(Ex)- burnout lotgenoten

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Warboel
Berichten: 14683
Geregistreerd: 04-11-08
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-20 17:14

Hoi Ghostattack, welkom in het topic waar je eigenlijk niet wil zijn maar dat wel een hele fijne plek is! Klinkt herkenbaar het huilen om “niks”. Hopelijk gaat de EMDR wat doen voor je. Geeft wel rust denk ik, dat je iig tot januari niet na mag denken over reintegreren? Sterkte :knuffel:
Wbt je vraag over hoe lang iedereen bezig is:
Ik ben sinds 30 januari ziek gemeld op werk. Maar ik loop al jaren te tobben met depressies en burn out klachten. 25 januari ben ik helemaal ingestort op werk, we hadden die dag een speciale kortingsdag en ik kon ineens niet meer op mn benen staan en alleen maar huilen. Ik was heel even gaan zitten achter de balie maar ik zag helemaal te trillen, was super duizelig, hyperventileren, paniekaanval enzo. Naast mijn eigen manager was de regiomanager er ook en die hebben me dus in zien storten en me naar huis gestuurd toen het weer een beetje ging. Ze zagen er beide dus absoluut wel de ernst van in en waren beide ook wel geschrokken := ik heb tot ergens in april 100% thuis gezeten en ik zit nu op de helft van mn normale uren. (16 van de 32 werk ik nu wekelijks). Bij mij blijkt er alleen een autisme spectrum stoornis te spelen dus het loopt allemaal een beetje anders.
Ik heb een jaar cognitieve gedragstherapie & EMDR gehad en ga binnenkort beginnen met een psycho educatie groep.

@Moirin Haha leuk zo’n surprise pubquiz! Succes met het project!

@Goldie Wow dat beentje ziet er pijnlijk uit :wow: sterkte ermee! Vervelend dat je leidinggevende je zo overrompelde met 13 uur... maar wel heel knap dat je het toch volgehouden hebt! Goed dat je dingen opgeschreven hebt en succes met het gesprek morgen. Mijn GGZ arts zei net nog tegen me dat grenzen aangeven zó belangrijk is voor je herstel maar ook zó moeilijk.

Ik vond het persoonlijk alleen maar fijn dat de psych aangaf dat ze dacht dat we nog wel even samen onderweg zouden zijn, niet dat je het gevoel hebt dat je 10 behandelingen en dan klaar “moet” zijn bij wijze van.
Heel herkenbaar hoe je je voelt over je depressie, zo voel ik me ook zeer regelmatig.
Klinkt als een fijn gesprek met je afdelingshoofd! Is het niet mogelijk dat hij er eventueel bij kan zijn als je met je leidinggevende gaat praten?
Heel goed van je dat je je grenzen aangegeven hebt! :knuffel:

——

Ik was vandaag weer bij de GGZ arts, mn medicatie is weer opgehoogd omdat ik gewoon echt zo niet stabiel ben. Mn stemming gaat zo erg heen en weer, voel me nu ook echt weer belabberd. Black Friday is wel goed gegaan trouwens, heb amper in de winkel gestaan. Alleen maar in het magazijn bezig geweest met orders picken, telefoon aannemen en heen en weer rennen om dingen naar de winkel te brengen _O- Oja en ik heb tosti’s gebakken voor iedereen :)) maar was alsnog heel erg moe hoor, maar ben niet over mn grenzen gegaan.

Dinsdag was ik jarig, ben 28 geworden en voel me er zo küt om _O- dacht echt gadver, weer een jaar waarin ik me nog steeds niet echt beter voel. Ik voel me ook zo’n mislukkeling omdat ik op mn 28e nog in een winkel werk, beetje een wasting my potential gevoel. Ik weet echt oprecht niet wat ik moet doen om me wel gelukkig te voelen. Ik vind mn werk leuk, maar voel me er dan toch zo naar om. Maar ik weet ook dat als ik me weer beter voel, ik me ook gewoon goed voel over werk zeg maar. Dat dat wasting my potential gevoel dan ook weer weg is. En rationeel weet ik ook dat ik “meer” doe dan degene die het naast school gewoon als bijbaan hebben, in principe ben ik normaliter ook gewoon dagverantwoordelijke voor de winkel enzo.

