Natuurlijke deo

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
superpony
Berichten: 25398
Geregistreerd: 25-02-05

Re: Natuurlijke deo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-20 15:23

Ik zou ook iets natuurlijks willen, maar had bij een aantal gelezen dat het geen geur geeft, maar je wel "nat" kan worden van zweet en dat vind ik ook niks.

Nu doe ik een roll on na het douchen en als het droog is een heel klein beetje met een bus erover.

Als ik een verkeerde gebruik, krijg ik uitslag. Laatst was mijn roll on er niet en andere meegenomen, maar die rolt heel rot en geeft amper wat deo af.

Als die nuud ook droog houdt, vind ik het wel interessant.

Cemlys

Berichten: 14956
Geregistreerd: 13-01-03
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-20 15:26

Ik heb ook nuud besteld, ben benieuwd

Summerfly

Berichten: 2903
Geregistreerd: 03-01-12
Woonplaats: In de buurt van Rotterdam

Re: Natuurlijke deo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-20 16:10

Hoelang doen de Nuud gebruikers hier met 1 zo'n tube? Op de website staat 6 tot 7 weken, maar dat vind ik voor 13 euro eigenlijk wel erg kort.. mijn lekkerineenpotje ging makkelijk 3+ maanden mee en dat is bijna de helft goedkoper.

Anoniem

Re: Natuurlijke deo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-20 16:29

Twijfel om Nuud dan een kans te geven.
Zomers vind ik minder zweten wel fijn...
De winter red ik t altijd wel..

pmarena

Berichten: 48094
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-20 20:37

Nou ik heb net even teruggezocht en zie dat ik het eerste proeftubetje Nuud 5 november heb besteld. Omdat het (tot mijn verbazing...) zo extreem goed beviel en het echt maar een mini-tubetje is, heb ik een paar weken daarna meteen nog maar 2 tubetjes besteld.

Die liggen dus nog steeds onuitgepakt in het badkamerkastje :=

Ofwel ik doe dus al sinds november!!!! met dat ene tubetje.... Ik denk wel al heel wat keertjes als ik hem pak dat ik er nu vast niks meer uit krijg maar tot nu toe gaat het nog steeds. En eerlijk is eerlijk, ik knijp er meestal ook nog best nog iets te veel uit volgens mij....

Echt bizar dat het al zo lang mee gaat, ik geloofde er geen snars van dat het 1] zo goed zou werken en 2] dat het dan ook lang mee zou gaan. Zeker niet toen ik dat kleine pruts-tubetje uit de post haalde :=

Nu met dat warme weer en flink klussen werkt het ook nog steeds als een tierelier! Natte rug maar geen klotsende oksels *\o/*

truus1970

Berichten: 1260
Geregistreerd: 07-05-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-20 10:39

The_Cat schreef:
Die prijs van die nuud valt precies goed mee als je het maar enkele keren per week moet gebruiken


Mijn tubetje was laatst leeg. Dus nieuw duopak besteld. Haha zet hem in de kast. Naar nog nieuw duo pak. Had hem al eerder besteld. Ik kan nu ruim een jaar vooruit met nuud.
je kan er echt superlang mee.
ik gebruik nog wel deo 8x4. maar puur voor t luchtje. Zweetlucht heb ik niet meer dankzij nuud.

truus1970

Berichten: 1260
Geregistreerd: 07-05-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-20 10:41

Anoniem schreef:
Twijfel om Nuud dan een kans te geven.
Zomers vind ik minder zweten wel fijn...
De winter red ik t altijd wel..


Ik zweet wel gewoon bij Nuud, maar ik heb geen stinkende oksles, welke ik wel had, ook na t wassen bleven ze ruiken. Heel ranzig. Nu niet meer. Heel fijn.

Als ik jou was, zou ik een tubetje bestellen. Lijkt prijzig, maar dat valt super mee

superpony
Berichten: 25398
Geregistreerd: 25-02-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-20 11:56

truus1970 schreef:
Anoniem schreef:
Twijfel om Nuud dan een kans te geven.
Zomers vind ik minder zweten wel fijn...
De winter red ik t altijd wel..


