(Ex)- burnout lotgenoten

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Mandyy
Berichten: 30477
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Re: (Ex)- burnout lotgenoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-20 21:57

Ik ben er ook goed in.. een hele tijd en dan ineens komt het eruit als niemand het verwacht. :+

Nickolay aan welke opleiding ga je beginnen?

[***] herkenbaar dat het voelt alsof alles om werk draait. Werk neemt veel tijd en energie in beslag, zeker als het ook de nodige stress met zich mee brengt.
Ik vind plannen ook lastig. Ik wil zo veel maar er is zo weinig tijd en energie.

Leandra wat een naar eind van je weekend. :(:)


Nickolay
Berichten: 2055
Geregistreerd: 04-02-03
Woonplaats: Bredbyn, Zweden

Re: (Ex)- burnout lotgenoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-20 22:47

Ik ga een super leuke opleiding doen. Het is een 3 jarige opleiding tot natuurgeneeskundig dier therapeut bij de Silverlinde.
Ik moet hem zelf betalen, maar door aftrekposten scholing en zorgkosten, krijg ik het eerste jaar alles terug van de belastingdienst.

Gaf heel veel stress of het op tijd geregeld was, maar de helft van het geld was gisteren binnen. Dus ik kan weer slapen en normaal ademhalen.

Er zit wel een verschil in behandeling tussen een burnout en rest klachten van een whiplash of zelfs na een paar zware hersenschuddingen.

We wachten of, maar ik ben in ieder geval heel blij met mijn huisarts. Zij kent me pas 1,5 jaar, dus moet op mijn verhaal en medisch dossier afgaan.

Sorry lezen wat jullie allemaal schrijven neem ik nog niet echt op. Dus kan nog niet reageren

Mandyy
Berichten: 30477
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-20 07:27

Klinkt interessant!

Gisteren kreeg ik een appje dat er op stal waarschijnlijk extra maatregelen zullen komen. Ik ben ook benieuwd wat voor gevolgen de nieuwe maatregelen van de minister hebben voor m’n werk.
Heb er de halve nacht wakker van gelegen. Ik krijg zo’n stress van veranderingen, telkens ben ik weer aan het zoeken naar hoe ik alles het best kan indelen. Zo veel onrust. Het hoort bij deze tijd, maar ik vind het enorm zwaar.. ;(

Charlotte446
Berichten: 640
Geregistreerd: 01-04-16
Woonplaats: Randstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-20 15:09

Heel herkenbaar Mandy, ik denk dat we dat allemaal nog weleens hebben. Achteraf zie ik het zelf altijd maar als een waarschuwing dat de burn-out dus nog aanwezig is.

Lastig [***], daar hebben we allemaal wel mee te maken (gehad) denk ik. Als ik in deze slechte periode was gaan opbouwen had ik daar waarschijnlijk ook tegenaan gelopen. Ik hoop dat je een manier vindt om het op te lossen. Die premie zal daar wel bij helpen lijkt me, ik hoop dat het lukt.

Wat een nare afsluiting van je weekend Leandra, had graag wat anders gelezen! Maar je had zelf denk ook graag iets anders geschreven :(:) Wel verstandig om je EMDR even uit te stellen. Hopelijk knap je snel een beetje op!

Spannend Nickolay, klinkt als een mooie volledige opleiding. Goed dat ze er ook een deel praktijkvoering bij hebben zitten. Succes ermee!

Vervelend Mandy dat je wakker hebt gelegen van de mogelijk extra maatregelen. Kan de huisarts misschien iets met medicijnen voor je betekenen?

Hier vandaag de laatste werkdag gehad. 7 jaar gewerkt en niemand wist van mijn vertrek. 2 weken geleden een collega die er nog geen jaar werkte zijn afscheid gehad met taart, kado's en een praatje van manager. Voelt behoorlijk als stank voor dank.

Nickolay
Berichten: 2055
Geregistreerd: 04-02-03
Woonplaats: Bredbyn, Zweden

Re: (Ex)- burnout lotgenoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-20 17:31

He bah Charlotte, dat voelt volgens mij inderdaad niet fijn. Was leuker geweest als er voor jou ook wat gedaan was.

