En dan staat je leven ineens op zijn kop.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
quera

Berichten: 13893
Geregistreerd: 10-02-05
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-19 18:45

dito schreef:
AAA die kippies.... heerlijk!! Ontspannend ook!
Red je het niet meer om uit bed te komen? Kost je dat teveel energie?
Wat superleuk dat je dochter blijft slapen! Tof dat dat kan!

Toilet, douchen en eten doe ik wel. Maar kost enorm veel energie

quera

Berichten: 13893
Geregistreerd: 10-02-05
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-19 18:46

Suzanne F. schreef:
Wat leuk die kippies. Zijn die van de hospice zelf?

De witte wel, die andere zijn aan komen lopen

LiannePuthzy

Berichten: 6985
Geregistreerd: 10-05-13

Re: En dan staat je leven ineens op zijn kop.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-19 18:48

Kippetjes <3
Mijn kaartje is ook onderweg, ik wist eigenlijk niet zo goed wat ik er op moest zetten

Destination
Berichten: 12744
Geregistreerd: 17-10-07
Woonplaats: Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-19 18:49

Hier ook een stille meelezer en wat heb ik een bewondering voor je kracht! Ik heb (bijna) al je berichten gelezen en je blijft positief en sterk _/-\o_ Gelukkig bevalt de kamer je goed en hopelijk kan je wat beter slapen vannacht.

quera schreef:
Suzanne F. schreef:
Wat leuk die kippies. Zijn die van de hospice zelf?

De witte wel, die andere zijn aan komen lopen

Voor je het weet heb je een hele kinderboerderij voor je raam _O- Morgen wordt je wakker met het geluid van een geit.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-19 18:49

LiannePuthzy schreef:
Kippetjes <3
Mijn kaartje is ook onderweg, ik wist eigenlijk niet zo goed wat ik er op moest zetten

Hier ook , kaart uitzoeken was al een klus en dan de tekst ..

pien_2010

Berichten: 43273
Geregistreerd: 08-12-10
Woonplaats: Limousin

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-19 19:00

quera schreef:
saskiakefie schreef:
Vervelend dat je vannacht steeds wakker werd gemaakt. Hopelijk wordt dat aankomende nacht beter. Hoe gaat het mentaal? Ben niet (erg) bang? Kan me dat zo voorstellen..

Nee, bang voor de dood ben ik niet, bang om de meiden niet op te zien groeien..


Had mijn vriendin ook. Klopt ook zo totaal niet. We spraken indertijd over alle facetten van haar uitgezaaide borst kanker, behalve hierover. Dat was te erg, kon ze niet en begreep ik zo goed.
Vind dat ook het ergste voor jullie ;(

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 101731
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Re: En dan staat je leven ineens op zijn kop.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-19 19:05

Heb je vandaag al kaartjes gehad? :D

BigOne
Berichten: 38252
Geregistreerd: 03-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-19 19:20

quera schreef:
saskiakefie schreef:
Vervelend dat je vannacht steeds wakker werd gemaakt. Hopelijk wordt dat aankomende nacht beter. Hoe gaat het mentaal? Ben niet (erg) bang? Kan me dat zo voorstellen..

Nee, bang voor de dood ben ik niet, bang om de meiden niet op te zien groeien..


:(:)

Kaitlyn

Berichten: 9726
Geregistreerd: 04-06-06
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-19 19:34

Ailill schreef:
Ik moest hier zo vreselijk hard om lachen, ik hoop jij ook Roby :')

[ [url=m/dvBmKT.jpg]Afbeelding[/url] ]


Een lachstuip icm gekneusde ribben is niet zo’n succes. :')


Pfff Roby, dat lijkt mij inderdaad het moeilijkste. Je kindjes achterlaten. ;(

Mo_86

Berichten: 1236
Geregistreerd: 10-02-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-19 19:48

Rebecca schreef:
LiannePuthzy schreef:
Kippetjes <3
Mijn kaartje is ook onderweg, ik wist eigenlijk niet zo goed wat ik er op moest zetten

Hier ook , kaart uitzoeken was al een klus en dan de tekst ..


Hier hetzelfde. Al drie dagen zoekende naar een kaart die niet truttig is, niet deprimerend, wel grappig en met kleur is en passend. Sterkte-kaarten zijn vaak of nietszeggend, of er staat ‘beterschap’ op (ja, als dat nou eens zou kunnen) of ze zijn zó deprimerend dat je er gratis een depressie bij krijgt. Zag er een van Rumag met ‘k*tzooi.’ maar die is weer een ander uiterste :') Dekt wel de lading. En dan nog bedenken wat je er op moet zetten...

Wat superleuk dat je kippies hebt en dat je vanavond slaapfeestje hebt Roby, veel plezier alvast!

luuntje

Berichten: 13972
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Nieuw-Vennep

Re: En dan staat je leven ineens op zijn kop.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-19 20:17

Aanhaakbed is er dus precies op tijd voor je meidenavond.
Veel plezier en knuffel ze.

Je meisjes niet zien opgroeien, lijkt mij vreselijk.
Ik kan mij niet indenken hoe het is om in jouw schoenen te staan.

