Kleine borsten lotgenoten, tips en trucs

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Azmay
Berichten: 17990
Geregistreerd: 01-01-09
Woonplaats: Geldrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-18 19:54

Geryon schreef:
Hoeveel verschil zit er tussen je strak gemeten omvang en losjes gemeten borsten? Als dat 2cm of meer is heb je een A. In de tabel staat 0inch aa en <1inch a. Dus vanaf ongeveer 2cm denk ik dan.

Zal er om hangen, eens kijken of ik een lint kan vinden maar heb die test al eens gedaan en was niet gelukkig met het antwoord dus ben door gegaan met 75A dragen want die paste toen nog wel. :Y) Helaas is mijn borstkas breder geworden en eindigen de beugels ook verkeerd bij de meeste BHs.


xDenies
Berichten: 13492
Geregistreerd: 29-01-08

Re: Kleine borsten lotgenoten, tips en trucs

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-18 20:09

Die test lijkt bij mij ook niet helemaal de juiste uitkomst te bieden. Het is ook al meerdere keren bij een h"nkemoller opgemeten en ze komen continu met iets anders. Deze bh drukt eindelijk nergens op en wellicht ga ik wel eens kijken voor beugelloos maar dan vind ik het er nogal misvormd uit zien. Of zijn er ook beugelloos en wel voorgevormd?

Het irritantste wat ik ooit te horen kreeg was iemand die zei dat ik mijn borsten wel groter kon trainen. :')
Zal best.

S H I N E L I K E A S T A R
L U P A ⋆ ~ B O D H I ~ M E R A
HamsterScapingLittle Paws Pet Shop
voor al je producten voor HamsterScaping

Azmay
Berichten: 17990
Geregistreerd: 01-01-09
Woonplaats: Geldrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-18 20:10

xDenies schreef:
Die test lijkt bij mij ook niet helemaal de juiste uitkomst te bieden. Het is ook al meerdere keren bij een h"nkemoller opgemeten en ze komen continu met iets anders. Deze bh drukt eindelijk nergens op en wellicht ga ik wel eens kijken voor beugelloos maar dan vind ik het er nogal misvormd uit zien. Of zijn er ook beugelloos en wel voorgevormd?

Het irritantste wat ik ooit te horen kreeg was iemand die zei dat ik mijn borsten wel groter kon trainen. :')
Zal best.

De beugelloze van de hema hebben een mooie vorm, maar het zijn niet de meest sexy bhs als je je shirt uit doet. Als ze in de aanbieding zijn zijn ze er ook in A maten anders vanaf B volgens mij.

xDenies
Berichten: 13492
Geregistreerd: 29-01-08

Re: Kleine borsten lotgenoten, tips en trucs

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-18 20:15

Ik heb normaal gezien B :') Tenzij dat verkeerd is. Het gaat mij niet om seksy want die seksy hönkemoller bh's doen pijn :P

S H I N E L I K E A S T A R
L U P A ⋆ ~ B O D H I ~ M E R A
HamsterScapingLittle Paws Pet Shop
voor al je producten voor HamsterScaping

Faelynn
Berichten: 3149
Geregistreerd: 25-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-04-18 21:23

Mm nee, opmeten heeft bij mij ook niet veel voordelen gebracht. Net even gedaan en kom uit op 70AA Draag nu 75A meestal. Soms zijn ze wel wat ruim, maar dan lijkt het onder kleding iniedergeval nog iets.
Er zit ook echt maar 4cm verschil tussen de centimeters onder mijn borst en over mijn borst :')

Mariska88
Berichten: 813
Geregistreerd: 30-04-09

Re: Kleine borsten lotgenoten, tips en trucs

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-18 21:55

Bij mij klopt het wel
70 a -O-
Tsja
Als ik het geld (veel) over had en makkelijk even een weekje of 3 kalm aan kon doen, dan zou ik zo gaan voor een borstvergroting.. :j

Chouchou
Berichten: 2010
Geregistreerd: 02-12-11
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-18 22:25

Hier ook een kleine maat. Volgens die nieuwe omrekentabel zou ik ook een 70C of zelfs 70D kunnen proberen, maar elke 2 cm komt er een cupmaat bij zo ongeveer, dus is wel erg afhankelijk van hoe nauwkeurig en strak je meet. Wel eens leuk om te proberen! Heb wel een bh in 70C maar die heeft maximizer push-up, één keer aangehad op mijn eindexamengala, verder is die mega push-up niks voor mij. Is ook iets van de laatste jaren dat ik het wat meer accepteer zoals het is en doe nu zelfs een bikini zonder extra vulling aan, maar nog wel zoekende naar het beste type bikini.

