar voren dat ik dus geen PCOS heb. Echter was het nu bij mijn vriend mis.. Na overleg met een andere arts werd ons verteld dat dit een moment opname kon zijn geweest.

Nu zijn wij gestart met een inseminatie traject, nu nog zonder hormonen en vandaag zou de eerste keer insemineren plaats vinden. Helaas werden wij voor de afspraak gebeld dat het wederom te laag van kwaliteit was om te gebruiken.

Later vandaag werden wij weer gebeld over hoe nu verder. Het plan is nu om het nogmaals te proberen met een speciaal vloeistof in het potje, hopelijk geeft dit een grotere slagingskans.

Voor mij gevoel gingen wij van de ene naar de andere domper, bleek het bij mij helemaal oke is het bij mijn vriend weer mis.

Zo het was even een stuk maar hopelijk gaan er ook goede berichten komen, we blijven positief.


He wat vervelend allemaal.. ook veel onduidelijkheid voor jullie. Hopelijk lukt het met die speciale vloeistof.

CynThier
Berichten: 346
Geregistreerd: 20-07-08
Woonplaats: Maarssen

Re: Kinderwens en zwanger worden

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-22 12:38

Wij hopen het ook. Echter is mijn vriend 5 maart positief getest en ik had zelf al het 1 en ander gelezen over de vruchtbaarheid bij mannen met corona. De arts geeft aan dat dit niet werkelijk is bewezen en hun denken dus ook niet dat het eventueel daar vandaan komt.

Thierry
Jenna
Diva

Getty_Maan
Berichten: 2587
Geregistreerd: 14-04-06
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-22 08:49

Pimaude, ik hoop met je mee, dit weer helpt in elk geval mee voor een goed humeur.

Even verbouwen XD, ben blij dat ons huis bijna af is. Maar wij hoeven niet te verbouwen gelukkig.

Onze eigen slaapkamer moeten we nog verfen en dan moeten we er ook al in. Kan ik dan met de andere slaapkamers bezig.

Lien, voor jullie ook spannende tijd om te kijken hoe het loopt.

Mijn eigen paard wordt in juni 2, dus zou perfect zijn als het dit jaar lukt. Kan ik erna mooi met haar bezig om aan het werk te zetten.

Mijn vriendin heeft ook kinderen, dus hadden al besproken dat we mooi op elkaars kinderen kunnen passen :+

Jeetje cyn, jullie worden ook alle kanten opgeslingerd. Ook voor jullie hoop ik gauw op goed nieuws, heftig traject zo.

- Maan fan de Alde Skatting (Alwin 469 X Bartele 472) drachtig van Arent 515
- Ulkje H (Bartele 472 X Fetse 349)L2+13 drachtig van Arent 515

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-22 10:15

Getty_Maan schreef:
Mijn eigen paard wordt in juni 2, dus zou perfect zijn als het dit jaar lukt. Kan ik erna mooi met haar bezig om aan het werk te zetten.


Haha, mijn paard wordt in April 2, dus mij komt het ook wel goed uit als het nu eens een keertje zo mag zijn! :D

linoleum
Berichten: 6462
Geregistreerd: 01-03-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-03-22 10:26

Pimaude, fijn dat je cyclus nu wel regelmatig is, dat is al een hele geruststelling en dan gaat het vast binnenkort een keer lukken!

Lienepien, herkenbaar dat gevoel van wanneer is het nou de juiste tijd. We zouden het liefste alles in en rondom huis helemaal klaar hebben, maar hoe lang duurt dat nog? En is dat daadwerkelijk noodzakelijk voor een baby?
Spannend om nu wel een moment te hebben waarop je gaat beginnen.

CynThier, wat heftig om alle klanten op geslingerd te worden qua oorzaken. Geeft ook geen vertrouwen lijkt mij. Ik duim voor je dat de vloeistof gaat werken!
Ziek zijn kan wel negatieve invloed hebben, maar ik heb ook al genoeg voorbeelden gezien waarbij corona was en alsnog een zwangerschap.