Mandyy
Berichten: 30477
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Re: (Ex)- burnout lotgenoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-20 20:25

Ik wil liever geen medicijnen.

Dat is een naar afscheid Charlotte. :\

Nickolay
Berichten: 2055
Geregistreerd: 04-02-03
Woonplaats: Bredbyn, Zweden

Re: (Ex)- burnout lotgenoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-20 22:58

Mandyy, ik begrijp helemaal dat je liever geen medicijnen gebruikt.
De afgelopen 2 weken waren heel stressvol voor me, zo erg dat ik niet meer kon slapen.
Toen toch maar even 3 dagen 1 oxazepam gebruikt voor de nacht. Daardoor zo veel beter geslapen, dat ik overdag ook beter functioneer. En nu heb ik ze niet meer nodig.

Normaal heb ik genoeg aan mijn essentiële oliën, maar dat was nu niet genoeg.

Maar je moet natuurlijk doen waar je jezelf goed bij voelt.

Goldie
Berichten: 10450
Geregistreerd: 14-12-01
Woonplaats: Waarland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-20 09:55

Lekker dat je dat nog achter de hand hebt Nickolay, de mijne beginnen te slinken maar heb voor het laatst in maart besteld dus denk niet dat ik zo weer nieuwe kan bestellen maar dat ik eerst weer naar de huisarts moet daarvoor :=
Heb er maandag eentje genomen, ik was echt toe aan even een nacht goed slapen. Was de hele dag al raar en ellendig (was ook thuis gebleven van werk).

Lastig hoor Mandyy, kan me voorstellen dat je liever geen medicijnen wilt. Misschien iets homeopathisch het overwegen waard?

Charlotte dat meen je niet -O- Nou bedankt voor je inzet zeg := Vooral lekker als een collega die er nog geen jaar werkte wel een heel afscheid kreeg, dat moet zeer doen :(:)

Klinkt interessant Nickolay, leuk dat je dat gaat doen!
Oh dus als ze erachter komen dat de klachten van 'oud letsel' zijn dan kunnen ze er evengoed nog wel wat mee? Dat zou fijn zijn :j

Gisteren nog even met teamleider gekletst, die vroeg hoe het ging. Nou ik ben er, dus beter dan maandag :+ Maar ik werk nu sinds kort 3 dagen en het doet toch meer met me dan ik dacht, ik ga nu gewoon als ik thuis ben weer op bed liggen en ben echt vreselijk moe (ga vaak om 9 uur al naar bed) en meer paniekerig. Dus dat heb ik wel aangegeven.
M'n parkeervergunning is dan ook weer verlengd door de bedrijfsarts, heel blij mee :)

We zitten nog een beetje te zoeken naar werkzaamheden die ik nu kan doen. Er was iets met een soort hulplijn, maar dat zie ik echt niet zitten. Nu gaan we verder kijken en een optie is om bij de ingang te staan en mensen te wijzen op de mondkapjes die gedragen moeten worden en het ontsmetten van de handen. Dus daar moest ik over na denken.. Ik vind het echt doodeng moet ik zeggen := Wat als het niet gaat en ik sta daar enzo ;(
Ik mag iig wel blijven komen met de nieuwe maatregelen, het is namelijk wel noodzakelijk dat ik er ben :+

Casciana: B dressuur+10, L springen+24, B SGW+4
Zoekt en gij zult vinden, vindt gij het niet dan is het zoek
[ITP] Casciana op het strand

Nickolay
Berichten: 2055
Geregistreerd: 04-02-03
Woonplaats: Bredbyn, Zweden

Re: (Ex)- burnout lotgenoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-20 12:25

Ik weet niet of ze er echt nog wat mee zouden kunnen, mocht het inderdaad door oud letsel komen.
Maar het zou voor mij wel verschil uitmaken. En misschien kan ik er dan relaxter mee om gaan ofzo.

Succes met uitzoeken wat je kan doen, Goldie.

Charlotte446
Berichten: 640
Geregistreerd: 01-04-16
Woonplaats: Randstad

Re: (Ex)- burnout lotgenoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-20 09:59

Fijn dat de Oxazepam je heeft geholpen Nickolay :) Hoe gaat het nu?

