Kleine borsten lotgenoten, tips en trucs

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Blue_flower
Berichten: 1930
Geregistreerd: 26-01-15

Re: Kleine borsten lotgenoten, tips en trucs

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-18 18:13

Ik sluit me aan bij deze club!
Alleen is mijn nadeel ook nog eens dat ik een omvang van 65 heb. Een h&m, Hunkemöller en dergelijke kan ik dus zelden/ niet terecht... een 65C is nauwelijks te vinden. Drama dus! Maar de C is inderdaad schijn bedriegt met die 2 erwten hier...

Bikini’s heb ik opgegeven. Ik koop gewoon wat ik leuk vindt, dan maar tiet-loos op het strand.

Sizzle

Berichten: 35691
Geregistreerd: 21-04-06
Woonplaats: Zwitserland

Re: Kleine borsten lotgenoten, tips en trucs

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-18 18:15

Ik heb het maar gewoon bij een vormeloos badpak gehouden :+

Shenavallie
Berichten: 11576
Geregistreerd: 12-08-06
Woonplaats: Waar ik dacht dat het nog groen en rustig is

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-18 18:19

Aan alle mensen die balen dat ze niet of nauwelijks voorgevel hebben: als het kon, dan had ik de mijne graag met je geruild. :j Geloof me: het zit echt in de weg, zelfs met een verkleiner.

daantjuhhh

Berichten: 26869
Geregistreerd: 23-11-04
Woonplaats: The Netherlands

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-18 18:19

Blue_flower schreef:
Ik sluit me aan bij deze club!
Alleen is mijn nadeel ook nog eens dat ik een omvang van 65 heb. Een h&m, Hunkemöller en dergelijke kan ik dus zelden/ niet terecht... een 65C is nauwelijks te vinden. Drama dus! Maar de C is inderdaad schijn bedriegt met die 2 erwten hier...

Bikini’s heb ik opgegeven. Ik koop gewoon wat ik leuk vindt, dan maar tiet-loos op het strand.

IK heb ook geen standaard omvang.
Maar de hunkermoller neemt ze bij ons in de stad gratis is.
Mijn bikini is dus ook op maat gemaakt

Blue_flower
Berichten: 1930
Geregistreerd: 26-01-15

Re: Kleine borsten lotgenoten, tips en trucs

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-18 18:20

@daantjuh: zou inderdaad een goede optie zijn, maar qua pasvorm zitten ze me dan nog niet fijn.

_Nadia_

Berichten: 2652
Geregistreerd: 06-11-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-18 18:39

Zelfs na 8 zwangerschappen heb ik niet meer dan een AA cup. Als ik zwanger ben heb ik met geluk een A cup, slechts bij 1 zwangerschap had ik ineens een C cup (de eerste) maar die was ook direct weer weg na de bevalling.
Bikini's draag ik niet, ik ben erg mager (1.67m met 47 kilo) en heb behoorlijk wat stretchmarks (tijdens zwangerschap zit ik gemiddeld op de 60-65 kilo) In mijn badpak heb ik gewoon niets, had net zo goed plat kunnen zijn.

Normaal gesproken draag ik overigens ook geen bh, heeft toch geen enkele zin, push up werkt niet want er is niets om te pushen, en vulling wil ik niet.

xSCWx
Berichten: 7058
Geregistreerd: 21-02-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-18 18:41

Hypericum schreef:
Een andere (goede) bh maat kan zéker schelen.
Ik droeg altijd AA/A, maar (dankzij een topic lang geleden hier) weer eens gemeten en sindsdien 70C of D. Hilarisch, maar echt een wereld van verschil.
Cups staan niet meer open en met bijv een balconette (met vulling) heb ik ineens boobies. Oké boobjes.

Qua bikini's zijn surfmerken wel een aanrader, roxy, quicksilver etc. Zit goed en blijft goed zitten en de afwezigheid van borsten heb ik ondertussen wel geaccepteerd.

