[info] Tattoo's 14!

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Pepperrr
Berichten: 8387
Geregistreerd: 28-07-16
Woonplaats: Nistelrode (NB)

Re: [info] Tattoo's 14!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-20 11:28

1 september :)

Ben wel flink ziek geweest, dus daarom is het genezingsproces misschien wat vertraagd denk ik

Let the wind carry you home
Blackbird, fly away


Mand
Berichten: 3157
Geregistreerd: 27-04-14
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-20 12:14

L_iek schreef:
Meeeeeh, ik had nooit een tattoo moeten nemen. Snap nu wel waarom mensen zeggen dat het een ‘verslaving’ is. Heb weer wat op het oog. Nu maar even denken of ik het echt ga laten zetten.


Dat dacht ik ook ooit, 30 tattoos geleden :')

Korter.

L_iek
Berichten: 9665
Geregistreerd: 11-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-20 13:04

Mand schreef:
L_iek schreef:
Meeeeeh, ik had nooit een tattoo moeten nemen. Snap nu wel waarom mensen zeggen dat het een ‘verslaving’ is. Heb weer wat op het oog. Nu maar even denken of ik het echt ga laten zetten.


Dat dacht ik ook ooit, 30 tattoos geleden :')


Haha wat erg he, ik was nooit zo van de tattoos ( voor mijzelf dan, bij andere wel heel mooi ) totdat ik een ontwerp in mijn hoofd had. Iets wat ik echt wilde. Maar nu ben ik los en wil ik er meer :')

Lisa_WB
Berichten: 820
Geregistreerd: 07-06-13
Woonplaats: Oss

Re: [info] Tattoo's 14!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-20 15:52

Ik wil zo graag mijn tattoo verder uitbreiden maar vind het zo lastig! Wil wel graag in dezelfde stijl blijven, iemand nog ideetjes of artiesten waarbij ik inspiratie kan opdoen? :D
[ img ]

Ik wil graag nog evt iets er boven en verder over de ruggengraat naar beneden

Michelle77
Berichten: 7632
Geregistreerd: 10-02-04
Woonplaats: Brielle

Re: [info] Tattoo's 14!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-20 07:19

Hai allemaal,

Ik zou jullie graag een vraag willen stellen, jullie tips willen.

Ik wil graag aan de binnenkant van mijn pols een kleine 'tekening'. 5 jaar geleden zijn wij ons eerste kindje verloren, gisteren hebben wij afscheid genomen van ons 3e kindje. Gelukkig hebben we ook een heerlijke 3 jarige dochter rondlopen.

Ik wil heel graag een subtiele tekening, met bijv de namen/initialen van onze 3 kids met bijv een Infiniti symbool, of sterren, hartjes, lotus. Ik ben al wel aan het zoeken voor ideeën, maar wil niet zomaar iets 'kopieren' .

Hebben jullie tips waar ik terecht kan ook mijn ideeën, mijn gevoel te vertalen in een tekening?

Ik woon in Brielle, ZH. Het daadwerkelijk plaatsen van de tattoo, denk ik dat ik wel een eind kom.

Michelle77 @ [RIJ-ITP] Knappe Darco (Sandreo) 5e van Zuid Holland
Remember to celebrate her life, to honor her personality and cherish her love. This world has lost a wonderful person! 06-12-1945 Mama 10-05-2010, ik mis je ;(

welmoed__
Berichten: 6540
Geregistreerd: 18-02-07
Woonplaats: North of Drenth

Re: [info] Tattoo's 14!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-20 09:28

Oh Michelle, wat vreselijk. Ik heb je topic toen der tijd gevolgd. Wat verschrikkelijk dat je het weer moet meemaken. Heel veel sterkte!

Peperkroket
Berichten: 6040
Geregistreerd: 25-12-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-20 10:42

Ik ben een beetje onderzoek/inspiratie (op) aan het doen voor mijn vierde tattoo. Ik twijfel tussen een subtiele roos op m'n onderarm en een walvis (ook onderarm). De walvis zou ik wel graag vrij realistisch willen hebben. Hebben jullie tips voor artiesten? Vooral wb de walvis, de roos zal geen heel ingewikkeld ontwerp worden.

For the past belongs to both its own time and to the future it creates.

chantalboes
Berichten: 1570
Geregistreerd: 06-06-12

Re: [info] Tattoo's 14!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-20 14:23

[ img ]
I'm over the moon! Onwijs blij met het resultaat. In totaal bijna 4 uur gezeten incl pauze, Victoria was supee vriendelijk en de tat is precies zoals ik hem voor ogen had.

“It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart.”
― Suzanne Collins, Mockingjay



amoebje
Berichten: 480
Geregistreerd: 16-02-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-20 18:01

chantalboes schreef:
[ [url=m/CTA5Ju.jpg]Afbeelding[/url] ]
I'm over the moon! Onwijs blij met het resultaat. In totaal bijna 4 uur gezeten incl pauze, Victoria was supee vriendelijk en de tat is precies zoals ik hem voor ogen had.