Getty_Maan, dat 'even' verbouwen duurt alweer stuk langer dan we van te voren gepland hadden. We waren beetje te optimistisch :+ Maar met het mooie weer van het weekend en dan in onze tuin kunnen zitten maakt het wel echt allemaal meer dan waard.
Jullie nog paar kleine dingetjes dus voor het klaar is! Zo leuk

Ik heb geen eigen paard meer, al heel wat jaren niet meer. Ik mis mijn merrie nog steeds, maar qua tijd die het koste niet. Interesses zijn verschoven en besteed veel tijd aan andere dingen. Dat zijn gelukkig hobby's die wat makkelijker te plannen zijn ook met een baby, en een man die ook er voor wil zorgen dat ik hier tijd voor hou.

Ik heb een heerlijk druk weekend gehad en genoten van het weer. Nu weer aan het werk. Hopelijk gaat de tijd snel. Hoe dichterbij de datum dat ik hopelijk niet ongesteld word, hoe meer ik ermee bezig ben :') Dus probeer mezelf maar zoveel mogelijk druk te houden met werk, sporten en klussen.

I'm not weird, I'm limited edition :D

Lienepien95
Berichten: 817
Geregistreerd: 20-06-10
Woonplaats: omgeving Tiel

Re: Kinderwens en zwanger worden

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-22 14:45

@linoleum ik duim met je mee!

Hier zijn we er de laatste dagen ook nog meer mee bezig. Vriend stelde gisteren al voor om eens in een babywinkel te gaan kijken. Heeft er inmiddels nog meer zin in dan ik... Ben zelf wat nuchterder en wil eerst maar eens afwachten of het lukt. Daarna nog tijd zat om te kijken wat we leuk vinden.

Een groot voordeel hier is dat we de paardenhobby delen. Dus gelukkig twee mensen die onze merries kunnen verzorgen. Mijn vriend rijdt niet, maar gaat wel heerlijk het bos in met ze wandelen of mountainbiken.

Flygill
Berichten: 8044
Geregistreerd: 10-08-04
Woonplaats: Overloon

Re: Kinderwens en zwanger worden

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-22 21:47

Ik wil me hier ook graag voorzichtig melden. Ook ik voel me niet echt thuis op zwangerschapsfora dus dit is wel welkom inderdaad!

Ik heb nooit een echte kinderwens gehad en sinds ik met mijn vriend samen ben is dat omgeslagen. Het lijkt me onwijs leuk zo’n kleine erbij alleen lijkt me zwanger zijn echt vreselijk en op de een of andere manier maakt me dat onzeker. Ik zie mezelf ook niet echt als een mama met mega rammelende eierstokken. En ook dat maakt me onzeker. We hebben nog niet echt op ‘vruchtbare dagen’ geprobeerd dus we zijn nog niet echt begonnen, we hopen er vanaf volgende maand er voor te kunnen gaan. Ik ga nu een jaar zonder anticonceptie door het leven, ik gebruik de app natural cycles als anticonceptie.

Flygill von Wilhelmstein

Fjölnir van 't Slingerbos

linoleum
Berichten: 6462
Geregistreerd: 01-03-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-03-22 22:04

Welkom Angela!
Ik heb ook altijd gezegd geen kinderen te willen, toen ik mijn man leerde kennen veranderde dat in misschien en na verloop van tijd werd dit absoluut wel met deze man :') nog steeds overtuigd met een andere man geen kinderen te willen. Zie mezelf dan ook echt niet als een typische moeder, maar ga wel de moeder worden die ik wil zijn :D

Lienepien (klinkt zo gek om iemand anders hiermee aan te spreken, dit is ook een verbastering van mijn eigen naam :') ), wat leuk dat je vriend zo enthousiast is! Is mijn man ook, maar wil wel pas dingen kopen en dus kijken als we bij 20 weken zijn en geslacht weten :+

Ik heb ondanks dat ik heel lang geen kinderwens heb gehad, wel altijd uitgekeken naar zwanger zijn _O- maar ene ging niet zonder andere. En altijd voorgevoel gehad dat ik een tweeling zou krijgen, mijn man wil ook heel graag een tweeling. Dus we duimen voor een tweeling :D

I'm not weird, I'm limited edition :D

Flygill
Berichten: 8044
Geregistreerd: 10-08-04
Woonplaats: Overloon

Re: Kinderwens en zwanger worden

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-22 23:29

Precies dat! Ik wil ook met niemand anders kinderen, alleen met hem en anders niet.