De GGZ arts vond me zelfs een beetje bipolair klinken, heb ook echt dat als ik me goed voel dat ik dan extreem veel energie heb, dingen koop, helemaal los ga op het huishouden en de sportschool, ga hardlopen met Otje... en dan op een dag word ik wakker en is het allemaal weer weg en voel ik me weer helemaal klote. Maar nu dus eerst even proberen om mn medicatie nog wat te verhogen.

Maargoed ik was vandaag vrij en heb lekker uitgeslapen, en als goal gezet om mn kerstboompje te versieren en dan mocht ik van mezelf verder de hele dag lekker relaxen met Otje. <|-
Had nog een pakketje bij Lush besteld, dat is binnen gekomen en staat nu lekker te ruiken op tafel <3 zo maar even uitgebreid douchen.

Afbeelding

Mandyy

Berichten: 30481
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-20 11:05

Charlotte hoe is het nu met je vader? :(:)

Goldie begrijpelijk dat het hard aan kwam. :(:) Het is dan zo definitief he.
Je hebt veel geluk met je collega's!

Warboel dat is al iets dat je niet over je grenzen bent gegaan. Heel goed, mag je trots op zijn!
Hopelijk helpt de verhoging van medicatie je en geeft het geen bijwerkingen. :(:)
Sfeervolle foto heb je van je boom gemaakt, heel leuk!

Vorige week heb ik de kaakchirurg gebeld voor het verwijderen van 2 kiezen. Ik moet al jaren maar durf echt niet.. :oo
Ik vroeg of er nu in verband met COVID-19 wel iemand mee mag. Ik val snel flauw en als ik alleen moet ga ik echt niet. Nee dat mocht niet.. waarop ik direct enorm moest huilen aan de telefoon. :oo
Als uitzondering mag m'n vriend nu toch mee. Eind januari staat de afspraak. Ik probeer er maar niet aan te denken.

De kat van m'n ouders (die ik nog heb uitgezocht toen ik thuis woonde) gaat heel slecht. Vorige week al twee keer afscheid genomen omdat ik dacht dat het voorbij zou zijn. Woensdag wordt hij ingeslapen. We hadden niet meer kunnen doen voor hem, maar toch is het enorm verdrietig (ondanks dat het beter is zo). Vanavond voor de allerlaatste keer afscheid nemen.. ;(

Goldie

Berichten: 10450
Geregistreerd: 14-12-01
Woonplaats: Waarland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-20 12:56

@Warboel: gek genoeg liep ze er spatzuiver mee := Ik ben nu elke dag aan het smeren met speciale mokzalf en medicijnen geven. Het ziet er gelukkig wel steeds beter uit. Is wel even een belasting die er even bijkomt, nu moet ik elke dag wel. Gelukkig is het maar 4 minuten met de auto, scheelt weer...

Dat ze dat zei vond ik ook zeker fijn, maar voelde me gewoon wel weer even zo'n hopeloos geval. Ik wil gewoon liever standaard zijn en binnen alle lijntjes vallen :o
Wel fijn dat die gevoelens herkenbaar zijn.