Mooi! Fijn dat t zo goed bevallen is daar! Ik heb daar ook een hele goede ervaring!

Captain
Berichten: 21335
Geregistreerd: 15-10-08

Re: [info] Tattoo's 14!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-20 23:19

Heel mooi! Wat een leuk bijtje er ook bij! <3

Over minder dan twee weken mag ik ook weerrrr!! Einde van de week de artiest even mailen voor de tekening..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-20 14:06

chantalboes schreef:
[ [url=m/CTA5Ju.jpg]Afbeelding[/url] ]
I'm over the moon! Onwijs blij met het resultaat. In totaal bijna 4 uur gezeten incl pauze, Victoria was supee vriendelijk en de tat is precies zoals ik hem voor ogen had.


Mooi!
En best lang gezeten nog, of is dat normaal bij een tattoo van deze grootte? :o?

Anoniem

Re: [info] Tattoo's 14!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-20 14:09

Wat vrolijk zo kleurrijk!

chantalboes
Berichten: 1570
Geregistreerd: 06-06-12

Re: [info] Tattoo's 14!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-20 14:34

Bedankt allemaal! Ik ben er al de hele dag naar aan het kijken hahaha.
@Blijheid, bij mij duurde het idd wat lang. Ze was een beetje aan het testen qua kleur, zo waren mn blaadjes/takjes eerst lichter groen en is daarna met donkerder groen weer overheen gegaan. Mijn moeder heeft bijna exact dezelfde tattoo maar heeft 2.5 uur zonder pauze gezeten. Flink verschil dus hahah.

“It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart.”
― Suzanne Collins, Mockingjay

kaatje77
Berichten: 10425
Geregistreerd: 21-01-07
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-20 14:38

chantalboes schreef:
[ [url=m/CTA5Ju.jpg]Afbeelding[/url] ]
I'm over the moon! Onwijs blij met het resultaat. In totaal bijna 4 uur gezeten incl pauze, Victoria was supee vriendelijk en de tat is precies zoals ik hem voor ogen had.


Heel mooi, heeft de hommel een betekenis?

Ik laat ook zoiets zetten met 2 vlinders die staan voor mijn overleden kindjes en een bij die voor mijn overleden vader staat. Alles ook realistisch.

[VN] Alle ins en outs over het scheren van je paard
Levey 27-4-2011 Voor altijd in ons hart.....
Trotse mama van Stacey 24-9-2012 :+:
[ITP] Joris op de heide en aan het water door MelanieVS

Mars
Berichten: 33223
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Vld

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-20 15:41

Blijheid schreef:
chantalboes schreef:
[ [url=m/CTA5Ju.jpg]Afbeelding[/url] ]
I'm over the moon! Onwijs blij met het resultaat. In totaal bijna 4 uur gezeten incl pauze, Victoria was supee vriendelijk en de tat is precies zoals ik hem voor ogen had.


Mooi!
En best lang gezeten nog, of is dat normaal bij een tattoo van deze grootte? :o?


Voor zo’n stukje zit ik bij Mandy ook 4 uur. Ligt aan de vele details, kleuren etc die in zo’n werk zitten. Erg mooi geworden!

In het verleden gebeurd niets (meer)
In de toekomst gebeurd (nog) niets
Er is alleen maar nu

Mloes
Berichten: 5172
Geregistreerd: 23-05-04
Woonplaats: Holten

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-20 19:10

chantalboes schreef:
[ [url=m/CTA5Ju.jpg]Afbeelding[/url] ]
I'm over the moon! Onwijs blij met het resultaat. In totaal bijna 4 uur gezeten incl pauze, Victoria was supee vriendelijk en de tat is precies zoals ik hem voor ogen had.


<3

chantalboes
Berichten: 1570
Geregistreerd: 06-06-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-20 21:10

kaatje77 schreef:
Heel mooi, heeft de hommel een betekenis?

Ik laat ook zoiets zetten met 2 vlinders die staan voor mijn overleden kindjes en een bij die voor mijn overleden vader staat. Alles ook realistisch.

Nee geen betekenis, ik vond het wel mooi om wat 'leven' toe te voegen en ik ben gek op bijtjes. Wat een mooie maar verdrietige betekenis hebben jouw vlinders. Wel mooi om het straks vereeuwigd te hebben.

“It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart.”
― Suzanne Collins, Mockingjay

kaatje77
Berichten: 10425
Geregistreerd: 21-01-07
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-20 23:46

chantalboes schreef:
kaatje77 schreef:
Heel mooi, heeft de hommel een betekenis?

Ik laat ook zoiets zetten met 2 vlinders die staan voor mijn overleden kindjes en een bij die voor mijn overleden vader staat. Alles ook realistisch.

