Wie niet weg is is gezien! Nagellaktopic deel 10!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Re: Wie niet weg is is gezien! Nagellaktopic deel 10!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-19 19:42

Ik geef mijn klanten altijd aan: als je binnen 3 dagen na behandeling last krijgt van jeuk, roodheid, bultjes of zelfs blaren, ben je *mogelijk* (ik mag die diagnose nl niet stellen) allergisch.

Het begint met over exposure (teveel contact), vervolgens allergische reactie, en dat kan zich weer ontwikkelen tot een allergie.

Helaas laten de meeste klanten zich vervolgens niet testen, omdat ze dat onzin vinden (en zonde van hun eigenrisico waarschijnlijk :') ) voor een luxe product.
Ze denken, product eraf en klaar.

Maar ze realiseren zich niet dat acrylaten (bijv) in veel meer producten gebruikt worden dan enkel nagelproducten.


Vanmorgen dit mogen zetten :j

Afbeelding

LISA_L
Berichten: 150
Geregistreerd: 11-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-19 12:40

Ik heb weer nieuwe kleurtjes binnen !
Gelijk wat uitgeprobeerd en dit is het resultaat :
Afbeelding
Glitter komt op de foto niet erg goed over maar in de zon glittert hij echt prachtig ! Lijken op de foto meer gele stipjes haha.

welmoed__

Berichten: 6552
Geregistreerd: 18-02-07
Woonplaats: North of Drenth

Re: Wie niet weg is is gezien! Nagellaktopic deel 10!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-19 17:40

Die is mooi zeg! Waarvan is die?

LISA_L
Berichten: 150
Geregistreerd: 11-04-11

Re: Wie niet weg is is gezien! Nagellaktopic deel 10!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-19 12:25

De uncovered collectie van pink gellac. Het is de burnt taupe met glitter nude eroverheen.

Libiris

Berichten: 1672
Geregistreerd: 07-05-05
Woonplaats: Groesbeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-19 13:06

LISA_L schreef:
Ik heb weer nieuwe kleurtjes binnen !
Gelijk wat uitgeprobeerd en dit is het resultaat :
[ [url=m/jKmrvy.jpg]Afbeelding[/url] ]
Glitter komt op de foto niet erg goed over maar in de zon glittert hij echt prachtig ! Lijken op de foto meer gele stipjes haha.


erg mooi! mooie warme kleur!

Sure_lee

Berichten: 10385
Geregistreerd: 19-03-13
Woonplaats: Harderwijk

Re: Wie niet weg is is gezien! Nagellaktopic deel 10!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-19 14:57

Gaaf zeg!

AvWShots

Berichten: 2510
Geregistreerd: 11-08-06
Woonplaats: zuid-holland

Re: Wie niet weg is is gezien! Nagellaktopic deel 10!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-19 19:26

Ik kom weer even binnenvallen.
Jaren geleden in hetzelfde (of soortgelijke) topic actief geweest. Na een tijd het zat te zijn, nu weer lekker aan het nagelen.
Daarmee ook direct een vraag.
Ik zie dat er hier ook anderen met venalisa en elite 99 werken. Zelf heb ik ook nog Modelones en canni.
Na verloop van tijd merk ik dat mijn nagels een soort "week" worden door het dragen van gellak. En daarmee bedoel ik niet dun door eventueel teveel vijlen, maar echt net alsof ze lang in bad hebt gezeten. Ook vanaf de nagelriem lijkt de gellak zelf een beetje week te worden (of dit lijkt zo doordat de nagel zelf stevigheid verliest).
Nu weet ik dat de lakjes van ome ali net iets anders kunnen zijn dan degene in NL. Daarom heb ik ook een ander (NL) merk besteld nu.
Hierbij zit o.a. een hp-bond, base en rubberbase. Ik hoop dat het niet aan de kleurtjes ligt, dus dat ik deze er nog bovenop kan blijven gebruiken.
Iemand een soortgelijke ervaring?

