[HK] Make-up topic: deel 7!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Divers

Berichten: 1060
Geregistreerd: 27-06-18

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-19 17:12

Maybelline great lash is heel goed. Roze tube met zwarte dop.

Tytonidae
Berichten: 949
Geregistreerd: 24-05-13

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-19 13:51

De Pixi toners zijn inderdaad geweldig!! Behalve de retinol versie, ik snap echt niet waarom die in een transparante fles is gestopt >_<

_Friemel
Berichten: 3691
Geregistreerd: 05-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-19 09:31

Patty91 schreef:
Hoii, ik heb een vraag over water(swim)proof mascara. :=

Ik weet dat de Max Factor False Lash Effect Waterproof mascara erg goed is. Hebben jullie ook ervaring met de MF 2000 Calorie waterproof mascara? Net zo goed?

Andere tips zijn ook welkom. :j

Hier groot max factor fan, de 2000 is niet zo waterproof als de false lash, als t regent gaan mn wimpers knuffelen en zitten ze aan elkaar geplakt terwijl alles bij de false nog zit zoals het hoort :j

Patty91

Berichten: 184
Geregistreerd: 17-05-11
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-19 15:01

Thanks Divers.

_Friemel schreef:
Patty91 schreef:

Hier groot max factor fan, de 2000 is niet zo waterproof als de false lash, als t regent gaan mn wimpers knuffelen en zitten ze aan elkaar geplakt terwijl alles bij de false nog zit zoals het hoort :j


Dank je wel *D Ik heb de False Lash Effect Waterproof mascara besteld. Ik gebruik bij deze mascara wel eerst een andere (non waterproof) mascara om wat meer lengte/volume te krijgen, daarna pas de false lash eroverheen..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 17:28

Iemand een idee voor een lichte foundation met een gele en koele ondertoon? Ik heb er nu een aantal geprobeerd maar ze zijn ongeveer allemaal te warm en/of roze wat totaal niet matched

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 17:28

[***] schreef:
Iemand een idee voor een lichte foundation met een gele en koele ondertoon? Ik heb er nu een aantal geprobeerd maar ze zijn ongeveer allemaal te warm en/of roze wat totaal niet matched

Beetje lastig te krijgen in NL maar Fenty heeft een hele goede lichte met gele ondertoon. Als een van de weinigen ook volgens mij.

xU_Blinghx
Berichten: 1780
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 17:32

Weet iemand of de samenwerking van ABH en Alyssa Edwards naar de Nederlandse schappen komt?

Ik moet het gewoon hebben <3

Drunksheep

Berichten: 9507
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 17:37

[***] schreef:
Iemand een idee voor een lichte foundation met een gele en koele ondertoon? Ik heb er nu een aantal geprobeerd maar ze zijn ongeveer allemaal te warm en/of roze wat totaal niet matched


Een gele en koele ondertoon bestaat niet, want dat is het tegenovergestelde van elkaar :=

xU_Blinghx schreef:
Weet iemand of de samenwerking van ABH en Alyssa Edwards naar de Nederlandse schappen komt?

Ik moet het gewoon hebben <3


Ik wil 'm ook hebben :D denk dat 'ie iig wel bij FeelUnique en Cult Beauty komt evt.

Anoniem

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 17:40

Haha ik las een gele lichte :') Oeps.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 17:53

Dan olijf denk ik ofzo? :') Warm en roze staat in ieder geval niet. Ik moet eigenlijk een keer naar een Douglas oid, die kunnen met het vast vertellen, alleen hoe weet je dat degene die je helpt ook echt weet waar die het over heeft? Ik heb geen zin dat ze mee iets aansmeren wat in het daglicht er toch ook niet uitziet.

Drunksheep

Berichten: 9507
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 18:05

[***] schreef:
Dan olijf denk ik ofzo? :') Warm en roze staat in ieder geval niet. Ik moet eigenlijk een keer naar een Douglas oid, die kunnen met het vast vertellen, alleen hoe weet je dat degene die je helpt ook echt weet waar die het over heeft? Ik heb geen zin dat ze mee iets aansmeren wat in het daglicht er toch ook niet uitziet.