Gesprek met leidinggevende ging ook goed, ik heb gewoon de controle gehouden en geen ruimte voor discussie gelaten :+

Vervelend dat je nog niet zo stabiel bent. Je was toch onlangs overgestapt op andere medicatie, maar blijkbaar werkt dit dus ook nog niet voldoende. Ook lastig hoor, zat er zelf ook al over te denken wat nou wijs is, ophogen of bijvoorbeeld overstappen. Maar dan eerst weer afbouwen en dan weer opbouwen :=

Lekker dat je in het magazijn kon met BF, scheelt weer. Wel lastig dat je dat zo voelt. Ik heb een vriendin met een Universitaire opleiding, maar die staat in een kledingwinkel en heeft het hartstikke naar der zin. Je hoeft geen hoge functie te hebben om gelukkig te kunnen zijn :)
Zo herkenbaar wat je zegt, ik heb dat soort 'stemmingwisselingen' altijd wel wat extreem gehad...
Lush <3 Ik ben gisteren begonnen met de boom, straks afmaken :j

@Mandyy: dat lijkt me ook heel spannend, en ook sowieso niet wijs als je naar zoiets alleen moet en nog weer in de auto moet ook enzo :+ Gelukkig mag hij toch mee..

Sterkte met afscheid nemen van de kat, ook al is het misschien beter zo, makkelijker wordt het er niet van :(:)

M'n vriend kwam donderdagavond weer thuis, toen was hij moe van het werken. Maar vrijdag toch de moed bij elkaar moeten rapen om hem te vertellen over het gesprek met de psycholoog. Vond het heel moeilijk en spannend. Gek toch eigenlijk, want als iemand me steunt is hij het wel.
Hij was niet verrast, hij zei dat hij het eigenlijk wel wist en dacht dat ik dat zelf eigenlijk ook wel wist... Nou uhm nee, of misschien ja maar....

Ik heb vandaag niet m'n dag voelde ik meteen al, meteen naar onrustig gevoel in m'n buik bij wakker worden. Al in tranen van huis. Slecht weer onderweg, toch maar tanken. Al die auto's die dan langs denderen en toen druk in de binnenstad, stap je uit de auto bij het werk zijn ze daar aan het boren/zagen... Dat is gewoon teveel dan meteen... En nu liepen er ook nog mensen op het dak...
Inmiddels wel weer wat rustiger, maar toch blijft dat nare gevoel -O-

Charlotte446

Berichten: 640
Geregistreerd: 01-04-16
Woonplaats: Randstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-20 11:19

Dat gaat heel goed Mandyy! Hij is sinds dit weekend weer thuis :D
Hij zag het zelf eerst niet zitten omdat hij nogal aan het schommelen was en niet van het infuus af kon blijven, zijn nieren konden dat niet aan. Toch ineens zo'n verbetering dat hij naar huis mocht. Hij heeft enorm genoten van Pakjesavond met zijn kleinkinderen <3 En nu vindt hij het prima dat hij thuis is :D

Vreselijk dat je naar de kaakchirurg moet := Ik ben gelukkig vrijdag goedgekeurd bij de tandarts :P
Moet je gewone kiezen of je verstandskiezen laten trekken? Ik heb mijn verstandskiezen jaren geleden laten trekken. Ik wilde echt niet, vond het doodeng. Viel uiteindelijk alles mee, alleen de verdoving is vervelend. Alleen de eerste ronde, extra verdoven voel je niet meer :')

Wat ontzettend rot van de kat :(:) Sterkte ermee, zal niet makkelijk zijn.

Goed dat je het zo snel aan je vriend hebt verteld Goldie :j Ik vind het ook lastig om zulke dingen aan mijn vriend te vertellen, wil hem niet teleurstellen en dat voelt dan zo. Fijn dat hij het al wist :) Maakt het voor jou misschien ook makkelijker om het te accepteren.

Rot zo'n dag :(:) Gelukkig voelde je je 's middags weer wat rustiger. Ik denk dat velen hier zo'n dag wel hebben gehad. Dan lijkt ook alles tegen te zitten.

