Badderen :)

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
superpony
Berichten: 25398
Geregistreerd: 25-02-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-20 12:09

Prairy schreef:
Je moet inderdaad goed kijken naar welke stralers. Buiten op de veranda lijkt me juist heel cool, lekker buiten kijken. Wij kijken door de badkamer ook naar buiten (maar als het donker is zie je niks haha). Koud valt wel mee, hij warmt natuurlijk ook gewoon op hè, alleen zul je dan iets langer voor moeten verwarmen. En je hebt natuurlijk ook infrarood die geschikt zijn om buiten te zetten.


Bedoelde meer met koud erheen lopen en eruit lopen. Veel mensen zeggen dat je het direct uit de sauna niet voelt, maar ik wil het echt voor het lijf doen en niet zo een klap kou daarna.

Sunshower is ook nog steeds een optie, maar ik denk toch dat een sauna meer ontspanning is.


JoT schreef:
Oh wauw zeg, die badkamers van Liselot en van BiBiQ :wow: Echt mooi gedaan! BiBiQ, mooi gebruik gemaakt van de (volgens mij niet al te grote?) ruimte.

En een sauna staat bij mij ook nogsteeds hoog op het verlanglijstje. Voor als we ooit de staatsloterij winnen ofzo :D

Ik ben snotverkouden momenteel (test staat voor morgen gepland, jippie...), dus wellicht ga ik vanavond nog wel even in bad. Helaas heeft mijn man ipv lekker badschuim, goedkope zooi gekocht die niet heel erg lekker ruikt en niet goed schuimt. Dus ik ga straks mijn voorraad van mini's maar eens doorzoeken, of ik nog iets beters heb liggen.


Ow, spannend. Hopelijk is het een gewone verkoudheid.

Sauna's zie je enorm vaak ook jong gebruikt en de kleinere beginnen niet zo heel gek duur. Daarom twijfelen wij nog tussen 1 of 2 persoons.

Badschuim vind ik wel lekker, maar olie vind ik wat eng.

ML vraagt zich ook af of ik wel nog jaren een bad veilig in en uit kan stappen. Maar dan moet ie maar mee :)


Britt_xxx
Berichten: 1023
Geregistreerd: 05-03-19
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-20 13:18

Carol_Beer schreef:
Mn buurvrouw had laatst flesjes gegeven van het merk Knijp ofzo, maar echt hoor, die dingen zijn zoooo lekker! Echt een aanrader, geen idee waar je ze kan kopen maar als je ze ziet, MEENEMEN!
Kan je uren van genieten eerlijk


Kneipp. Een van de meest bekende merken badproducten en op veel plaatsen verkrijgbaar.

Flip. <3 Van mij sinds 03/07/20.
Yeah with every broken bone, I swear I lived

BiBiQ
Berichten: 4795
Geregistreerd: 01-08-07
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-20 15:38

De oude badkamer was wel kleiner hoor. We hebben een loze kast ruimte erbij getrokken.

Eerste deur is badkamer. 2e deur was de kast. Ongeveer deur breed.
[ img ]

Binnenkant kast
[ img ]

En zo zie je precies wat erbij getrokken is. Precies de ruimte voor m'n bad :):)
[ img ]

[ img ]

Niet banketstaaf, maar poetse! O:)

JoT
Berichten: 4009
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Den Haag

Re: Badderen :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-20 15:41

Ik zeg, goed gebruik van die kastruimte BibiQ +:)+

7 augustus 2012: Rust zacht lieve Macho. Je hebt me zoveel gegeven, ik zal je nooit vergeten.

Josien_
Berichten: 8999
Geregistreerd: 12-08-04
Woonplaats: Geldrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-20 15:53

Oooh badderen is heerlijk! Ik ben echt een lang-badderaar :Y) .
Ik inmiddels gemiddeld nog maar een uurtje in bad, meestal met series etc. erbij.
Vroeger als tiener hield ik het wel een uur of 3 vol, maar dat was ook meestal wel inclusief dutje _O- .


Wauw BibiQ mooi opgeknapt!

"Welsh Cobs are like patato chips, you can't have just one!" /3 =:)

superpony
Berichten: 25398
Geregistreerd: 25-02-05

Re: Badderen :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-20 16:01

Ik durf echt niet in bad met een apparaat in de buurt.......Of heb ik teveel enge films gezien??

