The Ordinary

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
MyWishMax
Berichten: 25053
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Re: The Ordinary

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-20 15:39

Het is bijna nergens op voorraad. Zelfs to site zelf niet. Misschien ook last van corona? Wel echt al een lange tijd.

B + 19 PR 217 / L1 + 24 PR 218 / L2 + 23 PR 212 / M1 + 28 PR 212,5 / M2 + 16 PR 227,5
[RIJ-ITP] Flow tijdens training


Anoniem

Re: The Ordinary

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-20 15:41

Echt al heel lang ja! Irritant zeg. Nou we wachten ongeduldig af :D

Hemellichaam
Berichten: 101
Geregistreerd: 21-08-19
Woonplaats: België

Re: The Ordinary

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-20 16:00

Ik bestel altijd op de site van TO zelf. Normaal gezien hebben ze daar wel gewoon alles in stock? Misschien heb ik gewoon geluk, maar de producten die ik gebruik zijn altijd in voorraad. :D

MyWishMax
Berichten: 25053
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Re: The Ordinary

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-20 16:12

Van de 4 a 5 die ik gebruik kon ik er 3 niet krijgen. :+ Daar hebben ze ook niet altijd alles de laatste tijd. Ik had wel vervangende producten kunnen kiezen, maar die vind ik dan weer niet prettig haha.

B + 19 PR 217 / L1 + 24 PR 218 / L2 + 23 PR 212 / M1 + 28 PR 212,5 / M2 + 16 PR 227,5
[RIJ-ITP] Flow tijdens training

Banyu
Berichten: 12460
Geregistreerd: 28-07-10

Re: The Ordinary

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-08-20 16:22

Alles staat nu op aliexpress! :+

MyWishMax
Berichten: 25053
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Re: The Ordinary

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-20 16:27

Dat zou ik absoluut nooit bestellen en al helemaal niet gebruiken. Je hebt geen idee of het de echte zijn (eigenlijk weet je wel dat het niet zo is) en wat er precies in zit. Daar kan je echt enorm heftige reacties op krijgen. Van aliexpress komt er niks op mijn huid.

B + 19 PR 217 / L1 + 24 PR 218 / L2 + 23 PR 212 / M1 + 28 PR 212,5 / M2 + 16 PR 227,5
[RIJ-ITP] Flow tijdens training

Amyyy
Berichten: 3490
Geregistreerd: 05-07-09
Woonplaats: Amersfoort

Re: The Ordinary

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-20 16:57

ik haal veel op Ali, maar skincare zou ik toch ook niet snel bestellen daar. Daarnaast is het bij TO zelf al goedkoop, dat heb ik er graag voor over. Goed dat jullie het zeggen dat er producten uitverkocht zijn, ik ga meteen een bestelling doen, bij mij zijn er een paar op

❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎

Banyu
Berichten: 12460
Geregistreerd: 28-07-10

Re: The Ordinary

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-08-20 16:58

Nee ik ook niet hoor. Heb sowieso al een hele gevoelige probleemhuid. Maar bedoel meer van misschien is dat de reden dat alles uitverkocht is :P

Amyyy
Berichten: 3490
Geregistreerd: 05-07-09
Woonplaats: Amersfoort

Re: The Ordinary

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-20 17:20

Geen idee inderdaad! Ik kon gelukkig nog alles bestellen wat ik wilde:D

❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-20 19:10

Oh bij deciem kan ik het wel bestellen!
Alleen wel 5 eu verzendkosten.. Wil de toner proberen voor de bultjes op mijn armen.
Twijfel of ik iets ga bij bestellen voor gratis verzending of niet..

Ilsevdberg
Berichten: 615
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Zwolle

Re: The Ordinary

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-20 19:32

Leuk topic! ik gebruik sinds februari the ordinary. verschillende producten gebruikt, nu deze routine:

's ochtends:
- micellair water
- wassen met gewoon water
- niacinamide / zink serum
-( soms de hyaluronic acid)
- moisturizing factors creme
- eucerin SPF factor 50

's avonds:
- micelair water
- gewoon water
- 0,5% retinol 3x per week, en 1x per week het salicylzuur masker maar dan gebruik ik de retinol niet. wissel ook weleens af met de lactic acid 10%.
- rose hip sead oil

Mijn vette huid met af en toe puistjes en redelijk wat mee-eters is ontzettend mooi geworden! veel minder vet, en de mee-eters zijn aanzienlijk minder geworden.

wel ben ik nog opzoek naar een goede SPF 50 zonnebrand voor de vettere huid... ik heb nu de eucerin maar die vind ik niet perse heel fijn. welke zouden jullie aanraden?