Roosch

Berichten: 36638
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-19 19:37

Ik heb weer mijn favo zomerkleurtje op nagels en tenen en ben helemaal vakantieklaar. <3 Ik blijf het zo een mooie kleur vinden!

Afbeelding

Shenavallie
Berichten: 11555
Geregistreerd: 12-08-06
Woonplaats: Waar ik dacht dat het nog groen en rustig is

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-19 21:01

Tijd geleden, maar ik kom gelijk even met de deur in huis vallen: wie had er ook alweer interesse in mijn (nieuwe!!!!) vijlen? We hebben eindelijk weer een deel van de verhuizing van onze opslagzolder gehaald en daar zaten al mijn nagelspullen bij. Naast mijn vijlen doe ik verder alles wat ik nog heb weg, omdat het niet loont om hier - waar ik nu woon - een eigen salon voort te zetten. Er zitten er al 8 in het kleine dorp en more to come. Bij interesse graag even een PB. Ik heb qua vijlen niet alleen zebra vijlen (ruim 50 stuks), maar ook CND vijlen (kanga, hotshot en girlfriend buffer). Daarnaast natuurlijk mijn lampen, lak, poeders, liquid, etc. etc.

Heb trouwens mijn eigen kunstnagels al een tijdje eraf en na een flinke tijd wennen, vind ik het maar wat prettig zo. Oké, het ziet er misschien minder verzorgd uit nu, maar gezien mijn huidige werk wel vele malen handiger.

Yellowbird

Berichten: 778
Geregistreerd: 05-09-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-19 08:29

Avwshots, in lakjes van Ali zitten andere stoffen die niet in Europese lakjes zitten. Dus dit kan zeker de oorzaak zijn.
Producten die rechtstreeks op de natuurlijke nagel komen moet je nooit van Ali gebruiken. Zoals primer, bond, base, rubberbase.

Tevens gebruik je niet zowel de base als de rubberbase, je gebruikt de een of de ander, aangezien rubberbase ook gewoon een base is ;)

xxelviraxx

Berichten: 3397
Geregistreerd: 06-12-07
Woonplaats: Hilvarenbeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-19 19:51

Net bezig geweest, best goed gelukt
:D

Afbeelding

justdiesel
Berichten: 4948
Geregistreerd: 23-06-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-19 20:08

Shenavallie schreef:
Tijd geleden, maar ik kom gelijk even met de deur in huis vallen: wie had er ook alweer interesse in mijn (nieuwe!!!!) vijlen? We hebben eindelijk weer een deel van de verhuizing van onze opslagzolder gehaald en daar zaten al mijn nagelspullen bij. Naast mijn vijlen doe ik verder alles wat ik nog heb weg, omdat het niet loont om hier - waar ik nu woon - een eigen salon voort te zetten. Er zitten er al 8 in het kleine dorp en more to come. Bij interesse graag even een PB. Ik heb qua vijlen niet alleen zebra vijlen (ruim 50 stuks), maar ook CND vijlen (kanga, hotshot en girlfriend buffer). Daarnaast natuurlijk mijn lampen, lak, poeders, liquid, etc. etc.

Heb trouwens mijn eigen kunstnagels al een tijdje eraf en na een flinke tijd wennen, vind ik het maar wat prettig zo. Oké, het ziet er misschien minder verzorgd uit nu, maar gezien mijn huidige werk wel vele malen handiger.


Dat was ik, maar inmiddels heb ik het al een tijdje helemaal gehad met gellak en heb ik naturel nagels.

Shenavallie
Berichten: 11555
Geregistreerd: 12-08-06
Woonplaats: Waar ik dacht dat het nog groen en rustig is

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-19 21:15

Ah, jij ook back to natural! :D Bevalt het jou ook wel zo?

SuSem

Berichten: 4647
Geregistreerd: 24-11-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-19 14:41

Afbeelding
Hoi! Ik heb nu sinds een tijdje acrylnagels. Was er heel tevreden mee, en had voor afgelopen vrijdag een afspraak voor opvullen gepland. Stopt mijn styliste er van de een op de andere dag mee ivm familieomstandigheden. Aanstaande donderdag gaan we op vakantie en ik krijg nu nergens anders meer een afspraak. Iig niet op een tijd die mij ook uitkomt.