Ik denk dat je me verkeerd begrijpt :) Roze = koel, geel = warm.

Mijn tip is echt foundation aan te laten brengen, buiten en binnen goed de kleur te checken in de spiegel. Lekker even de foundation dragen en in allerlei verschillende winkels in de spiegel kijken. Eventueel een vriend(in) mee die het checkt. En een tester meevragen is ook altijd prettig, dan kun je het thuis nog even bekijken.

Eight

Berichten: 4067
Geregistreerd: 11-07-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 18:14

[***] schreef:
Iemand een idee voor een lichte foundation met een gele en koele ondertoon? Ik heb er nu een aantal geprobeerd maar ze zijn ongeveer allemaal te warm en/of roze wat totaal niet matched

Ik vind persoonlijk Bourjois healthy mix in kleur 51 heel fijn en als je budget wat ruimer is zou ik gewoon bij de Mac langsgaan :) die hebben heel lichte kleuren en verschillende ondertonen/finishes :j verder heeft L'oreal tegenwoordig true match foundation ook in een hele lichte tint met roze gele en neutrale ondertoon, zou misschien ook nog een optie kunnen zijn.
Laatst bijgewerkt door Eight op 06-06-19 18:16, in het totaal 1 keer bewerkt

Memories

Berichten: 2629
Geregistreerd: 05-05-10
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 18:16

ABH x Alyssa Edwards is wel via de ABH UK site te bestellen voor de dames die een CC of Paypal hebben :) leveren ook altijd heel snel is mijn ervaring. Heb mijne al bijna een weekje in huis, zooooo mooi <3

chimello

Berichten: 6405
Geregistreerd: 28-03-06

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 18:17

Milani is een fijne met een gelere ondertoon!

Drunksheep

Berichten: 9507
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 18:18

Memories schreef:
ABH x Alyssa Edwards is wel via de ABH UK site te bestellen voor de dames die een CC of Paypal hebben :) leveren ook altijd heel snel is mijn ervaring. Heb mijne al bijna een weekje in huis, zooooo mooi <3


Hoe dan? Hij is pas vandaag uitgekomen.

Memories

Berichten: 2629
Geregistreerd: 05-05-10
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 18:52

Launched vandaag volgens mij in store, op ABH's eigen site is ie sinds 29 mei uit, is ook wat ik terug kan vinden op ABH's social media? Ik denk dat dat de verwarring is? Heb 'm hier toch echt liggen via de officiële website :o

Drunksheep

Berichten: 9507
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 19:02

Memories schreef:
Launched vandaag volgens mij in store, op ABH's eigen site is ie sinds 29 mei uit, is ook wat ik terug kan vinden op ABH's social media? Ik denk dat dat de verwarring is? Heb 'm hier toch echt liggen via de officiële website :o


Je hebt gelijk :') vandaag in store en idd vorige week overal online. Lezen is ook een kunst haha.

Shaggy09

Berichten: 8105
Geregistreerd: 24-08-10

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 19:35

Ik heb Estee Lauder Double Wear die heeft ook een hele fijne, gele ondertoon.

xU_Blinghx
Berichten: 1780
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-19 08:43

Memories schreef:
ABH x Alyssa Edwards is wel via de ABH UK site te bestellen voor de dames die een CC of Paypal hebben :) leveren ook altijd heel snel is mijn ervaring. Heb mijne al bijna een weekje in huis, zooooo mooi <3



Hoe is de oogschaduw zelf? Zelfde als voorgaande paletten? Heb zelf ABH MR liggen en ben er gek op <3 Maar Subculture had toendertijd wat mankementen. Weet niet hoe je het ervaart met ABH x Alyssa?

