Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 

Heb jij cosmetische chirurgie als in; fillers/ botox ondergaan of overweeg je het?

Nee, ik overweeg het wel.
231 (24%)
Nee, ik overweeg het niet.
599 (62%)
Ja, eenmalig, ik zou het zo weer doen.
48 (5%)
Ja, eenmalig, ik zou het niet weer doen.
6 (0%)
Ja, met enige regelmaat.
67 (7%)

Totaal aantal stemmen: 951


Popstra
Berichten: 13612
Geregistreerd: 21-06-08

Re: Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-19 09:31

Ik zie niks vreemds in mijn gezicht nu ik gister best flink geprikt ben om eerlijk te zijn. Het is nog gevoelig en aan 1 kant wat gezwollen en klein blauwig plekje maar dat is minimaal en evt weg te poetsen met make up
Zou er niet voor thuis blijven.

Botox zag ik de volgende dag helemaal geen plekjes of bultjes van

Ik l*l niet met de wind mee nee...


Suzanne F.
Berichten: 48953
Geregistreerd: 03-03-01

Re: Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-19 11:09

Botox zie je echt niks van. Fillers kan toch echt wel blauw en gezwollen zijn. Ik heb na een week nog steeds een blauwe plek maar bedek deze gewoon met make-up. Zwelling is met een paar dagen weg.
Het ligt aan de persoon en per situatie. Ik blijf er ook niet voor thuis maar dat is maar net hoe erg je het vindt dat je wat blauw en gezwollen bent.

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

IsabelleN
Berichten: 623
Geregistreerd: 05-10-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-19 08:20

Hier ook na fillers met canule (getsie wat een pijnlijk gevoel!) 2 kleine blauwe plekjes gehad, 1 naast mondhoek en eentje aan kaakrand. Weggesmeerd met foundation en toen iemand er toch naar vroeg maar een klein smoesje bedacht :o Ik ga meestal op vrijdag zodat het weekend nog een beetje tijd geeft voor ik aan het werk ga.

Popstra, die neuslippenplooi vond ik ook tegenvallen. Is na een maand nog een beetje bijgevuld en nu ben ik helemaal tevreden. Geen mensen die steeds vragen "ben je moe?"

Emmarosaly
Berichten: 605
Geregistreerd: 05-09-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-19 20:58

Hoi!

Ik vroeg mij af of er hier mensen zijn die ervaring hebben met jawline fillers? Zo ja, hoe heb je dat ervaren en welke soort filler is er gebruikt. Hoe vaak laat je het bijwerken etc? En zijn er mensen die een goede kliniek in Zuid-Holland weten?

Kalau kehidupan sudah dijalani di bawah bintang-bintang di belahan bumi Barat, negeri di Timur mengatakan ke anaknya 'selamat malam'

Pantykous
Berichten: 10476
Geregistreerd: 08-02-03
Woonplaats: Bunschoten

Re: Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-19 22:06

Ik zoek een goede kliniek die van die mini filler aanpassingen doen in je gezicht, zodat het super natuurlijk oogt. Omgeving Rotterdam of Amsterdam.

FatCat
Berichten: 1887
Geregistreerd: 02-01-17
Woonplaats: NB

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-19 12:07

Voor de mensen die traangoot laten injecteren

Hoe lang ben je erna niet toonbaar? Als in zwelling en blauwe plekken?

Suzanne F.
Berichten: 48953
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-19 12:23

FatCat schreef:
Voor de mensen die traangoot laten injecteren

Hoe lang ben je erna niet toonbaar? Als in zwelling en blauwe plekken?


Eigenlijk helemaal niet. Ik ging na de behandeling meteen naar de supermarkt. Je zag nog 2 rode puntjes van de prik maar verder zie je bij een traangootbehandeling eigenlijk geen blauw of zwelling.

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

Tytonidae
Berichten: 949
Geregistreerd: 24-05-13

Re: Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-19 12:58

Ik wil zo graag een traangoot behandeling maar ben echt een watje, vind het er zo brrrr uitzien:( Maar ik zou er wel veel baat bij hebben...