Nee geen betekenis, ik vond het wel mooi om wat 'leven' toe te voegen en ik ben gek op bijtjes. Wat een mooie maar verdrietige betekenis hebben jouw vlinders. Wel mooi om het straks vereeuwigd te hebben.

Hij is echt mooi die van jou.

Ik heb al twee vlinders, een voor onze overleden zoon in 2011 en de ander voor onze dochter. Ze weet niets van de andere 2 overleden kindjes, dat vind ik een mooie gelegenheid als de tattoo klaar is om het haar te zeggen. Bij beide zwangerschappen zei ze al voordat ik het wist dat ik zwanger was, mama je hebt een baby in je buik. Omdat haar broer is overleden wouden we wachten tot de 20wkn echo om het haar te vertellen, maar heeft helaas beide keren niet zo mogen zijn.
Met deze tattoo heb ik ze voor altijd bij me....

[VN] Alle ins en outs over het scheren van je paard
Levey 27-4-2011 Voor altijd in ons hart.....
Trotse mama van Stacey 24-9-2012 :+:
[ITP] Joris op de heide en aan het water door MelanieVS

Amado
Berichten: 1323
Geregistreerd: 22-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-20 05:48

Michelle77 schreef:
Hai allemaal,

Ik zou jullie graag een vraag willen stellen, jullie tips willen.

Ik wil graag aan de binnenkant van mijn pols een kleine 'tekening'. 5 jaar geleden zijn wij ons eerste kindje verloren, gisteren hebben wij afscheid genomen van ons 3e kindje. Gelukkig hebben we ook een heerlijke 3 jarige dochter rondlopen.

Ik wil heel graag een subtiele tekening, met bijv de namen/initialen van onze 3 kids met bijv een Infiniti symbool, of sterren, hartjes, lotus. Ik ben al wel aan het zoeken voor ideeën, maar wil niet zomaar iets 'kopieren' .

Hebben jullie tips waar ik terecht kan ook mijn ideeën, mijn gevoel te vertalen in een tekening?

Ik woon in Brielle, ZH. Het daadwerkelijk plaatsen van de tattoo, denk ik dat ik wel een eind kom.



Toen ik laatst in de tattooshop was, kwam er een stel die ook hun kind waren verloren en lieten een figuurtje zetten die op de geboortekaart stond. Misschien is zoiets een idee? Als jullie die hadden?

Heel veel sterkte <3

Amado <3 samen sinds 02-10-2015

chantalboes
Berichten: 1570
Geregistreerd: 06-06-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-20 12:45

Tattoo's verslavend? :') Ik heb al gemaild voor nummer twee, bij Yura Gulyayev van Ink District Amstersam.

“It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart.”
― Suzanne Collins, Mockingjay

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-20 12:58

Na jullie tips over waar ik op kan letten en bij welke 'specialiteit' mijn idee past heb ik inmiddels met drie tatoeëerders contact opgenomen. Wil nog wat meer te van hen horen over of ze wat kunnen met mijn idee, wat de kosten en wachttijd zijn, en hoe het verder loopt qua afspraken (eerst een afspraak voor ontwerpen en later nog een voor de tattoo zelf, of alles in één keer, of vooraf online vast een ontwerp delen en daarna een afspraak voor zetten etc)
Ben heel benieuwd waar ze mee komen en ook nu al zenuwachtig :')

Anoniem

Re: [info] Tattoo's 14!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-20 13:23

Ik ga wss binnenkort m'n tattoo al laten fixen en misschien gelijk weer een nieuwe. Geen idee of dat mogelijk is. Heb dit eerst gevraagd bij de shop waar ik normaal heel ging, maar die willen niet fixen. Dus heb een ander gevraagd en die wil het wel.

Dit keer geef ik het ontwerp voor m'n nieuwe volledig uit handen. Wil namelijk een Schorpioen en realistisch, en dat is een dingetje wat ik zelf niet kan.

Captain
Berichten: 21335
Geregistreerd: 15-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-20 13:23

Spannend he! :):)

Ik heb zojuist mijn ideeën doorgestuurd voor volgende week vrijdag..
Hoop dat er geen strengere maatregelen ingevoerd gaan worden en het gewoon door gaat. Ben benieuwd!!

veertje99
Berichten: 1180
Geregistreerd: 04-04-12
Woonplaats: Lichtenvoorde

Re: [info] Tattoo's 14!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-20 13:25

Ik ben er ook eindelijk uit wat ik wil laten zetten, nu zelf nog even een beetje prutsen met een ontwerp en dan binnenkort eens kijken of ik een afspraak kan maken :D

Donner, B+21, L1+ 21, L2+29, M1+27, M2+24, Z1+21, Z2+3
Donna, B+27, L1+20, L2+19, M1+8
Wodka, L1+1
Gestoa, B+11, L1+17, L2+13, M1+10, M2+1 (Verkocht)


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Googlebot, YandexBot en 25 bezoekers