Fitness: cutting, onderhoud en bulking

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Josien_
Berichten: 8999
Geregistreerd: 12-08-04
Woonplaats: Geldrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-20 10:01

Lous schreef:
Mijn schoenen voor in de sportschool zijn inmiddels flink aan vervanging toe. Welke zouden jullie aanraden?


Mijn Nike metcons bevallen mij heel goed!

@Travel_me Gaaf hoor wedstrijden! Ik ben daar nog lang niet aan toe, maar ik vind het wel heel vet om te zien!

@Negerzoen; Sport je veel samen met anderen in de sportschool?
Snap het op zich wel hoor, toch altijd leuk en motiverend om bekenden tegen te komen tijdens het trainen.

Lees hier nu veel over bulken. Wel interessant!
Zelf probeer ik nog steeds af te vallen, dat vind ik nog best moeilijk. Eet over het algemeen wel gezond,
maar zo de hele dag thuiswerken op een paar passen van de voorraadkast zorgt er voor dat ik trek blijf houden :Y) . Weet best wat ik moet doen en hoe veel ik moet eten etc. Alleen me er helemaal aan houden... 8)7

"Welsh Cobs are like patato chips, you can't have just one!" /3 =:)


Eulogy
Berichten: 5740
Geregistreerd: 21-04-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-20 10:23

Nou, ik ben alsnog wel gegaan donderdag :+ Ging lekker! M'n vriend was voor het eerst in hele lange tijd weer aan het proberen te deadliften (hij heeft artrose in z'n enkel, waardoor zijn enkelmobiliteit ook een stuk minder is en hij dus niet zo makkelijk in de juiste positie komt, dus hij had het een tijd opgegeven), en was sets met 160kg aan het doen. Ik was dus doodmoe, niet opgewarmd voor deadlifts en ik had net 3 sets squats achter de rug, maar zei voor de grap "Ik denk dat ik dit nu ook al wel van de grond krijg als ik zou proberen", en toen zei hij "Oke doe dan" :') En het lukte gewoon!! Was echt zo verbaasd. Geen lockout, maar ik had verwacht het niet van de grond te krijgen, dus was hier echt heel blij mee :D

Sem, hoe is het nu met je pols?

Joanne, ik vind macro's niet zo heeeeel interessant eigenlijk (tenzij je pro bodybuilder bent of zo) zo lang je je maar goed voelt en je eiwitten goed zitten. Zag laatst nog een onderzoek dat meer dan 1,5g per kg lichaamsgewicht geen zin heeft. Ik hou me sowieso altijd aan ongeveer 1,5g/kg. Mijn vetten/khd verdeling maakt me dan niet zo heel erg uit.

Lous, ik heb gewoon all stars voor deadlifts, en lifters (Adidas Powerlift 4 of zo?) voor squat/bench dagen. Maar gewoon alleen all stars zouden ook prima zijn, daar zou ik de rest ook mee kunnen zeg maar.

Negerzoen, ligt er denk ik inderdaad heel erg aan wat je zelf belangrijker vindt... Kun je inderdaad niet een paar keer proeftrainen? Ik ben er inmiddels ook achter dat ik een beetje de verkeerde keuze heb gemaakt qua sportschool, ga eigenlijk constant naar de sportschool waar ik geen lid ben momenteel :+

Welkom CairnTerrier!

Snippergroen
Berichten: 6677
Geregistreerd: 03-09-06
Woonplaats: in de polder

Re: Fitness: cutting, onderhoud en bulking

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-20 11:12

Dank voor de tips allen! De andere sportschool ken ik al ja :) Een goede vriend van mij is daar trainer dus ik kom daar wel vaker even trainen. Omdat ik in mijn huidige sportschool vaak (5 á 6x pw) train en ook meestal op vaste tijden ben ik vaak met dezelfde mensen dus dat is in de loop van tijd vanzelf gezellig geworden. Ook het personeel kent me en dat geeft toch wel een welkom gevoel :) Bij de andere sportschool moet ik daar dan nog even inslingeren en dan is het lastig om weer in het diepe te springen als je je nu in zo'n warm badje bevindt :=

Woooww Eulogy, wat goed! Ik moest wel even lachen om te lezen dat jouw vriend dan een tijd niet heeft gedeadlift en dan dit gewicht van de grond weet te tillen :=