Nobody makes you angry, you decide to use anger as a response.

its_daantjee
Berichten: 1914
Geregistreerd: 17-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-20 19:37

ik begreep dat de fabrieken van TO dicht gezeten hebben vanwege de corona! volgens een medewerker van de douglas komt er vanaf september weer een hele nieuwe voorraad binnen *\o/*

door dit topic ben ik ook begonnen met het gebruiken van de producten van TO. hadden jullie in het begin ook zo'n last van een schilferende huid? ik weet dat ik er even door heen moet.. maar loop soms echt een beetje voor paal zo :+

Anoniem

Re: The Ordinary

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-20 11:44

Ik bestel altijd bij Deciem zelf, duurt iets langer maar support ze graag direct. Bij Douglas zijn de dingen die ik gebruik meestal uitverkocht ook. Het is ook ENORM populair weer door tiktok/sowieso de verschuiving van focus op make-up naar focus op skincare bij jongeren en dat goedkopere merken daardoor echt hoogtijdagen hebben.

Anoniem

Re: The Ordinary

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-20 13:03

Bij deciem heb je wel een creditcard nodig helaas, niet kunnen bestellen dus.

Grappig dat je dat benoemt Emma, ik zie die verschuiving ook ja :j

Amyyy
Berichten: 3490
Geregistreerd: 05-07-09
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-20 13:04

brokjes schreef:
Bij deciem heb je wel een creditcard nodig helaas, niet kunnen bestellen dus.

Grappig dat je dat benoemt Emma, ik zie die verschuiving ook ja :j

? neehoor, ik heb gister gewoon met PayPal of ideal betaald

❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-20 13:07

Amyyy schreef:
brokjes schreef:
Bij deciem heb je wel een creditcard nodig helaas, niet kunnen bestellen dus.

Grappig dat je dat benoemt Emma, ik zie die verschuiving ook ja :j

? neehoor, ik heb gister gewoon met PayPal of ideal betaald

Huh?? Wat raar! Ik kan alleen PayPal of card aanklikken..

MyWishMax
Berichten: 25053
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Re: The Ordinary

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-20 13:09

PayPal is ook makkelijk hoor. Dat gebruik ik vaak, juist omdat ik geen creditcard heb. Misschien is het wat voor je om aan te maken?

B + 19 PR 217 / L1 + 24 PR 218 / L2 + 23 PR 212 / M1 + 28 PR 212,5 / M2 + 16 PR 227,5
[RIJ-ITP] Flow tijdens training

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-20 14:00

MyWishMax schreef:
PayPal is ook makkelijk hoor. Dat gebruik ik vaak, juist omdat ik geen creditcard heb. Misschien is het wat voor je om aan te maken?

Het is gelukt en was inderdaad niet moeilijk. Bedankt voor de tip!

Change03
Berichten: 273
Geregistreerd: 09-12-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-20 14:11

Heeft een van jullie ervaring met de Retinol 1% in Squalane?

Ik heb dit product 3 x op mijn borst gebruikt om te fijne rimpeltjes weg te krijgen. Nadat ik kleine bultjes kreeg gelijk gestopt en nu enkele dagen later heb ik een enorme uitslag. Rood, jeukt etc. Ben ook net bij de HA geweest en die zei niet meer gebruiken en dan trekt het (hopelijk) vanzelf weg.