Top dat je vergunning verlengd is Goldie, hoef je je daar gelukkig een tijdje niet mee bezig te houden. Het klinkt zo wel alsof 3 dagen een beetje te veel is voor je op het moment. Heeft je teamleider iets gezegd over een stapje terug? Hopelijk vinden jullie iets passends qua werk voor jou.

Ik ben gebeld door de verzekeringsarts van het UWV. We hadden geen afspraak oid, dus het was wel schrikken toen ik het anonieme telefoontje opnam. Het gesprek kon gelijk of later die dag. Ik heb het maar gelijk gedaan. Hele aardige vrouw, had zich goed ingelezen, dus dat was een pak van mijn hart. Er moet nu nog een arbeidsdeskundige naar kijken en die bepaald dan voor hoeveel procent ik word afgekeurd. Arts denkt dat het tijdelijk 100% gaat worden. Ik hoop het ook! En mocht het allemaal zo lopen ik bij de herkeuring EINDELIJK kan vertellen dat het goed gaat. We moeten blijven hopen en dromen toch :D

Warboel
Berichten: 14677
Geregistreerd: 04-11-08
Woonplaats: Leiden

Re: (Ex)- burnout lotgenoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-20 21:55

@Mandy, zijn er nog extra maatregelen gekomen op stal? Hoop dat het te doen is voor je :knuffel: Snap dat je liever geen medicatie wil, maar soms kan het net dat zetje in de rug zijn om uit de vervelende cirkel te komen.

@Charlotte, wauw wat bizar zeg dat je zo weg gaat op je werk! Is toch een kleine moeite om even wat leuks te regelen voor een collega die na 7 jaar weggaat.. Onbegrijpelijk. Voel je je ook lekker aan de kant geschoven -O-
Wel fijn dat je een goed gesprek had met de verzekeringsarts, dat ze zich iig goed ingelezen had! Ik duim voor je dat ze je de tijd geven om te herstellen en dat je inderdaad bij de herkeuring je goed voelt. Dat zou fijn zijn! Ik hoop heel hard met je mee! <3

@Goldie Lastig als je niet zo goed weet wat je kan doen op werk, herkenbaar wel := Hopelijk vind je een leuke taak en gaat dat allemaal goed! Fijn dat je parkeervergunning verlengd is. Succes! :knuffel:

----

Ik had vorige week besproken dat ik wat minder als eerste aanspreekpunt op de vloer wilde staan, heb ik gisteren weer de hele dag als eerste aanspreekpunt moeten dienen 8)7 Was echt best wel boos en verdrietig omdat ik gewoon supermoe was aan het einde van de dag, het was m'n eerste week 3x5 dus moet ook nog aan de extra uren wennen. Stond met 2 vrij nieuwe collega's en werd echt gek van de hulpvragen van hun uit := Heb maandag weer een gesprek met m'n manager, hij zegt wel elke keer er rekening mee te gaan houden maar het komt gewoon steeds niet echt naar voren zeg maar.

In principe is mijn taak logistiek, dus de vracht binnenboeken, orders checken, magazijn indelen enzo. Maar daar ben ik van de week dus ook amper aan toegekomen omdat ik steeds nodig ben in de winkel >;) Ik heb 15 uur gewerkt afgelopen week, en denk dat ik er zeker 13 van op de winkelvloer gestaan heb :') Terwijl de afspraak was dat ik dus boventallig zou staan. Merk dat het me gewoon echt veel stress geeft, ik slaap ook steeds slecht en zie weer tegen werk op.

Echt m'n manager is heel begripvol en dat is super fijn, maar soms merk ik gewoon heel erg dat hij gewend is om me op volle sterkte te hebben en me dus prima meerdere uren met (onervaren) collega's in de winkel kan laten, maar dat kan ik nu gewoon niet. Het is op zich natuurlijk ook wel een compliment dat hij me alleen met de winkel vertrouwt :P Maar ik ben daar gewoon echt nog niet aan toe.
Voel me dan ook weer l*llig om het te gaan bespreken met 'm maandag, voel me dan weer die aansteller en zeur.

