Iemand verstand van bloedsuikers

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Muze
Berichten: 5273
Geregistreerd: 24-04-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-20 09:12

Hier ook,
Temeer omdat ik haar assistente gewoon echt niet kon begrijpen ( maar zo herkenbaar helaas).

Rocamor

Berichten: 10858
Geregistreerd: 21-11-02

Re: Iemand verstand van bloedsuikers

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-20 09:39

Gelukkig dat ze dan op FB is gesignaleerd. Was echt wel "bang" dat ze in het ziekenhuis terecht was gekomen.

Suzanne F.

Berichten: 49212
Geregistreerd: 03-03-01

Re: Iemand verstand van bloedsuikers

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-20 09:59

Toch raar dat je zo meeleeft met iemand dan. Voor je gevoel is diegene ‘verplicht’ om te laten weten hoe het nu gaat. Maar dat is natuurlijk niet zo. Je bent vrij om te plaatsen wat en wanneer je zelf wilt.
Maar fijn om te weten dat er niks ernstigs is.

Maartje1990

Berichten: 22278
Geregistreerd: 05-06-06
Woonplaats: Kessel (Limburg)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-20 10:18

Suzanne F. schreef:
Toch raar dat je zo meeleeft met iemand dan. Voor je gevoel is diegene ‘verplicht’ om te laten weten hoe het nu gaat. Maar dat is natuurlijk niet zo. Je bent vrij om te plaatsen wat en wanneer je zelf wilt.
Maar fijn om te weten dat er niks ernstigs is.

Iemand is idd niets verplicht, maar het was wel fijn geweest als ze even wat had laten weten gezien we ook ons best hebben gedaan om te advies te geven (waar ze het soms niet mee eens was) en we meegeleefd hebben, ik hoop nog altijd op een reactie van ts.

_Lorette_

Berichten: 12081
Geregistreerd: 27-09-04
Woonplaats: Onder Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-20 10:19

Ik vond het een beetje gedram van iedereen over een update, maar ik moet bekennen dat ik er zelf ook aan bleef denken. Dat komt een beetje door het verhaal van de radio dj die een luisteraar aan de telefoon had die niet lekker werd tijdens het gesprek. Toen er geen contact meer gemaakt kon worden, hebben ze vanuit het radiostation de hulpdiensten gebeld en zo kon de man worden gered. Daarom vind ik het toch een geruststelling om te lezen dat ze actief is op FB. :)

BigOne
Berichten: 38252
Geregistreerd: 03-08-09

Re: Iemand verstand van bloedsuikers

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-20 10:26

Tja, wanneer je een topic opent met een toch wel ernstig onderwerp en bijna iedereen geeft je hetzelfde advies uit bezorgdheid en je hebt dan zoiets van stik er maar in dan moet je geen topic openen. Volgende keer denk ik ook, je zoekt het maar uit.

kiwiwitje

Berichten: 20109
Geregistreerd: 22-08-09
Woonplaats: Vught

Re: Iemand verstand van bloedsuikers

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-20 10:28

Ben in ieder geval blij dat iemand haar op FB gesignaleerd heeft. Dan zal t in ieder geval ''oke'' met haar gaan :)

Muze
Berichten: 5273
Geregistreerd: 24-04-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-20 10:29

bigone schreef:
Tja, wanneer je een topic opent met een toch wel ernstig onderwerp en bijna iedereen geeft je hetzelfde advies uit bezorgdheid en je hebt dan zoiets van stik er maar in dan moet je geen topic openen. Volgende keer denk ik ook, je zoekt het maar uit.


Ja dat is helaas het gevolg. Idem hier.

daantjuhhh

Berichten: 26869
Geregistreerd: 23-11-04
Woonplaats: The Netherlands

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-20 10:29

bigone schreef:
Tja, wanneer je een topic opent met een toch wel ernstig onderwerp en bijna iedereen geeft je hetzelfde advies uit bezorgdheid en je hebt dan zoiets van stik er maar in dan moet je geen topic openen. Volgende keer denk ik ook, je zoekt het maar uit.

Ik snap je. Maar dit is wel een beetje kort door de bocht. Met zulke reacties zou ik als ik TS was nu wel zeggen stik er maar in.

Ze heeft meerdere keren gebeld en werd af gewimpeld. Niet iedereen staat zo sterk in zijn schoenen om aan de telefoon op je punt te blijven staan.

