schurende dijen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
fargo
Berichten: 11918
Geregistreerd: 24-11-05
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-19 13:49


xrobbiee

Berichten: 300
Geregistreerd: 16-12-14
Woonplaats: Noord Holland

Re: schurende dijen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-19 14:15

Ik heb een broekje van de Hema. Werd geloof ik corrigerend broekje genoemd maar dat doet het niet dus je kan gewoon blijven ademen, super dun en is bij mij precies lang genoeg om over mijn dijen heen te komen. Knipte eerst altijd leggings af maar dat is warmer en die rollen omhoog.

Anastasia24

Berichten: 2706
Geregistreerd: 07-10-17
Woonplaats: 'T mooie zuiden.

Re: schurende dijen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-19 14:37

Ik draag geen jurken\rokken. Heb ze niet eens. Maar als ik met een kort broekje hardloop, schuren mijn benen ook. Ik gebruik gewoon babyolie, :Y) . Mijn huid irriteert in ieder geval niet meer, dus misschien is het ook wat voor jullie, :o

DideH
Berichten: 6998
Geregistreerd: 21-03-13

Re: schurende dijen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-19 21:58

Ik liep 2 jaar terug van die katoenen broekjes bij de H&M tegen het lijf, zijn niet zo lang (maar wel net lang genoeg voor het schuurprobleem), dus komen niet onder mn jurkjes uit. Ideaal!

Alleen korte broekjes is ander verhaal. Ben nu wel wat afgevallen t.o.v. voorgaand jaar dus merk dat dat probleem een stuk minder is. Helemaal weg gaat het niet, omdat ik altijd wel forse gespierde bovenbenen en dijen heb gehad :j

san4nie
Berichten: 3563
Geregistreerd: 13-12-09
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-19 22:03

xrobbiee schreef:
Ik heb een broekje van de Hema. Werd geloof ik corrigerend broekje genoemd maar dat doet het niet dus je kan gewoon blijven ademen, super dun en is bij mij precies lang genoeg om over mijn dijen heen te komen. Knipte eerst altijd leggings af maar dat is warmer en die rollen omhoog.


Heb ik ook. Heb niet het idee dat dat extra warm of zweterig is.

marleen_88

Berichten: 14051
Geregistreerd: 21-05-04
Woonplaats: Onder het kanaal.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-19 22:03

Ik gebruik mannenboxers, katoen erg prettig.

Ik heb ooit iets gehoord over roldeo, op je dijen rollen. Nooit geprobeerd trouwens.

Iris82

Berichten: 39849
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Tilburg

Re: schurende dijen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-19 22:40

Ik vind die broekjes van de Hema veel te warm.

Selka
Berichten: 8460
Geregistreerd: 15-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-19 22:47

Franciee schreef:
Een vriendin van mij zweert bij Smoovall!


Bedankt voor de tip. Het helpt fantastisch! 1x sprayen en ik kan er heel de dag mee doen. Niks kapot :D

Moska

Berichten: 3393
Geregistreerd: 04-01-05
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-19 22:52

Ik gebruik vaak For her, huidbalsem voor vrouwen. Een roze stick.

Orsje

Berichten: 876
Geregistreerd: 10-01-06
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-19 23:29

Ik gebruik baby olie! Even goed insmeren en je kunt er een tijdje tegenaan! Heb een klein flesje in de tas mee zodat ik altijd bij kan smeren wanneer nodig.

Blazy
Berichten: 1527
Geregistreerd: 10-08-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-19 06:43

antje_vip schreef:
Golden_Angel schreef:
Wat een gigantische zielige neerbuigende opmerking. Ik hoop dat mensen als jij toch ooit een keer in de spiegel gaan kijken. En dan even heel heel Heel goed nadenken over wat voor misselijkmakend persoon je bent naar anderen :Y)


Anoniem schreef:
Wat een kortzichtige, onaardige, neerbuigende, misselijke poedersuiker reactie is dit van jou.
Jouw reactie doet mij denken aan van die zinloze Facebookruzies. Rellen om het rellen?
Voor jouw informatie kun je ook met maatje 34 bovenbenen hebben die tegen elkaar wrijven hoor.


Ashleytjuhh schreef:
[
wat is dit nou weer voor uitspraak 8)7 ook mensen met maat 34 hebben hierlast van... wellis waar minder maar ook die ja



Jéétje wat een hysterische reacties omdat iemand oppert om af te vallen :') Stel je voor zeg...

