Shampoobar

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
sevke

Berichten: 5274
Geregistreerd: 04-07-05
Woonplaats: Belgie

Re: Shampoobar

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-21 15:28

Hoe lang duurt het hier voor je het pakket binnen hebt? Heb al een week geleden besteld bij happysoaps...

nafnaf

Berichten: 2744
Geregistreerd: 20-10-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-21 16:30

sevke schreef:
Hoe lang duurt het hier voor je het pakket binnen hebt? Heb al een week geleden besteld bij happysoaps...


Ik had hem vorige week woensdag besteld en kwam net door de brievenbus!

Sem_
Berichten: 7764
Geregistreerd: 17-02-06

Re: Shampoobar

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-21 16:36

Bij mij duurde het ook ongeveer een week!

Emj_23
Berichten: 1184
Geregistreerd: 09-08-16
Woonplaats: In het zuiden des lands

Re: Shampoobar

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-21 16:50

Ik heb afgelopen vrijdag besteld en ik heb het vanmiddag ontvangen. Kan niet wachten om het uit te proberen.

Unseen

Berichten: 7297
Geregistreerd: 22-04-05
Woonplaats: Drenthe

Re: Shampoobar

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-21 17:32

Happysoaps was er bij mij de volgende dag! Met brievenbuspost, wel betaald voor verzenden omdat het dan sneller zou gaan.

Annenas

Berichten: 2598
Geregistreerd: 02-07-12
Woonplaats: Brabant

Re: Shampoobar

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-21 18:25

Ik heb 2 januari besteld en nog niks binnen van Happysoaps.. -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-21 18:25

Ik heb ze de 6e besteld en vandaag binnen. Ze werken met verzending in batches (eens in de twee/drie dagen) ipv elke dag uit milieuoogpunt. Ze geven aan dat het 5-8 werkdagen kan duren voor je ze in huis hebt. (normaliter, dus met de post nu zal nog wel langer duren)

Ben heel benieuwd hoe het voor mij gaat werken, maar alle bars ruiken heerlijk dus dat is een goed begin :)

yvje86

Berichten: 2697
Geregistreerd: 18-09-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-21 04:22

Sem_ schreef:
Ik heb nu 1x de green tea shampoo en conditioner bars van Happy Soaps gebruikt. De shampoo schuimde goed waardoor het verdelen redelijk makkelijk ging. De conditioner daarentegen vind ik lastig te verdelen en mijn haar voelde niet echt zacht toen ik het uitspoelde (ik weet ook niet of er genoeg in zat). Verder ruiken ze wel lekker, maar wel heel zeepachtig.


De conditioner vind ik ook lastig, de shampoo schuimt veel en is idd makkelijker te verdelen.
Ik krijg het beste resultaat door de conditionerbar door mijn haar te wrijven. Er komt niet veel vanaf dus je bent wel even bezig maar daarna enorm zacht haar.

Ik had mijn bestelling van Happysoaps de volgende dag al in huis.

Gebruikt er ook iemand de deodorant van Happysoaps? En dan wel de sweet roots? Iedere keer dat ik 'm op doe herinnert de geur me aan snoepgoed van vroeger maar ik kan er maar niet achter komen welk snoepgoed het is en dat frustreert me :')

Sem_
Berichten: 7764
Geregistreerd: 17-02-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-21 08:57

Dat heb ik nu inderdaad ook gedaan met de conditioner maar helaas voelt het nog steeds stroef en droog. -O- Misschien ligt het aan deze bar.

DewiRox
Berichten: 4586
Geregistreerd: 29-12-08
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-21 20:52

Ik heb een tijdje terug de shampoo & conditionerbar honing besteld bij shampoobars.nl (voor krullend haar). Nu een paar keer gebruikt en ben erg tevreden! Hij ruikt mega lekker, de hele badkamer ook inmiddels. Schuimt goed en de conditioner maakt het erg zacht. Over snel vet worden weet ik niet, ik was nagenoeg dagelijks mijn haar.

Ik doe ze wel allebei over mijn haar zelf smeren. Vind dat vooral met de conditioner wel lang duren, voordat het voor mijn gevoel een beetje overal zit. Hij gaat voor mijn gevoel daardoor ook wel snel op hoor + hij wordt zo glibberig dat hij regelmatig uit mijn handen glijdt. Denk dat het vooral een kwestie van wennen is.