Exact hetzelfde hier, ook nav dat topic een andere BH maat gaan proberen. En met een handjevol toch 70C/D. En ja, dat sluit echt mooi aan, veel beter dan 75B dat ik voorheen droeg. Het zit ook veel fijner, al ben ik wel overgegaan op naadloze en beugelloze BH’s omdat mijn huid erg gevoelig is. Ik heb nu een mooie bikini van Beachlife gekocht, wel voorgevormd (nu 20% korting bij livera).
En ik weet niet hoe oud je bent? Maar borsten groeien nog tot je 26e geloof ik.
Ik wilde vroeger altijd een borstvergroting maar ik ben nu super blij met mijn maatje, past goed bij mijn lijf en het zit niet in de weg. Een gevormde vriendin van me was altijd jaloers dat ik zo makkelijk leuke topjes en BH’s kon kopen, dat is dan weer de andere kant.

Eilish
Berichten: 3018
Geregistreerd: 01-09-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-18 18:43

Ik heb maat 75A (of had, weet niet of het nog steeds mijn maat is).
Maar sinds twee jaar draag ik plakbh's:

Afbeelding

Ik bestel ze vanuit China en was ze met de hand. Sindsdien heb ik een stuk minder beha-troubles en ben ik ook mijn kleine borsten beter gaan accepteren.

Bikini's blijven lastig, ik heb zulke van de scapino en de hema:

Afbeelding

En laatst had ik een badpak gevonden bij de primark die past, dat was ook een wonder. Er pastte ook maar een van de twee badpakken die ik heb gekocht.

xDenies

Berichten: 13495
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-18 18:48

_Nadia_ schreef:
Zelfs na 8 zwangerschappen heb ik niet meer dan een AA cup. Als ik zwanger ben heb ik met geluk een A cup, slechts bij 1 zwangerschap had ik ineens een C cup (de eerste) maar die was ook direct weer weg na de bevalling.
Bikini's draag ik niet, ik ben erg mager (1.67m met 47 kilo) en heb behoorlijk wat stretchmarks (tijdens zwangerschap zit ik gemiddeld op de 60-65 kilo) In mijn badpak heb ik gewoon niets, had net zo goed plat kunnen zijn.

Normaal gesproken draag ik overigens ook geen bh, heeft toch geen enkele zin, push up werkt niet want er is niets om te pushen, en vulling wil ik niet.


Ik heb exact hetzelfde postuur als jou (lengte) en mijn gewicht schommelt helaas tussen de 42 en 48kilo. Gelukkig is er nu iets gevonden waardoor ik hopelijk wat begin aan te komen/en of wat op één gewicht blijft hangen.
Ik ben echter nog niet zwanger geweest :') Dus daar kan ik niet over mee praten. Gaat voorlopig ook niet gebeuren.
Maar ik snap dus heel goed wat je bedoelt. Ondanks dat we niet allemaal het zelfde zijn. Toch draag ik wel een bikini.

Faelynn

Berichten: 3149
Geregistreerd: 25-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-18 18:53

Ja ik moet wel zeggen, ik heb geen smal postuur. Heb hele brede schouders, heupen en dikke bovenbenen/billen. Maar ondanks dat alles breed gebouwd is toch geen borsten, dat maakt het ook wel extra lelijk / moeilijk, ik ben daardoor uit verhouding

Smee__

Berichten: 9274
Geregistreerd: 25-05-07

Re: Kleine borsten lotgenoten, tips en trucs

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-18 19:07

Ik heb hetzelfde als jij TS. Ben 1,80 en idd brede schouders/heupen/bovenbenen. Bij mij komt het denk ik doordat m'n borstbeen redelijk naar binnen staat. Heb ook een enorm verschil van grootte tussen m'n linker- en rechterborst + wat uitstekende ribbenkast. Het liefst hou ik dus gewoon m'n shirt aan, vind het zo ontzettend lelijk :+