Joanne, ik vind macro's vrij lastig. Ik probeer zelf voor mijn maaltijden eiwitten als basis te kiezen en aan te vullen met koolhydraten en vetten. Ik probeer zoveel mogelijk koolhydraten uit groente en fruit te halen. Echt macropercentages zijn bij mij minder handig omdat mijn lichaam heel snel went aan een voedingspatroon en ik dan niet (meer) afval. Wat je zou kunnen doen is Googlen op jouw lichaamstype en kijken wat ze daarbij adviseren. Vaak is het ook gewoon een beetje testen :) Als ik veel koolhydraten eet, hou ik veel vocht vast. Als ik te weinig eiwitten eet heb ik veel meer last van spierpijn, als ik teveel vet eet zijn mijn darmen niet blij. Zo kan je voor jezelf ook kijken wat het effect is en een beetje schuiven :)

Lous, ik heb Adidas Falcon (in magenta) en die bevallen me heel goed :)

Regenboog, oh Regenboog, gelukkig ben je krom.

Anders heette je Regenstreep, en dat klinkt zo stom. :)


Voorheen bekend als Negerzoen, maar anno 2021 mocht dat niet meer dus dan maar iets dat rijmt.

Joanne1987
Berichten: 5888
Geregistreerd: 13-11-06
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-20 11:32

Eulogy schreef:
Nou, ik ben alsnog wel gegaan donderdag :+ Ging lekker! M'n vriend was voor het eerst in hele lange tijd weer aan het proberen te deadliften (hij heeft artrose in z'n enkel, waardoor zijn enkelmobiliteit ook een stuk minder is en hij dus niet zo makkelijk in de juiste positie komt, dus hij had het een tijd opgegeven), en was sets met 160kg aan het doen. Ik was dus doodmoe, niet opgewarmd voor deadlifts en ik had net 3 sets squats achter de rug, maar zei voor de grap "Ik denk dat ik dit nu ook al wel van de grond krijg als ik zou proberen", en toen zei hij "Oke doe dan" :') En het lukte gewoon!! Was echt zo verbaasd. Geen lockout, maar ik had verwacht het niet van de grond te krijgen, dus was hier echt heel blij mee :D

Sem, hoe is het nu met je pols?

Joanne, ik vind macro's niet zo heeeeel interessant eigenlijk (tenzij je pro bodybuilder bent of zo) zo lang je je maar goed voelt en je eiwitten goed zitten. Zag laatst nog een onderzoek dat meer dan 1,5g per kg lichaamsgewicht geen zin heeft. Ik hou me sowieso altijd aan ongeveer 1,5g/kg. Mijn vetten/khd verdeling maakt me dan niet zo heel erg uit.

Lous, ik heb gewoon all stars voor deadlifts, en lifters (Adidas Powerlift 4 of zo?) voor squat/bench dagen. Maar gewoon alleen all stars zouden ook prima zijn, daar zou ik de rest ook mee kunnen zeg maar.

Negerzoen, ligt er denk ik inderdaad heel erg aan wat je zelf belangrijker vindt... Kun je inderdaad niet een paar keer proeftrainen? Ik ben er inmiddels ook achter dat ik een beetje de verkeerde keuze heb gemaakt qua sportschool, ga eigenlijk constant naar de sportschool waar ik geen lid ben momenteel :+

Welkom CairnTerrier!



Woooow wat goed!

Ik vind het ook lastig allemaal hoor... Ik voel me echt top, weinig last van spierpijnen omdat ik idd goed op de eiwitten let, maar gewicht is vandaag ook wel weer verhoogd
Ik ben gewoon heel bang om (weer) aan te komen en dik te worden... hoewel ik weet dat aankomen ook nodig is om spieren te krijgen en sterker te worden. Na jaren een haat relatie met mijn lijf en eten gehad te hebben, vind ik dit deel echt onwijs moeilijk...