Ik lees wel eens dat een bandeau bikini kleine borsten groter laat ogen, hoe ervaren jullie dat in de praktijk? Tot mijn verbazing heb ik die hier nog niet voorbij zien komen!

Ghostattack
Berichten: 11237
Geregistreerd: 06-09-10
Woonplaats: West Maas en Waal

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-18 22:30

Ligt eraan wat voor een soort bandeau. Ik heb er zelf meerdere (gehad), de meesten zonder beugels en enkel van die pads erin. Ze blijven goed zitten, maar ze pletten je borsten naar beneden. Bij mij ziet dat er dus echt heel vreemd uit vind ik. De bandeau met beugel daarentegen is ideaal! Blijft goed zitten, ziet er mooi uit en lijkt inderdaad meer dan het daadwerkelijk is :+

Azmay
Berichten: 17990
Geregistreerd: 01-01-09
Woonplaats: Geldrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-18 22:32

Chouchou schreef:
Hier ook een kleine maat. Volgens die nieuwe omrekentabel zou ik ook een 70C of zelfs 70D kunnen proberen, maar elke 2 cm komt er een cupmaat bij zo ongeveer, dus is wel erg afhankelijk van hoe nauwkeurig en strak je meet. Wel eens leuk om te proberen! Heb wel een bh in 70C maar die heeft maximizer push-up, één keer aangehad op mijn eindexamengala, verder is die mega push-up niks voor mij. Is ook iets van de laatste jaren dat ik het wat meer accepteer zoals het is en doe nu zelfs een bikini zonder extra vulling aan, maar nog wel zoekende naar het beste type bikini.

Ik lees wel eens dat een bandeau bikini kleine borsten groter laat ogen, hoe ervaren jullie dat in de praktijk? Tot mijn verbazing heb ik die hier nog niet voorbij zien komen!



Ik weet niet hoe dat bij anderen is, maar ik moet ze elke keer weer om mijn borsten doen als ik in het water sprong of van een glijbaan af ga. Leuk voor de mooi maar nee bedankt :')

Accepteren gaat hier ook langzaam beter hoor, gelukkig krijg ik ook nooit gemene opmerkingen erover. Soms zegt iemand er wel wat van maar niet op een kwetsende toon.

Blacky94
Berichten: 3469
Geregistreerd: 07-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-18 22:35

Ik zou gewoon eens de paskamer instappen met 1 of 2 lengtematen kleiner en 2 of 3 cupmaten groter en dan gewoon een hoop passen en kijken hoe het zit incl voorover hangen.
Als ik zelf een BH koop dan zorg ik dat ie op t loste gaatje eigenlijk net wat aan de strakke kant zit. Die band lubbert toch nog wel wat uit en de beugels vormen zich dan naar je lichaam..

Faelynn
Berichten: 3149
Geregistreerd: 25-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-04-18 22:37

Bandeau heb ik ook, maar daar krijg ik echt 2 erwtjes van, alleen voor strapless zijn ze wel ideaal, krijg ik met het zonnen geen bandjes over de schouder dus als ik alleen ben in de tuin bijvoorbeeld draag ik ze wel.
Bandeau met beugel kan helaas niet met een aa cupje, dan staat het open, maar denk als je een B heb ofzo hebt dat het wel mooi kan zijn.

Dorith
Berichten: 316
Geregistreerd: 10-03-09
Woonplaats: Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-18 22:45


“The feelings we have about slavery today are the feelings people will have about our treatment of animals used in entertainment — circuses, rodeos, theme parks, etc. — tomorrow.”
– Phillip Robinson

Macs
Berichten: 7635
Geregistreerd: 19-06-09

Re: Kleine borsten lotgenoten, tips en trucs

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-18 23:38

Bandeau bikini is hier ook favoriet. Zit wel een beugel in én bandjes :))

Ik ga ook eens opnieuw meten, kijken wat het wordt :+

Hoe verdragen jullie strakke bandjes trouwens? Ik kan er heel slecht tegen. Vriend vind mij ook zielig als ik de afdruk op mijn rug heb staan :+ Ondanks mijn smalle postuur vind ik een 75 vaak echt nog te strak

Maks :+:

xSCWx
Berichten: 7055
Geregistreerd: 21-02-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-18 11:25

Azmay schreef:
xSCWx schreef:
Ohja die BH's van hema gaan inderdaad pas vanaf B helaas.
Openstaande cups krijg je vaak als de cupmaat te klein is, dus probeer eens een cupmaatje groter.

Really? cupmaat groter kan echt niet dan kan ik er mijn drinkglas bij kwijt :')
Weleens een 75C aangehad en kon mijn tieten er niet meer in vinden :o

Hoe werkt het dan als ze open gaan staan van te klein zijn?