Lienepien: leuk hoor zo’n enthousiaste man, die van mij is ook zo. Hij lijkt wel last te hebben van een rammelend zaakje, hahaha.

Ik heb geen eigen paard maar deel de paarden met mijn schoonvader. ‘Mijn’ paard is 22 jaar en we rijden ongeveer 4 keer per week. Oppas is dus meteen voorhanden en mijn vriend wilt graag dat ik dit blijf doen, ook als we een gezinnetje zouden krijgen.

Cynthier: wat een rollercoaster, hopelijk met een goed eind. Ik duim voor jullie!

Flygill von Wilhelmstein

Fjölnir van 't Slingerbos

_Liiene
Berichten: 264
Geregistreerd: 23-01-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-22 23:57

Ik ga stiekem ook alvast meelezen.
5 maart ben ik na het afbreken van de zwangerschap (op medische gronden) bevallen. Het hele herstellen lichamelijk gaat nu redelijk.
Maar bij ons is de wens nog altijd heel heel heel erg aanwezig. Wanneer we er weer aan toe zijn gaan we weer lekker aan ‘het klussen’ :')

Flygill
Berichten: 8044
Geregistreerd: 10-08-04
Woonplaats: Overloon

Re: Kinderwens en zwanger worden

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-22 00:00

Ach wat verdrietig… Sterkte met het herstel! Hopelijk zijn jullie er snel aan toe om te klussen en is het jullie snel gegund.

Flygill von Wilhelmstein

Fjölnir van 't Slingerbos

Muurp
Fotograaf
Berichten: 15106
Geregistreerd: 16-06-05
Woonplaats: Op de Veluwe

Re: Kinderwens en zwanger worden

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-22 09:21

Ik meld me ook graag! :)

Hier helaas afgelopen jaar 2 'niet voltooide zwangerschappen', 1x miskraam en 1x buitenbaarmoederlijk. Daarna heel bewust even de rem erop en even bijkomen, zowel fysiek als mentaal. De wens is er nog steeds heel sterk, we zien wel hoe het loopt. :) Maar ik lees hier wel graag mee!

        ''Even when you're gone, it never really ends...'' :)ddd

Iloveiswan
Berichten: 3322
Geregistreerd: 17-01-08

Re: Kinderwens en zwanger worden

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-22 10:05

Lees hier ook heel graag mee.

Afgelopen jaar heel veel moeite gehad met geen cyclussen maar na een hormoonkuur in december lijkt mijn lichaam het op te pakken :+

Wel met 46 dagen en 39 dagen cyclus maar het begin is er. Afgelopen cyclus ook eisprong gevonden dus voor mijn gevoel kunnen we eindelijk na een jaar sukkelen echt proberen.

Ben wel 25 kilo afgevallen na stoppen met de pil vorig jaar maart. *\o/*

Muurp
Fotograaf
Berichten: 15106
Geregistreerd: 16-06-05
Woonplaats: Op de Veluwe

Re: Kinderwens en zwanger worden

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-22 10:06

Wat knap dat je zoveel bent afgevallen! :D

Laten we voor elkaar duimen dat het ons allemaal gegund is! Zou zo fijn zijn!

        ''Even when you're gone, it never really ends...'' :)ddd


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: amandananana, Emj_23, Geerten, germie, IASCrawler, Letje01, Mo_Noah, Morpheus81, xReetch en 153 bezoekers