Wij hebben gisteren het verlossende telefoontje van de bank gekregen, onze hypotheek is rond *\%/* *\%/*
Volgend jaar Juni gaan we verhuizen. Vind het prima, hopelijk ben ik dan nog beter/stabieler :P Had er niet aan moeten denken dat we al binnen 2 maanden hadden moeten verhuizen. Als iemand nieuwsgierig is wil ik de link wel pb'en :D

Heb wel dat ik al een tijdje bijzonder slecht in slaap kan vallen. Vannacht heb ik het weer 3 uur zien worden :O

Mandyy

Berichten: 30481
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Re: (Ex)- burnout lotgenoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-20 11:58

Wat fijn dat hij thuis is en het zo goed gaat Charlotte!
Goed nieuws over de hypotheek! Ik ben wel benieuwd naar de link!
Balen van je slaap. Misschien de spanning van je vader/hypotheek?

Ik moet verstandskiezen laten trekken.

Warboel
Berichten: 14683
Geregistreerd: 04-11-08
Woonplaats: Leiden

Re: (Ex)- burnout lotgenoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-20 20:04

Hier gaat het ff helemaal k*t...
gisteren op werk maakte ik een klein foutje waardoor ik ineens echt enorm moest huilen. Lieve collega gevraagd of hij even mee kon kijken met het oplossen, kon echt niet meer nadenken!
Vanochtend op werk kon ik ook ineens alleen nog maar huilen. Toen ik even wat rustiger was ben ik naar mn manager gelopen en gezegd “sorry maar het gaat vandaag echt niet” om vervolgens weer in een enorme huilbui uit te barsten. Ben naar huis gegaan en de hele middag geslapen.
Weet niet waar het ineens vandaan komt, zal denk ik wat te maken hebben met het ophogen van mn medicatie.
Heb dan nu maandag en dinsdag beide 5 uur gewerkt, ben daar zo doodmoe van! Pfff baal er echt enorm van -O-

Moirin

Berichten: 1368
Geregistreerd: 05-11-06
Woonplaats: Middelburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-20 21:29

Dikke knuffel Warboel! Ging het vandaag weer wat beter? Kan inderdaad goed met de bijwerkingen van de opgehoogde medicatie te maken hebben hoor. Maar het blijft kl*te en frustrerend.

Charlotte gefeliciteerd! Spannend hoor, verhuizen! Maar wel op een leuke manier! :D

Mandy succes bij de kaakchirurg! Fijn dat er nu toch iemand mee kan voor de steun. Ik keek er een paar jaar terug ook enorm tegenop maar het is mee meegevallen. Alleen de verdoving was wat minder prettig maar de ingreep viel mee. Had ook een heel aardige chirurg, dat scheelt ook.


Goldie herkenbaar hoor, dat alle drukte om je heen dan even te veel is. Overal geluid terwijl je zo'n behoefte hebt aan stilte. Ik heb noise canceling headphones, echt een top uitvinding! Mag hem ook opzetten van mijn baas als het te druk is om me heen, heel fijn. Nou was er het afgelopen halfjaar bijna niemand op kantoor maar toch :')
En ook dat gevoel dat je gewoon normaal wil zijn is heel herkenbaar. Soms ben ik het zo moe om altijd maar mijn leven aan te moeten passen aan wat ik blijkbaar aankan! Ik weet dat er tegen vechten averechts werkt, maar soms is het echt frustrerend.


Hier gaat het momenteel weer goed gelukkig. Als ik kijk wat ik nu allemaal doe met een groot project op het werk waar ik ook veel verantwoordelijkheid heb... Dat had ik begin van het jaar niet gedacht! Ben toch wel trots op mezelf.

