[Info] Tattoo's 13

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_nfcd

Berichten: 97
Geregistreerd: 27-04-14
Woonplaats: Friesland

Re: [Info] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-19 21:09

Hey,

Voor het eerst kruip ik onder mijn stiekeme meelees steen vandaan...
Ik heb al 3 tattoo´s en ga volgenden week donderdag een sternum laten zetten.
Hoe hebben jullie dat gedaan met jullie borsten qua bedekking ? En de pijn is het echt zo extreem als ze zeggen ? En is het vergelijkbaar met een andere plaats qua tattoo ?

Ik hoor graag jullie ervaringen :D

Anoniem

Re: [Info] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-19 21:25

Gewoon niet bedekt :+

En pijn is voor iedereen anders. Maar ben blij maar 1 sternum te hebben. De horror was dat zeg :')

UhNee
Berichten: 2393
Geregistreerd: 23-04-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-19 11:38

_nfcd schreef:
Hey,

Voor het eerst kruip ik onder mijn stiekeme meelees steen vandaan...
Ik heb al 3 tattoo´s en ga volgenden week donderdag een sternum laten zetten.
Hoe hebben jullie dat gedaan met jullie borsten qua bedekking ? En de pijn is het echt zo extreem als ze zeggen ? En is het vergelijkbaar met een andere plaats qua tattoo ?

Ik hoor graag jullie ervaringen :D



Ohhh dit had ik kunnen schrijven, ik ga over ongeveer drie weken een sternum piece laten zetten. Laat aub weten hoe het was, ik ben best wel zenuwachtig :+

Yasmine

Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-19 11:55

Gewoon even ‘sternum’ in het zoek vakje onderaan de pagina intikken. De vraag is al zeker twintig keer gesteld en beantwoord. :)

Nyaleti

Berichten: 6141
Geregistreerd: 05-04-10

Re: [Info] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-19 12:38

Heeft iemand hier een ingewikkelde one-line tattoo van een dier? Ik zou graag zo iets willen van beide paarden op m'n ribben.
Afbeelding

Mand

Berichten: 3157
Geregistreerd: 27-04-14
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-19 14:07

Ik vond bij mijn sternum het trillen en het geluid veel vervelender dan de pijn. Tuurlijk is het geen lekker gevoel en het doet echt wel meer pijn dan je armen, maar ik vond mijn scheenbenen veeeeeel erger :D

Oryani

Berichten: 1792
Geregistreerd: 02-05-11
Woonplaats: Lokeren, België

Re: [Info] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-19 16:06

Ssssjjj, ik overweeg m’n scheenbeen net voor een van de komende twee tattoos :')

Mand

Berichten: 3157
Geregistreerd: 27-04-14
Woonplaats: Utrecht

Re: [Info] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-19 18:22

Bespaar jezelf de hel :o Ik zit flink onder en dit was by far het allerergste

Oryani

Berichten: 1792
Geregistreerd: 02-05-11
Woonplaats: Lokeren, België

Re: [Info] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-19 20:29

Jamaar, de plaats is verder beperkt -O-
:')

Yasmine

Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-19 23:49

Ik zou persoonlijk niet een plaats overslaan omdat het pijn doet := Mijn laatste op mijn been was de meest verschrikkelijke pijn ooit maar zodra ik thuis kwam was ik de pijn weer vergeten en dan staat ie er voor de rest van mijn leven. <3

Oryani

Berichten: 1792
Geregistreerd: 02-05-11
Woonplaats: Lokeren, België

Re: [Info] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-19 09:32

Dat idee volg ik wel. Mijn enige ‘angst’ is dat ik het niet volhou. Tot nu toe nog niet gebeurd.

Yasmine

Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Re: [Info] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-19 13:20

Het ergste dat kan gebeuren, is dat je het niet volhoudt en later terugkomt. En dat zijn ze ook wel gewoon dat zoiets kan gebeuren. :)

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48403
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Re: [Info] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-19 15:01

Ribben zijn niet zo heel pijnlijk :)

Captain

Berichten: 21373
Geregistreerd: 15-10-08

Re: [Info] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-19 15:30

Spreek voor jezelf. :+

Joanne1987

Berichten: 5888
Geregistreerd: 13-11-06
Woonplaats: Den Bosch

Re: [Info] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-19 17:10

Spreek inderdaad hoor je zelf haha
Vond ribben NIET fijn

goldenarrow

Berichten: 8661
Geregistreerd: 26-01-09
Woonplaats: Brabant

Re: [Info] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-19 17:13

De ribben vielen wel mee. De overgang naar mijn borstweefsel daarentegen.. :brr:

Danielleeee_
Berichten: 3173
Geregistreerd: 26-05-12
Woonplaats: Almere

Re: [Info] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-19 18:43

Ik vond ribben ook niet zo lekker, maar ik heb daar maar een kleine tatoeage, dus dat vond ik wel te doen :)

Anoniem

Re: [Info] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-19 19:27

Pijn is zo multiinterpretabel. De een vindt op zn been misschien niks aan, de ander gaat misschien door de grond van de pijn. Dat kan je van tevoren niet weten en ik denk dat het ook geen reden zou moeten zijn om het niet te doen. Tattoos laten zetten doet altijd pijn, mensen die je vertellen dat ze het lekker vinden kletsen echt uit hun nek.

