En dan staat je leven ineens op zijn kop.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Amado
Berichten: 1328
Geregistreerd: 22-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-19 09:24

En ook ik had hetzelfde gevoel als de bokkers hierboven.. En mocht dat zo zijn dan hoop ik dat je een fijne reis hebt lieve Roby ❤️

jesito
Berichten: 12806
Geregistreerd: 14-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-19 09:25

Zo heftig dit. Maar ook zo mooi hoe iedereen dan meeleeft.

Iemand had m al geplaatst het liedje van Kensington Uncharted.
Laatst was dit op de radio toen ik in de auto zat en moest aan Roby en dit topic denken.
Dat is zo'n liedje waarbij die gedachte steeds terug zal komen.
Dus lieve Rob, je leeft voort.

Slaap nu maar en heel veel sterkte voor je man en kinderen en je familie.

Blue_Eyes

Berichten: 20354
Geregistreerd: 17-07-07
Woonplaats: Zuid

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-19 09:27

Ook ik was rond die tijd wakker vannacht... het zal toch niet Ro? Heel Bokt wakker voor jou. En terecht als dat zo is ;)
Slaap lekker meisje.

MarliesV

Berichten: 15188
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Hellendoorn

Re: En dan staat je leven ineens op zijn kop.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-19 09:29

Dag lieve Roby, dat je reis rustig (is) mag verlopen en dat je voor altijd voortleeft in de mensen die je lief hebben. Je hebt een stempel op heel veel levens gedrukt, die onuitwisbaar is.

Pauline
Berichten: 12188
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-19 09:30

Blue_Eyes schreef:
Ook ik was rond die tijd wakker vannacht... het zal toch niet Ro? Heel Bokt wakker voor jou. En terecht als dat zo is ;)
Slaap lekker meisje.

Hier idem.. dat zou wat zijn zeg. En hoe terecht inderdaad.

Olympia

Berichten: 55601
Geregistreerd: 17-11-03
Woonplaats: Delluft

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-19 09:31

Dat liedje van Kensington deed mij meteen aan Roby denken toem ik het vorige week voor het eerst hoorde.

Denise_Storm

Berichten: 2370
Geregistreerd: 29-01-14
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-19 09:32

Blue_Eyes schreef:
Ook ik was rond die tijd wakker vannacht... het zal toch niet Ro? Heel Bokt wakker voor jou. En terecht als dat zo is ;)
Slaap lekker meisje.


Inderdaad, het zal toch niet... Ik kwam maar niet in slaap, heb zolang liggen draaien. Rond 3’en heb ik voor het laatste op de wekker gekeken en daarna in slaap gevallen...

<3

Siggislief

Berichten: 13963
Geregistreerd: 04-10-04
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-19 09:33

Y;(

pien_2010

Berichten: 43270
Geregistreerd: 08-12-10
Woonplaats: Limousin

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-19 09:34

Laten we gewoon rustig en sereen afwachten en niet speculeren. Het is niet niets voor de familie en laat hen maar bepalen als Roby is overleden........hoe en wanneer zij het een en ander naar buiten gaan brengen.
Social media lijkt me nu niet bepaald de 1ste zorg voor hen.

BertBaley

Berichten: 6824
Geregistreerd: 21-07-06
Woonplaats: 's-Gravenzande , Zuid-Holland.

Re: En dan staat je leven ineens op zijn kop.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-19 09:36

Ook ik ken je niet maar vind dit zo vreselijk oneerlijk!!! Voor je jonge kindjes, je man, je familie..

Ontzettend veel sterkte gewenst, dat je je rust mag vinden.. Y;(

tiwi1969

Berichten: 7636
Geregistreerd: 04-04-10
Woonplaats: in een huis met een tuintje

Re: En dan staat je leven ineens op zijn kop.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-19 09:40

Ook ik was rond 3 uur wakker, maar het is niet zo gek dat je onrustig slaapt met Roby in je hoofd en hart. Het maakt ook niet uit zolang Roby maar rustig slaapt en geen pijn meer heeft.

Ze vliegt op haar tijd en dat is goed...

Caresse07

Berichten: 9403
Geregistreerd: 19-02-07
Woonplaats: Bij Flipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-19 09:43

Ik heb van kwart voor 3 tot zeker 4 uur, kwart over 4 wakker gelegen vannacht.

