[Info] Haar/haarverf deel 6

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Pepperrr
Berichten: 8387
Geregistreerd: 28-07-16
Woonplaats: Nistelrode (NB)

Re: [Info] Haar/haarverf deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-20 08:32

Eerst blauw verven, dat de blueblack van colorista erop en dan laten vervagen _O- zo heb ik die kleur gehad. Ging wel een paar maanden overheen natuurlijk :')

Let the wind carry you home
Blackbird, fly away


ierr
Berichten: 105
Geregistreerd: 07-11-07
Woonplaats: Gouda

Re: [Info] Haar/haarverf deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-20 13:50

volg even

Ga je trouwen? Bruidskapsels, bruidsmake-up, opsteekkapsels, gelegenheidsmake-up, haarstyling en fotoshoots.
https://www.irishairandbeauty.nl

Niekj_Jente
Berichten: 2429
Geregistreerd: 29-08-06
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-20 14:54

[ img ]


De rechter komt in de buurt. Is van syoss en ziet er op het haar echt blauwer uit. Mijn collega heeft hem er al in en ik zit nu in de verf.

Heb de middelste erin zitten en deze pakt op mijn wit blonde haar ook echt anders uit. Maar omdat hij snel vervaagde op mijn witte haren nu de ander meteen eroverheen.

Op deze foto heb ik de middelste kleur (dusty chrome)
[ img ]
[ img ]

☆♡▪K & M▪♡☆

E_J
Berichten: 1180
Geregistreerd: 05-12-15

Re: [Info] Haar/haarverf deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-20 15:00

Volgens mij is het best een lastige kleur om goed te krijgen, of niet? Ik zat er vandaag over te denken, en volgens mij is het ook nog een lastige kleur om met kleding te matchen of niet? :')
Maar wel zoooo mooi <3

Niekj_Jente
Berichten: 2429
Geregistreerd: 29-08-06
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-20 15:04

E_J schreef:
Volgens mij is het best een lastige kleur om goed te krijgen, of niet? Ik zat er vandaag over te denken, en volgens mij is het ook nog een lastige kleur om met kleding te matchen of niet? :')
Maar wel zoooo mooi <3



Ja het is een vrij lastige kleur. Maar denk dat het ook komt omdat ik mijn haar echt witblond had. Dus dat witte kwam er toch doorheen en vervaagde wat snel. Ik denk als ik de dusty chrome thuis had liggen en deze erover heen zou doen dat het wel gaaf zou worden. Maar had de silver charcoal alleen nog in huis.


[ img ]

Zit wel iets van paars in zo te zien/merken :')

☆♡▪K & M▪♡☆

E_J
Berichten: 1180
Geregistreerd: 05-12-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-20 16:24

Oeh! Laat je het eindresultaat zien? Ik zit nog een beetje te twijfelen. Ga ik echt voor deze kleur, of zou ik voor een wat fellere blauw gaan? Dit is namelijk ook wel heel mooi :')
[ img ]
Of compleet wat anders? Split dye blond met bruin is ook mooi _O-

Niekj_Jente
Berichten: 2429
Geregistreerd: 29-08-06
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-20 18:39

[ img ]

Nog wat nat maar maak morgen een betere foto.. heeeel anders dan verwacht. Heb raar haar geloof ik :')

Dat blauwe van jou afbeelding is echt super gaaf zeg! <3

☆♡▪K & M▪♡☆

E_J
Berichten: 1180
Geregistreerd: 05-12-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-20 21:11

Oh dat ziet er inderdaad anders uit joh! Ben benieuwd hoe het morgen is als het droog is :Y)

Ik was even tegen een vriendin aan het klagen dat ik het zo 1 2 3 niet meer wist, of ik nou split dye of blauw wilde, zegt mevrouw “doe lekker allebei dan” :')
Vond het nog best een goed idee ook. Eerst even blond/bruin split dye tot ik dat weer zat ben en dan kan er blauw over het blonde heen

WithinYuuri
Berichten: 964
Geregistreerd: 02-01-13

Re: [Info] Haar/haarverf deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-20 18:10

Hoii, ik wil graag weer terug naar kort haar, maar nu vroeg ik me af of jullie daar goede kappers voor weten. Wat ik in mn hoofd heb is korter aan de zijkanten en langer bovenop, en dan een beetje zo’n messy stijl. Ik heb mn haar eerder kort gehad, maar dat was niet echt een hip kapsel zegmaar, dus wil hiervoor graag naar een andere kapper. Iemand ervaring met een kapper die leuke korte kapsels knipt (dus niet zo’n kortpittig kapsel)? Zou ook graag mn haar willen doneren overigens :j

And [o] is coming.

