Badderen :)

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Suliko

Berichten: 4312
Geregistreerd: 06-12-14
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-20 19:38

Oooh badderen <3

In het appartementje waar ik nu woon heb ik helaas geen bad, maar als ik bij mijn moeder langs ga ben ik daar nog wel eens in bad te vinden.

Ik ga er zelf ook al in terwijl hij nog volloopt (en dan goed heet), als hij dan halverwege is draai ik hem iets minder heet. Enorm vol doe ik het bad eigenlijk nooit, liever wat minder en dan wel goed heet water.
Het liefst met een badolie van weleda (bijvoorbeeld calendula/rozemarijn of lavendel) heerlijk ontspannend!
Soms zet ik kaarsen op de rand en doe ik het licht uit als ik helemaal tot rust wil komen, dan zit ik er vaak wat minder lang in.
En anders met iets te drinken, een muziekje of boek.

Fitzroy

Berichten: 25106
Geregistreerd: 11-01-01

Re: Badderen :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-20 20:31

Ik heb mijn Tubble nu een week en heb er al 5 x ingezeten. Heerlijk !

Mag er eigenlijk ook gewoon badschuim in?

DideH
Berichten: 6998
Geregistreerd: 21-03-13

Re: Badderen :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-20 20:45

Topic naar mijn hart, kom net badje uitgestapt. Heerlijk!

Ik zet wel eens laptop met serie of film op een krukje naast het bad, of zoals vandaag muziekje opgezet ;)

Had in mijn vorige appartement geen bad en daar baalde ik zo hard van dat ik regelmatig naar mijn ouders ging om te badderen. Sinds maart huisje mét bad. Heerlijk :D
Heb regelmatig rugklachten dus dan is dat echt ideaal.

Bad in kwestie:


Afbeelding

Naomi_Jortje

Berichten: 4186
Geregistreerd: 08-05-06
Woonplaats: Budel-Schoot

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-20 21:15

Fitzroy schreef:
Ik heb mijn Tubble nu een week en heb er al 5 x ingezeten. Heerlijk !

Mag er eigenlijk ook gewoon badschuim in?


Wat leuk dat er meer mensen een Tubble hebben nu!
En dat kan gewoon, nadat je 'm leeg hebt gelaten gewoon even schoon spoelen :)

superpony
Berichten: 25398
Geregistreerd: 25-02-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-20 01:55

DideH schreef:
Topic naar mijn hart, kom net badje uitgestapt. Heerlijk!

Ik zet wel eens laptop met serie of film op een krukje naast het bad, of zoals vandaag muziekje opgezet ;)

Had in mijn vorige appartement geen bad en daar baalde ik zo hard van dat ik regelmatig naar mijn ouders ging om te badderen. Sinds maart huisje mét bad. Heerlijk :D
Heb regelmatig rugklachten dus dan is dat echt ideaal.

Bad in kwestie:


[ [url=m/8hPiQ1.jpg]Afbeelding[/url] ]


Maar zo valt het water er toch uit??? :+ }> :P

DideH
Berichten: 6998
Geregistreerd: 21-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-20 07:09

superpony schreef:
DideH schreef:
Topic naar mijn hart, kom net badje uitgestapt. Heerlijk!

Ik zet wel eens laptop met serie of film op een krukje naast het bad, of zoals vandaag muziekje opgezet ;)

Had in mijn vorige appartement geen bad en daar baalde ik zo hard van dat ik regelmatig naar mijn ouders ging om te badderen. Sinds maart huisje mét bad. Heerlijk :D
Heb regelmatig rugklachten dus dan is dat echt ideaal.

Bad in kwestie:


[ [url=m/8hPiQ1.jpg]Afbeelding[/url] ]


Maar zo valt het water er toch uit??? :+ }> :P


Ik heb magisch water :j

Maartje1990

Berichten: 22278
Geregistreerd: 05-06-06
Woonplaats: Kessel (Limburg)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-20 08:08

Naomi_Jortje schreef:
Bij m'n ouders heb ik altijd een bad gehad en ging er regelmatig in. Daarna 1,5 jaar in een huis gewoond met een mini badkamer met alleen een douche, dus zo nu en dan nog eens bij m'n ouders in bad geweest. En nu woon ik in een appartement waar ik ook alleen een douche heb, maar wel een ruime badkamer. Dus ik heb een tubble :+:
[ [url=m/evZrgl.jpg]Afbeelding[/url] ]
Geweldig ding. Door dat zeiltje blijft het water veel langer warm, lig er met gemak 2,5 uur in. Laptopje met film of serie erbij of heerlijk een boekje lezen op de e-reader :D
Onderin zit een soort matje waardoor je best zacht ligt en de randen zijn opgeblazen, dus dat ligt ook veel zachter dan een gewoon 'hard' bad. Heb 'm sinds februari en ben er al zo ontzettend vaak in geweest, geld heb ik er allang uit O:)


Wat grappig! Ik heb zelf een plastic zit bad en ik mis het gestrekt liggen niet, veel baden zijn te groot voor mij (Dan moet ik me altijd ergens tegen houden om niet onderuit te zakken).