Warboel
Berichten: 14683
Geregistreerd: 04-11-08
Woonplaats: Leiden

Re: (Ex)- burnout lotgenoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-20 21:57

Vandaag ietsje beter, heb wel een fijn gesprek gehad op werk en ook mn uren vol gemaakt vandaag (4 uurtjes). Maar voel me alsnog naar, heb enorme hoofdpijn, alles voelt zo “raar” alsof ik er niet helemaal bij ben en enorm achter loop ofzo.
Wilde misschien morgen de huisarts even bellen maar denk dat hij zegt dat ik de GGZ moet bellen omdat zij mn hoofdbehandelaren zijn nu. Maar dan moet ik gewoon de poli bellen en uitleggen enzo en blegh :\
Heb dinsdag mn laatste gesprek met de psycholoog, zie er wel tegenop om dan psycholoogloos te zijn omdat het er ook niet naar uitziet dat ik binnen een paar weken met de psycho educatie kan starten.
Ik overzie alles echt even totaal niet %) ben echt niks waard, wil alleen maar op bed liggen enzo. Met dat ik dit typ lopen er ook alweer tranen over mn wangen ;(

Fijn dat het goed gaat Moirin! Echt supertof dat het zo goed gaat met je project. Mag je zeker trots op zijn! <3

Amber_anne

Berichten: 6915
Geregistreerd: 09-04-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-20 09:15

Ik kom me ook melden als dat mag. Werk als tandartsassistente in een kleine praktijk. Sinds een maand ongeveer zit mijn collega van achter de balie 100% thuis. Daarvoor was ze al vaker afwezig. Ik vang die taken grotendeels op maar blijf natuurlijk ook assistent. De stress is dus torenhoog en de verantwoordelijkheid stapelt maar op.
Ik heb al jaren last van hoofdpijn en heb een verleden met paniek aanvallen. De afgelopen maand heb ik constant hoofdpijn waarvoor ik nu onder behandeling ben bij een fysio.

Afgelopen woensdag was ik helemaal op. Bij de eerste behandeling kreeg ik een paniek aanval waarvan ik de hele ochtend van slag ben geweest. In de pauze heb ik het er met collega's over gehad dat het niet goed ging. Na de pauze zag ik iets liggen wat ik was vergeten op de ruimen en het ging niet meer. Begon keihard te huilen, heb mijn baas uitgelegd dat de druk te hoog was en ben in de pauze ruimte een half uur gaan huilen. Daarna ben ik weer aan het werk gegaan. Voel vanuit werk een ontzettende druk om te komen omdat er te weinig mensen zijn. Maar het lukt niet, ik droom over werk, het gesprek thuis gaat ook vaak over mijn werk, ik denk er constant over. Maar in de privé sfeer kan ik nog best goed functioneren. Ik maak me gewoon zorgen of dit genoeg reden is om thuis te blijven of dat ik mentaal helemaal kapot moet zijn voordat het genoeg is.

Ik heb voor vandaag iig een afspraak staan bij de huisarts

Charlotte446

Berichten: 640
Geregistreerd: 01-04-16
Woonplaats: Randstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-20 11:44

Gefeliciteerd Mandyy *\o/*

Balen dat het k*t gaat Warboel. Klinkt alsof je emmer behoorlijk vol zit en alles de laatste druppel is. Dat niet kunnen nadenken (error) en na zoiets slapen is heel herkenbaar. Was voor mij een teken dat er iets moest veranderen. Je hebt wel een 'spannende' periode die eraan komt, laatste gesprek met je psych, starten met psycho educatie. Je medicatie verhoging zal ook niet meehelpen.

Dat het even niet kunnen overzien heb ik ook gehad. Bij mij werd dat beter toen alles in gang was en mee leek te vallen. Maarja, daar heb je nu niet zoveel aan.

Dikke knuffel :(:)

Zeker spannend Moirin :D Gelukkig duurt het nog een half jaar. In gedachte ben ik dan vast wel opgeknapt :')
Mooi dat het goed gaat. Leuk dat je trots op jezelf bent en bezig bent met een groot project! Hou vast en lekker van genieten :D