Foaly
Berichten: 4764
Geregistreerd: 09-05-11
Woonplaats: Den Haag

Re: [Info] Haar/haarverf deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-20 18:19

Ik wilde precies hetzelfde als jij, en ben super goed geholpen bij de Kinki. Alleen het bijknippen is soms een dingetje, ik heb in de salon nog geen vaste kapper en elke kapper die ik heb gehad, maakt er weer wat anders van (met wisselend succes :') ). Het voordeel van kort haar is wel dat je er niet heel lang tegenaan hoeft te kijken, na vijf/zes weken is het echt wel weer tijd voor een nieuwe opfrisbeurt anders zie ik eruit als een ontplofte paardenbloem :+

People like that…corporations like that, they have all the money, they have all the power, and they use it to make people like you go away. Right now, you're suffering under an enormous weight. We provide…Leverage

Niekj_Jente
Berichten: 2429
Geregistreerd: 29-08-06
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-20 20:10

E_J schreef:
Oh dat ziet er inderdaad anders uit joh! Ben benieuwd hoe het morgen is als het droog is :Y)

Ik was even tegen een vriendin aan het klagen dat ik het zo 1 2 3 niet meer wist, of ik nou split dye of blauw wilde, zegt mevrouw “doe lekker allebei dan” :')
Vond het nog best een goed idee ook. Eerst even blond/bruin split dye tot ik dat weer zat ben en dan kan er blauw over het blonde heen


Dit is het resultaat -O-
Het is echt een super gave kleur maar ik ben veel te bleek daarvoor. :')

[ img ]


[ img ]

☆♡▪K & M▪♡☆

E_J
Berichten: 1180
Geregistreerd: 05-12-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-20 22:17

Niekj_Jente schreef:
Dit is het resultaat -O-
Het is echt een super gave kleur maar ik ben veel te bleek daarvoor. :')

[ [url=m/31pKS0.jpg]Afbeelding[/url] ]


[ [url=m/2xb6Cr.jpg]Afbeelding[/url] ]

Oeh mooie kleur is het geworden ja! Ik vind het eigenlijk niet echt storen met je huidskleur maar dat is mijn mening uiteraard :)

__Sannne
Berichten: 5684
Geregistreerd: 12-10-12

Re: [Info] Haar/haarverf deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-20 07:27

Eens met E_J, ik vind het je helemaal niet verkeerd staan!

Margoooo
Berichten: 2804
Geregistreerd: 19-06-06
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-20 08:14

Hele vette kleur idd, en staat echt niet verkeerd. Welke verf is dit?

Ik heb gisteren mijn haar weer roze geverfd. Het is iéts meer roze uitgevallen dan ik hoopte.. :x
[ img ]

En vandaag lijkt het wel paars, maar vooral vooraan is het zo extreem, achteraan zie je mijn eigen blonde haar er doorheen...

[ img ]
[ img ]

Ik weet niet zo goed wat ik ervan vind :P

Always smile it makes people wonder what you're up to!

Pepperrr
Berichten: 8387
Geregistreerd: 28-07-16
Woonplaats: Nistelrode (NB)

Re: [Info] Haar/haarverf deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-20 09:02

Is dat met die verf van schwarzkopf? Jammer dat ie niet helemaal gepakt heeft. -O-

Let the wind carry you home
Blackbird, fly away

Margoooo
Berichten: 2804
Geregistreerd: 19-06-06
Woonplaats: Amsterdam

Re: [Info] Haar/haarverf deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-20 09:49

Yes klopt dat is die. Ik heb ook wel veel kleuren in mijn blonde haar, daarom verschilt het zo hoe hij gepakt heeft. Ben benieuwd hoe en hoe snel hij vervaagt...

Always smile it makes people wonder what you're up to!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-20 10:33

Ik kom eventjes binnen vallen. :) Margooo en Pepperrr, hoe lang laten jullie hem intrekken? Op nat of droog haar?
Ik heb gister toevallig de roze op mijn donkere haar met wat highlights gedaan. Eerst 5 minuutjes op nat haar onder de douche als een shampoo, toen was er niet heel veel gebeurd. Vanmorgen 20 minuten op droog haar (maar daardoor gebruik je wel echt veel en veel meer) en nu zie ik wel duidelijk verschil.