Maar inderdaad veel aan mijn hoofd dus ga er niet vanuit dat het met Roby te maken heeft.

Xanthippe

Berichten: 1723
Geregistreerd: 02-12-08
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-19 09:46

Roby, ik ken je niet, maar door dit topic en de openheid waarmee je schrijft, heb ik het gevoel toch een beetje.
Het grijpt me onwijs aan, veel meer dan ik ooit had kunnen denken.
Ik heb vanmorgen de laatste 10-15 pagina's in 1 ruk bijgelezen en heb mijn kinderen, van nu dezelfde leeftijd als die van jou toen jij je topic opende, extra hard geknuffeld, gekust en gezegd dat ik ze zo ongelooflijk graag zie.
Het is zo onwezenlijk, dat het jou niet gegund is om ze te zien opgroeien. Zo onwezenlijk dat het jou niet gegund is om zorgeloos oud te worden.
Ik wens je rust, geen pijn meer en een deken van liefde over je heen. Je hebt het meer dan verdiend.
Rust zacht <3 Y;(

Pauline
Berichten: 12188
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-19 09:52

pien_2010 schreef:
Laten we gewoon rustig en sereen afwachten en niet speculeren. Het is niet niets voor de familie en laat hen maar bepalen als Roby is overleden........hoe en wanneer zij het een en ander naar buiten gaan brengen.
Social media lijkt me nu niet bepaald de 1ste zorg voor hen.

Heb je gelijk in.

Veriye

Berichten: 2392
Geregistreerd: 28-04-14
Woonplaats: Eerbeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-19 09:57

pien_2010 schreef:
Laten we gewoon rustig en sereen afwachten en niet speculeren. Het is niet niets voor de familie en laat hen maar bepalen als Roby is overleden........hoe en wanneer zij het een en ander naar buiten gaan brengen.
Social media lijkt me nu niet bepaald de 1ste zorg voor hen.


Mee eens pien!
Ik wens jou een goede en rustige laatste reis, Roby! Ik heb je per pb al bedankt voor wat je betekende voor mij met jouw topic! Maar hier ook nog eens bedankt! Y;(

Anoniem

Re: En dan staat je leven ineens op zijn kop.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-19 10:02

Y;( Dat je laatste reis een fijne reis mag zijn.

Patricia
Berichten: 1044
Geregistreerd: 11-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-19 10:06

Vanmorgen, iets voor half negen. Kinderen in de auto, op weg naar school.

Op de radio Waylons versie van Who wants to live forever....
Kippenvel en tranen.
Daar zit je dan, aan de andere kant van het land, met twee kids in de auto te huilen.
Jij zou toch ook gewoon je meiden naar school moeten brengen, net als wij om 18.00 voor de tv moeten zitten voor het Sinterklaasjournaal en je moeten verheugen op een gezellige tijd.

Ik denk dat dit genoeg zegt over de indruk die je op mij, als bokker ver weg, hebt gemaakt.

Het doet me nog maar eens beseffen dat alle gewone dingen niet zo gewoon zijn.
Dat we geluk moeten koesteren.

Dank je wel daarvoor. Jou wens ik het al het moois wat al door anderen is genoemd. Hopelijk mag je pijnvrij gaan. Ik had je zoveel meer gegund...

Familie, veel sterkte.

Amado7

Berichten: 10728
Geregistreerd: 04-06-11
Woonplaats: In het leukste dorp.

Re: En dan staat je leven ineens op zijn kop.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-19 10:15

Volgens mij krijgen we een overstroming in Nederland door jou Ro. Met al die tranen die hier bij iedereen vloeien.

skvetta

Berichten: 531
Geregistreerd: 12-09-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-19 10:19

Roby hopelijk heb je nu geen pijn meer! En heb je straks een mooie reis! En kijk je vanaf boven tevreden naar je mooie gezin en familie. Rust zacht!

juval

Berichten: 13208
Geregistreerd: 05-04-03
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-19 10:28

Patricia schreef:
Vanmorgen, iets voor half negen. Kinderen in de auto, op weg naar school.

Op de radio Waylons versie van Who wants to live forever....
Kippenvel en tranen.
Daar zit je dan, aan de andere kant van het land, met twee kids in de auto te huilen.
Jij zou toch ook gewoon je meiden naar school moeten brengen, net als wij om 18.00 voor de tv moeten zitten voor het Sinterklaasjournaal en je moeten verheugen op een gezellige tijd.

