Wie niet weg is is gezien! Nagellaktopic deel 10!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Yellowbird

Berichten: 778
Geregistreerd: 05-09-09

Re: Wie niet weg is is gezien! Nagellaktopic deel 10!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-20 17:07

Ziet er heel netjes uit hoor, al zien we natuurlijk niet wat onder de lak zit.
Over een jaartje zien je nagels er alweer heel anders uit :)
Lekker veel met olie blijven smeren

Britt1

Berichten: 2579
Geregistreerd: 22-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-20 17:32

Yellowbird schreef:
Ziet er heel netjes uit hoor, al zien we natuurlijk niet wat onder de lak zit.
Over een jaartje zien je nagels er alweer heel anders uit :)
Lekker veel met olie blijven smeren

Ah ja ik heb een foto gemaakt vorige week van mijn nagels voordat de nieuwe gel erop ging! :+
Afbeelding

Yellowbird

Berichten: 778
Geregistreerd: 05-09-09

Re: Wie niet weg is is gezien! Nagellaktopic deel 10!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-20 18:02

Wat apart. Ze haalt toch zeker niet iedere keer alle gel eraf?
Bij een bijwerking wordt de eventuele lifting verwijderd en een dun laagje gel. Er blijft altijd een laag gel op staan.

Het is wel nog te zien dat je nagelbijter bent, maar ziet er in principe goed uit.
Ik vrees alleen voor je eigen nagels als er teveel op wordt gevijld.

Britt1

Berichten: 2579
Geregistreerd: 22-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-20 18:08

Yellowbird schreef:
Wat apart. Ze haalt toch zeker niet iedere keer alle gel eraf?
Bij een bijwerking wordt de eventuele lifting verwijderd en een dun laagje gel. Er blijft altijd een laag gel op staan.

Het is wel nog te zien dat je nagelbijter bent, maar ziet er in principe goed uit.
Ik vrees alleen voor je eigen nagels als er teveel op wordt gevijld.

Nee niet iedere keer, maar de laatste keer wel. :)

Moon_light94

Berichten: 3426
Geregistreerd: 10-03-10

Re: Wie niet weg is is gezien! Nagellaktopic deel 10!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-20 18:11

Weet iemand toevallig een goede nagelstyliste in de omgeving Utrecht (Leidsche Rijn)? Doe het nu zelf, maar ben er eigenlijk te lui voor en ook niet altijd 100% tevreden. Wil het dus toch eens laten doen. Maar dan wel op een goede plek :D

Zal straks een foto van mijn nagels maken trouwens Britt! :)

Yellowbird

Berichten: 778
Geregistreerd: 05-09-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-20 21:40

Eigen nagels weer gedaan met een prachtige kleur :D


Afbeelding

LoveUggs

Berichten: 8677
Geregistreerd: 12-01-11
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-20 21:49

Mooi! Ik hou er wel van! <3

Hier ook een nieuwe set. Qua vijlwerk niet zo tevreden.. Nieuwe frees is nog erg wennen... En uiteraard kwam ik er pas achter dat ik de richting nog kon omdraaien, toen ik bijna klaar was. Morgen is mijn andere hand aan de beurt (hier dus met links gewerkt en rechtshandig..) :+ Maar verder wel tevreden over de set zelf. Bedoeling was iets heel anders maar uiteraard had ik niet de juiste kleuren liggen, dacht ik het anders op te kunnen lossen, wat anders uitpakte en uiteindelijk werd het dit :+

- er zit trouwens een unicorn pigment overheen, waardoor de nude kleur op mijn eigen nagels verkleurd door de flits :) -
Afbeelding

Sourire
Berichten: 814
Geregistreerd: 15-08-11
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-20 12:49

Hoi allemaal,

Ik lees al een hele tijd mee en zie steeds zulke mooie dingen voorbij komen dat ik zelf ook overstag ben gegaan en een startersset van PG heb gekocht. :D Opzich heel blij mee maar nu zag ik op FB wat voorbij komen over iemand met een allergische reactie en las dat dat zelfs gevolgen kan hebben voor medische behandelingen (bijv. tandarts). Ik ben voor praktisch alles wat je inademt al allergisch dus ben wel een beetje angstig geworden. Er is opzich wel het eea over te vinden maar toch wil ik aan jullie de vraag graag stellen;
Hoe voorkom je een allergische reactie/het opbouwen van een allergie? Geen goedkope lak uit verweggistan inslaan lijkt mij helder en ook las ik voorkomen dat je de huid aanraakt met gel. Maar zijn er verder dingen die je kan doen? En hoe groot is de kans nou echt dat je allergisch reageert/een allergie opbouwt?