Natuurlijk mag dat Amber_anne :j
Klinkt alsof je behoorlijk wat stress erbij hebt gekregen. Een burn-out is voor iedereen anders en er is geen grens. Volgens mij is het bij een hoop wel zo dat je op een gegeven moment gewoon echt niet meer kan. Dat is niet uit te leggen, dat moet je ervaren. Ik heb een hele tijd (2 jaar) rondgelopen van ff doorbijten morgen zal beter zijn voordat ik letterlijk klapte. Toen was het op, ik kon niet meer (functioneren). Verstandig dat je naar de huisarts gaat, ik zou om een verwijzing naar een psycholoog vragen. Kan nooit kwaad om daar mee te praten. :(:)

Goldie

Berichten: 10450
Geregistreerd: 14-12-01
Woonplaats: Waarland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-20 13:06

@Moirin: Fijn dat het weer goed gaat met je :)

@Warboel: Herkenbaar gevoel wat je zegt Warboel :(:)
Dat uitleggen is zo naar, dat vind ik met de assistente van de huisarts al := Vervelend dat er geen overlap is of dat je meteen door kan...
Dikke knuffel voor jou, het is ook niet niks :*

Welkom Amber-anne, naar de huisarts gaan is sowieso een goed idee :j Wat een nare situatie ook dat je eigenlijk werk voor 2 doet nu.

Van harte gefeliciteerd Mandyy *\o/*

@Charlotte: super fijn dat je vader weer thuis is <3

Hier gaat het deze week ook niet zo lekker, maandag zei ik dat natuurlijk ook al. Ben deze week ook echt te ver over m'n grenzen gegaan. Gisteren ook eerder van werk naar huis gegaan, het ging niet. Toen ze ook nog in beton gingen boren was het helemaal klaar := Hele middag zitten janken...
Uitnodiging voor expertiseonderzoek is binnen, klinkt heftig/intensief...
Ook kreeg ik dinsdag de uitnodiging voor de therapiegroep, donderdag al. En zoveel informatie erbij en spanning en nog van alles. Tien heb ik lichtelijk in paniek/overstuur psycholoog gemaild, ze belde me toen terug <3 Afgesproken dat ik nu volgende week start, dan heb ik iets meer tijd om het te laten bezinken en alles even op orde te stellen voor mezelf want het was niet de bedoeling dat ik in paniek was hierom..

Leandra

Berichten: 1593
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-20 11:30

Gefeliciteerd Mandyy, spannend!

Warboel, klinkt niet fijn. Hopelijk gaat het weer wat beter. Snap dat het gek ik om straks psycholoog loos te zijn.

Welkom Amber-Anne. Hoe reageerde je baas?

Goldie, wat vervelend dat je nog zoveel last hebt. De omgeving met boren enz werkt daar ook niet aan mee.

Hier gaat het met ups en downs. Heb nu na ruim 5 weken nog steeds last van mijn stem en hoesten. Woensdag overleg gehad met de huisarts. Waarschijnlijk is het maagzuur dat tot mijn strottenhoofd komt en daar alles lekker irriteert. Dus nu extra pantoprazol en codeïne voor de nacht. Voordeel van de codeïne is dat is er ook lekker van slaa
Van mijn Mindful coach heb ik een opdracht gekregen. Maak een tekening of schilderij van een plek waar je het liefste zou willen zijn. Dus ben samen met mijn oudste dochter begonnen aan een groot schilderij. Ben zeker geen schildertalent en hij is nog lang niet klaar maar ben er best trots op :D Een huisje in de bergen in Oostenrijk.


Afbeelding

Amber_anne

Berichten: 6915
Geregistreerd: 09-04-18

Re: (Ex)- burnout lotgenoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-20 11:37

Wat een mooi idee dat je dat met dochter kan maken Leandra. Ziet er ook goed uit hoor!

Gister bij de huisarts alleen maar kunnen huilen, die adviseerde mij ook om 1 of 2 weken thuis te blijven iig om te kijken hoe het dan gaat. Kan pas half januari terecht bij de praktijk ondersteuner dus daar moet ik nog even op wachten. Gister ook weer bij de fysio geweest voor mijn hoofdpijn klachten en die vond het een goed idee om thuis te blijven, hij hoopt dat mijn lichaam dan ook even rust krijgt van de hoofdpijn, die wordt ook gedeeltelijk gecreëerd door mijn werkhouding namelijk.
Moet mijn baas nog een bericht sturen, zie er erg tegenop. Hij is niet erg meegaand en is in het verleden tegen collega's boos en beschuldigend uit de hoek gekomen bij een ziekmelding.