Maargoed afgelopen donderdag en vandaag heb ik heerlijk uitgewaaid op het strand met Otje! Vandaag ook met d'r zusje. Vandaag lekker 2 uur over het strand gewandeld. Was wel even lekker om m'n hoofd leeg te maken!

[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
:+:

Otje de assistentie windhond: [BB] Onze weg naar Otje de assistentiehond
Otje & Appa op Instagram: Otje_and_Appa

Illustraties instagram: @thewanderingwindsprite

Leandra
Berichten: 1591
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-20 12:35

Nickolay, goed bezig! Lijkt me een leuke opleiding.

Mandyy, balen dat je je zo voelt. Die maatregelen zijn soms ook echt vervelend.

Charlotte, wat raar van je werk. Dat klopt echt niet. Voor jou ook echt niet leuk.

Goldie, wat fijn dat er goed naar je werkzaamheden gekeken wordt.

Warboel, wat vervelend van je werk. Hopelijk zit er volgende week meer balans in. Heerlijke foto's van Otje!

Ik ben gisteren aan de medicatie begonnen. Tot nu toe nog niet hele gekke bijwerkingen. Alleen soms heel iets licht in mijn hoofd en een klein beetje hoofdpijn. Vannacht wel weer met stevig kloppend hart in bed gelegen. En merk dat ik wat vaker op een dag een beetje beklemmend gevoel op de borst krijg met een hogere hartslag.

Maar ik had meer verwacht dus het valt me tot nu toe nog wel mee. Maar ben natuurlijk pas net begonnen.

Morgen moet ik met mijn dochters naar de tandarts alleen nu heeft de jongste koorts. Dus even kijken of we morgen wel mogen/kunnen.

Goldie
Berichten: 10450
Geregistreerd: 14-12-01
Woonplaats: Waarland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-20 12:52

Wat heb je gekregen Leandra? (Als je dat tenminste wilt zeggen, hoeft uiteraard niet)

Ik ben de eerste 3 dagen echt zwaar ellendig geweest, misschien was de startdosering toch iets te hoog :=
Ben nu nog steeds wel af en toe wappie en heb wat meer last van een extreme vermoeidheid (als dat tenminste daar vandaan komt)

Oef Warboel dat is wel naar.. snap dat je je een zeur voelt, dat zou ik ook hebben := Maar wel belangrijk om het aan te geven, het moet wel vol te houden zijn..

Ooh lekker! Ik was gisteren ook naar het strand :D Daardoor de rest van de dag en vandaag ook ongeveer in standje total loss :=
[ img ]
[ img ]

@Charlotte: Daar hebben we het niet over gehad, wil het zelf ook wel graag volhouden dus dat vind ik moeilijk..
Klinkt alsof het een fijn gesprek was met een begripvol iemand :)

Casciana: B dressuur+10, L springen+24, B SGW+4
Zoekt en gij zult vinden, vindt gij het niet dan is het zoek
[ITP] Casciana op het strand

Moirin
Berichten: 1368
Geregistreerd: 05-11-06
Woonplaats: Middelburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-20 13:32

Wederom een dikke knuffel voor iedereen! :knuffel:

Ik lees wel mee maar reageer nu wat minder. De drukte op het werk en alle veranderingen en onzekerheden door corona wegen hier ook wel zwaar. Doordeweeks gaat het wel oké, maar in het weekend heb ik niet zoveel energie meer over. Echt weer even opletten dus dat ik niet alle verantwoordelijkheid op het werk naar me toe trek.

In februari is het 6 jaar geleden dat ik mijn burnout kreeg. Er is gelukkig veel verbeterd sindsdien maar opletten blijft het altijd. Dat is soms best wel frustrerend maar ja.
Het kan gelukkig ook anders want mijn moeder bijvoorbeeld doet na haar burnout (ik ben erfelijk belast haha) weer alles, 36 uur werken, sporten, sociale dingen. Dat gezegd hebbende, ik werk zelf ook 32 uur nu dus ik zal positief blijven he :)

Sterkte Leandra met de medicatie! Hopelijk blijven de bijwerkingen meevallen!
Goldie, wat heerlijk zo op het strand <3
Charlotte echt bizar dat je geen normaal afscheid hebt gehad op het werk. Dat had je zeker wel verdiend, na 7 jaar! Wel fijn dat je zo'n goed gesprek hebt gehad met de verzekeringsarts :j

We speak of stories ending, when in truth it is we who end.
The stories go on and on.

