wimperextensions, hoe zelf verwijderen?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Memories

Berichten: 2629
Geregistreerd: 05-05-10
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-21 22:36

Suzanne F. schreef:
Op hoeveel weken zitten jullie nu? Na 8 weken hoort alles weg te zijn toch? Ik zit nu op 6 weken. Met mascara erbij kan het nog net. Maar zonder mascara is het wel triest.


Ik zit nu ook op 6 weken en het is hopeloos :') Denk dat ik rond week 8 nog een paar losse extensions over zou hebben. Ik denk dat ik er binnenkort niet meer aan ontkom om het er af te weken met pure olie, maar ik probeer het zo lang mogelijk uit te stellen. Wil ergens nog niet van m'n (inmiddels niet meer zo) mooie wimpers af en tegen m'n kale koppie aankijken zonder dat ik weet hoe lang het nog duurt voor we weer mogen :o
Heb nu denk ik een maand of 8 non-stop extensions gehad, m'n eigen wimpers komen er iig wel heel mooi en onbeschadigd onder vandaan, daar ben ik dan wel weer blij mee.

Suzanne F.

Berichten: 49213
Geregistreerd: 03-03-01

Re: wimperextensions, hoe zelf verwijderen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-21 22:43

Nou ik twijfel of ik ze opnieuw laat zetten want mijn wimpers vinden het niet zo grappig. Die moeten in ieder geval eerst weer bijkomen. Er is niet veel over van mijn mooie lange volle wimpers die ik ooit had. Misschien dat ik het alleen nog laat zetten als ik op vakantie ga ofzo. Dan is het echt wel super makkelijk.

Memories

Berichten: 2629
Geregistreerd: 05-05-10
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-21 22:51

Oh jeetje, dat is wel erg jammer zeg :\ Zijn je wimpers erg uitgedund/afgebroken of wat merk je zelf precies? Ik heb echt angstvallig zitten turen in de spiegel op zoek naar schade na veel van dat soort horrorverhalen gehoord te hebben maar ik zie niks, eigen wimpers lijken precies hetzelfde als voorheen.
Het is vooral gewoon heel makkelijk idd, ik weet zeker dat ik ze opnieuw ga laten zetten. Zodra het weer mag ren ik de salon in :=

Suzanne F.

Berichten: 49213
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-21 22:58

Memories schreef:
Oh jeetje, dat is wel erg jammer zeg : Zijn je wimpers erg uitgedund/afgebroken of wat merk je zelf precies? Ik heb echt angstvallig zitten turen in de spiegel op zoek naar schade na veel van dat soort horrorverhalen gehoord te hebben maar ik zie niks, eigen wimpers lijken precies hetzelfde als voorheen.
Het is vooral gewoon heel makkelijk idd, ik weet zeker dat ik ze opnieuw ga laten zetten. Zodra het weer mag ren ik de salon in :=


Ja afgebroken dus een stuk korter. En uitgedund ja. Zonde hoor. Ze zei het de laatste keer al en toen heeft ze lichtere extensions gepakt. Maar dat was vlak voor de lockdown dus of dat geholpen heeft weet ik niet. Ze groeiden ook scheef door de extensions dus misschien waren ze wel te zwaar voor mijn wimpers. Misschien beter als ze weer even kunnen herstellen. Ik heb ze vanaf september en vind het ideaal. Staat prachtig en hoef er niks aan te doen. Maar is niet heel best voor mijn wimpers geweest.