Century
Berichten: 5945
Geregistreerd: 19-10-09
Woonplaats: Uden (NB)

Re: Badderen :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-20 16:08

Een broodrooster moet je ook zeker niet doen. Maar die zit ook op netspanning. Een laptop heeft nog een adapter er tussen. Dus dat is al heel anders. Je zult eerder op moeten passen met een eventueel verlengsnoer. En als het goed is, heb je een werkende aardlekschakelaar in je huis :)

BiBiQ
Berichten: 4795
Geregistreerd: 01-08-07
Woonplaats: Ede

Re: Badderen :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-20 16:38

M'n mobiel durf ik wel aan. Op de oplader liever niet.
Maar m'n Samsung kan ook onder water. Dus daar ben ik niet zo bang voor

Niet banketstaaf, maar poetse! O:)

Maartje1990
Berichten: 22278
Geregistreerd: 05-06-06
Woonplaats: Kessel (Limburg)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-20 17:19

superpony schreef:
Ik durf echt niet in bad met een apparaat in de buurt.......Of heb ik teveel enge films gezien??


En de achtbaan en de zonnebank sla je ook over? :+ ik ben enkel bank dat t kapot gaat, maar ik kan het zo op het randje zetten dat die niet in mn bad kan vallen.

Paddock paradise, training en opfok in Noord-Limburg www.ppdegangelt.nl
''Pak m'n hand maar''

Carol_Beer
Berichten: 1148
Geregistreerd: 21-05-15

Re: Badderen :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-20 17:22

Mn neefje had zn ipad mee onder de douche genomen en ging ie huilen omdat t stuk ging :')
Hij leeft nog dus vlgs mij hoef je je niet super druk te maken

DideH
Berichten: 6995
Geregistreerd: 21-03-13

Re: Badderen :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-20 17:51

Ik heb mijn laptop altijd op een krukje naast mijn bad staan, totaak geen risico op dat hij in bad zou vallen of dat de oplader oid in bad terecht zou komen :)

Mensen zeggen altijd dat ik eigenwijs ben. Daar ben ik het niet mee eens.

Milo 05-08-2022 +
Voor altijd in mijn hart maatje…

superpony
Berichten: 25398
Geregistreerd: 25-02-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-20 01:42

Maartje1990 schreef:
superpony schreef:
Ik durf echt niet in bad met een apparaat in de buurt.......Of heb ik teveel enge films gezien??


En de achtbaan en de zonnebank sla je ook over? :+ ik ben enkel bank dat t kapot gaat, maar ik kan het zo op het randje zetten dat die niet in mn bad kan vallen.


Ja, daar kom ik eigenlijk nooit. Achtbaan durf ik wel en is in principe veilig, maar mag ik officieel niet meer. En zonnebank heb ik zelf, maar is ook geen gevaarlijk apparaat bij normaal gebruik.

Als een apparaat tegen water kan, zoals een telefoon die waterdicht is, is het geen probleem. Maar ik ga geen tv ophangen boven mn bad bijvoorbeeld.

Ik kijk nooit tv, series of films op de laptop of tablet ook eigenlijk.

Buiten alles om, is het ook niet voor elk apparaat even goed natuurlijk in een vochtige ruimte. Nu een ouderwetse douche en geen afzuiging etc, maar als ik douche ( en mijn man ook ) is er behoorlijk wat stoom. Dat wordt in de nieuwe badkamer vast beter, maar iets vocht hou je toch wel denk ik.

Maartje1990
Berichten: 22278
Geregistreerd: 05-06-06
Woonplaats: Kessel (Limburg)

Re: Badderen :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-20 01:51

Ik maakte een link naar die film final destination :+

Paddock paradise, training en opfok in Noord-Limburg www.ppdegangelt.nl
''Pak m'n hand maar''

Siggislief
Berichten: 13938
Geregistreerd: 04-10-04
Woonplaats: Amsterdam

Re: Badderen :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-20 19:58

Meld zich!

Als ik gewerkt hebt of ik heb slecht geslapen dan wil ik wel eens in bad in slaap vallen,
en dan lig ik met mijn hoofd op mijn schouder, en ik glij niet naar beneden..geen verzuip gevaar.

En ik wil er wel eens een tijdschrift mee nemen in bad, of mijn telefoon.

Bram ✝12/08/'15

girlyggirl
Berichten: 3094
Geregistreerd: 06-11-07
Woonplaats: den helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-20 20:08

Ik val altijd in slaap in bad en ben zo een uur weg, word vaak wakker van koud water haha helaas nu geen bad meer..

Fitzroy
Berichten: 25097
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-20 20:08

De Tubble is nu al mijn aankoop van het jaar! Ik lig er bijna iedere dag in. Lekker muziekje erbij, heerlijk!
Ik laat hem dus ook niet eens leeglopen, zet hem gewoon aan de kant.