Kleine cupmaten hebben een smalle beugel en ruimte voor de borst naar voren toe. Grotere cupmaten hebben een bredere beugel en omsluiten al het borstvet en liggen daardoor vlakker op de borst. Lastig omschrijven zo, ik hoop dat het een beetje duidelijk is. Overigens had ik er zelf ook last van totdat ik een bandmaat kleiner pakte en cupmaat (2 zelfs) groter ging dragen.

La Vie en Rose 

Travellust
Berichten: 5440
Geregistreerd: 13-11-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-18 11:33

xSCWx schreef:
Hema heeft fijne beugelloze BH's (wel pas vanaf omtrek 70) en Sloggi (wel wat duurder maar zit wel super fijn, die voel je echt niet, helemaal naadloos).
Ik werd vroeger ook uitgelachen met mijn "mierenhoopjes". Nu ben ik er blij mee :D
Enne gribaldi, nu ben je een lekkerding die genoeg mannen aantrekt dus niet meer aan vroeger denken haha!



Hahaha wat lief! <3
Vroeger wilde ik inderdaad ook een vergroting maar nu maakt het mij niks meer uit. Snijden in een gezond lichaam is onnodig en mensen moeten maar accepteren hoe je bent en hoe je eruit ziet..

En ja dat begint bij zelfacceptatie...

Spoiler:
Gelukkig tref ik tegenwoordig billen mannen :')

Eline91
Berichten: 3480
Geregistreerd: 21-05-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-18 22:21

gribaldi schreef:
Gelukkig tref ik tegenwoordig billen mannen :')


Billen heb ik ook niet :=

Great horses are not often easy horses. They have big egos and idiosyncrasies and quirks and foibles. Horses of a lifetime do exist, but only for riders so skillful, tactful, and courageous that they can unlock and then reveal the brilliance of their equine partners.

Semental Divino ♥ °01/06/2005 - †23/01/2017

Gianti
Berichten: 10941
Geregistreerd: 17-03-10
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-18 22:24

Ik heb zelf mijn boobs laten doen. Ik heb nog veel bhs en bikinis liggen met 65a/b/c en smalle 70aa/a/b

Mochten meiden interesse hebben wil ik wel eens kijken wat ik allemaal nog heb liggen. Hoef er niets voor, weet hoe verschrikkelijk is om de maat te vinden (dit is dus ook niet bedoeld als verkoop post maar om andere te helpen)

Gianti fotografie - http://Www.gianti-fotografie.nl - online basis fotografie cursus - PB voor info!
glamour&beauty: http://www.instagram.com/gianti_photography
Honden&paarden: http://Www.instagram.com/gianti_fotografie

Mariska88
Berichten: 813
Geregistreerd: 30-04-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-18 22:46


Mayflower_
Berichten: 13711
Geregistreerd: 11-05-05
Woonplaats: Het noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-18 23:00

Ook ik heb niet vooraan gestaan toen ze werden uitgedeeld :+
Heb 75B nu. Klinkt ook heel wat, stelt weinig voor.
Ben wel blij met dit topic! Zo leer je van elkaar.

Heb 10 jaar de gedachte gehad om een vergroting te laten doen. Toen ik in februari dit jaar zover was (operatie stond gepland), heb ik een week voor de operatie hem gecanceld. Ik durfde niet :o
Nu moet ik mijzelf maar accepteren zoals ik ben. Het leven is meer dan een stel (kleine) tieten.

Wear a smile- One size fits all

Blue_flower
Berichten: 1924
Geregistreerd: 26-01-15

Re: Kleine borsten lotgenoten, tips en trucs

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-18 23:03

Ik baal nog altijd. Ik had echt voor mijn lijf de perfecte bh gevonden, na 1 maand terug gegaan naar winkel om dat te laten weten. Collectie gestopt, per direct. Andere modellen van hetzelfde merk zaten minder mooi. Fabriek kon nog één bh in mijn maat vinden... maar helaas beginnen ze langzaam op te raken. Hoop zo dat ik nog een keer tegen zo een pareltje aan loop.

xSCWx
Berichten: 7055
Geregistreerd: 21-02-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-18 23:16

Blue_flower schreef:
Ik baal nog altijd. Ik had echt voor mijn lijf de perfecte bh gevonden, na 1 maand terug gegaan naar winkel om dat te laten weten. Collectie gestopt, per direct. Andere modellen van hetzelfde merk zaten minder mooi. Fabriek kon nog één bh in mijn maat vinden... maar helaas beginnen ze langzaam op te raken. Hoop zo dat ik nog een keer tegen zo een pareltje aan loop.

Oh dat is zo balen he. Kan je laten weten welke het is, misschien kan ik mee kijken naar soortgelijke BH's.