Jester_

Berichten: 12261
Geregistreerd: 16-12-07
Woonplaats: Eerbeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-20 15:46

Ik denk dat het wel meevalt hoor, ik ben ook gauw allergisch maar nog nooit hier voor gehad

Gister nieuw kleurtje, beetje donkergroen! En weer lekker kort haha


Afbeelding

chantal_bel

Berichten: 930
Geregistreerd: 19-10-06
Woonplaats: Op de aardbodem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-20 16:40

Oehhh wat een mooie kleur blauw! Welk merk en kleur is dit?

Yellowbird schreef:
Eigen nagels weer gedaan met een prachtige kleur :D


[ [url=m/qqE8cN.jpg]Afbeelding[/url] ]

Yellowbird

Berichten: 778
Geregistreerd: 05-09-09

Re: Wie niet weg is is gezien! Nagellaktopic deel 10!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-20 19:52

Dit is de kleur Galactica van Indigo.

Sja over een allergie is niks te voorspellen. Vooral zorgen dat je weet wat je doet en het goed doet.. en zelfs dan kun je nog een allergie op bouwen of niet.

c_alsemgeest

Berichten: 20663
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Ergens tussen Den Haag en Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-20 22:54

Hebben jullie toevallig interesse in het ruilen van (ongebruikte) PG kleuren? Heb er een paar die ik besteld had... maar dus echt nooit gebruik :')

yarkayunda
Berichten: 839
Geregistreerd: 08-12-13
Woonplaats: Ell

Re: Wie niet weg is is gezien! Nagellaktopic deel 10!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-20 09:02

Heeft er iemand ervaring met de lamp van pink gellac? Niet de duurdere variant maar de 1e? Mijn lamp is namelijk kapot gegaan en nu heb ik dus een nieuwe nodig

Libiris

Berichten: 1672
Geregistreerd: 07-05-05
Woonplaats: Groesbeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-20 13:38

LoveUggs schreef:
Mooi! Ik hou er wel van! <3

Hier ook een nieuwe set. Qua vijlwerk niet zo tevreden.. Nieuwe frees is nog erg wennen... En uiteraard kwam ik er pas achter dat ik de richting nog kon omdraaien, toen ik bijna klaar was. Morgen is mijn andere hand aan de beurt (hier dus met links gewerkt en rechtshandig..) :+ Maar verder wel tevreden over de set zelf. Bedoeling was iets heel anders maar uiteraard had ik niet de juiste kleuren liggen, dacht ik het anders op te kunnen lossen, wat anders uitpakte en uiteindelijk werd het dit :+

- er zit trouwens een unicorn pigment overheen, waardoor de nude kleur op mijn eigen nagels verkleurd door de flits :) -
[ [url=m/9IXsHv.jpg]Afbeelding[/url] ]


ondanks dat het anders uitpakte vind ik de kleuren combinatie erg leuk! l

zou wel idd meer op het vijlen letten, ze ogen nu erg breed en het smaller vijlen doe je het beste gewoon met de handvijl..
ik gebruik de electrische vijl eigenlijk alleen in het begin bij het verwijderen van de gel/gellak/acryl
En ik zou ze mss iets korter maken, dan is de verhouding denk ik wat mooier
maar dat is natuurlijk smaak

uiteindelijk moet je gewoon doen wat jij mooi vindt ;)

Libiris

Berichten: 1672
Geregistreerd: 07-05-05
Woonplaats: Groesbeek

Re: Wie niet weg is is gezien! Nagellaktopic deel 10!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-20 13:39

mooi gedaan Yellowbird!

Libiris

Berichten: 1672
Geregistreerd: 07-05-05
Woonplaats: Groesbeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-20 14:34

Sourire schreef:
Hoi allemaal,

Ik lees al een hele tijd mee en zie steeds zulke mooie dingen voorbij komen dat ik zelf ook overstag ben gegaan en een startersset van PG heb gekocht. :D Opzich heel blij mee maar nu zag ik op FB wat voorbij komen over iemand met een allergische reactie en las dat dat zelfs gevolgen kan hebben voor medische behandelingen (bijv. tandarts). Ik ben voor praktisch alles wat je inademt al allergisch dus ben wel een beetje angstig geworden. Er is opzich wel het eea over te vinden maar toch wil ik aan jullie de vraag graag stellen;
Hoe voorkom je een allergische reactie/het opbouwen van een allergie? Geen goedkope lak uit verweggistan inslaan lijkt mij helder en ook las ik voorkomen dat je de huid aanraakt met gel. Maar zijn er verder dingen die je kan doen? En hoe groot is de kans nou echt dat je allergisch reageert/een allergie opbouwt?


ik heb een keer een allergische reactie gekregen op een cleanser van Florence..

denk dat je idd moet zorgen dat de huid zo min mogelijk in contact komt met product
Maar als jij voor zoveel allergisch bent dan zou ik toch mss een test doen om wat producten uit te kunnen sluiten..
of mss eerst 1 nagel doen en kijken wat er gebeurd

chantalboes

Berichten: 1570
Geregistreerd: 06-06-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-20 17:42

yarkayunda schreef:
Heeft er iemand ervaring met de lamp van pink gellac? Niet de duurdere variant maar de 1e? Mijn lamp is namelijk kapot gegaan en nu heb ik dus een nieuwe nodig