Als het te veel pijn doet en je houdt het niet vol is dat ff balen, maar dan ga je paar weken later lekker terug om hem af te laten maken. Dan voelt dat laatste stukkie ineens als een piece of cake.

Anoniem

Re: [Info] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-19 20:50

De pijn ben je na het zetten alweer kwijt.. dat scheelt.. enig advies van mijn kant is vooral niet beide kuiten tegelijk te laten tatoeëren. Dan kan je de dagen erna amper tot niet lopen _O-

Supervixen

Berichten: 12835
Geregistreerd: 28-04-11

Re: [Info] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-19 22:27

Dat zal ook per persoon verschillen. Ik heb op allebei mijn kuiten een grote, maar na de laatste deed ik twee dagen later een obstacle run. Ok, ze zijn niet allebei tegelijk gezet. Dat dan weer niet.

Yasmine

Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-19 22:45

Plus, pijn heeft ook met zoveel andere factoren te maken. Als je moe, verkouden, ziek, of ongesteld bent, kan de pijn veel erger zijn dan wanneer je gezond en uitgeslapen bent. Plus, misschien vindt persoon A ribben pijnlijk en persoon B niet, maar misschien had persoon B een kleine tattoo met linework en geen invulling en had persoon A een grote tattoo met veel inkleuren. Je kan nooit je ervaring met die van anderen een op een vergelijken omdat je de omstandigheden, grootte, techniek etc niet kent.

Ik vind het altijd zo’n onzin om te zeggen ‘plaats x doet wel/ pijn’ want pijn is subjectief.

goldenarrow

Berichten: 8661
Geregistreerd: 26-01-09
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-19 23:56

idinn schreef:
De pijn ben je na het zetten alweer kwijt.. dat scheelt.. enig advies van mijn kant is vooral niet beide kuiten tegelijk te laten tatoeëren. Dan kan je de dagen erna amper tot niet lopen _O-

Heb ik ook geen last van gehad :)) de twee rozen op mijn kuit tegelijk laten zetten, maar ging wel prima eigenlijk.

GeneralFlynn

Berichten: 15289
Geregistreerd: 24-03-05

Re: [Info] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-19 00:00

Ik kon de volgende dag amper meer lopen na mijn kuit.
Was net of ik een ernstig ongeluk gehad had.. :+

jesito
Berichten: 12806
Geregistreerd: 14-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-19 08:30

Emmaa_ schreef:
Pijn is zo multiinterpretabel. De een vindt op zn been misschien niks aan, de ander gaat misschien door de grond van de pijn. Dat kan je van tevoren niet weten en ik denk dat het ook geen reden zou moeten zijn om het niet te doen. Tattoos laten zetten doet altijd pijn, mensen die je vertellen dat ze het lekker vinden kletsen echt uit hun nek.

Als het te veel pijn doet en je houdt het niet vol is dat ff balen, maar dan ga je paar weken later lekker terug om hem af te laten maken. Dan voelt dat laatste stukkie ineens als een piece of cake.


Lekker is t niet maar pijn vind ik een groot woord.
Ik beschrijf het meer als vervelend en dat begint bij mij na een uur of 3 zitten.
Steeds met een elastiekje opdezelfde plek gepetst worden.
Sommige plekken zijn wat pijnlijker.
Ik heb verschillende tattoo's en de knokkel op mijn pols vond ik het minst prettig

GeneralFlynn

Berichten: 15289
Geregistreerd: 24-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-19 09:21

Grappig dat dat zo verschilt, per persoon, per plek,en per sessie.
Ik heb een flinke kuit tattoo,waar ik 3 uur lang met mijn nagels in de stoel,mijn kiezen op elkaar,en samengeknepen ogen heb gemarteld tot het klaar was.

Ik heb een fullsleeve, met schouder doorgetrokken,gezet in meerdere sessies,waarvan sommige stukken GEEN pijn deden,sommige stukken hels voelden,en sommige stukken zelf fijn voelden.
(allemaal bij dezelfde artiest,dus dat zal geen verschil maken)

Maar dat kan dus bij een ander totaal anders zijn.