Granoek
Blogger

Berichten: 10470
Geregistreerd: 26-11-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-21 20:58

Hebben jullie al een shampoobars voor paarden geprobeerd? Ik ben echt blown away
of moet dat in een ander topic :')

MarliesR

Berichten: 3290
Geregistreerd: 15-10-07
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-21 21:21

Granoek schreef:
Hebben jullie al een shampoobars voor paarden geprobeerd? Ik ben echt blown away
of moet dat in een ander topic :')


:') :') :')



Ik had mijn bestelling geloof ik ook na een kleine week binnen. Heb nu 1x mijn haar er mee gewassen en ben er tot dusver heel erg tevreden over! Ruikt erg lekker (ik heb de "Aloë You Vera Much ") en het verwerken ging prettig. Mijn haar voelde daarna ook heel erg fijn. Ik heb wel het idee dat mijn haar iets sneller weer vet is dan met mijn normale Dr. Organic shampoo. Maar zal ik toch over de tijd even moeten bekijken.

Heb ook hun smeerbare deo mee besteld en die lijkt ook vrij ok.

MiniMaxi

Berichten: 1247
Geregistreerd: 09-11-08

Re: Shampoobar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-21 21:40

Hallo ik kom hier ook even binnenvallen. Lees hier steeds meer over en ik vind het erg interessant klinken.

Ik vraag me alleen af, hoor bewaren jullie ze? Ik heb ook wel eens gewone blokken zeep ipv vloeibare. Maar als die in een vochtige ruimte liggen worden die ook zompig. Hoe werkt dit met de bars en hoor bewaren jullie ze?

candalisa

Berichten: 3471
Geregistreerd: 02-08-10
Woonplaats: Wijchen

Re: Shampoobar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-21 21:59

Welke conditioner bars can happy soaps gebruiken jullie? Ik heb een aantal dingen in mn mandje staan maar twijfel heel erg ...
Van de shampoo de green tea en lavendel (komen overeen met mijn haar type)
Van dr conditioner de kamille
De deo sweet root
En de gezichtsbar kamille
Mn haar is echt heel erg momenteel ik heb het altijd in een knot gepropt zowel met slapen als overdag waardoor de onderkant echt heel dun en pluizig geworden is. Verder wordt het altijd snel vet dus conditioner doe ik alleen in de punten. Ik heb na aanleiding van dit topic sindsdien een bar van nae en die is wel prettig alleen wilde ik ook de happy soaps proberen aangezien iedereen zo enthousiast is

Granoek
Blogger

Berichten: 10470
Geregistreerd: 26-11-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-21 22:00

MarliesR schreef:
Granoek schreef:
Hebben jullie al een shampoobars voor paarden geprobeerd? Ik ben echt blown away
of moet dat in een ander topic :')


:') :') :')



Ik had mijn bestelling geloof ik ook na een kleine week binnen. Heb nu 1x mijn haar er mee gewassen en ben er tot dusver heel erg tevreden over! Ruikt erg lekker (ik heb de "Aloë You Vera Much ") en het verwerken ging prettig. Mijn haar voelde daarna ook heel erg fijn. Ik heb wel het idee dat mijn haar iets sneller weer vet is dan met mijn normale Dr. Organic shampoo. Maar zal ik toch over de tijd even moeten bekijken.

Heb ook hun smeerbare deo mee besteld en die lijkt ook vrij ok.

Ja maar ik was wel serieus, er bestaat een shampoo bar voor paarden daarmee vroeg ik het _O-

HorseTimeXL
Berichten: 6632
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Somewhere..

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-21 22:08

Ik heb een shampoo bar van HelemaalShea. Wat is dat fijn zeg. En ook nog leuk dat je het milieu steunt. Ik was even sceptisch omdat ik intens dik haar heb maar dat gaat prima. En heb deze winter helemaal geen last van roos meer. Had er iedere winter ontzettend last van, maar sinds deze Shampoobar niet meer.

Ik heb deze:
https://www.zepig.nl/product/216/helema ... hampoo-bar

Sem_
Berichten: 7764
Geregistreerd: 17-02-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-21 22:36

MiniMaxi schreef:
Hallo ik kom hier ook even binnenvallen. Lees hier steeds meer over en ik vind het erg interessant klinken.

Ik vraag me alleen af, hoor bewaren jullie ze? Ik heb ook wel eens gewone blokken zeep ipv vloeibare. Maar als die in een vochtige ruimte liggen worden die ook zompig. Hoe werkt dit met de bars en hoor bewaren jullie ze?