Mandyy

Berichten: 30481
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-20 18:25

Moirin daar mag je zeker trots op zijn!
Ik bedacht me door jouw bericht dat het bij mij met werk nu ook heel goed gaat (ondanks gigantische drukte).

Warboel hoe is het nu?

Goldie alvast veel succes deze week met de therapiegroep!

Leandra mooi schilderij! Leuke opdracht!

Amber_anne (helaas) welkom! :(:) Heb je je baas al een bericht gestuurd?

Bedankt voor de felicitaties.

Ik voel me vandaag erg onrustig door de persconferentie van vanavond. Op het werk was het druk en moest voor m'n gevoel privé ook van alles regelen door de extra maatregelen.
Ik vraag me veel dingen af (komen er op stal weer extra maatregelen, hoe zal het gaan met het werk van m'n vriend etc).

Amber_anne

Berichten: 6915
Geregistreerd: 09-04-18

Re: (Ex)- burnout lotgenoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-20 20:19

Wat vervelend om te horen Mandy, hoe gaat het met de rest hier met de maatregelen? Ik vond het vervelender dan ik had gedacht vandaag om in de drukke supermarkt te komen, kon me moeilijk oriënteren en raakte lichtelijk in paniek als ik mijn vriend kwijt was. Gelukkig ga ik maar 1 keer per week.

Mijn baas is het er niet mee eens en heeft ontzettend vervelende berichten gestuurd. Was erg van slag dit weekend. Heb aangeven dat ik met een bedrijfsarts wil praten en wacht nu tot ik daar meer over hoor, tot die tijd ga ik geen reactie geven op zijn berichten.

Charlotte446

Berichten: 640
Geregistreerd: 01-04-16
Woonplaats: Randstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-20 12:48

Goldy, ik denk dat we allemaal wel van die momenten hebben gehad dat we zulke dingen niet kunnen hebben :(:) Fijn dat je psycholoog zo snel heeft gereageerd :D Klinkt als een toppertje!

Vervelend dat je nog steeds last hebt van je stem Leandra, hopelijk ben je er snel vanaf! Wat een leuke opdracht van je coach :D Klinkt alsof je er plezier in hebt gehad :D

Amber_anne, als jij je ziek voelt en de huisarts adviseert om 1/2 weken thuis te blijven kan je je gewoon ziek melden en hoef je je verder niet te verantwoorden bij je werkgever. Ze mogen niet eens vragen wat je hebt, alleen of je in kunt schatten wanneer je aan het werk kan. Weet ik niet is dan ook een antwoord. Laat je niet opjagen, ik had ook zo'n ***. Heel onprofessioneel en wettelijk gezien mag dat niet eens.

Mandy, rot dat je je zo onrustig voelt door de persconferentie. Is het nu achteraf iets beter?
Ik had ook een ietwat onrustig gevoel ondanks dat het voor mij niks verandert. Ja online bestellen ipv in de fysieke winkel kopen.

Mandyy

Berichten: 30481
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Re: (Ex)- burnout lotgenoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-20 13:29

Amber_anne kan je vriend de boodschappen niet doen? Is voor jou beter en nu samen naar de supermarkt is ook niet handig.
Vervelend van je werk.

Charlotte ik weet nog niet wat voor gevolgen het heeft (op stal en voor het werk van m'n vriend), dus de onrust is er nog. ;)

Leandra

Berichten: 1593
Geregistreerd: 06-01-03

Re: (Ex)- burnout lotgenoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-20 03:38

Lieve allemaal,

Ik wens jullie hele fijne kerstdagen!