Vandaag wel lekkere training gehad. Sumo deadlift steady op 50 kilo, squat op 45. Volle sets dit, ga ik voor 3rm pak ik meer, maar voor nu voelt het wel lekker moet ik zeggen

04-12-2013 Damon <3 13-07-2016 Cody

Social media: Bakesby.Jo

Snippergroen
Berichten: 6677
Geregistreerd: 03-09-06
Woonplaats: in de polder

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-20 11:55

Joanne1987 schreef:
Eulogy schreef:
Nou, ik ben alsnog wel gegaan donderdag :+ Ging lekker! M'n vriend was voor het eerst in hele lange tijd weer aan het proberen te deadliften (hij heeft artrose in z'n enkel, waardoor zijn enkelmobiliteit ook een stuk minder is en hij dus niet zo makkelijk in de juiste positie komt, dus hij had het een tijd opgegeven), en was sets met 160kg aan het doen. Ik was dus doodmoe, niet opgewarmd voor deadlifts en ik had net 3 sets squats achter de rug, maar zei voor de grap "Ik denk dat ik dit nu ook al wel van de grond krijg als ik zou proberen", en toen zei hij "Oke doe dan" :') En het lukte gewoon!! Was echt zo verbaasd. Geen lockout, maar ik had verwacht het niet van de grond te krijgen, dus was hier echt heel blij mee :D

Sem, hoe is het nu met je pols?

Joanne, ik vind macro's niet zo heeeeel interessant eigenlijk (tenzij je pro bodybuilder bent of zo) zo lang je je maar goed voelt en je eiwitten goed zitten. Zag laatst nog een onderzoek dat meer dan 1,5g per kg lichaamsgewicht geen zin heeft. Ik hou me sowieso altijd aan ongeveer 1,5g/kg. Mijn vetten/khd verdeling maakt me dan niet zo heel erg uit.

Lous, ik heb gewoon all stars voor deadlifts, en lifters (Adidas Powerlift 4 of zo?) voor squat/bench dagen. Maar gewoon alleen all stars zouden ook prima zijn, daar zou ik de rest ook mee kunnen zeg maar.

Negerzoen, ligt er denk ik inderdaad heel erg aan wat je zelf belangrijker vindt... Kun je inderdaad niet een paar keer proeftrainen? Ik ben er inmiddels ook achter dat ik een beetje de verkeerde keuze heb gemaakt qua sportschool, ga eigenlijk constant naar de sportschool waar ik geen lid ben momenteel :+

Welkom CairnTerrier!



Woooow wat goed!

Ik vind het ook lastig allemaal hoor... Ik voel me echt top, weinig last van spierpijnen omdat ik idd goed op de eiwitten let, maar gewicht is vandaag ook wel weer verhoogd
Ik ben gewoon heel bang om (weer) aan te komen en dik te worden... hoewel ik weet dat aankomen ook nodig is om spieren te krijgen en sterker te worden. Na jaren een haat relatie met mijn lijf en eten gehad te hebben, vind ik dit deel echt onwijs moeilijk...

Vandaag wel lekkere training gehad. Sumo deadlift steady op 50 kilo, squat op 45. Volle sets dit, ga ik voor 3rm pak ik meer, maar voor nu voelt het wel lekker moet ik zeggen


Het klinkt voor mij meer alsof je zoekende bent naar je hoeveelheid calorieën dan naar de macro's daarbinnen. Weet je hoeveel calorieen je nu dagelijks binnenkrijgt?

Opzich hoef je niet aan te komen om spieren te krijgen en sterker te worden. Bij een verhoogd vetpercentage kan jouw lichaam jouw opgeslagen vetten aanspreken als energiebron. Daarin geldt: hoe lager je vetpercentage, hoe minder bronnen jouw lichaam heeft om aan te spreken. Bij een laag vetpercentage geldt inderdaad wel dat je in een calorie surplus dient te komen. Ook als je nog beginnend bent in krachttraining heb je nog niet per se een calorie surplus nodig. Je zou voor nu ook kunnen kiezen om precies op je verbranding te eten :)

Regenboog, oh Regenboog, gelukkig ben je krom.

Anders heette je Regenstreep, en dat klinkt zo stom. :)


Voorheen bekend als Negerzoen, maar anno 2021 mocht dat niet meer dus dan maar iets dat rijmt.

Deertje
Berichten: 981
Geregistreerd: 12-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-20 11:56

Even vraagje van een leek hier..