Ik zweet wel gewoon bij Nuud, maar ik heb geen stinkende oksles, welke ik wel had, ook na t wassen bleven ze ruiken. Heel ranzig. Nu niet meer. Heel fijn.

Als ik jou was, zou ik een tubetje bestellen. Lijkt prijzig, maar dat valt super mee


Dat las ik dus ook, dat je bij de meeste natuurlijke deo's wel blijft zweten, dus natte plekken kan krijgen en dat vind ik net zo erg als lucht.

Anoniem

Re: Natuurlijke deo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-20 12:15

Ik ook. Houd niet van zo plak oksels

truus1970

Berichten: 1260
Geregistreerd: 07-05-08

Re: Natuurlijke deo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-20 12:54

Zweet moet er natuurlijk wel uit. Je zweet niet voor niks. Beste om dan gewoon katoen te dragen

superpony
Berichten: 25398
Geregistreerd: 25-02-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-20 13:09

truus1970 schreef:
Zweet moet er natuurlijk wel uit. Je zweet niet voor niks. Beste om dan gewoon katoen te dragen


Dat kan best wezen, maar de een zweet meer dan de ander. Ik heb geen zin in hele plekken. Bij maakt het niks uit wat ik draag. Draag juist veel katoen en heel weinig synthetisch.

Nu ik mijn oksels al jaren onder controle heb, zweet ik sneller op mijn lijf, maar dat vind ik toch minder erg. Dus het komt er wel uit. En anders niet.........

Mijn man zweet echt nooit. Pas bij 40graden buiten en inspanning en die wordt daar niet slechter van.

MareVeer
Berichten: 195
Geregistreerd: 06-08-13

Re: Natuurlijke deo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-20 10:42

Hoi dames, ik sta op het punt om een tube Nuud te bestellen door jullie positieve reacties hier. Het enige waarover ik twijfel is omdat ik in het verleden slechte ervaringen heb met de depper van Odorex. In plaats van in te trekken bleef vloeistof namelijk op de huid liggen, waardoor je oksel nat bleef en dat zorgde voor een geïrriteerde huid. En wat ik al helemaal erg vond is dat het in je kleding beet, na het douchen kreeg ik alsnog gaten in m’n bovenkleding, dat wil ik dus absoluut niet meer.

Dus dames, bijt Nuud in kleding? En trekt het goed in?

pmarena

Berichten: 48094
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Re: Natuurlijke deo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-20 11:03

Getsie, dat is niks nee :n

Bij mij trekt Nuud goed in, en mijn wollen shirts blijven er super bij! Voorheen dat je van die wat harde oksels kreeg met normale deo's en al die probeersel-smeersels. Maar bij Nuud niks +:)+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-20 23:53

pmarena schreef:
Getsie, dat is niks nee :n

Bij mij trekt Nuud goed in, en mijn wollen shirts blijven er super bij! Voorheen dat je van die wat harde oksels kreeg met normale deo's en al die probeersel-smeersels. Maar bij Nuud niks +:)+


Harde oksels??
Huid stuk bedoel je??

pmarena

Berichten: 48094
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-20 09:06

Nee ik heb het toch over die wollen shirts en de vraag was toch of het je kleren niet verpest :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-20 09:09

Daarom snap ik ook niet wat je bedoelt:
Maar zal wel aan mij liggen.

Sonja_vR

Berichten: 27462
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Dusschen

Re: Natuurlijke deo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-20 09:23

Dat de stof in de oksels van kleding hard kan worden.van sommige deo’s

truus1970

Berichten: 1260
Geregistreerd: 07-05-08

Re: Natuurlijke deo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-20 11:41

Ik draag voor bij mn werk altijd witte t schirts. Voorheen als ze aan de lijn hingen, schaamde ik me gewoon. Allemaal gele oksels. Zo vies. Nu blijven mn shirts gewoon wit.( ik draag nog een uniform jase over mn shirts gelukkig)

Ik heb echt geen aandelen bij Nuud. Tis gewoon goed spul.

lein82

Berichten: 298
Geregistreerd: 04-02-09
Woonplaats: aan de kust

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-20 11:47

Ik heb lekker in een potje geprobeerd en salt of the earth. Beide werken qua geur prima, maar ik kreeg bij allebei huidproblemen. Jeuk, uitslag en het deed op een gegeven moment zeer.