Moirin

Berichten: 1368
Geregistreerd: 05-11-06
Woonplaats: Middelburg

Re: (Ex)- burnout lotgenoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-20 10:39

Dankjewel!

Fijne kerst allemaal <3

Mandyy

Berichten: 30481
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-20 10:40

<|- Fijne dagen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-20 12:28

Fijne Kerst iedereen <|-
Hopelijk kan iedereen er toch een beetje van genieten.


Al ruim een jaar geleden dat ik in dit topic kwam, raar zeg .. Het voelt nog als gisteren.
Ben niet altijd actief, lees vooral mee, maar het is toch een gekke gedachte dat het al een jaar geleden is allemaal. Zelfs in een jaar waar alles stil lijkt te staan en je niks kan vliegt de tijd...

Warboel
Berichten: 14683
Geregistreerd: 04-11-08
Woonplaats: Leiden

Re: (Ex)- burnout lotgenoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-20 13:13

Afbeelding

Hele fijne dagen allemaal, hopelijk kunnen we ondanks alles er toch van genieten! <3

Goldie

Berichten: 10450
Geregistreerd: 14-12-01
Woonplaats: Waarland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-20 15:26

Oooh die foto <3

Iedereen fijne kerstdagen, hopelijk lukt het toch om er van te genieten <|-

Leandra

Berichten: 1593
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-20 19:59

Dank jullie wel allemaal. Dat we volgend jaar een goed jaar hebben naar herstel.

Warboel, Wat wordt Otje groot zeg! Mooie hond!

Warboel
Berichten: 14683
Geregistreerd: 04-11-08
Woonplaats: Leiden

Re: (Ex)- burnout lotgenoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-20 23:56

Ja ze wordt echt enorm :Y) deze vergelijkingsfoto heb ik gemaakt toen we haar een half jaar hadden in november:
Afbeelding

Overigens gaat het hier nog helemaal niet lekker, heb wel gisteren op advies van de huisarts nog maar weer een keer bloed laten prikken en hij doet deze keer een wat uitgebreider onderzoek. De winkel is nu dicht ivm de lockdown, er zijn wel elke dag gewoon mensen aan het werk maar ik heb even de vrijheid genomen om even niet te werken. Ik heb nu afgesproken dat ik 1x per week even langskom om niet het contact te verliezen. Merk echt dat mn batterijtje weer enorm leeg is, gisteren was ik dan om 10:00 uit bed om bloed te gaan prikken maar was zo moe dat ik weer terug erin gegaan ben en tot 15:00 geslapen heb :=

Maarja de huisarts zei ook, geef er nou maar aan toe want nu heb je de mogelijkheid ook even met de lockdown zonder dat je weer een hele discussie met de bedrijfsarts hoeft te voeren.

Vind het echt heel lastig, ik wil me natuurlijk heel erg graag beter voelen maar het lukt gewoon niet. Ik probeer gezond te eten, voldoende te bewegen, ben enorm geminderd met suikers... weet het gewoon niet zo goed meer en ik vind het ook steeds moeilijker om naar de toekomst te kijken en vraag me steeds vaker af waar ik het allemaal voor doe en of het nog wel nut heeft.
Had vanochtend ook even kerst crisis, had een superleuk setje kleding klaargelegd.. paste ik het jurkje niet meer. Echt ik heb gejankt, wat voelde ik me een lui dik vet varken zeg. Gelukkig vier ik morgen kerst bij de buurvrouw en hebben we als dresscode onesie of huispak afgesproken _O-

Verder vandaag wel een fijne dag gehad bij mn ouders, heb met mn moeder samen een zes gangen diner gekookt maar man ik heb weinig energie. Tussendoor nog maar even een dutje gedaan op de bank. Maar het eten was gelukkig heerlijk :) en zelfs nog met zn vieren + Otje wezen wandelen, wat voor mn vader echt een overwinning is want die haat wandelen _O-