Rocamor

Berichten: 10858
Geregistreerd: 21-11-02

Re: Iemand verstand van bloedsuikers

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-20 10:41

Ik snap je Daantjuhhh, maar zelf zou ik zaterdag nog even berichtje gestuurd hebben (mits dat nog kon uiteraard)
- getest met apparaat vriend, alles oke, mijn apparaat was toch kapot. Dank ieder voor meedenken en waren de zorgen voor niks
- getest met apparaat vriend, ook nu veel te hoog, onderweg naar HAP. Dank ieder voor meedenken.

daantjuhhh

Berichten: 26869
Geregistreerd: 23-11-04
Woonplaats: The Netherlands

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-20 10:51

Rocamor schreef:
Ik snap je Daantjuhhh, maar zelf zou ik zaterdag nog even berichtje gestuurd hebben (mits dat nog kon uiteraard)
- getest met apparaat vriend, alles oke, mijn apparaat was toch kapot. Dank ieder voor meedenken en waren de zorgen voor niks
- getest met apparaat vriend, ook nu veel te hoog, onderweg naar HAP. Dank ieder voor meedenken.

Helemaal mee eens :j

Birdie60

Berichten: 8400
Geregistreerd: 16-06-07
Woonplaats: zeeland (noord-brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-20 12:50

daantjuhhh schreef:
Rocamor schreef:
Ik snap je Daantjuhhh, maar zelf zou ik zaterdag nog even berichtje gestuurd hebben (mits dat nog kon uiteraard)
- getest met apparaat vriend, alles oke, mijn apparaat was toch kapot. Dank ieder voor meedenken en waren de zorgen voor niks
- getest met apparaat vriend, ook nu veel te hoog, onderweg naar HAP. Dank ieder voor meedenken.

Helemaal mee eens :j


Ik ben er ook mee eens.
Anders denk ik: open geen topic.
Je vraagt advies, ze krijgt advies en laat niks meer van zich horen.

lovee
Berichten: 590
Geregistreerd: 30-11-06

Re: Iemand verstand van bloedsuikers

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-20 12:59

Even laten weten hoe het gaat, lijkt mij wel fijn :)

gohya

Berichten: 33014
Geregistreerd: 25-03-07
Woonplaats: Ermelo.

Re: Iemand verstand van bloedsuikers

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-20 13:23

Heel veel succes TS,hoop echt voor je dat het aparaatje niet meer goed is en je suiker waardes toch normaal zijn.

MarliesV

Berichten: 15189
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Hellendoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-20 13:43

Muze schreef:
bigone schreef:
Tja, wanneer je een topic opent met een toch wel ernstig onderwerp en bijna iedereen geeft je hetzelfde advies uit bezorgdheid en je hebt dan zoiets van stik er maar in dan moet je geen topic openen. Volgende keer denk ik ook, je zoekt het maar uit.


Ja dat is helaas het gevolg. Idem hier.


Idem hier, is namelijk niet het eerste topic van deze TS over allerlei klachten, waarin veel mensen meeleven en tips geven en de TS niets meer laat horen.

Cemlys

Berichten: 14956
Geregistreerd: 13-01-03
Woonplaats: Nederland

Re: Iemand verstand van bloedsuikers

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-20 13:49

Sommigen mensen hebben ook gewoon meer aandacht dan gemiddeld nodig zeker...

Mloes

Berichten: 5172
Geregistreerd: 23-05-04
Woonplaats: Holten

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-20 14:15

Haha en toen ging het topic nog pagina's lang door, met allemaal dezelfde reacties. Ja, ik ben ook nieuwsgierig, nee, TS is ons niks verplicht.

gohya

Berichten: 33014
Geregistreerd: 25-03-07
Woonplaats: Ermelo.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-20 14:19

Cemlys schreef:
Sommigen mensen hebben ook gewoon meer aandacht dan gemiddeld nodig zeker...



Meen je dat nou echt?

balance
Moderator Kantine

Berichten: 18126
Geregistreerd: 24-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-20 14:21

Cemlys, dat vind ik een nare opmerking van je, sorry.
Over de TS: ze heeft het topic alleen geopend om te polsen of haar gevoel/gedachten over haar meter en de hoge waarden juist zijn.

Althans, dat begreep ik er uit. Ik begreep ook dat de confrontatie met de assistente niet haar sterkste punt is. Ook dat kan gebeuren.
De bezorgdheid hier in het topic was en is heel goed bedoeld maar dat kan ook als druk worden ervaren, toch?