La Vie en Rose 

Luisa
Berichten: 321
Geregistreerd: 08-10-10
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-18 00:15

Haaaaaa lotgenoten ! Op de middelbare school bleven mijn klasgenootjes als maar zeggen “ach, dat komt nog wel, je boobs groeien tot je 23e” nou, bij deze, t zijn nog steeds twee erwtjes op een plank hoor :Y) helaas. Ook wel eens nagedacht over een borstvergroting maar heb “de ballen” er niet voor... ach inmiddels heb ik er wel redelijk vrede mee. De maximizers van de h&m en Hunkemöller doen hun werk, dan lijkt t voor de buitenwereld tenminste nog ergens op. Maar bikini’s is en blijft een kwaal, overal kun je zo in spieken bij een verkeerde beweging. Er zit gewoon precies niks... moet bikini’s ook altijd strak aansnoeren anders gaat ie gewoon wandelen... eens kijken of ik dit jaar kan slagen voor een bikini waarbij t tenminste ergens op lijkt en je niet zo naar binnen kan gluren. Heb wel een maximizer bikini maar die dingen zijn net sponsen... -O-

~Je kunt niet alle paarden van de wereld redden,
maar wel de hele wereld van één paard !


Sometimes the wrong choices lead us to the right places

Blue_flower
Berichten: 1924
Geregistreerd: 26-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-18 06:55

xSCWx schreef:
Blue_flower schreef:
Ik baal nog altijd. Ik had echt voor mijn lijf de perfecte bh gevonden, na 1 maand terug gegaan naar winkel om dat te laten weten. Collectie gestopt, per direct. Andere modellen van hetzelfde merk zaten minder mooi. Fabriek kon nog één bh in mijn maat vinden... maar helaas beginnen ze langzaam op te raken. Hoop zo dat ik nog een keer tegen zo een pareltje aan loop.

Oh dat is zo balen he. Kan je laten weten welke het is, misschien kan ik mee kijken naar soortgelijke BH's.


Het merk heet wacoal en dan b.tempt’d met code:
958201.

En dan een met vulling. Ben je bekend met dat merk? Verkoopster had ook al met me mee gezocht, maar nog niet gevonden. De fabriek had een ander merk aangeraden, maar die zat echt verschrikkelijk lelijk.

Roodvos
Berichten: 6651
Geregistreerd: 03-04-04
Woonplaats: Op een bult SiO2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-18 07:56

Ha, lotgenoten. Ik draag maat 70A, 75AA, afhankelijk van hoe het valt. En ik ben er helemaal blij mee. Het zit me, ook letterlijk, niet in de weg. En ook nu ik 40+ ben heb ik nog steeds mooie stevige goed gevormde borsten.

Bh's koop ik bij de HEMA, de tiener bh's, zag ze hier eerder ook al langs komen. Daarvan valt de onderband vrij ruim uit. Of bij de Livera, meestal toch wel keuze uit 2 of 3 bh's :+ .
Bikini's is inderdaad wel een dingetje. Er zit vaak te veel stof aan die dingen. Na tip van een vriendin heb ik bij de Wehkamp gekeken, en ben daar goed geslaagd voor 2 crop tops. Die sluiten wat hoger en daarmee durf ik ook van de glijbaan.

Ik zit alleen met het probleem dat mijn sport-bh's behoorlijk beginnen te slijten, en mijn favoriete model al een poosje niet meer gemaakt wordt. Heb al wel eea geprobeerd, maar dat zit allemaal toch minder fijn. Iemand tips?
Zonder beugels graag, vind beugels verschrikkelijk.

Met katten doorgebrachte tijd is nooit verspilde tijd [Sigmund Freud]
Sinds wanneer is onwetendheid een opinie? [Dilbert]
Niet alles wat staat geschreven is waar. [Mijn vader]




Problemen moet je niet kopen, die krijg je vanzelf. [Annekee]
ZOLDEROPRUIMING, ik geef van alles en nog wat weg: *KLIK* en *KLIK*

pol013
Berichten: 8990
Geregistreerd: 18-05-04
Woonplaats: Omg breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-18 08:02

Spaanse merken passen vaak veel beter. Die gaan al van een iets kleinere cup uit. Womens secret en (denkt heel hard na......)
https://womensecret.com/nl


En het gewoon omarmen dat je bent zoals je bent. Het heeft voordelen (heel veel praktische) en nadelen (uiterlijk). het voordeel is dat jij je uiterlijk aan kunt passen met een 'hulpstuk' en vrouwen met grote borsten die dingen nooit weg kunnen leggen als het praktisch is :+


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 92Michelle, candalisa, Domi_94 en 115 bezoekers