Ik ben altijd zeer stijf na bijna elke workout.. dus met eiwitten kan je dat minderen? Of ben ik nu te blond aan het denken? :)

Joanne1987
Berichten: 5888
Geregistreerd: 13-11-06
Woonplaats: Den Bosch

Re: Fitness: cutting, onderhoud en bulking

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-20 12:03

@negerzoen ik zit nu rond de 1800 kcal per dag. Dit houdt ik ook bij

04-12-2013 Damon <3 13-07-2016 Cody

Social media: Bakesby.Jo

Lous
Berichten: 24239
Geregistreerd: 01-08-04
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-20 13:52

Deertje schreef:
Even vraagje van een leek hier..

Ik ben altijd zeer stijf na bijna elke workout.. dus met eiwitten kan je dat minderen? Of ben ik nu te blond aan het denken? :)


Dat klopt idd. Aangezien er door sporten scheurtjes in je spieren ontstaan. Eiwitten zorgen ervoor dat deze weer worden opgevuld.
Magnesium is ook aan te raden. Dit werkt spierontspannend.

Dit is mijn “lekenkennis” maar er zijn vast andere dames hier die je nog meer kunnen vertellen. ;)

NIET banketstaaf,MAAR POETSEN!!

chimello
Berichten: 6405
Geregistreerd: 28-03-06

Re: Fitness: cutting, onderhoud en bulking

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-20 15:31

Ik meld me ook, al ben ik best wel inactief op bokt.

Deze week een nieuwe sportschool gevonden, krijg mijn 6 weken plan dit weekend en dan ga ik gewichtheffen. Hopelijk kan ik hier nog wat tips vinden :)

Ik heb wel een specifieke vraag, wellicht dat iemand me hiermee kan helpen. Ik heb altijd veel last van mijn spieren - een familie dingetje. Ik stretch vooraf en ga alvast joggend naar de sportschool. Echter heb ik als ik nieuwe dingen doe en probeer dus enorme pijn. Heb wat gelezen over BCAA poeder (bv Women's Best), helpt dat na een workout? Merken jullie uberhaupt verschil?

You Know Who | ykw-gypsyhorses.com
Ruim 9 jaar kleurfokker van Irish Cobs in dun, pearl & meer!

Maanlicht
Berichten: 6851
Geregistreerd: 30-07-07
Woonplaats: Den Haag

Re: Fitness: cutting, onderhoud en bulking

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-10-20 15:42

Ik heb even geen tijd om op iedereen te reageren, maar BCAA's is gewoon weggegooid geld, dus niet aan beginnen. Eet je genoeg eiwitten en neem je magnesium citraat chimello?

chimello
Berichten: 6405
Geregistreerd: 28-03-06

Re: Fitness: cutting, onderhoud en bulking

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-20 18:58

Ben al bijna 21 jaar vegetarisch dus ik let zeker wel op dat ik voldoende eiwitten binnenkrijg.
Nu track ik ze ook altijd met MyFitnessPal. Magnesium zou ook geen probleem moeten zijn, ik eet genoeg groente ed waar het in zit.

Vind het wel fijn om te weten dat ik mijn geld dan maar beter niet steek in poedertjes.

You Know Who | ykw-gypsyhorses.com
Ruim 9 jaar kleurfokker van Irish Cobs in dun, pearl & meer!

Eulogy
Berichten: 5740
Geregistreerd: 21-04-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-20 09:44

Negerzoen schreef:
Dank voor de tips allen! De andere sportschool ken ik al ja :) Een goede vriend van mij is daar trainer dus ik kom daar wel vaker even trainen. Omdat ik in mijn huidige sportschool vaak (5 á 6x pw) train en ook meestal op vaste tijden ben ik vaak met dezelfde mensen dus dat is in de loop van tijd vanzelf gezellig geworden. Ook het personeel kent me en dat geeft toch wel een welkom gevoel :) Bij de andere sportschool moet ik daar dan nog even inslingeren en dan is het lastig om weer in het diepe te springen als je je nu in zo'n warm badje bevindt :=

Woooww Eulogy, wat goed! Ik moest wel even lachen om te lezen dat jouw vriend dan een tijd niet heeft gedeadlift en dan dit gewicht van de grond weet te tillen :=