Nickolay
Berichten: 2055
Geregistreerd: 04-02-03
Woonplaats: Bredbyn, Zweden

Re: (Ex)- burnout lotgenoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-20 14:14

@Warboel, snap dat het echt niet fijn voelt. Maar helaas denken mensen al snel dat ze rekening met je houden. Je zal er echt nog een keer over moeten beginnen en anders op het moment dat je weer naar de winkel moet zeggen dat dat niet de afspraak is. Bij mij werd er ook heel makkelijk over gedaan en ik deed het omdat ik niet wilde zeuren. Later kreeg ik te horen, dat het mijn eigen schuld was want ik had de boel moeten laten klappen.

@Leandra, succes met de medicatie. Hoop dat je je snel beter voelt.

Leandra
Berichten: 1591
Geregistreerd: 06-01-03

Re: (Ex)- burnout lotgenoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-20 19:47

Goldie, ik heb citalopram gekregen. Ook oxazepam voor als ik me ellendig ga voelen.

Goldie
Berichten: 10450
Geregistreerd: 14-12-01
Woonplaats: Waarland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-20 20:21

Die slik ik ook, nu dag 16 :j Hopelijk heb je de oxazepam niet nodig, wel fijn dat je die vast erbij kreeg. Ik had nog wat, maar anders moest ik even bellen.

Grappig wel dat jij meer had verwacht en het mee viel, ik dacht het zal wel meevallen en ben echt ontzettend beroerd en raar geweest :') En raar ben ik nu nog steeds eigenlijk :=

Casciana: B dressuur+10, L springen+24, B SGW+4
Zoekt en gij zult vinden, vindt gij het niet dan is het zoek
[ITP] Casciana op het strand

Moirin
Berichten: 1368
Geregistreerd: 05-11-06
Woonplaats: Middelburg

Re: (Ex)- burnout lotgenoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-20 14:07

Hoe gaat het met de bijwerkingen nu? Hopelijk heb je er niet teveel last van, en ervaar je snel de ondersteuning ervan!

Hier gaat het ook weer even iets minder. Mijn lijf zit vast en ik voel me gespannen. Ben soms ook wat trillerig, allemaal stress...
Ik heb nu wel (met gekleurde stiften haha) een schema gemaakt van wat er allemaal voor veranderingen aankomen op het werk. Dat helpt wel, om duidelijkheid te creëeren. Morgen komt mijn moeder helpen met het huishouden bij mij thuis, want ik kom er gewoon niet meer toe -O- niet dat het hier helemaal vervuild is, maar meer dan het hoognodige lukt me nu even niet. Dat voelt aan de ene kant als falen, want ik vind dat ik dat toch gewoon moet kunnen, maar gelukkig zie ik ook steeds meer in dat het juist sterk is om om hulp te vragen.

Dikke knuffel voor iedereen! :knuffel:

We speak of stories ending, when in truth it is we who end.
The stories go on and on.

Goldie
Berichten: 10450
Geregistreerd: 14-12-01
Woonplaats: Waarland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-20 16:43

Vervelend dat het bij jou ook even minder gaat Moirin :(:)
Klinkt wel alsof je het goed aanpakt zo met dat schema met kleurtjes :j
Super lief dat je moeder je wil komen helpen, heel moeilijk om toe te geven dat het niet lukt maar dat heb je wel gedaan en het is inderdaad juist sterk om om hulp te vragen :*

