Goede vervanger voor Endomondo sportapp

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
LoveBodin
Berichten: 4349
Geregistreerd: 18-12-09
Woonplaats: Under The Northern Lights

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 09:50

lovehaffie schreef:
Ik kom al dagen mijn endomondo account niet om gegevens te downloaden... Ik kan zeg maar niet inloggen om te downloaden, hebben meer mensen dat?


Ja ik krijg het ook niet voor elkaar...
Ik kom nog wel in mijn account, maar downloaden krijg ik meteen een error helaas. Hij download niet eens.

Now Tom said, "Mom, wherever there's a cop beating a guy, wherever a hungry newborn baby cries
Where there's a fight against the blood and hatred in the air, look for me, Mom, I'll be there
Wherever somebody's fighting for a place to stand or a decent job or a helping hand
Wherever somebody's struggling to be free, look in their eyes, Ma, and you'll see me"


lovehaffie
Berichten: 893
Geregistreerd: 08-04-05
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 18:19

LoveBodin schreef:
lovehaffie schreef:
Ik kom al dagen mijn endomondo account niet om gegevens te downloaden... Ik kan zeg maar niet inloggen om te downloaden, hebben meer mensen dat?


Ja ik krijg het ook niet voor elkaar...
Ik kom nog wel in mijn account, maar downloaden krijg ik meteen een error helaas. Hij download niet eens.


Na een hoop 5en en 6en hetzelfde... Ik heb contact opgenomen met de klantenservice en die zeiden me het te mailen... Nu hopen dat die mail nog komt....

(L) Wimbley
Haflinger Wimbley onder het zadel!
Altijd al een mooie film gewild van je paard of iets anders?! LAvideo Wij doen het graag voor een leuke prijs!

Tancreda4
Berichten: 24007
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 18:25

Bagheera_206 schreef:
Het is gelukt om MMR te connecten met Endomondo. Nu even hopen dat al mijn history netjes wordt gesynchroniseerd... :=


Oh yes!!!! Hier nu ook! Fingers crossed.

Veranderd dat dingetje bij jou nog van kleur als je hem naar rechts hebt geschoven (sync past workouts)?

Q
[ img ]

Bagheera_206
Berichten: 25878
Geregistreerd: 26-10-09
Woonplaats: Kennemerland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 18:25

Tancreda4 schreef:
Bagheera_206 schreef:
Het is gelukt om MMR te connecten met Endomondo. Nu even hopen dat al mijn history netjes wordt gesynchroniseerd... :=


Oh yes!!!! Hier nu ook! Fingers crossed.

Veranderd dat dingetje bij jou nog van kleur als je hem naar rechts hebt geschoven (sync past workouts)?

Q
[ [url=m/zQg2Tr.jpg]Afbeelding[/url] ]


Die blijft grijs...

Ik heb zojuist de mail ontvangen om mijn data te downloaden. +:)+

Wow! Mijn eerste rit is van juni 2015. Begin juni ben ik mijn paard gaan verzorgen/bijrijden.

It's not how good you are, but how good you want to be!

Bagheera_206
Berichten: 25878
Geregistreerd: 26-10-09
Woonplaats: Kennemerland

Re: Goede vervanger voor Endomondo sportapp

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-21 08:21

Lijkt er ook op dat hij langzaam is begonnen met synchroniseren van al mijn oude Endomondo data. +:)+

It's not how good you are, but how good you want to be!

Tancreda4
Berichten: 24007
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-21 08:42

Jaaa, hier is het ook over gezet. Super blij mee, want vanuit de email 1 voor 1 importeren was echt niet te doen. Ik ben opgelucht. Alles is over lijkt het. Tm 2013 *\o/*

Bagheera_206
Berichten: 25878
Geregistreerd: 26-10-09
Woonplaats: Kennemerland

Re: Goede vervanger voor Endomondo sportapp

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-21 09:52

Beter! Dan is er hoop voor mij dat hij t/m 2015 synct. Hoe heb jij het kunnen zien?

It's not how good you are, but how good you want to be!

Tancreda4
Berichten: 24007
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-21 12:31

Ik kreeg al snel een app van een vriendinnetje waarmee ik vrienden ben in MapMyRun met 'wat ik in godesnaam aan het doen was' hahaha, die kreeg van elk gesyncte workout een popup haha. Op mn app & op mijn telefoon was het nog niet terug te vinden, maar logde gisteravond in op mn laptop op de website en zag toen in alle maanden dingen terug. Of alles 100% is overgezet geen idee, daarvoor zijn het teveel om te controleren, maar het lijkt aardig compleet!