Zou ik dit met pink gellac nog kunnen opfrissen voor de vakantie? Iemand tips daarvoor (ik heb het wel al vaker op Mn natuurlijke nagels aangebracht)

justdiesel
Berichten: 4948
Geregistreerd: 23-06-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-19 17:11

@Shenavillie euh ja en nee.....
Dat ik niks hoef te doen aan mijn nagels vind ik wel fijn.
Maar een mooi kleurtje er op en dat ze niet steeds scheuren was toch ook wel heel fijn.
Er zal vanzelf weer een dag komen dat ik er weer mee begin maar vooralsnog laat ik het zo.

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-19 17:54

SuSem schreef:
[ [url=m/sosse7.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hoi! Ik heb nu sinds een tijdje acrylnagels. Was er heel tevreden mee, en had voor afgelopen vrijdag een afspraak voor opvullen gepland. Stopt mijn styliste er van de een op de andere dag mee ivm familieomstandigheden. Aanstaande donderdag gaan we op vakantie en ik krijg nu nergens anders meer een afspraak. Iig niet op een tijd die mij ook uitkomt.

Zou ik dit met pink gellac nog kunnen opfrissen voor de vakantie? Iemand tips daarvoor (ik heb het wel al vaker op Mn natuurlijke nagels aangebracht)

Hoe lang ga je op vakantie?
Hoe langer je uitgroei, hoe meer de nagel uit balans raakt, hoe meer kans je hebt op schade

SuSem

Berichten: 4647
Geregistreerd: 24-11-06

Re: Wie niet weg is is gezien! Nagellaktopic deel 10!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-19 18:21

2 wkn

SuSem

Berichten: 4647
Geregistreerd: 24-11-06

Re: Wie niet weg is is gezien! Nagellaktopic deel 10!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-19 18:25

Dit zit er nu 3 wkn op en ging iedere 5 wkn..

Pasha

Berichten: 7111
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Winterswijk/ harreveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-19 23:57

Ik heb sinds kort een starters set van Pink Gellac en vind het echt super leuk om mooie nagels te hebben maar ook te maken!!
Dit was de eerste keer bij mezelf (ben fysio dus mag helaas geen lange nagels)

Afbeelding

Sure_lee

Berichten: 10385
Geregistreerd: 19-03-13
Woonplaats: Harderwijk

Re: Wie niet weg is is gezien! Nagellaktopic deel 10!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-19 07:08

Mooi gedaan voor de 1e keer zeg! Leuke kleur ook.

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-19 10:04

Ik heb een nieuwe topcoat met holo glitter <3

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Pasha

Berichten: 7111
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Winterswijk/ harreveld

Re: Wie niet weg is is gezien! Nagellaktopic deel 10!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-19 10:44

Leuk zeg!!!
Ik vind die Lisse glitter potjes ook handig!! Wil niet altijd of elke nagel een glitter en zo kun je kiezen wat je doet! Leuk!

Ik verwacht vandaag weer 4 nieuwe kleurtjes

Sure_lee

Berichten: 10385
Geregistreerd: 19-03-13
Woonplaats: Harderwijk

Re: Wie niet weg is is gezien! Nagellaktopic deel 10!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-19 11:37

Ik hou van glitter!

sabine1979

Berichten: 2592
Geregistreerd: 10-10-11
Woonplaats: Oeffelt

Re: Wie niet weg is is gezien! Nagellaktopic deel 10!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-19 19:48

Heb straks mijn nagels ook weer gedaan.
Morgen na de gaypride in amsterdam, dus moesten ze roze worden :o
Afbeelding

Pasha

Berichten: 7111
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Winterswijk/ harreveld

Re: Wie niet weg is is gezien! Nagellaktopic deel 10!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-19 10:17

Woehoe nou dat is rose!!!! Veel plezier vandaag!!!

Ik heb Mn nieuwe kleurtje op Mn vriendin getest!! Leuk!!! Afbeelding