Hier gaat het ook nog niet zoals ik wil, nog steeds echt extreem moe en ik slaap ook slecht, moeite met focussen/concentreren. Vanochtend deden m'n spieren ineens weer raar en zat ik te trillen. Dus dat zijn denk ik nog wel echt bijwerkingen. Ik moet nu alleen weer even bij zien te eten, want ik ben 3kg afgevallen := (en bij mij is dat procentueel gezien best veel)
Maandag op m'n werk werd ik even helemaal raar, toen even afleiding gezocht bij een paar collega's, maar ik was binnen een minuut al in tranen. En tot 3x aan toe in 15 minuten.. Besloten om na 2 uur al naar huis te gaan.
's middags kwam vriend thuis en die zag meteen dat het niet goed ging met me, toen hebben we goed kunnen praten (en huilen) en heb ik de knoop doorgehakt om voor nu weer even terug te gaan van 3 naar 2 dagen, totdat alles wat gestabiliseerd en ingesteld is met de citalopram. Mijn vriend steunt me daarin, hij zegt ook dat ik het niet moet zien als een stap achteruit maar juist als een stap vooruit. Want ik heb het geprobeerd, het gaat niet, dus moeten we het anders gaan doen en dat ik dat zelf nu inzag is vooruitgang.

Gisteren met psycholoog besproken en vandaag met leidinggevende. Hij was niet heel enthousiast, maar dat ik uitlegde waarom kon hij het wel begrijpen en dat hij snapt dat dit geen keuze is die ik wil maken maar een die ik nu moet maken omdat het niet gaat. Heel open en eerlijk gesprek gehad uiteindelijk. De andere werkzaamheden laten we nu ook even voor wat het is, want dan is er wel een zekere verwachting/verplichting waar ik nu niet altijd aan kan voldoen.

Casciana: B dressuur+10, L springen+24, B SGW+4
Zoekt en gij zult vinden, vindt gij het niet dan is het zoek
[ITP] Casciana op het strand

Leandra
Berichten: 1591
Geregistreerd: 06-01-03

Re: (Ex)- burnout lotgenoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-20 09:27

Moirin en Goldie, wat vervelend dat het wat minder gaat. Jullie zijn wel goed bezig zo te lezen!

De bijwerkingen vallen nog steeds mee al is er wel behoorlijke hoofdpijn bij gekomen.

Vanmorgen werd ik al wakker met een vervelend gevoel. Ik sta nu ook echt aan. Niet fijn. Het liefste zou ik in mijn bed blijven liggen vandaag. Zometeen met de meiden even lekker naar buiten. Kijken of het dan beter gaat.

Mandyy
Berichten: 30477
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-20 17:18

Charlotte slim dat je het gelijk gedaan hebt anders blijf je er tegenaan hikken. Wel even schakelen met zo'n anoniem nummer als je het niet verwacht.

Warboel het rooster op stal is komen te vervallen. *\o/* Zo'n opluchting!
In de praktijk gaat ''rekening houden met'' al snel verloren he? :(:) Hoe is het nu?
Wel heerlijk dat je op het strand geweest bent.

Leandra gelukkig vallen de bijwerkingen bij jou mee.
Hoe was het om buiten te zijn?

Goldie was ook naar het strand! Lekker!

Moirin wat lief dat je moeder komt helpen met het huishouden. Is echt geen falen! Zo moet je het niet zien.
Ik heb helaas nooit iemand gehad die écht kon helpen met het huishouden, deed (en doe) het regelmatig huilend. :o Ik vind het soms echt zwaar maar ik ben in huis ook erg perfectionistisch en alles ''moet''. :=

Ik heb hele drukke werkweken gehad. Meerdere keren aangegeven dat het me weer te veel werd.
Vandaag een gesprek gehad met HR en ik moet nog steeds veel meer oefenen met delegeren/aan mezelf denken etc.
Leidinggevende ook nog gesproken. Ook een fijn gesprek.

Voel me nu alleen heel raar/duizelig in m'n hoofd. %)

Morgen naar de dierenarts met de kat. Ik ben benieuwd. :=

Charlotte446
Berichten: 640
Geregistreerd: 01-04-16
Woonplaats: Randstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-20 10:59

Lekker al die strandgangers hier :D

Jammer dat je werk je als eerste aanspreekpunt laat staan Warboel, zeker nadat je hebt aangegeven dit minder te willen. Ik kan begrijpen dat je daar verdrietig over bent. Hoe is het gesprek met je manager gegaan?

