Sauna Liefhebbers!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Maanlicht

Berichten: 6851
Geregistreerd: 30-07-07
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-19 14:05

Anoniem schreef:
Maanlicht schreef:
Ik ga morgen weer lekker naar Weesp, zin in!

Vind je het daar echt zo fijn? Ik ben na twee keer volledig afgehaakt. Sauna's die gewoon niet zo heet zijn als aangegeven, dompelbaden lauw in plaats van koud, slechte service bij de horeca, veel buiten werking. Het heeft qua ligging, kwartier van huis, én faciliteiten alles om perfect te zijn voor mij, maar al die net (tot heel erg) nietjes wegen me te zwaar.


Ik vind Weesp fijner dan Soesterberg. De sauna's vind ik altijd warm genoeg, het terrein is erg mooi en het is niet al te groot en druk, dat vind ik echt pluspunten. Bij de horeca word ik altijd goed geholpen en het eten is prima. Ja, jammer dat de dompelbaden lauw zijn inderdaad, maar dat is voor mij het enige minpuntje.

Vorige keer ben ik in Soesterberg geweest, was 's avonds gegaan omdat ze overdag al helemaal vol zaten. Was alsnog mega druk en volle sauna's. Had geen zin om een heel buffet te eten, maar a la carte vond ik het echt tegenvallen wat ze aanboden.

Anoniem

Re: Sauna Liefhebbers!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-19 14:44

Bij Soesterberg ben ik nog nooit geweest.
Wie weet geef ik Weesp over een tijd weer een kans, maar mijn ervaring met mensen van de horeca was echt heel slecht. Schreeuwen tegen de vriendin waar ik mee was. :oo

Maanlicht

Berichten: 6851
Geregistreerd: 30-07-07
Woonplaats: Den Haag

Re: Sauna Liefhebbers!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-19 16:52

Huh? Dat heb ik echt nog nooit meegemaakt... Kom er best regelmatig.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-19 17:47

Maanlicht schreef:
Huh? Dat heb ik echt nog nooit meegemaakt... Kom er best regelmatig.

Dat jij er regelmatig komt staat toch los van dat ik het daar wél heb meegemaakt?

Ik ben alleen maar blij dat niet iedereen hetzelfde leuk, lekker of belangrijk vindt. Dat scheelt in de drukte. :D

Denise_Storm

Berichten: 2370
Geregistreerd: 29-01-14
Woonplaats: Zuid-Holland

Re: Sauna Liefhebbers!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-19 22:04

Hoi saunakenners! Mag ik jullie (weer) wat vragen? Bij La Cubanita is weer de verwenactie begonnen. Mijn beste vriendin vindt het best een stap om naar de sauna te gaan, maar wil wel graag een keer. Ik wil haar meenemen als bedankje voor het vele klussen en helpen in ons nieuwe huis en eerst dus bij La Cubanita eten.

Maar... Welke sauna die aan de actie meedoet is nou een aanrader? Ik ben 1 keer eerder bij Elysium geweest met een andere vriendin en die vonden we echt tegenvallen...

Veluwse Bron, SpaSense, Elysium, SpaPuur, SpaWell, Thermen Holiday, SpaWeesp, Zwaluwhoeve en Hezemeer (BE)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-19 22:15

Van die zou ik dan kiezen voor VeluwseBron, omdat er echt heel veel verschillende faciliteiten zijn en ik het daar nog nooit te druk heb meegemaakt. Of SpaPuur omdat dat wat kleiner en knus is.
Ik vind Elysium trouwens flink verbeterd ten opzichte van enkele jaren geleden.

Maanlicht

Berichten: 6851
Geregistreerd: 30-07-07
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-19 22:28

Anoniem schreef:
Maanlicht schreef:
Huh? Dat heb ik echt nog nooit meegemaakt... Kom er best regelmatig.

Dat jij er regelmatig komt staat toch los van dat ik het daar wél heb meegemaakt?

Ik ben alleen maar blij dat niet iedereen hetzelfde leuk, lekker of belangrijk vindt. Dat scheelt in de drukte. :D


Nee, natuurlijk. Ik ben meer verbaasd dat ze daar tegen iemand hebben geschreeuwd. Dat vind ik heel bizar

Prairy
Berichten: 9066
Geregistreerd: 28-12-03

Re: Sauna Liefhebbers!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-19 10:07

Hezemeer zijn wij 1x geweest, wel net voor de wisseling van eigenaar, maar dat was een prima sauna.

Anoniem

Re: Sauna Liefhebbers!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-19 10:20

Ik vond Houten een ideale startsauna, maar daar is nog steeds geen nieuws bekend over een doorstart.

Soesterberg is ook fijn :j

16969
Berichten: 92
Geregistreerd: 09-05-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-19 15:04

iemand enig idee of je met urinestoma/ buikwandkatheter welkom bent in saunas? Ik ben gek op saunas... maar sinds plaatsing katheter niet meer geweest. Woon in frankrijk ondertussen, en heb hier wat sauna's gemailt maar geen reacties binnen.... ben je in nederland welkom met een buikwandkatheter + zakje?


Afbeelding

Anoniem

Re: Sauna Liefhebbers!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-19 15:09

Ik zie wel eens mensen met een darmstoma in de sauna, lijkt me dus voor een urine stoma ook geen probleem. Die mensen hebben vaak een band om hun buik of een dop erop (ipv het zakje) 1x was er een man die gewoon het zakje er zo aan had hangen en dat vond ik toch niet fris, aangezien je de inhoud er doorheen kan zien. Iets erom of erover zou ik prettiger vinden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-19 15:14

Ik zie dat wel vaker. Totaal geen moeite mee.
Met een band oid vind ik wel netter, niet iedereen heeft géén moeite met de inhoud van het zakje zien.