[ img ]

Niekj_Jente
Berichten: 2429
Geregistreerd: 29-08-06
Woonplaats: Limburg

Re: [Info] Haar/haarverf deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-20 10:41

Gave kleur Margo! Jammer dat hij niet helemaal gepakt heeft, maar dat is een bekend probleem.

Ik heb nu de verf van syoss gebruikt. Fe kleur wat er nu in zit is silver charcoal.

Misschien moet ik er zelf maar even aan wennen, heb ze altijd blond/witblond gehad.

Mooi zo je haar Yalou!

☆♡▪K & M▪♡☆

Pepperrr
Berichten: 8387
Geregistreerd: 28-07-16
Woonplaats: Nistelrode (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-20 10:42

Yalou, ik heb hem op droog haar minimaal een half uur in laten trekken :)

En eens in de maand wordt het iets doffer en dan smeer ik het er in de douche in, laat ik het 5-10 minuutjes intrekken en spoel ik het weer uit :)

Let the wind carry you home
Blackbird, fly away

Margoooo
Berichten: 2804
Geregistreerd: 19-06-06
Woonplaats: Amsterdam

Re: [Info] Haar/haarverf deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-20 10:51

Thanks!

Yalou, ik heb hem 10 min laten intrekken in nat haar (onder de douche). Ik heb het daarna echt 5x gewasen met normale shampoo zodat ie iets minder heftig is maar dat lijkt niet te helpen haha. Vooral twee plukken aan de voorkant geven bijna licht whahaha. Heb gelezen dat olijfolie in je haar doen kan helpen om wat kleur eruit te trekken, dat vanavond maar even proberen.

Always smile it makes people wonder what you're up to!

IMANDRA
Berichten: 9786
Geregistreerd: 30-05-10
Woonplaats: Silva Ducis

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-20 12:53

Margoooo schreef:
Thanks!

Yalou, ik heb hem 10 min laten intrekken in nat haar (onder de douche). Ik heb het daarna echt 5x gewasen met normale shampoo zodat ie iets minder heftig is maar dat lijkt niet te helpen haha. Vooral twee plukken aan de voorkant geven bijna licht whahaha. Heb gelezen dat olijfolie in je haar doen kan helpen om wat kleur eruit te trekken, dat vanavond maar even proberen.


Droogshampoo :j Of Olaplex shampoo in mijn geval :'). Met die laatste was mn roze er in 1x wassen uit haha

The greatest obstacle to discovery is not ignorance it is the illusion of knowledge.
- Daniel J. Boorstin

Cubone
Berichten: 6229
Geregistreerd: 17-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-20 17:18

[ img ]

Ik heb mezelf vanmiddag spontaan een pony geknipt *D Ik ga zo'n spijt krijgen want het word zo veel werk met krullend haar, maar het ik vind het zooooooo leuk!

Earth
Berichten: 7735
Geregistreerd: 09-04-20
Woonplaats: 1,5 meter

Re: [Info] Haar/haarverf deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-20 16:12

Hoi,
Ik stel hier mijn vraag ook maar even. Ik krijg maandag permanent(ja ik weet de nadelen, risico's etc) en nu ben ik op zoek naar de juiste behandelmethode voor mijn haar. Ik heb als advies gekregen om olapex te gebruiken, maar dat is best prijzig. Zijn er nog goede alternatieven?
Is iemand bekend met dit: https://www.mauimoisture.com/shop/stren ... shampoo-5/

En ik ben op zoek naar goede droogshampoo, heeft iemand daar nog tips voor? Ik heb een gevoelige hoofdhuid.

Earth het reisbureau.

Banyu
Berichten: 12460
Geregistreerd: 28-07-10

Re: [Info] Haar/haarverf deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-20 10:51

Mijn haar begint vettig te worden, ik wil het dus vanavond gaan wassen onder de douche. Maar ook verven, is het dan handig dat ik het verven érvoor doe, of na het douchen? :)

Anoniem

Re: [Info] Haar/haarverf deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-20 11:06

Ervoor! Vettigheid beschermt je hoofdhuid, daarnaast moet je wachten tot het weer helemaal droog is tot je kan gaan verven.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: III, Lalidan, Tess__ en 70 bezoekers