[ img ]

Hilary
Berichten: 9203
Geregistreerd: 22-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-21 13:01

Tancreda4 schreef:
Ik kreeg al snel een app van een vriendinnetje waarmee ik vrienden ben in MapMyRun met 'wat ik in godesnaam aan het doen was' hahaha, die kreeg van elk gesyncte workout een popup haha. Op mn app & op mijn telefoon was het nog niet terug te vinden, maar logde gisteravond in op mn laptop op de website en zag toen in alle maanden dingen terug. Of alles 100% is overgezet geen idee, daarvoor zijn het teveel om te controleren, maar het lijkt aardig compleet!

[ [url=m/4khofZ.jpg]Afbeelding[/url] ]

Heb jij en vriendinnetje een gewone account of premium? En kunnen jullie elkaar ook live volgen en taggen na een workout?

Oy with the poodles, already

Joolanda
Berichten: 422
Geregistreerd: 26-12-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-21 13:08

Hoe kan ik vanuit e-mail de bestanden in MapMyRun krijgen

roxiie
Berichten: 7825
Geregistreerd: 22-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-21 13:11

Tancreda4 schreef:
Jaaa, hier is het ook over gezet. Super blij mee, want vanuit de email 1 voor 1 importeren was echt niet te doen. Ik ben opgelucht. Alles is over lijkt het. Tm 2013 *\o/*


Misschien heb ik er over heen gelezen, maar hoe heb je dit voor elkaar gekregen?

Ik heb nu op mapmyrun (en strava, maar daar kan t denk ik niet op) en wil het daar graag in hebben.

Ik heb zo’n exportbestand via de mail, maar dat loopt steeds vast.
Zou het zonde vinden als mijn verzamelde data vanaf 2012 zometeen foetsie is..

Winnaars hebben een doel, verliezers slechts een excuus..

Tancreda4
Berichten: 24007
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-21 13:12

Joolanda schreef:
Hoe kan ik vanuit e-mail de bestanden in MapMyRun krijgen


Opslaan op je schijf en dan via de website 1 voor 1 importeren. Echt een hels karwij, ik zou daarom kijken of je de connectie nog kan leggen tussen endomono & MapMyRun, dan wordt het automatisch over gezet.

Bagheera_206
Berichten: 25878
Geregistreerd: 26-10-09
Woonplaats: Kennemerland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-21 14:16

roxiie schreef:
Tancreda4 schreef:
Jaaa, hier is het ook over gezet. Super blij mee, want vanuit de email 1 voor 1 importeren was echt niet te doen. Ik ben opgelucht. Alles is over lijkt het. Tm 2013 *\o/*


Misschien heb ik er over heen gelezen, maar hoe heb je dit voor elkaar gekregen?

Ik heb nu op mapmyrun (en strava, maar daar kan t denk ik niet op) en wil het daar graag in hebben.

Ik heb zo’n exportbestand via de mail, maar dat loopt steeds vast.
Zou het zonde vinden als mijn verzamelde data vanaf 2012 zometeen foetsie is..


Op je laptop inloggen op Endomondo website en daarna connecten met MMR. +:)+

It's not how good you are, but how good you want to be!

Karina
Berichten: 1434
Geregistreerd: 31-08-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-21 17:16

AmoorM schreef:
Welke app gebruiken menners?


ik tot nu Equilab, op zich redelijk tevreden maar qua gangen zit ie er wel veel naast met mijn span welsh a'tjes. Maar vind ik niet zo heel belangrijk, tijd en kilometers en onderweg kijken waar ik ongeveer zit gebruik ik hem voor.

"Don't wish for less problems; wish for more skills"

Joolanda
Berichten: 422
Geregistreerd: 26-12-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-21 17:58

Op je laptop inloggen op Endomondo website en daarna connecten met MMR. +:)+[/quote]

Dat gaat makkelijk. Dankjewel

roxiie
Berichten: 7825
Geregistreerd: 22-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-21 19:59

Hmmm, ik kan alleen kiezen om te connecten met mapmyfitness en niet met mapmyrun

Dus gekozen voor connect met mmf, en dan komt het dus in mmr ... euh oke

Winnaars hebben een doel, verliezers slechts een excuus..