Joanne, ik vind macro's vrij lastig. Ik probeer zelf voor mijn maaltijden eiwitten als basis te kiezen en aan te vullen met koolhydraten en vetten. Ik probeer zoveel mogelijk koolhydraten uit groente en fruit te halen. Echt macropercentages zijn bij mij minder handig omdat mijn lichaam heel snel went aan een voedingspatroon en ik dan niet (meer) afval. Wat je zou kunnen doen is Googlen op jouw lichaamstype en kijken wat ze daarbij adviseren. Vaak is het ook gewoon een beetje testen :) Als ik veel koolhydraten eet, hou ik veel vocht vast. Als ik te weinig eiwitten eet heb ik veel meer last van spierpijn, als ik teveel vet eet zijn mijn darmen niet blij. Zo kan je voor jezelf ook kijken wat het effect is en een beetje schuiven :)

Lous, ik heb Adidas Falcon (in magenta) en die bevallen me heel goed :)
Hahaha ja, maar hij is zelf 105kg dus dat is "maar" 1.5x lichaamsgewicht :+

Ik snap heel goed wat je bedoelt trouwens, het is altijd een beetje gek om dan van omgeving te veranderen. Ben je er al uit inmiddels?

Joanne; ben het met de rest eens inderdaad. Als je nog wil afvallen in eerste instantie, kun je misschien sowieso beter eerst nog in een tekort blijven. En anders zou ik proberen je een stuk minder op de weegschaal te focussen, maar meer op andere doelen (kracht tijdens de training, de spiegel etc). Het lijkt me trouwens niet logisch als je met 1800 al echt aan zou komen.

Chimello, wat Maanlicht zegt inderdaad, BCAA's is weggegooid geld. Je zou eventueel toch kunnen proberen magnesium bij te slikken?

Joanne1987
Berichten: 5888
Geregistreerd: 13-11-06
Woonplaats: Den Bosch

Re: Fitness: cutting, onderhoud en bulking

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-20 18:23

Ik sta inmiddels ook bijna niet meer op de weegschaal, is inmiddels zo'n 2 weken geleden. Alleen echt afvallen deed ik ook niet meer, ik hoop over 2 weken wat verandering te zien weer.

04-12-2013 Damon <3 13-07-2016 Cody

Social media: Bakesby.Jo

Joanne1987
Berichten: 5888
Geregistreerd: 13-11-06
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-20 18:45

Iemand ervaring met trainen na een cortisone injectie?
Helaas speelt mijn slijmbeurs ontsteking in mijn schouder weer op en ik wordt maandag gespoten :(

04-12-2013 Damon <3 13-07-2016 Cody

Social media: Bakesby.Jo

Courses
Berichten: 9944
Geregistreerd: 15-04-08
Woonplaats: Gotham

Re: Fitness: cutting, onderhoud en bulking

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-20 19:24

Ik heb powerlifters van Adidas en Vans (laag, old school) waar ik primair op train :) Merendeel de Vans, maar ik merk dat ik soms met zwaarder gewicht wat ‘scheef’ ga staan dus wil daar misschien wel even naar gaan kijken of dat met iets anders op te lossen is :)

BCAA gebruik ik zelf verder nooit, dus ik kan er geen zinnig ‘pro’ advies op geven. Heb imo niet het idee inderdaad dat het veel uithaalt, dus ik sluit me een beetje aan bij de rest qua mening :) Ik zou qua spierpijn toch kijken naar voldoende proteine en kijken waar de probleempunten liggen, zodat je daar wellicht een focus kan leggen op trainen (wellicht ‘korte’ spieren dat je er eerder last van krijgt?). Ik was voorheen vrij stijf en had snel spierpijn, maar ondertussen nog maar zelden. Ik focus m’n voeding voornamelijk op proteine, ik maak nog wel geregeld shakes met Caseine erin maar dat zijn de enige additionele ‘supplementen’, wellicht dat Magnesium inderdaad wat kan helpen :)

Castilja
Berichten: 2500
Geregistreerd: 21-08-18

Re: Fitness: cutting, onderhoud en bulking

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-20 19:13

Ladies kennen jullie heel heeeeel toevallig goede fitness/krachttraining boeken? Het gaat goed in de sportschool maar omdat ik zoveel train wil k zeker zijn dat ik het goed doe; wil me meer inlezen. Als jullie hele goede boeken/sites weten of een andere plek waar ik goede informatie kan vinden, hit me up (((:

Needje
Berichten: 19201
Geregistreerd: 02-02-05
Woonplaats: Hoogland

Re: Fitness: cutting, onderhoud en bulking

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-20 20:16


linoleum
Berichten: 6462
Geregistreerd: 01-03-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-20 21:17

Wat voor info wil je precies? Wil je schema’s? Wil je meer leren over spieren en met welke oefeningen je precies welke spieren traint?