Ik hoop oprecht dat er een hemel is en je ze af en toe kan bezoeken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-19 20:20

Ik wil toch nog even reageren voor het misschien te laat is en ik zit met ach had ik nou maar iets gezegd.
Niet dat ik goed weet wat ik moet zeggen.. Ik ben niet zo heel actief meer op Bokt maar jou topic is één die me altijd bij blijft, toen ik vanmiddag dus het topic weer zag en terug probeerde te lezen maar heel veel pagina's zag met sterkte etc schrok ik heel erg, heb toen toch maar jou berichten aangeklikt om alleen jou updates van de laatste weken te lezen en moest toen toch even slikken.
Heb alles van de laatste tijd terug gelezen en had een enorme brok in m'n keel.
Weet niet of ik ooit eerder heb gereageerd maar ik kan er gewoon niet bij hoe oneerlijk dingen kunnen zijn, je bent zo jong, je zou nog een heel leven voor je moeten hebben, met je gezinnetje..
Confronterend is het ook wel, vanochtend zat ik zelf nog bij de dokter ivm een langdurige blessure die niet over wil gaan en zei ik tegen haar ik ben 29 ik wil gewoon m'n dingen kunnen doen zonder pijn, heb nog een heel leven voor me..
Daarna jou topic tegen komend en even het besef krijgen dat jij , iets jonger dan dat ik ben zelfs, dat ook zou moeten hebben, nog een heel leven voor je.

Ik heb er echt geen woorden voor, vind het zo intens verschrikkelijk, kan niet begrijpen waarom/waaraan jij dit verdiend, ik ken je dan niet maar je bent op mij altijd over gekomen als een ontzettend leuk, gezellig, vrolijk mens met ontzettend veel liefde voor de mensen om haar heen en zelfs heel positief ondanks de situatie.
Ik vind het oneerlijk en het breekt m'n hart dat je nu bent aangekomen op dit punt, in een hospice..
Als wij bokkers toch iets zouden kunnen doen voor jou om je nog minstens 10 jaar te geven zouden wij of ik in ieder geval dat zonder twijfel voor je doen..

Ik wil je ontzettend veel sterkte wensen, een dikke knuffel toesturen en veel kracht |( :(:) :*

Giolli
Zeg maar Ber!

Berichten: 19226
Geregistreerd: 17-11-07

Re: En dan staat je leven ineens op zijn kop.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-19 20:25

Annet Dottie wat een mooi bericht. :(:) :+:
Ik wist ook niet goed wat te reageren of überhaupt.. er is al zoveel gezegd en zo weinig wat de lading dekt.
Je hebt een mooi bericht geschreven.

Mo_86

Berichten: 1236
Geregistreerd: 10-02-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-19 20:41

Annet_Dottie schreef:
Ik wil toch nog even reageren voor het misschien te laat is en ik zit met ach had ik nou maar iets gezegd.
Niet dat ik goed weet wat ik moet zeggen.. Ik ben niet zo heel actief meer op Bokt maar jou topic is één die me altijd bij blijft, toen ik vanmiddag dus het topic weer zag en terug probeerde te lezen maar heel veel pagina's zag met sterkte etc schrok ik heel erg, heb toen toch maar jou berichten aangeklikt om alleen jou updates van de laatste weken te lezen en moest toen toch even slikken.
Heb alles van de laatste tijd terug gelezen en had een enorme brok in m'n keel.
Weet niet of ik ooit eerder heb gereageerd maar ik kan er gewoon niet bij hoe oneerlijk dingen kunnen zijn, je bent zo jong, je zou nog een heel leven voor je moeten hebben, met je gezinnetje..
Confronterend is het ook wel, vanochtend zat ik zelf nog bij de dokter ivm een langdurige blessure die niet over wil gaan en zei ik tegen haar ik ben 29 ik wil gewoon m'n dingen kunnen doen zonder pijn, heb nog een heel leven voor me..
Daarna jou topic tegen komend en even het besef krijgen dat jij , iets jonger dan dat ik ben zelfs, dat ook zou moeten hebben, nog een heel leven voor je.

Ik heb er echt geen woorden voor, vind het zo intens verschrikkelijk, kan niet begrijpen waarom/waaraan jij dit verdiend, ik ken je dan niet maar je bent op mij altijd over gekomen als een ontzettend leuk, gezellig, vrolijk mens met ontzettend veel liefde voor de mensen om haar heen en zelfs heel positief ondanks de situatie.
Ik vind het oneerlijk en het breekt m'n hart dat je nu bent aangekomen op dit punt, in een hospice..
Als wij bokkers toch iets zouden kunnen doen voor jou om je nog minstens 10 jaar te geven zouden wij of ik in ieder geval dat zonder twijfel voor je doen..