Shenavallie
Berichten: 11576
Geregistreerd: 12-08-06
Woonplaats: Waar ik dacht dat het nog groen en rustig is

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-18 19:16

_Nadia_ schreef:
Zelfs na 8 zwangerschappen heb ik niet meer dan een AA cup. Als ik zwanger ben heb ik met geluk een A cup, slechts bij 1 zwangerschap had ik ineens een C cup (de eerste) maar die was ook direct weer weg na de bevalling.
Bikini's draag ik niet, ik ben erg mager (1.67m met 47 kilo) en heb behoorlijk wat stretchmarks (tijdens zwangerschap zit ik gemiddeld op de 60-65 kilo) In mijn badpak heb ik gewoon niets, had net zo goed plat kunnen zijn.

Normaal gesproken draag ik overigens ook geen bh, heeft toch geen enkele zin, push up werkt niet want er is niets om te pushen, en vulling wil ik niet.

Ik had altijd een hele mooie volle B/kleine C, tot na mijn bevalling... het is altijd een F gebleven. -O-

Pikkepor

Berichten: 3704
Geregistreerd: 03-11-11
Woonplaats: Toedeloe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-18 19:23

Ja! Lotgenoten!

Ik ben gezegend met cup 70B of 70C, ligt een beetje aan de winkel. BH's draag ik van de H&M, zo'n duo pak zonder vulling en die vind ik fijn zitten.
Bikini's koop ik gewoon wat ik mooi vind, maar altijd die je kunt knopen op je rug en in je nek. En dan gewoon stevig aansnoeren :+

Ik heb dan wel altijd nog bijkomend 'probleem' dat ik een hele platte buik heb, dus zodra ik op mijn rug lig, kan iedereen mijn zwembroek inkijken.

@Eilish, kun je die meerdere keren gebruiken? En blijft dat goed zitten? Ik heb ook een setje liggen, maar heb zo'n idee dat dat na 1x niet meer plakt.

Mariska88

Berichten: 813
Geregistreerd: 30-04-09

Re: Kleine borsten lotgenoten, tips en trucs

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-18 19:34

Ik meld mij ook
Met een kleine a cup -O-
Toen ik borstvoeding gaf had ik een volle c cup.. Dat had ik graag willen houden

Voor mijn zwangerschappen vond ik het niet zo erg, was ook heel slank. Met mijn 47 kilo en 167 cm lengte, paste wel bij mijn lichaam

Ondertussen 2 zwangerschappen verder en een buikje en lovehandels en vetjes hier en daar, en nu past het gewoon niet meer bij mijn lichaam..
Voel me er stukken minder vrouwelijk door..

Bh's enzo haal ik vaak bij de h&m ofzo.. Hunkermoller zit voor geen meter bij mij..

Kimmie25501

Berichten: 7556
Geregistreerd: 19-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-18 19:37

Ik meld me ook!
Heb een grote A / kleine B en voel me vaak heel onzeker. Ondanks dat ik er vaak grapjes over maak, omdat ik anders het wel van een ander hoor.
Verder heb ik enorme heupen en geen kont. Lekker uit verhouding :')
Hopelijk vind ik hier wat lotgenoten!

Sizzle

Berichten: 35691
Geregistreerd: 21-04-06
Woonplaats: Zwitserland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-18 19:42

Grote A zou al fijn zijn, ik voel gewoon direct mijn ribben er doorheen.
Wel bikinies geprobeerd maar als ik mijn armen omhoog doe zit hij halverwege mijn borst :D
Vandaar dus maar gewoon een simpel sportbadpak.

Ik vind zwemmen of strand gelukkig toch niet zo leuk.
Laatst bijgewerkt door Sizzle op 22-04-18 19:43, in het totaal 1 keer bewerkt

Blacky94

Berichten: 3479
Geregistreerd: 07-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-18 19:42

xSCWx schreef:
Hypericum schreef:
Een andere (goede) bh maat kan zéker schelen.
Ik droeg altijd AA/A, maar (dankzij een topic lang geleden hier) weer eens gemeten en sindsdien 70C of D. Hilarisch, maar echt een wereld van verschil.
Cups staan niet meer open en met bijv een balconette (met vulling) heb ik ineens boobies. Oké boobjes.