Aparte verschijning. :D

listiglistje
Berichten: 14398
Geregistreerd: 03-02-05
Woonplaats: Ittervoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-19 13:17

Nou traangoot voel je echt niet!
Ik werd gewoon verdoofd en voelde er niets van.
Ook geen blauwe plekjes of zwelling ofzo.

L1 + 24 PR 209 / L2 + 28 PR 211 / M1 + 21 PR 210 / M2 + 13 PR 204 / Z1 + 14 PR 225 / Z2 + 11 PR 224 / ZZ-L + 5 PR 223 *\o/* / RIP lieve Aqanto

viphorse
Berichten: 1504
Geregistreerd: 28-07-09
Woonplaats: Oss

Re: Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-19 13:48

Idd niets gevoeld van de traangoot ! Hij werd goed verdoofd en voor je weet zit het erin. Geen blauwe plekken of wat dan ook eraan overgehouden.
Resultaat schijn je lang te zien bij mij zit het nu bijna 2 maanden .

Als je aarzelt, groeit je angst; als je waagt, groeit je moed

FatCat
Berichten: 1887
Geregistreerd: 02-01-17
Woonplaats: NB

Re: Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-19 11:46

Dank jullie!! Was aan het twijfelen of ik een dag zou vrijnemen erna of niet.

Tytonidae
Berichten: 949
Geregistreerd: 24-05-13

Re: Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-19 17:41

Aan de bokkers die hun traangoot hebben laten doen/een afspraak hebben staan om hun traangoot te laten doen: Welke kliniek hebben jullie voor gekozen? Ben zelf nu toch voorzichtig een beetje aan het rondkijken maar zie door de bomen het bos niet meer.

Aparte verschijning. :D

PSvanLot
Berichten: 10117
Geregistreerd: 12-03-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-19 20:29

Tytonidae schreef:
Aan de bokkers die hun traangoot hebben laten doen/een afspraak hebben staan om hun traangoot te laten doen: Welke kliniek hebben jullie voor gekozen? Ben zelf nu toch voorzichtig een beetje aan het rondkijken maar zie door de bomen het bos niet meer.


Blush in Best. Afgelopen april laten doen. Het zit nog steeds mooi.

Volgende week ga ik voor 2 zones botox. Eens vragen hoe zij het nog vinden zitten.

FatCat
Berichten: 1887
Geregistreerd: 02-01-17
Woonplaats: NB

Re: Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-19 10:54

Heb gisteren traangoot laten doen, bij Blush Art de la Beauté in Best (a.h.v de positieve feedback in dit topic!)

Gisteren avond wat zwelling, en vandaag is het echt heel gezwollen. Iemand hetzelfde meegemaakt? Ze zijn helaas dicht vandaag dus ik kan niet bellen.

Sporten jullie ook weer de dag nadien? Ik wil gewoon wat gaan hardlopen, dus harslag onder de 155bpm. Niet intensief dus, wel langdurig.

Suzanne F.
Berichten: 48953
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-19 10:57

FatCat schreef:
Heb gisteren traangoot laten doen, bij Blush Art de la Beauté in Best (a.h.v de positieve feedback in dit topic!)

Gisteren avond wat zwelling, en vandaag is het echt heel gezwollen. Iemand hetzelfde meegemaakt? Ze zijn helaas dicht vandaag dus ik kan niet bellen.

Sporten jullie ook weer de dag nadien? Ik wil gewoon wat gaan hardlopen, dus harslag onder de 155bpm. Niet intensief dus, wel langdurig.


Nee je mag even niet sporten als het goed is. Heb je geen brief of info toegestuurd gekregen?
Zwelling kan voorkomen inderdaad. Je mag koelen met ijs/Coolpack.

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

PSvanLot
Berichten: 10117
Geregistreerd: 12-03-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-19 11:35

FatCat schreef:
Heb gisteren traangoot laten doen, bij Blush Art de la Beauté in Best (a.h.v de positieve feedback in dit topic!)