Fijn dat de bijwerkingen meevallen Leandra, hopelijk gaan de medicijnen snel werken. Vervelend dat je nu nog bijwerkingen hebt en dat slechte slapen helpt ook niet mee. Iig heel goed dat je voor jezelf kiest en even teruggaat naar 2 dagen. Hoop dat je daarvan opknapt :)

Dat lijkt me heel naar Goldie een te hoge dosering. Rot dat je nog zoveel bijwerkingen hebt en het slechte slapen helpt natuurlijk ook niet mee. Wel heel knap dat je hebt geregeld terug te gaan naar 2 dagen. Hopelijk knap je daar van op!

Moirin, is dat dan geen teken dat het aantal uren wat je werkt teveel is? Bij mijn eerste gesprek met de psycholoog vroeg ze wanneer ik dacht met het 'opbouwen' van de burn-out was begonnen. Dat was 2 jaar eerder, dat ik voor mijn werk dingen in het weekend moest weglaten. Hopelijk gaat je gekleurde schema je helpen :)

Klinkt als een fijn gesprek met HR en je leidinggevende Mandyy, hopelijk gaat het hierna beter op je werk. Zoiets is moeilijk, misschien dat je daar duizelig van bent? Heel veel succes bij de dierenarts vandaag! Ik duim voor je!

Hier gaat het mwah, voel me raar/onrustig en moe. Blij dat het gesprek met de verzekeringsarts goed ging, nu nog hopen dat het op papier hetzelfde is :+ Dat blijft toch altijd even spannend. Van werk niks meer gehoord. Wel van het nieuwe ziekenhuis, ik heb over anderhalve een intakegesprek *\o/* Thuis is de nieuwe badkamer bijna klaar, aan de ene kant heel fijn dat alle spullen uit de gang weg zijn en de loodgieter bijna weg is. Aan de andere kant is het nu een soort van game-on voor mij om alles dicht te smeren, behangen en verven. Oja en schoonmaken. En onze makelaar heeft een waardebepaling gedaan, we zitten op ruim 2 ton winst, dat is natuurlijk heel fijn :D Allemaal positieve dingen als ik het teruglees maar die vermoeidheid (fysiek en mentaal) is echt slopend.

Mandyy
Berichten: 30477
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-20 15:44

Dat snap ik heel goed! Positief maar toch ook spannend veel dingen.

Ik ben behoorlijk overstuur thuis gekomen van de dierenarts.
Het gaat niet goed met het oog. ;(
Ik heb nu voor 5,5 week medicijnen, 3x per dag.
Daarna controle. De dierenarts ziet het somber in en vermoed dat haar oog verwijderd zal moeten worden.

Warboel
Berichten: 14677
Geregistreerd: 04-11-08
Woonplaats: Leiden

Re: (Ex)- burnout lotgenoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-20 20:37

Gesprek met mn manager is goed gegaan en er is gelijk rekening mee gehouden waar ik blij mee ben. Maar ik heb afgelopen dinsdag weer een EMDR behandeling gehad en toen een paniekaanval gekregen. Voel me echt ellendig sindsdien. Heel erg trillerig, benauwd, duizelig... constant gevoel van paniek. Ben zowel woensdag als vandaag eerder weggegaan van werk en verder helemaal niks gedaan. Heb nu afgesproken dat als ik me het weekend niet beter ga voelen ik misschien beter even een stapje terug kan doen. Voor nu wil ik daar nog helemaal niet aan denken, wil gewoon onder de dekens liggen en slapen en nergens aan denken -O-

Otje de assistentie windhond: [BB] Onze weg naar Otje de assistentiehond
Otje & Appa op Instagram: Otje_and_Appa

Illustraties instagram: @thewanderingwindsprite

Charlotte446
Berichten: 640
Geregistreerd: 01-04-16
Woonplaats: Randstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-20 20:48

Ahh Mandyy :(:) Ik hoop zo dat je kat nu eindelijk op gaat knappen. Kan begrijpen dat je daar overstuur van bent.

Fijn dat het gesprek met je manager goed ging Warboel. Heb je dat vast gehad :) Heb je wel iets aan de EMDR behandeling gehad? Wel heel vervelend dat je een paniekaanval hebt gehad. Ik hoop dat je snel een beetje opknapt :(:) . Wel goed dat je hebt afgesproken het weekend aan te kijken.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: arjaaaaa, BeFunny, GrapeshotBot, LCT, missfalki, Solistar en 119 bezoekers