Kortom.. ik ben blij dat ze in elk geval nog gesignaleerd is en ik leg me er uiteraard bij neer als ze hier verder geen update meer geeft, wat haar motivatie ook mag zijn.

daantjuhhh

Berichten: 26869
Geregistreerd: 23-11-04
Woonplaats: The Netherlands

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-20 15:32

balance schreef:
Cemlys, dat vind ik een nare opmerking van je, sorry.
Over de TS: ze heeft het topic alleen geopend om te polsen of haar gevoel/gedachten over haar meter en de hoge waarden juist zijn.

Althans, dat begreep ik er uit. Ik begreep ook dat de confrontatie met de assistente niet haar sterkste punt is. Ook dat kan gebeuren.
De bezorgdheid hier in het topic was en is heel goed bedoeld maar dat kan ook als druk worden ervaren, toch?

Kortom.. ik ben blij dat ze in elk geval nog gesignaleerd is en ik leg me er uiteraard bij neer als ze hier verder geen update meer geeft, wat haar motivatie ook mag zijn.

Amen _/-\o_ _/-\o_

IMJ

Berichten: 14685
Geregistreerd: 29-07-05
Woonplaats: Ergens in het midden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-20 15:43

Rocamor schreef:
Ik snap je Daantjuhhh, maar zelf zou ik zaterdag nog even berichtje gestuurd hebben (mits dat nog kon uiteraard)
- getest met apparaat vriend, alles oke, mijn apparaat was toch kapot. Dank ieder voor meedenken en waren de zorgen voor niks
- getest met apparaat vriend, ook nu veel te hoog, onderweg naar HAP. Dank ieder voor meedenken.

Nou ja dit. Meer voor degenen die wel met alle goede bedoeling gereageerd hebben.

Hopelijk gaat het je goed TS.

kiwiwitje

Berichten: 20109
Geregistreerd: 22-08-09
Woonplaats: Vught

Re: Iemand verstand van bloedsuikers

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-20 17:12

laten we dan vooral met zn allen niet meer gaan discussiëren over hoe en of TS had ''moeten'' reageren.
want waarschijnlijk reageert ze dan helemaal niet meer en nu gaat iedereen steeds hoopvol kijken dat er een reactie is.. en reageert vervolgens met het ongenoegen dat er niet gereageerd is

Babootje

Berichten: 26255
Geregistreerd: 25-06-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-20 18:25

gohya schreef:
Cemlys schreef:
Sommigen mensen hebben ook gewoon meer aandacht dan gemiddeld nodig zeker...



Meen je dat nou echt?


Nou Cemlys zegt het en ik had het eigenlijk al een paar pagina's eerder willen zeggen. :D
Ik vind het verhaal van TS erg onwaarschijnlijk zeker m.b.t. de weigerachtige doktersassistente en de waarden die zij zegt te hebben. Het lijkt erop dat de TS een 'hit en run' heeft gedaan en als ze dat vaker doet nou dan weet je het wel. We hoeven ons hier echt geen zorgen meer te maken.

gohya

Berichten: 33014
Geregistreerd: 25-03-07
Woonplaats: Ermelo.

Re: Iemand verstand van bloedsuikers

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-20 19:36

Babootje ik kan je zeggen dat ook ik zulke assistente's heb mee gemaakt.Ook artsen die laks zijn, heb zélf me chemo kuur moeten vinden via Google, omdat er geen alternatief zou zijn.Nou wel dus, ik heb toen idd.die chemo kuur gehad.Het is dieptriest bij sommige Medici.

daantjuhhh

Berichten: 26869
Geregistreerd: 23-11-04
Woonplaats: The Netherlands

Re: Iemand verstand van bloedsuikers

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-20 20:01

@ Babootje. Nadat mijn broer bijna dood gegaan is door dokters fouten geloof ik dit wel.

Ik heb moeten smeken.
Bij huisarts en ziekenhuis. Heb echt zeker 7 x gebeld.

Na de 7de x belde iemand mij van het ziekenhuis terug dat we direct moesten komen. Had ik dit niet gedaan was mijn broer er zeker niet meer geweest.

Het is echt niet zo vanzelfsprekend als jij denkt. Dat jij dat niet mee gemaakt hebt betekent niet dat het niet gebeurt.

Mijn vader is zelfs een keer nadat hij gezien was naar huis gestuurd met neem maar een paracetamol wat later een tia bleek.