Mijn vriend heeft het boek Strength Training Anatomy van Frédéric Delavier. Gaat per lichaamsdeel in op echt allerlei oefeningen, waar het goed voor is en super uitgebreide uitleg erbij.
Laatst bijgewerkt door linoleum op 20-10-20 21:23, in het totaal 1 keer bewerkt

I'm not weird, I'm limited edition :D

Castilja
Berichten: 2500
Geregistreerd: 21-08-18

Re: Fitness: cutting, onderhoud en bulking

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-20 21:22

Liefst beetje combi van alles. Heb nu zelf een schema maar kan zeker betere gebruiken. Heb gewoon echt meer info nodig ook over het lichaam zelf, vind dat ook heel interessant. Hoorde in een blog van een of andere fitness guru dat als je veel arm/borst traint er ook echt aandacht moet naar je rug, omdat dat anders problemen kan opleveren op de lange termijn. Dat soort dingen wil ik graag weten. :P
En dank Needje, hij staat op mijn lijst!!

linoleum
Berichten: 6462
Geregistreerd: 01-03-12

Re: Fitness: cutting, onderhoud en bulking

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-20 21:23

Ik heb m’n bericht hierboven net geedit met een toevoeging :))

I'm not weird, I'm limited edition :D

Castilja
Berichten: 2500
Geregistreerd: 21-08-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-20 21:26

Haha je bent te gek, dankjewel!
Heb net een E-book gekocht voor een tientje (van Giavarra Fitness), maar stond letterlijk niets nieuws in. Nu al spijt van :') Maar ach, kostte ook geen drol dus had het kunnen weten. Ik heb meer aan jullie tips denk ik.

Lieffiefi
Berichten: 4695
Geregistreerd: 06-02-09
Woonplaats: Aan het water

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-20 22:11

Joanne1987 schreef:
Iemand ervaring met trainen na een cortisone injectie?
Helaas speelt mijn slijmbeurs ontsteking in mijn schouder weer op en ik wordt maandag gespoten :(


Ja!
Ik moest 2 dagen rust en daarna kon ik vol aan de bak!
Bij mij was het in mijn knie.

''There are no mistakes- Sigmund Freud''

Joanne1987
Berichten: 5888
Geregistreerd: 13-11-06
Woonplaats: Den Bosch

Re: Fitness: cutting, onderhoud en bulking

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-20 22:45

Thnx! Het is gisteren gespoten, dus die training overgeslagen en net cardio gedaan. Wilde morgen weer het schema pakken.
Het is mn schouder trouwens, oefeningen 'onder' zoals row en deadlift moest volgens de HA sowieso geen probleem zijn. Het speelde voornamelijk weer op bij mn planks en borst oefeningen

Hopelijk helpt het genoeg en hoeft het niet nog een keer... helaas is het chronisch, maar meestal trekt het na tijdje weg (sportte toen ook niet). Vorig jaar speelde het in beide schouders weer zo extreem op dat ik niet eens meer kon slapen, kon niet op mn zij en op mn buik leg ik mn arm omhoog :+
Had toen na een echo afspraak voor spuiten staan, maar door corona is dat toen niet door gegaan

04-12-2013 Damon <3 13-07-2016 Cody

Social media: Bakesby.Jo

Lous
Berichten: 24239
Geregistreerd: 01-08-04
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: Fitness: cutting, onderhoud en bulking

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-20 18:03

Nog even een vraagje over sportkleding :D
Wat is het voordeel van tops met lange mouwen tijdens het trainen?
Inmiddels draag ik graag croptops , nooit gedacht dat dat zou gebeuren. :')
Maar ik zie meer met lange mouwen voorbij komen, maar is dat niet erg warm?

NIET banketstaaf,MAAR POETSEN!!

Sem_
Berichten: 7764
Geregistreerd: 17-02-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-20 18:11



Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AngeliqueB, Animal, iiSunshine, Jacksie, Justme_24, miszblueeyes, Reusje_xx, SennaS, suikermeisje, XxMariellexX, xxmichellexx en 146 bezoekers