Qua bikini's zijn surfmerken wel een aanrader, roxy, quicksilver etc. Zit goed en blijft goed zitten en de afwezigheid van borsten heb ik ondertussen wel geaccepteerd.

Exact hetzelfde hier, ook nav dat topic een andere BH maat gaan proberen. En met een handjevol toch 70C/D. En ja, dat sluit echt mooi aan, veel beter dan 75B dat ik voorheen droeg. Het zit ook veel fijner, al ben ik wel overgegaan op naadloze en beugelloze BH’s omdat mijn huid erg gevoelig is. Ik heb nu een mooie bikini van Beachlife gekocht, wel voorgevormd (nu 20% korting bij livera).
En ik weet niet hoe oud je bent? Maar borsten groeien nog tot je 26e geloof ik.
Ik wilde vroeger altijd een borstvergroting maar ik ben nu super blij met mijn maatje, past goed bij mijn lijf en het zit niet in de weg. Een gevormde vriendin van me was altijd jaloers dat ik zo makkelijk leuke topjes en BH’s kon kopen, dat is dan weer de andere kant.

Hier hetzelfde idd. Van een kleine 80B naar 70-75C/D/E afhankelijk van hoe ze vallen. Meestal heb ik 75D. Nu heb ik sowieso vrij brede schouders dus alles wat ik heb zit daardoor ook vrij breed, maar met B had ik áltijd inkijk als ik voorover boog, nu met 75D heb ik dat normaal gesproken nooit meer. En het ziet er beter uit. Ik draag die t-shirt BHs van de hunkemoller veel, daar zit iets vulling in om het van onder wat op te vullen (en dan lijkt het iig nog iets). Maximizers doe ik niet aan haha.
Wat ik wel 'vervelend' vind is dat ik een paar hele leuke BHs zonder ook maar enige vulling heb, maar die draag ik momenteel niet meer omdat ik vind dat ik weer teveel vetjes opgebouwd heb :') dan vind ik het er niet leuk uit zien := Maar zoals het er nu uit ziet verhuis ik na de zomer en ga ik dan weer fanatiek sporten met een vriendin dus ik hoop het dan weer wat meer in verhouding te brengen :')

SARINO

Berichten: 469
Geregistreerd: 06-07-12
Woonplaats: den helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-18 19:48

tsja na jaren een a cupje denk ik nu pas wat waren ze mooi toen....In de zwangerschappen was ik net Pamela en dat vond ik ook vreselijk .Nu een B met streepmotief(striae),met goede bh lijkt het wat en los zitten ze uitgezakt richting mijn navel.Ik heb nu de leeftijd dat ik het allemaal wel prima vind,maar was vroeger nooit in bikini te vinden,ze hebben goed hun werk gedaan,mannetje gelokt en kindjes gevoed haha.

loez

Berichten: 11071
Geregistreerd: 19-07-03
Woonplaats: Broekhuizen (lb)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-18 19:48

Ik had helemaal niets. Een AA was nog te groot. Mijn oma en moeder hadden hetzelfde.

6 jaar terug de keus gemaakt om toch voor een vergroting te gaan. Voor mij persoonlijk de beste keus in mijn leven. Heb nu een mooie C en ziet er mooi natuurlijk uit. Nog steeds erg blij mee.

Ik durfde voor die tijd geen shirtjes, hemdjes of bikini aan. Zwemmen met vrienden sloeg ik altijd over. Ik ben er een stuk Zelfverzekerder van geworden. Zou het Zo weer doen :j


Heb ooit een bikini in engeland besteld gehad trouwens. Met gel vulling. Weet even niet meer hoe die site heet.