Ik heb dit erbij gekocht, staat nu op de rand van de wasbak en daar zet ik ze na het douchen op om uit te lekken. Werkt goed!

https://thehappysoaps.com/product/zeeph ... s-of-zeep/

@candalisa, ik heb nu de green tea shampoo bar. Ik vind hem wel prettig, maar het resultaat is bij mij niet anders dan met andere shampoos. Misschien zelfs iets sneller vet. De conditioner vind ik niks tot nu toe.

MiniMaxi

Berichten: 1247
Geregistreerd: 09-11-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-21 22:46

Sem_ schreef:
MiniMaxi schreef:
Hallo ik kom hier ook even binnenvallen. Lees hier steeds meer over en ik vind het erg interessant klinken.

Ik vraag me alleen af, hoor bewaren jullie ze? Ik heb ook wel eens gewone blokken zeep ipv vloeibare. Maar als die in een vochtige ruimte liggen worden die ook zompig. Hoe werkt dit met de bars en hoor bewaren jullie ze?

Ik heb dit erbij gekocht, staat nu op de rand van de wasbak en daar zet ik ze na het douchen op om uit te lekken. Werkt goed!

https://thehappysoaps.com/product/zeeph ... s-of-zeep/

@candalisa, ik heb nu de green tea shampoo bar. Ik vind hem wel prettig, maar het resultaat is bij mij niet anders dan met andere shampoos. Misschien zelfs iets sneller vet. De conditioner vind ik niks tot nu toe.


Ah top dankjewel. Ik ga me er van het weekend eens verder in verdiepen. Lees ondertussen graag al jullie ervaringen. En dan eens rustig kijken wat voor ik wat ga proberen.

Selina

Berichten: 14286
Geregistreerd: 20-10-13
Woonplaats: Ede

Re: Shampoobar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-21 22:48

Ik heb gekke opbergplekken haha. 1 heb ik in een zakje van happy soaps en hangt onder het rekje. 1 in een potlodenbakje die aan het rekje hangt. En 1 in een plastic doosje waar saus inzat met gaten erin geboord :+

Change3x

Berichten: 6582
Geregistreerd: 06-12-11
Woonplaats: Nijverdal

Re: Shampoobar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-21 23:02

Mijn haar wordt echt super vet van shampoo bars.

Ik heb dus een 2x gebruikte shampoo & conditioner bar van happy soaps liggen, zo zonde. :')

Maris
Berichten: 15921
Geregistreerd: 24-07-03
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-21 11:40

Change3x schreef:
Mijn haar wordt echt super vet van shampoo bars.

Ik heb dus een 2x gebruikte shampoo & conditioner bar van happy soaps liggen, zo zonde. :')


Zijn die op basis van zeep ? Ik kon het zo snel niet vinden via google...

Azmay

Berichten: 17990
Geregistreerd: 01-01-09
Woonplaats: Geldrop

Re: Shampoobar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-21 13:03

Hoe lang gaan die bars mee?
Gebruik nu de shampoo en conditioner van de kruitvat van 1 euro en dat gaat helemaal super maar ja toch dat plastic he.

Dat ze niet (genoeg) werken ben ik toch ook een beetje bang voor als ik het hier zo lees.

Cemlys

Berichten: 14956
Geregistreerd: 13-01-03
Woonplaats: Nederland

Re: Shampoobar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-21 13:13

2-3 maand doe ik met een bar?

mvdende

Berichten: 5690
Geregistreerd: 14-12-08
Woonplaats: Ossendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-21 13:18

Ik zoek eigenlijk een shampoobar en bodybar met zo min mogelijk schadelijke stoffen erin, ivm gebruik "in de natuur".

De plannen zijn om een mooie hike te gaan maken deze zomer en dan is er niet altijd een goede vuilwater afvoer die op het riool is aangesloten maar ook wel dat het douchwater in een rivier ofzo terecht komt.

En voor afwassen van je pannetje bijvoorbeeld buiten een camping.

tamary

Berichten: 29182
Geregistreerd: 19-06-02
Woonplaats: Drenthe

Re: Shampoobar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-21 13:21

Er is speciale zeep te koop bij outdoorwinkels die daar speciaal voor is, kan je alles mee doen van kleding, potten tot lijf wassen.