Gisteren avond wat zwelling, en vandaag is het echt heel gezwollen. Iemand hetzelfde meegemaakt? Ze zijn helaas dicht vandaag dus ik kan niet bellen.

Sporten jullie ook weer de dag nadien? Ik wil gewoon wat gaan hardlopen, dus harslag onder de 155bpm. Niet intensief dus, wel langdurig.


Ik verwacht dat het vocht is wat er onder zit. Dat trekt vanzelf weer weg. Ik had er zelfs een hartstikke geel oog van...

Sporten zou ik zeker even laten.

PSvanLot
Berichten: 10117
Geregistreerd: 12-03-19

Re: Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-19 11:36

Woensdag kraaienpootjes en voorhoofd laten doen. Traangoten meteen gecontroleerd en die zaten er nog top is. Zijn in april gezet.

Ik zit nu nog in dubio wat aan rimpeltjes op mijn wangen te laten doen. Maar ben bang dat dat met een filler moet van rondom de 450 euro...

Suzanne F.
Berichten: 48953
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-19 12:27

PSvanLot schreef:
Woensdag kraaienpootjes en voorhoofd laten doen. Traangoten meteen gecontroleerd en die zaten er nog top is. Zijn in april gezet.

Ik zit nu nog in dubio wat aan rimpeltjes op mijn wangen te laten doen. Maar ben bang dat dat met een filler moet van rondom de 450 euro...


Ja en met 1 ML kom je ook niet ver, dat is vaak het probleem.

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

Popstra
Berichten: 13612
Geregistreerd: 21-06-08

Re: Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-19 12:53

Dat ligt er aan hoe diep de lijntjes zijn

Ik l*l niet met de wind mee nee...

PSvanLot
Berichten: 10117
Geregistreerd: 12-03-19

Re: Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-19 14:53

Nog niet zo diep. Maar startbedrag is al rond de 450.

Puppetje
Berichten: 1006
Geregistreerd: 24-11-05

Re: Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-19 15:09

Ik heb een wenkbrauwlift met Botox laten doen afgelopen woensdag. Ben heel benieuwd naar het resultaat. Kon 1 tot 2 weken duren voordat ik het resultaat zou zien....

Popstra
Berichten: 13612
Geregistreerd: 21-06-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-19 12:18

PSvanLot schreef:
Nog niet zo diep. Maar startbedrag is al rond de 450.

Dan heb je met 1 ml vaak genoeg. Het is meer dan je denkt in zo een spuitje.

Ik betaal voor 1 ml Restylane 345€ bij Oranje klinieken in Amersfoort.
2 ml kost daar 495

Ik l*l niet met de wind mee nee...

PSvanLot
Berichten: 10117
Geregistreerd: 12-03-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-19 14:28

Popstra schreef:
PSvanLot schreef:
Nog niet zo diep. Maar startbedrag is al rond de 450.

Dan heb je met 1 ml vaak genoeg. Het is meer dan je denkt in zo een spuitje.

Ik betaal voor 1 ml Restylane 345€ bij Oranje klinieken in Amersfoort.
2 ml kost daar 495


Ga sowieso naar Blush in Best. Daar heb ik fijne ervaringen mee. Zijn wel een stuk duurder dan jij aangeeft.

Popstra
Berichten: 13612
Geregistreerd: 21-06-08

Re: Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-19 15:52

Ik vind de prijsverschillen voor dezelfde producten en milliliters enorm uiteen lopen bij veel klinieken als je gaat vergelijken.

Ik l*l niet met de wind mee nee...

PSvanLot
Berichten: 10117
Geregistreerd: 12-03-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-19 18:53

Popstra schreef:
Ik vind de prijsverschillen voor dezelfde producten en milliliters enorm uiteen lopen bij veel klinieken als je gaat vergelijken.


Ik ook maar vraag me ook meteen af hoe goed de kliniek is.
Kwam er straks een tegen die was 625,- per ml


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ComscoreBot, dollyspikkel, douschka, Eleeke, Hennos, Kanto, leonie87, Mutti, MyrtheJ, Traiectum en 37 bezoekers