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

nps
Berichten: 1979
Geregistreerd: 12-09-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-20 20:28

Denise_Storm schreef:
Jaaaa, in bad! Dat was mijn eis bij ons koophuis: er moest en zou een bad zijn. Ja, noem me maar stom of kieskeurig, maar ik vind het heerlijk. Echt even een momentje voor mezelf en lekker warm (heerlijk na de kou of regen in de winter als ik op stal ben geweest, we hebben alleen een buitenbak haha ;))

Water lekker warm, Rituals badschuim (het magnesium badzout van Rituals is ook heerlijk), e-reader mee of lekker een serie ofzo kijken. Oh zucht. Ik ben nog aan het werk. Vanavond is het bad voor mij... <3


Jaaaa oh ik mis het zo... wij zijn aan het verbouwen dus inmiddels al bijna een half jaar zonder, bij mij was het echt een harde eis voor de nieuwe badkamer, ik mis het zo! E-reader erbij, bad flink heet, Rituals badschuim, zaaaaalig... nog eventjes en dan kan ik weer :)

Roosch
Berichten: 36636
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-20 10:45

Ik heb net ook zo heerlijk in bad gelegen. Lekker tutten, maskertje erbij (doe ik anders nooit maar dit was zo een makkelijke, smeerbare haha). Olietje erbij. En na afloop fijn smeren. <3 ben normaal een enorme rituals smeerder, maar ik had nog olie van de treatments staan (die oranje) en die is wel heel lekker. Ik ving ergens op dat ze daar ook badolie van hebben, toch maar eens op jacht.

Your life is your own
You're in charge of yourself

[BEU] [FOTO] Onze reis naar Fins Lapland!

Roosch
Berichten: 36636
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-20 19:08

Ik heb een badkussen besteld. Ik vrees dat ik de rest van het jaar niet meer uit bad ga komen dan.

Your life is your own
You're in charge of yourself

[BEU] [FOTO] Onze reis naar Fins Lapland!

DideH
Berichten: 6995
Geregistreerd: 21-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-20 19:47

Roosch schreef:
Ik heb een badkussen besteld. Ik vrees dat ik de rest van het jaar niet meer uit bad ga komen dan.


Ooooh ik zie dat ze nu veel luxere kussens hebben dan jaren terug :oo
Had bij mijn ouders ooit zo'n klein randkussen, maar die bleef nooit liggen en was eigenlijk te hard. Maar zie nu dat je superluxe met zuignoppen hebt.
Je brengt me op ideeën :D

Welke heb je besteld?

Mensen zeggen altijd dat ik eigenwijs ben. Daar ben ik het niet mee eens.

Milo 05-08-2022 +
Voor altijd in mijn hart maatje…

Roosch
Berichten: 36636
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Re: Badderen :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-20 19:50

https://www.bol.com/nl/p/luxe-badkussen ... anguage=nl
Deze zag er wel comfortabel uit. :))

Ik hoop dat het me ook helpt op de dagen dat ik mijn haar niet was en het dus niet nat wil hebben. :D ik heb te zwaar haar voor een badmuts, dus hoop dat dit ervoor zorgt dat ik niet steeds met mn hoofd onder water rol.

Your life is your own
You're in charge of yourself

[BEU] [FOTO] Onze reis naar Fins Lapland!

DideH
Berichten: 6995
Geregistreerd: 21-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-20 19:53

Roosch schreef:
https://www.bol.com/nl/p/luxe-badkussen ... anguage=nl
Deze zag er wel comfortabel uit. :))

Ik hoop dat het me ook helpt op de dagen dat ik mijn haar niet was en het dus niet nat wil hebben. :D ik heb te zwaar haar voor een badmuts, dus hoop dat dit ervoor zorgt dat ik niet steeds met mn hoofd onder water rol.


Laat je weten of het wat is? Die ziet er inderdaad wel relaxed uit!
Dat probleem wat je aanhaalt is herkenbaar, heb dan altijd een handdoek op de rand liggen, knot op mn kop en haarband in. Maar toch krijg je het dan inderdaad vaak voor elkaar om toch nat haar te krijgen..

Mensen zeggen altijd dat ik eigenwijs ben. Daar ben ik het niet mee eens.

Milo 05-08-2022 +
Voor altijd in mijn hart maatje…

Roosch
Berichten: 36636
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-20 19:55

Ik zal mijn bevindingen met je delen! :))

Ben superbenieuwd!

Your life is your own
You're in charge of yourself

[BEU] [FOTO] Onze reis naar Fins Lapland!

JoT
Berichten: 4009
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Den Haag

Re: Badderen :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-20 20:27

Ben ook benieuwd naar je bevindingen Roosch! Ziet er comfi uit.

7 augustus 2012: Rust zacht lieve Macho. Je hebt me zoveel gegeven, ik zal je nooit vergeten.

Roosch
Berichten: 36636
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Re: Badderen :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-20 20:59

Ik zal hem op jullie aandringen testen zodra die er is. :))

Net ook weer 2 uur in bad gelegen. Zo lekker. <3

Your life is your own
You're in charge of yourself

[BEU] [FOTO] Onze reis naar Fins Lapland!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Danseresje, GrapeshotBot, Iloveiswan, meiske04, Traiectum, Wpaard en 95 bezoekers