Nagels verzorgen zonder styliste

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Maureen95
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 16229
Geregistreerd: 26-10-11
Woonplaats: Barneveld

Nagels verzorgen zonder styliste

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-21 12:33

Nu we dankzij Corona ook niet meer onze nagels kunnen laten doen, ben ik opzoek naar een passende oplossing voor mijzelf :)

Ik heb mijn hele leven nagels gebeten en ben daar sinds maart mee gestopt. Ik ging braaf elke maand naar de manicure om mijn nagels te laten doen. Dit, omdat ik het niet zelf durf. Ik ben bang dat ik het niet mooi doe of er teveel lengteverschil in mijn nagels komt. Ik ben dan bang dat ik weer ga bijten omdat ik het er niet mooi uit vind zien.

Mijn nagels zijn nu zo lang dat ik bijna niet meer fatsoenlijk kan typen. Mijn stoffen handschoentjes sloop ik omdat mijn nagels erdoorheen komen. Ik vind het zelf prachtig maar handig is het niet.

Bij de nagelsalon maken ze mijn nagels vooral korten met allerlei verschillende vijlen. Nu kom ik er niet goed uit welke vijl ik nodig heb om mijn nagels korter te maken. Knippen durf ik echt niet :=

Ik meen dat de styliste met een grove vijl mijn nagels korter maakt en dan met nog twee vijlen het glad maakt en nabewerkt. Wat raden jullie mij aan qua vijl en/of verzorgingsset? Ik weet dat ik het ook aan mijn styliste kan vragen maar ik wil jullie mening ook graag horen.

Zoals je ziet gaat het mij aardig in de weg zitten _O-

Afbeelding

Afbeelding

zonnebloem18

Berichten: 24835
Geregistreerd: 10-06-04
Woonplaats: Assen

Re: Nagels verzorgen zonder styliste

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-21 12:52

Kan je je eigen nagelstyliste niet mailen of bellen? Ik kon zelfs de juiste materialen kopen van mijn styliste zodat ik ze zelf bij kan houden.

Maureen95
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 16229
Geregistreerd: 26-10-11
Woonplaats: Barneveld

Re: Nagels verzorgen zonder styliste

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-21 13:09

Dat heb ik in de OP inderdaad aangegeven maar ik was benieuwd wat jullie gebruiken :)

Dani
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 14040
Geregistreerd: 26-12-08
Woonplaats: Alkmaar

Re: Nagels verzorgen zonder styliste

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-21 13:27

Dit topic past beter op [MWS] Mensenwelzijn en Sport, daar verplaats ik je vraag naartoe.

Corelli

Berichten: 9996
Geregistreerd: 23-07-06
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-21 22:55