Ik haak hier toch even op in
Ik vond het een neerbuigende opmerking
Ik heb maatje 38, had maatje 34
Helaas medicijnen doen ook een hoop zowel wb zweten als gewicht .
Desondanks probeer ik toch weer naar maatje 36 te gaan maar het overmatig zweten gaat daarmee echt niet weg

Suzanne F.

Berichten: 49212
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-19 07:39

san4nie schreef:
xrobbiee schreef:
Ik heb een broekje van de Hema. Werd geloof ik corrigerend broekje genoemd maar dat doet het niet dus je kan gewoon blijven ademen, super dun en is bij mij precies lang genoeg om over mijn dijen heen te komen. Knipte eerst altijd leggings af maar dat is warmer en die rollen omhoog.


Heb ik ook. Heb niet het idee dat dat extra warm of zweterig is.


Ik ook. Werkt prima. Word niet afgekneld ofzo en zit fijn.

MarliesV

Berichten: 15191
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Hellendoorn

Re: schurende dijen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-19 15:49

Broekjes (shaping maar dat doet het dan weer niet) van de Kruidvat werken hier top. Van het ondergoed merk Anni Rolfi wat zij verkopen.
Zijn niet dik en blijven ook goed zitten. Ik ben buikig en heb dat ze snel naar beneden rollen, deze hebben dat niet.

JoT

Berichten: 4009
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Den Haag

Re: schurende dijen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-19 09:43

Ik heb die deo-truc geprobeerd, Odorex Marine Fresh dus en dat werkte voor geen meter. Bij mij niet althans, na een half uurtje was het effect alweer weg.

Volgende probeersel; dat spul van Decathlon.

pien2010
Berichten: 1980
Geregistreerd: 05-11-11
Woonplaats: Overijssel

Re: schurende dijen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-19 10:13

Ik heb de creme van decathlon gekocht (linkje staat 2 pagina's terug geloof ik) en voor mij werkt ie geweldig! 1x smeren en ik kan een hele middag lopen :D

Anoniem

Re: schurende dijen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-19 10:16

Ik heb nu dit gesprayd:
Afbeelding

Ben benieuwd of het helpt. Ik zit onder de littekens door schuren, ook toen ik gewoon slank was (helaas medicatie +40 kilo, nu de helft er alweer af gelukkig en hard onderweg naar de rest) omdat mijn bovenbenen ongunstig zijn qua bouw.

Morrie

Berichten: 22311
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-19 10:20

JoT schreef:
Ik heb die deo-truc geprobeerd, Odorex Marine Fresh dus en dat werkte voor geen meter. Bij mij niet althans, na een half uurtje was het effect alweer weg.

Volgende probeersel; dat spul van Decathlon.

ik heb de odorex 0% geprobeerd en dat werkt prima bij mij!

Amethyst_

Berichten: 3112
Geregistreerd: 13-02-05
Woonplaats: Emmer-Compascuum

Re: schurende dijen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-19 11:02

Ik hoorde op tv over een nieuw merk deo; Borotalco. Ik dacht, daar zit microtalk in (zeggen ze), dat kon dan ook nog wel eens werken toch? Maar eens proberen.

MelanieB

Berichten: 25869
Geregistreerd: 06-08-06
Woonplaats: Lathum (GLD)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-19 11:09


JoT

Berichten: 4009
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Den Haag

Re: schurende dijen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-19 11:14

Ik heb zojuist de creme van Decathlon besteld. Heeft iemand ook ervaring met de stick? Doet die echt precies hetzelfde als de tube?

Morrie

Berichten: 22311
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-19 12:19

MelanieB schreef:
Voor de smoovall mensen; een veel goedkoper alternatief.
https://mommytobe.nl/personal/odorex-sc ... ovenbenen/

Gaat hier dan idd om de Odorex 0%
Dichtbij sprayen, uitsmeren en gaan.
Werkte hier de hele dag en avond.

die bedoelde ik een stukje hierboven.
Werkt bij mij super, beter dan Vevina, talkpoeder, baby-olie, korte legging, heb al van alles geprobeerd.
Ik heb vooral 's nachts last, dan krijg ik het veel te warm (opvliegers) en plakken mijn benen pijnlijk aan elkaar. Met die Odorex geen last meer!

Anoniem

Re: schurende dijen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-19 12:28

Die Smoovall helpt ook tegen schurende bandjes van slippers. Laatst op vakantie had iemand het mee en echt ideaal. Op je voet smeren en klaar.. Ik heb alleen op vakantie last van schurende benen en dan smeer ik er vaak gewoon ff zonnebrand olie tussen :')