Ik Ben een echt bad liefhebster ging vroeger toch wekelijks in bad (op zaterdag nadat ik dr hele dag op dr manege was geweest :D ) nu dus geen gewoon bad meer maar met mijn verjaardag een zit bad gekregen heerlijk! Sinds kort verhuist (nog steeds geen bad) en nu kan ik precies mijn telefoon veilig neerzetten en Netflix oId kijken, soms lees ik ook graag een goed boek. Badolie is trouwens niet aan mij besteed, laat zo'n vies laagje achter. Heb nu een badschuim van de DM, heerlijk is die.

Dit is mijn bad

Afbeelding

MarliesV

Berichten: 15195
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Hellendoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-20 08:11

superpony schreef:
MarliesV schreef:
Hier gisteren snel ff een plankje gemaakt. Anders staat de boel te ver weg of op de rand.

Hij werkt! Dus nu netjes schuren, aflakken en misschien een gleuf er in maken waar mijn telefoon in kan staan.
[ [url=m/Z9KF04.jpg]Afbeelding[/url] ]

De muur rechts en de muur voor mij zijn verwarmd, die draaien hier mee op de vloerverwarming, zalig!


Wat slim!

Maar ik zie knieën en tenen. Hoe groot en diep is je bad?

Ideaal als de muren ook verwarmd zijn.


Geen idee, kan er helemaal onder hoor! 'normaal' bad qua formaat. Had hem achteraf alleen wel wat dieper gewild, want als je er samen in zit, dan past niet alles meer onder water.

Die Tubbles lijken me zalig, als ik dat eerder had geweten, had ik er ook wel 1 aangeschaft in mijn vorige huis.

LWDaisy

Berichten: 4775
Geregistreerd: 26-03-18
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-20 08:13

Hier ook uuuuuren. Schuim, bruisbal, plank over de kuip heen om mijn boek op te leggen, handdoek of kussen achter mijn nek. Af en toe warm water erbij. En meestal doe ik dan ook een dutje :+

Maartje1990

Berichten: 22278
Geregistreerd: 05-06-06
Woonplaats: Kessel (Limburg)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-20 08:14

Marliesv: ik kan er niks aan doen maar krijg hele foute gedachten bij " past niet alles meer onder water" :')

MarliesV

Berichten: 15195
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Hellendoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-20 08:41

Maartje1990 schreef:
Marliesv: ik kan er niks aan doen maar krijg hele foute gedachten bij " past niet alles meer onder water" :')


Whahaha, a dirty mind is a joy forever _/-\o_

Maar uh, tenen en knieën en een stukje schouder ;)

Maartje1990

Berichten: 22278
Geregistreerd: 05-06-06
Woonplaats: Kessel (Limburg)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-20 08:47

MarliesV schreef:
Maartje1990 schreef:
Marliesv: ik kan er niks aan doen maar krijg hele foute gedachten bij " past niet alles meer onder water" :')


Whahaha, a dirty mind is a joy forever _/-\o_

Maar uh, tenen en knieën en een stukje schouder ;)


Ja ja en de jongeheer die net boven het water uit piept :')

MarliesV

Berichten: 15195
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Hellendoorn

Re: Badderen :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-20 08:53

Neuh gelukkig niet! Ach daar hebben jullie thuis geen last van ;)

Maartje1990

Berichten: 22278
Geregistreerd: 05-06-06
Woonplaats: Kessel (Limburg)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-20 08:58

MarliesV schreef:
Neuh gelukkig niet! Ach daar hebben jullie thuis geen last van ;)


Gelukkig niet zou me een ongeluk schrikken :D

s1993

Berichten: 2120
Geregistreerd: 07-10-09
Woonplaats: Leusden

Re: Badderen :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-20 17:28

Vandaag voor het eerst mijn tubble geprobeerd, heerlijk!!! Nog wel even een vraag: hoe doen jullie die dingetjes dicht als hij is opgeblazen? Ik heb een beetje moeite met twee luchtgaten waardoor het snel weer leeg loopt..

Liselot

Berichten: 32191
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Re: Badderen :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-20 18:33

Hier past in principe alles onder water (groot hoekbad), maar merk dat ik dan echt een heel warm zweterig hoofd krijg. Leg vaak 1 of 2 benen op de rand zodat ik iets meer afkoel

Naomi_Jortje

Berichten: 4186
Geregistreerd: 08-05-06
Woonplaats: Budel-Schoot

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-20 08:28

s1993 schreef:
Vandaag voor het eerst mijn tubble geprobeerd, heerlijk!!! Nog wel even een vraag: hoe doen jullie die dingetjes dicht als hij is opgeblazen? Ik heb een beetje moeite met twee luchtgaten waardoor het snel weer leeg loopt..