Ik heb de PG lamp 2 keer gebruikt en toen snel een goede gekocht. Bij mij harde het echt niet goed uit.

yarkayunda
Berichten: 839
Geregistreerd: 08-12-13
Woonplaats: Ell

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-20 18:53

chantalboes schreef:
yarkayunda schreef:
Heeft er iemand ervaring met de lamp van pink gellac? Niet de duurdere variant maar de 1e? Mijn lamp is namelijk kapot gegaan en nu heb ik dus een nieuwe nodig

Ik heb de PG lamp 2 keer gebruikt en toen snel een goede gekocht. Bij mij harde het echt niet goed uit.

Welke is wel goed?

c_alsemgeest

Berichten: 20663
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Ergens tussen Den Haag en Rotterdam

Re: Wie niet weg is is gezien! Nagellaktopic deel 10!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-20 20:08

Ik heb de groote LED, en die doet het nog steeds prima.

Libiris

Berichten: 1672
Geregistreerd: 07-05-05
Woonplaats: Groesbeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-20 13:50

ik heb mijn lampen via AliExpress gekocht en doen het al 2 jaar super goed :-)
deze had ik toen binnen een paar dagen binnen

ik heb de lampen ook van PG gehad en die deden het ook prima, maar voor gelnagels duurde het mij te lang :D

Ik heb nog een lamp van mijn opleiding over, die mag je van mij gewoon komen halen als je wilt... weet niet of je in de buurt woont van Groesbeek?

yarkayunda
Berichten: 839
Geregistreerd: 08-12-13
Woonplaats: Ell

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-20 18:57

Libiris schreef:
ik heb mijn lampen via AliExpress gekocht en doen het al 2 jaar super goed :-)
deze had ik toen binnen een paar dagen binnen

ik heb de lampen ook van PG gehad en die deden het ook prima, maar voor gelnagels duurde het mij te lang :D

Ik heb nog een lamp van mijn opleiding over, die mag je van mij gewoon komen halen als je wilt... weet niet of je in de buurt woont van Groesbeek?

Anderhalf uur rijden helaas. Welke heb je precies van ali?

chantalboes

Berichten: 1570
Geregistreerd: 06-06-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-20 19:07


Libiris

Berichten: 1672
Geregistreerd: 07-05-05
Woonplaats: Groesbeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-20 11:38

yarkayunda schreef:
Libiris schreef:
ik heb mijn lampen via AliExpress gekocht en doen het al 2 jaar super goed :-)
deze had ik toen binnen een paar dagen binnen

ik heb de lampen ook van PG gehad en die deden het ook prima, maar voor gelnagels duurde het mij te lang :D

Ik heb nog een lamp van mijn opleiding over, die mag je van mij gewoon komen halen als je wilt... weet niet of je in de buurt woont van Groesbeek?

Anderhalf uur rijden helaas. Welke heb je precies van ali?


Deze heb ik, toen binnen 5 dgn ontvangen

Afbeelding

Heb ook een dichte lamp van Ali, maar deze vind ik erg fijn

yarkayunda
Berichten: 839
Geregistreerd: 08-12-13
Woonplaats: Ell

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-20 13:04

yarkayunda schreef:
Libiris schreef:
ik heb mijn lampen via AliExpress gekocht en doen het al 2 jaar super goed :-)
deze had ik toen binnen een paar dagen binnen

ik heb de lampen ook van PG gehad en die deden het ook prima, maar voor gelnagels duurde het mij te lang :D

Ik heb nog een lamp van mijn opleiding over, die mag je van mij gewoon komen halen als je wilt... weet niet of je in de buurt woont van Groesbeek?

Anderhalf uur rijden helaas. Welke heb je precies van ali

Deze heb ik, toen binnen 5 dgn ontvangen

[ [url=m/KTPwNo.jpg]Afbeelding[/url] ]

Heb ook een dichte lamp van Ali, maar deze vind ik erg fijn

Is dat deze?https://m.nl.aliexpress.com/item/33017438438.html?spm=a2g0n.productlist.0.0.6a9978e9ObN7mP&browser_id=0e386f0c78b64eb0afd67c819f7eebc7&aff_trace_key=997232ae4ae4481ab9a276444e9770f0-1589125567797-09274-UneMJZVf&aff_platform=msite&m_page_id=sjmef3qprxgcav7t1754ff999f717a75310e658d0b&gclid=&_imgsrc_=ae01.alicdn.com%2Fkf%2FH5c8a8b07f86d4607af3d6107b34a5e34u.jpg_640x640Q90.jpg_.webp

Libiris

Berichten: 1672
Geregistreerd: 07-05-05
Woonplaats: Groesbeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-20 16:08

kan de link niet openen, maar die dichte van Alie is dezelfde als die Chantalboes laat zien met haar link