Bagheera_206
Berichten: 25878
Geregistreerd: 26-10-09
Woonplaats: Kennemerland

Re: Goede vervanger voor Endomondo sportapp

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-21 20:20

Yes! +:)+

It's not how good you are, but how good you want to be!

Naskapower
Berichten: 3245
Geregistreerd: 22-11-07
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-01-21 22:38

Wie weet hoe het gaat met het terugbetalen van premium accounts?
edit: blijkbaar al automatisch gegaan

Jets
Berichten: 3547
Geregistreerd: 15-09-11
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-21 23:05

Karina schreef:
AmoorM schreef:
Welke app gebruiken menners?


ik tot nu Equilab, op zich redelijk tevreden maar qua gangen zit ie er wel veel naast met mijn span welsh a'tjes. Maar vind ik niet zo heel belangrijk, tijd en kilometers en onderweg kijken waar ik ongeveer zit gebruik ik hem voor.


Ik rij mijn paarden zowel onder het zadel als aangespannen. Heb nu Equilab maar ga nog even kijken of ik endomondo gegevens over kan zetten en die app wil gebruiken. Vind Equilab wel prima, maar of ie de gangen correct pakt maakt mij niet zoveel uit.

fransje23
Berichten: 15331
Geregistreerd: 09-07-03
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-21 23:17

Overzetten van gegevens van Endomondo naar MMR is gelukt *\o/*

Don't marry into an absolute idea. Then if it doesn't work out you can change it. If you are locked into something it limits your learning ability and we can stop thinking. Mark Rashid

Bagheera_206
Berichten: 25878
Geregistreerd: 26-10-09
Woonplaats: Kennemerland

Re: Goede vervanger voor Endomondo sportapp

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-21 08:27

Hier is het nu denk ik ook allemaal gesynchroniseerd van Endomondo naar MMR. :D

[ img ]

It's not how good you are, but how good you want to be!

Fabster
Berichten: 9096
Geregistreerd: 16-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-21 08:31

Anoeska27 schreef:
Ik heb vandaag Relive er ook eens bijgepakt en die werkt toch wel erg prettig. Ik gooi Komoot eraf en ga voorlopig verder met Sportstracker en Relive.


Relive heeft op plaatsen geen bereik. Ik heb sportstracker en runkeeper. Zit beiden geen paardrijmogelijkheid op, maar doet t wel goed

Anoeska27
Berichten: 5846
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: Meerveld

Re: Goede vervanger voor Endomondo sportapp

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-21 12:25

Op SportsTracker zit wel paardrijden, runkeeper ken ik niet.

Jaan81
Berichten: 7609
Geregistreerd: 07-10-05
Woonplaats: Goedereede

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-21 13:13

Anoeska27 schreef:
Op SportsTracker zit wel paardrijden, runkeeper ken ik niet.

Run keeper heeft geen paardrijden, als ik 't goed heb.

Ik ben tot nu toe meer tevreden over MapMyRun dan over runkeeper.

TYCHO
~-~-~-~-~-~-~-~-~ [RIJ-ITP] Trekpaard Tycho & ik nemen afscheid.....~-~-~-~-~-~-~-~-~ [IM] Trekpaard Tycho, ons dikke boek is uit -~-~-~-~-~-~-~-~-

Suliko
Berichten: 4297
Geregistreerd: 06-12-14
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-21 13:22

Bij mij is het synchroniseren inmiddels ook gelukt! Mijn hele geschiedenis staat nu in MapMyRun.

Als vervanger ben ik tot nu toe tevreden over SportsTracker, tot nu toe kloppen alle afstanden, alleen maakte hij laatst een uitschieter in maximale snelheid (70 km/u)... Ik weet dat endomondo dat ook wel eens had, maar bij was dat echt zelden en niet met hele grote verschillen dus ik hoop dat SportsTracker daar geen gewoonte van maakt.
SportsTracker geeft ook fijne statistieken en gegevens! Wat ik leuk vind is dat hij alle gereden routes in één kaart plakt. Hopelijk over een tijdje een grote warboel aan routes in zowel binnen- als buitenland.


[ img ]

Volg mijn fietsavontuur Stockholm - Oslo - Bergen - Oslo - Kopenhagen
[VOLG] Op mijn stalen ros door Scandinavië
•••


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: __Amber__, __sanne, CairnTerrier, JitskeJeldau, nicole_floor en 125 bezoekers