Een van jullie dit ook al eens ervaren? Het ziet er nu vreselijk uit en de rimpels zijn uiteraard nog aanwezig :+

MyWishMax
Berichten: 25053
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-20 14:32

Ik heb hem, maar daar heb ik geen last van. Het enige is dat ik hem niet prettig vind met de squalane en dus niet meer graag gebruik. Maar heb je het 3 dagen achter elkaar gebruikt? Er wordt sowieso wel aangeraden om het langzaam op te bouwen en dus absoluut niet te beginnen met elke dag, omdat het nogal irriterend kan zijn als huid er niet aangewend is (net zoals BHA enzovoorts). Retinol als ingredient dan he?

Inderdaad niet meer gebruiken en als je ooit nog eens retinol wilt gebruiken beginnen met om de paar dagen.

B + 19 PR 217 / L1 + 24 PR 218 / L2 + 23 PR 212 / M1 + 28 PR 212,5 / M2 + 16 PR 227,5
[RIJ-ITP] Flow tijdens training

Change03
Berichten: 273
Geregistreerd: 09-12-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-20 14:53

MyWishMax schreef:
Ik heb hem, maar daar heb ik geen last van. Het enige is dat ik hem niet prettig vind met de squalane en dus niet meer graag gebruik. Maar heb je het 3 dagen achter elkaar gebruikt? Er wordt sowieso wel aangeraden om het langzaam op te bouwen en dus absoluut niet te beginnen met elke dag, omdat het nogal irriterend kan zijn als huid er niet aangewend is (net zoals BHA enzovoorts). Retinol als ingredient dan he?

Inderdaad niet meer gebruiken en als je ooit nog eens retinol wilt gebruiken beginnen met om de paar dagen.


Ik heb het wel te kort op elkaar gebruikt ben ik bang. Om de de dag 3 keer dus dat 3 x in een week tijd geweest. Het gekke is wel dat ik meteen gestopt ben toen ik kleine bultjes zag en het daarna als een olievlek begon uit te slaan. HA zei dat het hopelijk wel weg trekt maar baal er wel van. Heb het ook nadrukkelijk in de Douglas gevraagd en zij zeiden dat ik het om de dag kon gebruiken :n

MyWishMax
Berichten: 25053
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-20 14:59

Heftig hoor. Ik ben met zulke dingen voorzichtiger. Eerst een test stukje om te kijken of ik ertegen kan. Dat raadt TO zelf ook aan. Ik ben begonnen met dat teststukje dus, daarna 1 keer in een week, dat ging goed dus toen een paar keer 2 keer per week en uiteindelijk op het laatst pas om de dag.
Maar goed, dat was omdat ik op YT een aantal video's had gezien van mensen die ervoor geleerd hebben over 'hoe te beginnen met retinol'. Meer geluk van mijn kant :(:) Ik ga alsnog wel overstappen naar een andere want ik vind hem niet fijn met die olie. Ik heb squalane ook in alleen olie en die is ook niet prettig voor mij.

Je zou denken dat ze bij Douglas juist adviseren, maar ik zoek het tegenwoordig zelf uit en vertrouw niet op medewerkers bij de Douglas of Ici paris. Iets te vaak verkeerd advies gehad. Ik hoop voor je dat het snel wegtrekt! Mag je er niks opsmeren van de HA? Iets kalmerends of zou dat juist nog verder irriteren?

B + 19 PR 217 / L1 + 24 PR 218 / L2 + 23 PR 212 / M1 + 28 PR 212,5 / M2 + 16 PR 227,5
[RIJ-ITP] Flow tijdens training

Amyyy
Berichten: 3490
Geregistreerd: 05-07-09
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-20 15:16

Je hebt echt een veel te hoge dosering en te vaak gebruikt. Retinol is ontzettend agressief en je moet dat langzaam opbouwen, beginnen met de laagste dosering 2-3 keer per week. En dan rustig aan sterker en vaker opdoen

❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎

Banyu
Berichten: 12460
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-10-20 19:32

Weet iemand waar de AHA peeling nog te bestellen is? :)

JusticeJ
Berichten: 119
Geregistreerd: 14-12-13

Re: The Ordinary

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-20 19:34

Ik heb begin deze week Retinol 0.2% en Niancinamide besteld op de DECIEM website. Gister binnengekregen en betaald met Paypal! Erg blij mee omdat het idd overal uitverkocht is.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: LV19952, s1993 en 53 bezoekers