Memories

Berichten: 2629
Geregistreerd: 05-05-10
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-19 09:13

Ja vind 'm hetzelfde als altijd! Wel wat kickback die ik altijd bij ABH palettes ervaar maar niet zo erg als bij subculture. Al vind ik die ook wel werkbaar hoor, maar is wat meer voorzichtigheid bij nodig. En die kickback beschouw ik ook niet als iets slechts. Denk dat als je MR qua kwaliteit fijn vind dat je met deze ook prima overweg kan. Als je van de kleurtjes houd :D

Wat swatches op m'n veel te droge hand := Zonder basis eronder. Even kijken of ik een lookje ermee bij elkaar kan prutsen vandaag. Wilde ik gisteren al doen maar had nog een afspraak met studiebegeleider dus om dan met zo'n regenboog aan te komen zetten :') Maar toen al wel H.O.E. en Inspire gebruikt voor een heel basic lookje en daar was ik al dik tevreden over.
Afbeelding

Matheno

Berichten: 7942
Geregistreerd: 06-01-11
Woonplaats: Luttelgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-19 09:59

[***] schreef:
Iemand een idee voor een lichte foundation met een gele en koele ondertoon? Ik heb er nu een aantal geprobeerd maar ze zijn ongeveer allemaal te warm en/of roze wat totaal niet matched


Geel en koel bestaat niet. Koel is namelijk een roze ondertoon. Je zou dan moeten gaan voor een warme, want dat is een gele ondertoon. Je hebt ook gewoon super lichte foundations met warme ondertoon.

Ik heb een koele ondertoon en juist vrijwel alle foundation is voor mij véél te geel.

xU_Blinghx
Berichten: 1780
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-19 10:21

Memories schreef:
Ja vind 'm hetzelfde als altijd! Wel wat kickback die ik altijd bij ABH palettes ervaar maar niet zo erg als bij subculture. Al vind ik die ook wel werkbaar hoor, maar is wat meer voorzichtigheid bij nodig. En die kickback beschouw ik ook niet als iets slechts. Denk dat als je MR qua kwaliteit fijn vind dat je met deze ook prima overweg kan. Als je van de kleurtjes houd :D

Wat swatches op m'n veel te droge hand := Zonder basis eronder. Even kijken of ik een lookje ermee bij elkaar kan prutsen vandaag. Wilde ik gisteren al doen maar had nog een afspraak met studiebegeleider dus om dan met zo'n regenboog aan te komen zetten :') Maar toen al wel H.O.E. en Inspire gebruikt voor een heel basic lookje en daar was ik al dik tevreden over.
[ [url=m/QRTMAG.jpg]Afbeelding[/url] ]



OOh prachtig <3 Ik moet hem hebben! :~ :~

Drunksheep

Berichten: 9507
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-19 11:41

xU_Blinghx schreef:
OOh prachtig <3 Ik moet hem hebben! :~ :~


Ze hebben hem nu ook bij FeelUnique en Beauty Bay. Op een of andere manier is 'ie bij Beauty Bay maar €38,- dus ik heb hem daar besteld.

Pluisje1998
Berichten: 1235
Geregistreerd: 06-08-11
Woonplaats: Omgeving Dordrecht/Rotterdam

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-19 11:28

Hmm, ik zit te twijfelen om even gebruik te maken van die pinksteractie van ICIParis, die 30% korting op oogschaduw palletten enzo. Ik wil graag een ABH palette proberen, maar ik twijgel tussen de Soft Glam of Modern Rennaisance. Ik heb nu thuis de Naked 2 en de Cherry, en blijf het liefste een beetje neutraal. Welke zouden jullie aanraden?

xU_Blinghx
Berichten: 1780
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-19 12:54

Pluisje1998 schreef:
Hmm, ik zit te twijfelen om even gebruik te maken van die pinksteractie van ICIParis, die 30% korting op oogschaduw palletten enzo. Ik wil graag een ABH palette proberen, maar ik twijgel tussen de Soft Glam of Modern Rennaisance. Ik heb nu thuis de Naked 2 en de Cherry, en blijf het liefste een beetje neutraal. Welke zouden jullie aanraden?


Denk dat geen van tweeën echt iets toevoegt aan wat je nu al hebt :+
Ik zelf ben gek op de MR <3