Ik vind het echt balen dat ik die natuurlijke deo's niet lijk te verdragen. Om niet te spreken van het weggegooide geld. Ik wil nuud best proberen, maar heb geen zin om weer geld weg te gooien als blijkt dat ik dit ook niet verdraag.
Met normale deo heb ik nog nooit problemen gehad.

Is er iemand die ook klachten had en bij nuud niet?

Cassia

Berichten: 1725
Geregistreerd: 01-11-05
Woonplaats: omg. Leuven

Re: Natuurlijke deo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-20 11:55

Ik heb nooit problemen of gevoeligheden gehad met mijn huid, noch last van stinkende oksels. Ik gebruik zelfs niet elke dag gewone deo.

Heb toch zowel 'lekker in een potje' als 'Nuud' geprobeerd en bij beiden begon ik te stinken (zelfs harder als zonder deo). Van Nuud werden mijn oksels ook schilferig. Voor mij dus geen succesverhaal.

xSCWx
Berichten: 7058
Geregistreerd: 21-02-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-20 15:32

lein82 schreef:
Ik heb lekker in een potje geprobeerd en salt of the earth. Beide werken qua geur prima, maar ik kreeg bij allebei huidproblemen. Jeuk, uitslag en het deed op een gegeven moment zeer.

Ik vind het echt balen dat ik die natuurlijke deo's niet lijk te verdragen. Om niet te spreken van het weggegooide geld. Ik wil nuud best proberen, maar heb geen zin om weer geld weg te gooien als blijkt dat ik dit ook niet verdraag.
Met normale deo heb ik nog nooit problemen gehad.

Is er iemand die ook klachten had en bij nuud niet?

Ja ik had met Loveli last (bicarbonaat is dat geloof ik?) en met Nuud geen last. In Nuud zit geen zout

MareVeer
Berichten: 195
Geregistreerd: 06-08-13

Re: Natuurlijke deo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-20 17:26

Oké dus over het algemeen positieve reacties op Nuud. Jullie hebben dus geen last van gaten in kleding? Brengen jullie het ‘s ochtends aan of voor het slapengaan? Het hoeft dus niet te worden afgewassen voordat je je aankleed? (Was dus bij Odorex zo)

superpony
Berichten: 25398
Geregistreerd: 25-02-05

Re: Natuurlijke deo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-20 00:15

Mijn man spuit 1 spuitje deo als hij zijn shirt al aan heeft en die heeft nooit witte plekken, kapotte shirts, harde shirts etc. Zweet ook nooit en snap echt niet hoe hij het doet. Wel een halfbloedje, dus misschienb ander systeem.

Ik doe voor het slapen de roll on nu en de volgende dag spuitbus.

Heb die odorex wel gebruikt en ging er niet eens zo erg kapot van. Net als die syneo 5......Waar ik van ene gewone deo wel zo kapot ben gegaan. Zo apart.

Heb wel soms droge huid of schilfers.

pmarena

Berichten: 48094
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Re: Natuurlijke deo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-20 12:35

Ik doe Nuud gewoon op wanneer ik douche / in bad ga en het wel weer een keer tijd is. Oksels goed boenen met washandje en zeepspul. Goed afdrogen. Nuud insmeren en meteen shirt aan. Of dat nu voor nacht of overdag is maakt geen flaus aus. Oksels (van de kleding dus) blijven perfect +:)+

Met andere deo's werd dat dus hard, geel of vielen de gaten er zelfs in bij mijn wollen shirts -O-

MliesJarig
Berichten: 14150
Geregistreerd: 23-07-03

Re: Natuurlijke deo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-20 12:35

Nuud binnen, tussen de middag op m'n okseltjes gesmeerd. De zon schijnt, kom maar op! :))