Ik denk dat dit genoeg zegt over de indruk die je op mij, als bokker ver weg, hebt gemaakt.

Het doet me nog maar eens beseffen dat alle gewone dingen niet zo gewoon zijn.
Dat we geluk moeten koesteren.

Dank je wel daarvoor. Jou wens ik het al het moois wat al door anderen is genoemd. Hopelijk mag je pijnvrij gaan. Ik had je zoveel meer gegund...

Familie, veel sterkte.



hier dezelfde gevoelens tijdens dat prachtige lied van Waylon.. kinders op de achterbank moesten even stil zijn.

Lieve Roby, slaap zacht

cursebreaker

Berichten: 11455
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-19 10:29

Patricia schreef:
Vanmorgen, iets voor half negen. Kinderen in de auto, op weg naar school.

Op de radio Waylons versie van Who wants to live forever....
Kippenvel en tranen.
Daar zit je dan, aan de andere kant van het land, met twee kids in de auto te huilen.
Jij zou toch ook gewoon je meiden naar school moeten brengen, net als wij om 18.00 voor de tv moeten zitten voor het Sinterklaasjournaal en je moeten verheugen op een gezellige tijd.

Ik denk dat dit genoeg zegt over de indruk die je op mij, als bokker ver weg, hebt gemaakt.

Het doet me nog maar eens beseffen dat alle gewone dingen niet zo gewoon zijn.
Dat we geluk moeten koesteren.

Dank je wel daarvoor. Jou wens ik het al het moois wat al door anderen is genoemd. Hopelijk mag je pijnvrij gaan. Ik had je zoveel meer gegund...

Familie, veel sterkte.


Mooi geschreven en sluit ik me helemaal bij aan. Wat hadden we je allemaal toch zoveel meer gegund Y;(

Ook hier moet ik soms echt even slikken als ik met iets bezig ben wat zo 'normaal' en vanzelfsprekend is, zoals inderdaad mijn zoon ophalen van school, een boterham smeren en samen even tv kijken of een spelletje doen, maar wat het eigenlijk helemaal niet is; vanzelfsprekend. Hoe snel iets van je afgenomen kan worden in het leven, is echt schrikbarend zoals we in dit topic helaas hebben mogen meemaken. Ik wordt er echt misselijk van als ik eraan denk wat er momenteel afspeelt bij Ro in huis; de familie om haar heen wie afscheid aan't nemen zijn van hun moeder, vrouw, kind, vriendin. De tranen stromen me alweer over de wangen. Wat is het leven toch oneerlijk.
Laatst bijgewerkt door cursebreaker op 14-11-19 10:36, in het totaal 1 keer bewerkt

BloemBloem

Berichten: 16583
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-19 10:30

:+:

anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

Re: En dan staat je leven ineens op zijn kop.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-19 10:33

Ik schrok me gister rot, nog even voor het slapen het topic checken, zoveel pagina's erbij, dat kon nooit goed zijn.. en dat was het helaas ook niet. Kon geen slaap meer vatten daarna. Ik ken je helemaal niet en heb op de achtergrond je topic gevolgd maar jeetje, het raakt me zo enorm. Ik hoop dat je rustig bent gaan slapen en geen pijn meer hebt. Ik weet verder echt niet de goede woorden te vinden, maar wil familie en dierbaren heel erg veel sterkte wensen..

Roby, ik hoop dat je een mooie laatste reis maakt / hebt gemaakt..

Jes

Berichten: 12155
Geregistreerd: 12-11-02
Woonplaats: Frankrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-19 10:34

Cursebreaker, wat jij zegt, misselijk inderdaad, dat heb ik dus ook.
Enkel al bij de gedachte dit door te moeten maken wordt ik misselijk.
En als ik dan denk aan die kleine meisjes die straks zonder hun moeder verder moeten :(:) dan begin ik te huilen.
Ik weet zeker dat de familie de meiden goed op zal vangen maar desondanks missen ze toch hun moeder, het is zo oneerlijk.

esje01

Berichten: 4895
Geregistreerd: 09-10-06
Woonplaats: op een uniek plekje in Brabant

Re: En dan staat je leven ineens op zijn kop.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-19 10:45

Goedemorgen
In gedachten bij jou Roby en bij je familie en vrienden.