Ik wil je ontzettend veel sterkte wensen, een dikke knuffel toesturen en veel kracht |( :(:) :*


Dit bedacht ik mij dus ook laatst: was het maar mogelijk dat je een maand van jezelf aan iemand anders kon geven, ik denk dat iedereen hier dat meteen had gedaan, ik ook. Zo jammer dat het zo niet werkt...

pien_2010

Berichten: 43273
Geregistreerd: 08-12-10
Woonplaats: Limousin

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-19 20:55

Citaat:
Dit bedacht ik mij dus ook laatst: was het maar mogelijk dat je een maand van jezelf aan iemand anders kon geven, ik denk dat iedereen hier dat meteen had gedaan, ik ook. Zo jammer dat het zo niet werkt...


Te jammer dat het zo niet werkt helaas....1 maand of Langer.....ik heb dit zo vaak gedacht de laatste maanden....ik en veel anderen zijn al zo oud ......kan best al iets vanaf

Jespri

Berichten: 9637
Geregistreerd: 24-11-06
Woonplaats: Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-19 21:05

moonfish13 schreef:
Wauw is dat op de laatste foto je vader?
Wat lijken jullie bizar veel op elkaar zeg.
Geniet van je logeerpartijtje vannacht, wat een fijn plekje zeg.
En kippies. <3



Dat eerste wilde ik ook zeggen!

Wat een heerlijke plek en wat fijn dat je dochter vanavond bij je slaapt. Geniet ervan. <3

Aranel
Berichten: 20200
Geregistreerd: 09-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-19 21:20

AnnetDottie mooi geschreven.

Ik weet ook niet zo goed wat ik moet zeggen in deze situatie. Behalve dat ik je echt zo knap en sterk vind.
In al je berichten zie ik vooral de liefde voor je mooie dochters, en dat je ze niet gaat zien opgroeien is zo oneerlijk..

Ik geloof niet in God of een hemel maar door deze situatie hoop ik stiekem dat ik helemaal fout zit wat dat betreft.

DeBuurvrouw
Berichten: 506
Geregistreerd: 04-07-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-19 21:21

Wat maak je het goed zo , ook al is de toekomst zo zwart. Wat knap en goed dat je zo positief blijft, je maakt het beste ervan en dat zullen je dochters,man en naasten herinneren. <3

Die kippen zijn hilarisch :P gezellige afleiding.

Morris

Berichten: 3445
Geregistreerd: 04-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-19 21:22

Ik denk ook, ok topic over stro korrels...leuk ....
Maar waar gaat het nu over ....
Jemig jij bent bezig met de dood...ik kan er niet over uit. De dood hoort pas bij 80+ Ofzo.

Sizzle

Berichten: 35691
Geregistreerd: 21-04-06
Woonplaats: Zwitserland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-19 21:32

Een nichtje van mijn man is ook aan borstkanker overleden toen ze nog heel jong was. Haar jongste kindje was zelfs nog maar net kort ervoor uit de couveuze (te vroeg geboren) toen ze de diagnose kreeg. Ik kende haar nog niet echt goed maar voelde me toen echt lamgeslagen op de begravenis. Het hele idee dat het zomaar over kan zijn. Toen kwam jouw topic en dat hele gevoel kwam weer boven. Afgelopen zomer kreeg een directe collega die hoogzwanger was ook dezelfde diagnose. De baby is vervroegd gehaald om met chemo te kunnen starten.
Het maakt me weer bewust om het leven te leven alsof het je laatste dag is.
„Leef met volle teugen“ inderdaad. Ik kende het lied niet voor jouw topic kwam, maar het is prachtig.

Het leven is zo verschrikkelijk oneerlijk. Ik wens je nog een goede tijd voor mooie herinneringen. Voor je kinderen en je man zul je altijd een speciaal plekje in hun hart houden <3

Ik ben niet gelovig, maar ik zeg altijd dat het eeuwige leven de herinneringen zijn aan de glimlach die je achterlaat.
Die glimlach van jou is onuitwisbaar!

IMJ

Berichten: 14685
Geregistreerd: 29-07-05
Woonplaats: Ergens in het midden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-19 21:46

quera schreef:
saskiakefie schreef:
Vervelend dat je vannacht steeds wakker werd gemaakt. Hopelijk wordt dat aankomende nacht beter. Hoe gaat het mentaal? Ben niet (erg) bang? Kan me dat zo voorstellen..

Nee, bang voor de dood ben ik niet, bang om de meiden niet op te zien groeien..

Dit kan ik me zo goed voorstellen..

Maar je meisje bij je vannacht.. oh man wat genieten!
Ik vind het het fijnste wat er is, dat lieve slapende toetje naast je!
Daar slaat mijn onderschrift ook op..

Hopelijk hebben jullie een goede nacht samen!

quera

Berichten: 13893
Geregistreerd: 10-02-05
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-19 22:02

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


En nu zelf ook slapen

Siers83

Berichten: 7348
Geregistreerd: 04-08-07
Woonplaats: Oudeschild, Texel

Re: En dan staat je leven ineens op zijn kop.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-19 22:03

Oh wat ziet dit er fijn uit. Slaap lekker beide

IMJ

Berichten: 14685
Geregistreerd: 29-07-05
Woonplaats: Ergens in het midden!

Re: En dan staat je leven ineens op zijn kop.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-19 22:04

Och... wat mooi..

LiannePuthzy

Berichten: 6985
Geregistreerd: 10-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-19 22:08

Slaap lekker beide