16969
Berichten: 92
Geregistreerd: 09-05-10

Re: Sauna Liefhebbers!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-19 15:38

ah cool :) en dit zakje is van papierachtig stof, kan tegen water, is wegwerpbaar uiteraard, en je kan er niet doorheen kijken :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-19 16:23

16969 schreef:
ah cool :) en dit zakje is van papierachtig stof, kan tegen water, is wegwerpbaar uiteraard, en je kan er niet doorheen kijken :)

Gaan! :D

Petrichor

Berichten: 10528
Geregistreerd: 14-04-06

Re: Sauna Liefhebbers!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-19 22:12

Hier in de sauna ook wel eens iemand gezien, zij had een soort band er om heen gedaan.

Vind het in de sauna ook totaal geen probleem, in de baden vind ik het een minder fijn idee maar ik weet niet of dat gegrond is of tussen de oren zit! :D

16969
Berichten: 92
Geregistreerd: 09-05-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-19 08:13

Petrichor schreef:
Hier in de sauna ook wel eens iemand gezien, zij had een soort band er om heen gedaan.

Vind het in de sauna ook totaal geen probleem, in de baden vind ik het een minder fijn idee maar ik weet niet of dat gegrond is of tussen de oren zit! :D



hihi, :D tja... zakjes kunnen wel eens ontploffen of los raken.... ook in kleding trouwens, :') en dan is t een bende. Maar ik denk altijd..... zwemmen met een steriel zakje .... die een heeeel enkel keertje ontloft,
of de vele kids die in het zwembad plassen, of babys met zwemluiers, dan denk ik dat het zakje in principe niet zo erg moet zijn!

Petrichor

Berichten: 10528
Geregistreerd: 14-04-06

Re: Sauna Liefhebbers!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-19 16:02

Je moet vooral gewoon lekker naar de sauna gaan, je hebt er zelf niet voor gekozen om een stoma te moeten gebruiken. Gewoon lekker genieten en dan zie je vanzelf wel hoe het gaat.

Bij de sauna waar ik normaal naar toe ga (Saré) keek er ik elk geval niemand gek van op!

Gimme_Joy

Berichten: 7764
Geregistreerd: 27-10-10

Re: Sauna Liefhebbers!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-19 19:35

Zo ik heb van mn werk weer lekker wat saunabonnen verzameld *\o/* . Ik kan tot het nieuwe jaar ieder weekend gratis naar de sauna als ik wil :P

Anoniem

Re: Sauna Liefhebbers!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-19 19:40

Ik wil ook weer naar de Sauna maar ben nog herstellende van een operatie (en er komt er nog eentje) dus ik mag voorlopig niet.. november weer denk ik :')

Linnie050

Berichten: 11800
Geregistreerd: 20-04-11
Woonplaats: Putten

Re: Sauna Liefhebbers!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-19 22:26

Wat leuk dit topic.

Ik heb kaartjes gewonnen voor de sauna in Putten.
Ben ooit 1x bij de zwaluwhoeve geweest met badpakken dag verder nooit in een sauna.
Ik zie er wel wat tegenop (naakt even wennen) maar denk dat ik begin volgend jaar een keer ga.

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Re: Sauna Liefhebbers!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-19 00:55

Ik ben vandaag bij thermen Londerzeel geweest. Heel fijn en net en goed onderhouden complex. Er wordt veel vernieuwd. En de laatste opgietsessie werd letterlijk een feestje :D

x_spekkie_x

Berichten: 4355
Geregistreerd: 15-10-05
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-19 07:23

Gimme_Joy schreef:
Zo ik heb van mn werk weer lekker wat saunabonnen verzameld *\o/* . Ik kan tot het nieuwe jaar ieder weekend gratis naar de sauna als ik wil :P

Werk je bij La Cubanita? :D

Ik heb nog één saunabon van Centre du Lac in Pijnacker. Geldig tot en met 30 september. Gekocht via vakantie veilingen voor 9 euro. Wil je in het weekend betaal je aan de sauna 5 euro toeslag. Is er toevallig iemand die hem van mij over wil kopen? Ik ben zelf al geweest (de andere bon) maar ik red het niet voor die tijd :)

frankiej
Berichten: 4145
Geregistreerd: 02-06-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-19 21:33

linnie050 schreef:
Wat leuk dit topic.

Ik heb kaartjes gewonnen voor de sauna in Putten.
Ben ooit 1x bij de zwaluwhoeve geweest met badpakken dag verder nooit in een sauna.
Ik zie er wel wat tegenop (naakt even wennen) maar denk dat ik begin volgend jaar een keer ga.


dat voor het eerst naakt is maar een paar minuutjes wennen. In het zwembad voel je jezelf dan pas echt als een vis in het water!

MenteamJoey

Berichten: 105
Geregistreerd: 25-09-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-19 21:43

Thermae 2000 in Valkenburg is ook prachtig, elke dinsdag badkledingdag wat voor sommige mensen prettiger voelt. Is een thermaalbad, met verschillende sauna’s. Genieten!

bantu

Berichten: 570
Geregistreerd: 02-01-06

Re: Sauna Liefhebbers!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-19 07:59

ik ben vrijdag naar bussloo geweest, wat is het daar mooi zeg!