Eilish
Berichten: 3018
Geregistreerd: 01-09-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-18 20:07

Pikkepor, ja, ik was ze na 1 a 2 keer dragen en heb vier of vijf stuks die ik afwissel. Als ze minder goed plakken, na 2/3 maanden dan vervang ik ze. Waarschijnlijk niet de meest milieubewuste keuze, maar het is voor mij een compromis tussen beha's en behaloos.

En ze blijven goed zitten, tot ze na die 2 a 3 maanden niet meer genoeg plakken. En ik draag er topjes overheen, want onder losse truien kunnen ze te los gaan zitten, als ze wat minder goed plakken. En je hebt er ook die deels geen plaklaagje hebben (rondom de tepel) en die plakken minder goed. Ook niet elke soort heeft de juiste pasvorm voor mij, je kan het beste een paar verschillende soorten bestellen als je het wilt proberen, zodat je weet welken goed passen. Ik heb de ronde, niet de vleugels.

Bij doktersbezoeken en operaties doe ik wel een normale beha aan trouwens. Ik heb 1 keer bij een onderzoek gehad dat ik mijn plakbeha met 1 hand moest vasthouden, anders liet ie los :+

deksel

Berichten: 3783
Geregistreerd: 16-10-13

Re: Kleine borsten lotgenoten, tips en trucs

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-18 20:31

Ah ik meld me ook! Ligt heel erg aan de BH wat ik heb, 70A/B of 75A/B. Ik ben nog vrij jong dus de kans dat het ooit nog groter wordt, is aanwezig. Ik hoop dat het ietsjes meer wordt en dat ze allebei gelijk worden want dat verschilt ook nog :(. Mijn moeder heeft een flinke cup en veel vriendinnen ook (snap dat dat ook niet altijd even handig is hoor), en die zeggen dat ik er alleen maar blij mee moet zijn. Tsja, leuk dat ik goedkope bh's en bralettes aan kan maar soms zou ietsjes meer wat leuker en mooier zijn in verhouding.

Ik heb trouwens een beugelloze H&M bikini top, bandje zit goed strak dus hij verschuift niet.

Faelynn

Berichten: 3149
Geregistreerd: 25-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-18 21:15

Ik ben ook nog jong, maar mijn moeder had ook geen borsten tot haar zwangerschap, dus acht de kans bij mij ook nihil. Daarna had ze overigens ook maar een B, maar daar zou ik al heel blij mee zijn, heb nu eigenlijk aa, maar probeer toch een A te dragen zodat het er met kleding nog een beetje fatsoenlijk uit ziet.

een borstvergroting droom ik al jaren van, maar kan ik met mijn salaris helaas niet veroorloven.

Ghostattack

Berichten: 11239
Geregistreerd: 06-09-10
Woonplaats: West Maas en Waal

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-18 21:26

Mijn moeder had helemaal niks en heeft vrij jong een borstvergroting gedaan (heb ik nooit geweten tot ik op mijn 21e vroeg waar die mini littekens in haar oksel vandaan kwamen haha). Dat ik dan nog iets heb verbaast me eigenlijk wel. Ik zou ook absoluut geen grote cup willen, maar enigszins meer volume en iets meer naast elkaar in plaats van ver uit elkaar aan de zijkant zou toch fijn zijn :o

xxxmh

Berichten: 3487
Geregistreerd: 21-06-11

Re: Kleine borsten lotgenoten, tips en trucs

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-18 21:33

Hier nog een lotgenoot. Draagnu 75 b maar las indd laatst ook 70 c dat die maat waarschijnlijk nog mooier en beter zit maar heb die maat nog nooit zien hangen..

Kimmie25501

Berichten: 7556
Geregistreerd: 19-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-18 21:36

Mijn moeder en zusje hebben juist wel iets meer. Niet enorm, maar wel een mooie maat. Vandaar dat ik het zo jammer vond dat het bij mij niet wilde groeien :')