Als het goed is laat je de grote stoppen dicht zitten en doe je alleen de kleine dopjes die daarin zitten open voor het opblazen. Daar zit een beveiliging in, bij mij kan ik dan op m'n dooie gemakje die dopjes dichtdoen in ieder geval :)

superpony
Berichten: 25398
Geregistreerd: 25-02-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-20 11:35

Maartje1990 schreef:
Marliesv: ik kan er niks aan doen maar krijg hele foute gedachten bij " past niet alles meer onder water" :')


Ik wilde het niet zeggen..........

Maar over hoe diep hebben we het? Anders streel je mannen hun ego wel heel erg.


Liselot schreef:
Hier past in principe alles onder water (groot hoekbad), maar merk dat ik dan echt een heel warm zweterig hoofd krijg. Leg vaak 1 of 2 benen op de rand zodat ik iets meer afkoel


Ik geloof ook dat die hoekbaden dieper zijn vaak. Ik heb daar naar gekeken en dan met jets en vaak zijn het 2 persoons baden.

Tenno7

Berichten: 2246
Geregistreerd: 23-11-11
Woonplaats: Uithuizermeeden

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-20 01:44

Hier ook een bad lief hebber, zit er zeker wel 3 x per week voor uren in! Heerlijk met een bruisbal en eigelijk kan ik uren dan wat op mn telefoon scrollen hahah.

Woon in een huurhuis. Heb het geluk dat mn vader en vriend een eigen bedrijf hebben in badkamers. En zodoende heeft mijn vader een bad gerealiseerd die er zo weer uit kan als het nodig mocht zijn. Echt super blij mee!!Afbeelding

Leandra

Berichten: 1595
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-20 03:57

Heerlijk! Kneipp badzout er in (wel degene die niet in Nederland te koop is want die vind ik het lekkerste, koop altijd een aardige voorraad als we in Duitsland zijn) en lekker heet water. Een historische roman erbij en een grote kop thee. E-reader durf ik niet meer, ik val heel soms in slaap in bad en mijn e-reader viel dus ook in het water...
Bad is trouwens precies groot genoeg voor mij dus zak niet onder water als ik in slaap val.

Liselot

Berichten: 32191
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-20 09:01

superpony schreef:
Maartje1990 schreef:
Marliesv: ik kan er niks aan doen maar krijg hele foute gedachten bij " past niet alles meer onder water" :')


Ik wilde het niet zeggen..........

Maar over hoe diep hebben we het? Anders streel je mannen hun ego wel heel erg.


Liselot schreef:
Hier past in principe alles onder water (groot hoekbad), maar merk dat ik dan echt een heel warm zweterig hoofd krijg. Leg vaak 1 of 2 benen op de rand zodat ik iets meer afkoel


Ik geloof ook dat die hoekbaden dieper zijn vaak. Ik heb daar naar gekeken en dan met jets en vaak zijn het 2 persoons baden.


Klopt, deze is idd ook dieper dan een “normaal” bad. Wij hebben een hoekbad met een verhoging in de hoek. Je kan met 2 personen echt heel relaxed liggen nog


Afbeelding

Neonlight
Moderator Kantine

Berichten: 78508
Geregistreerd: 20-12-03
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: Badderen :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-20 11:37

Mijn hoekbad is ook een stuk dieper als een normaal bad. :j

hwn
Berichten: 4697
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-20 22:00

Liselot schreef:
Hier past in principe alles onder water (groot hoekbad), maar merk dat ik dan echt een heel warm zweterig hoofd krijg. Leg vaak 1 of 2 benen op de rand zodat ik iets meer afkoel


Benen over de rand doe ik soms ook. 's Zomers in bed ook benen boven de lakens, alleen ben ik dat stilaan aan het afleren sinds mijn hapklare kat bij mij slaapt, durft nog wel eens zijn tanden in mijn kuiten te zetten. :)

Prairy
Berichten: 9070
Geregistreerd: 28-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-20 22:12

Ik ga ook graag in ons bad :D Ik zit er niet heel vaak in want teveel projecten, maar soms is het heerlijk. Kan er ook rustig een uur inzitten, boekje en wat drinken erbij en als het water te koud wordt, bijvullen.

Buiten hebben we ook nog een houtgestookte hottub staan, ook fijn!

Ik heb meestal alleen water in het bad, geen producten.

Dit is mijn bad badkamer (dit was een 'loze' ruimte waar we dus een bad in gezet hebben, we hebben ook nog een douche badkamer met dubbele douche)
Afbeelding

Maartje1990

Berichten: 22278
Geregistreerd: 05-06-06
Woonplaats: Kessel (Limburg)

Re: Badderen :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-20 22:30

Jeetje wat een heerlijke badkamer is dat zeg!! Wat een prachtig uitzicht heb je dan (en mensen die naar binnen kijken ook :+ )